Wat mij betreft wel.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:57 schreef FredvZ het volgende:
Ligt het nou aan mij... Of zit er écht geen verschil met tussen de Apple-slowchat en de normale slowchat hier?
Jah, jah, het is al klaar. Wie ben jij eigenlijk? Goed dat je zo snel op zo'n nazi-berichtje reageerde.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:57 schreef FredvZ het volgende:
Ligt het nou aan mij... Of zit er écht geen verschil met tussen de Apple-slowchat en de normale slowchat hier?
Ik kwam vorig jaar ofzo nog foto's van d'r tegen op een elfen fantasy fair ofzo.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:51 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Gemaakt in een gruwelijkende bui.
Ssst. We moeten nu serieus stil zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik kwam vorig jaar ofzo nog foto's van d'r tegen op een elfen fantasy fair ofzo.
Weet je d'r achternaam nog? Alleen met "Antje MMV" kom ik niet ver.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:02 schreef skiczukie het volgende:
Ssst. We moeten nu serieus stil zijn.
Antje ... ma.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
Weet je d'r achternaam nog? Alleen met "Antje MMV" kom ik niet ver.
Sorrie.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:07 schreef Xilantof het volgende:
Ik had de hele middag + avond geen internet... storing.. Kan ik weer online zijn we al weer hier!
Shift ingedrukt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sorrie.![]()
Wow, mijn F9 ging net in slomo.Hoe moet dat!?
shiftquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sorrie.![]()
Een reepje geheugen eruit trekken, photoshop opstarten en F9 indrukkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sorrie.![]()
Die freak met een vriendje.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
B Boer. D'r vriendje. Bart. Bart Boer.
Heftig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:34 schreef Xilantof het volgende:
ik heb een nieuw temperatuursrecord!
Mijn macbook had het even moeilijk, beide cores vol bezig (activity monitor in dock) en de temperatuur ging even naar 85 graden. ventilator aan en toen ik het vastgelopen progje stopje zakte ie weer netjes naar lagere temperaturen.
Wat komt eraan..?quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:53 schreef JoMo0 het volgende:
ROTTERDAM, NL 15/09/2006 4:02 's morgens OUT FOR DELIVERY![]()
Als ik met mn MacBook in bed lig staat ie altijd op een houten plank zodat ie iig genoeg ventilatie krijgt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Heftig.Heb ik de eerste avond dat ik mijn book had meegemaakt. Zat je in bed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |