Die freak met een vriendje.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
B Boer. D'r vriendje. Bart. Bart Boer.
Heftig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:34 schreef Xilantof het volgende:
ik heb een nieuw temperatuursrecord!
Mijn macbook had het even moeilijk, beide cores vol bezig (activity monitor in dock) en de temperatuur ging even naar 85 graden. ventilator aan en toen ik het vastgelopen progje stopje zakte ie weer netjes naar lagere temperaturen.
Wat komt eraan..?quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:53 schreef JoMo0 het volgende:
ROTTERDAM, NL 15/09/2006 4:02 's morgens OUT FOR DELIVERY![]()
Als ik met mn MacBook in bed lig staat ie altijd op een houten plank zodat ie iig genoeg ventilatie krijgt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Heftig.Heb ik de eerste avond dat ik mijn book had meegemaakt. Zat je in bed?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mijn houten plank ventileert voor geen meter.
Hahaquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:25 schreef Tijn het volgende:
Ik kom er net achter dat de cover-browser van iTunes 7 niet verdomd veel op CoverFlow lijkt maar daadwerkelijk CoverFlow is.
Die Dell heeft je begrepenquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag mijn laatste dag. Ik kom bij m'n buro..., zet m'n trouwe Dell aan die ik al 5 jaar heb staan....
Harddisk failure
De maker(s) zal nu vast wel een flinke Mac Pro kunnen kopen dunk ik zo.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:25 schreef Tijn het volgende:
Ik kom er net achter dat de cover-browser van iTunes 7 niet verdomd veel op CoverFlow lijkt maar daadwerkelijk CoverFlow is.
Wat moet je met 16GB ram? Het enige echte verschil wat voor mij belangrijk zou zijn is de videokaart, maar then again, Aperture, of elk ander fotoprogramma heeft meer baat bij geheugen (16GB is dan ook wel weer overdrevenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:17 schreef tonks het volgende:
In de mac pro kan veel meer
Dat denk ik ook ja, het is gewoon een te dure grap voor een thuisgebruiker, zeker als je alle bijkomende dingen erbij rekent zoals een scherm, speakers (indien nodig) etc. etc. Voor video of andere 3D applicaties leuk, maar voor de meesten zal daarvoor een top-end iMac ook al voldoende zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:23 schreef Dementor het volgende:
De Mac Pro is gewoon niet aan ons besteed.
Ik zit in de open leerruimte met de enige mac, en ik ga een broodje halen. Ik zet dat programma aan en iedereen zit al van "wtf?".quote:
En jij natuurlijk om het hoekje kijken!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zit in de open leerruimte met de enige mac, en ik ga een broodje halen. Ik zet dat programma aan en iedereen zit al van "wtf?".
Ben ik net weg, tilt een vriend van me de laptop op. Je had ze moeten zien![]()
![]()
.
Daar moet je een filmpje van maken eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zit in de open leerruimte met de enige mac, en ik ga een broodje halen. Ik zet dat programma aan en iedereen zit al van "wtf?".
Ben ik net weg, tilt een vriend van me de laptop op. Je had ze moeten zien![]()
![]()
.
Ik wil die achtergrond imagequote:Op vrijdag 15 september 2006 11:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mijn 1920*1200 desktopje![]()
[[url=http://xs206.xs.to/xs206/06375/Afbeelding1.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Kernel Panic oid? Sja, dat krijg je als je gaat kloten met hardware aansturende progjesquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:15 schreef skiczukie het volgende:
Dankje Slarioux, mijn eerste vastloper door dat progje!
Hij komt van deze artist:quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil die achtergrond image
Papier vliegt bij 232 graden in de fik, daar komt je MacBook accu niet zo snel aan. Hoop ik.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:56 schreef Xilantof het volgende:
Ik vind het (ook) beetje vreemde werking wel. Maar als het werkt....
Ik weet alleen nietof de batterij ook erg warm wordt? i.c.m. papier enzo....?
Deviantart is er ook niet beter op geworden zeg, wat onoverzichtelijk kut al die menutjes.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hij komt van deze artist:
http://smashmethod.deviantart.com/gallery/
Moet je zelf ff bladeren
Hij heeft trouwens meer briljante dingen gemaakt
quote:Je kan een update van Front Row (versie 1.3) downloaden via de software-update. De update zorgt voor een betere samenwerking met iTunes 7.
Ik had na de Keynote gewoon de software-update op mijn mac laten draaien, en de Frontrow update kwam daar ook bij. (samen met iTunes en Quicktime).quote:
iTunes Goth patchquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:39 schreef GertJanB het volgende:
[..]
waarom heb je die kopjes zo doorgekrast![]()
Weer zo'n berichtquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:09 schreef ChOas het volgende:
Nog tot januari 2007 geduld voor de iPhone ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |