Ik weet nog wel dat we tot zes uur 's ochtends bij een stel Duitsers op de kamer hebben zitten zuipen die eigenlijk liever hadden dat we opsodemieterden omdat ze wouden pitten.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:05 schreef skiczukie het volgende:
Was jij er toen ook bij, bij die Duitse mokkels?
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat we tot zes uur 's ochtends bij een stel Duitsers op de kamer hebben zitten zuipen die eigenlijk liever hadden dat we opsodemieterden omdat ze wouden pitten..
Dat was met Tjipke "Hoe is het met je moeder" Monsma.
Die had 'ie toen ook al geloof ik. De halve gare.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:11 schreef skiczukie het volgende:
Die Tjipke heb ik trouwens een half jaar gelden nog gezien op het station met zo'n Pippi Langkous-tas.
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:15 schreef oor het volgende:
[..]
ach straks fok messenger en het is over
Ik geloof dat de helft al gewoon op bed lag zelfs, al in het Duits tegen de andere Duitsers scanderend dat ze ons er uit moesten zetten.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:13 schreef skiczukie het volgende:
Trouwens die Duitsers zeiden ook geen fok gewoon, wij zaten steeds maar in het Nederlands te lullen, af en toe met een Duitse gozer.
niet altijd joh. ik heb er geen problemen mee dat er incrowd word gepraat.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]ben je het eens met Qewkson ofzo?
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Die had 'ie toen ook al geloof ik. De halve gare..
Sam hield er voor het einde van het eerste jaar al mee op. Ik geloof dat Gerke 'm nog twee keer gesproken heeft, hij zat met z'n vriendje in Almere en werkte voor Orange ofzo. Verder is 'ie nu al bijna twee jaar missing in action ofzo.quote:
Reetneuken boven alles.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:23 schreef nietzman het volgende:
[..]
Sam hield er voor het einde van het eerste jaar al mee op. Ik geloof dat Gerke 'm nog twee keer gesproken heeft, hij zat met z'n vriendje in Almere en werkte voor Orange ofzo. Verder is 'ie nu al bijna twee jaar missing in action ofzo.
Whatever floats his boat.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:25 schreef skiczukie het volgende:
Reetneuken boven alles.
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:29 schreef nietzman het volgende:
Geen idee, maar hebben we echt zo'n slappe reden nodig om te roadtrippen? 8).
Gewoon honderd posts op een pagina doen, dan valt het minder op.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:34 schreef Dementor het volgende:
Zeg dames we gaan toch geen 3 pagina's vullen met inside talk?
Klinkt romantisch.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:31 schreef skiczukie het volgende:
Nee, inderdaad, wat denk je van Parijs?
Klinkt als tof.quote:
Vraag maar aan nietz!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:53 schreef Rock-shocker het volgende:
En waar moeten we haar van kennen?
Wat mij betreft wel.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:57 schreef FredvZ het volgende:
Ligt het nou aan mij... Of zit er écht geen verschil met tussen de Apple-slowchat en de normale slowchat hier?
Jah, jah, het is al klaar. Wie ben jij eigenlijk? Goed dat je zo snel op zo'n nazi-berichtje reageerde.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:57 schreef FredvZ het volgende:
Ligt het nou aan mij... Of zit er écht geen verschil met tussen de Apple-slowchat en de normale slowchat hier?
Ik kwam vorig jaar ofzo nog foto's van d'r tegen op een elfen fantasy fair ofzo.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:51 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Gemaakt in een gruwelijkende bui.
Ssst. We moeten nu serieus stil zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik kwam vorig jaar ofzo nog foto's van d'r tegen op een elfen fantasy fair ofzo.
Weet je d'r achternaam nog? Alleen met "Antje MMV" kom ik niet ver.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:02 schreef skiczukie het volgende:
Ssst. We moeten nu serieus stil zijn.
Antje ... ma.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
Weet je d'r achternaam nog? Alleen met "Antje MMV" kom ik niet ver.
Sorrie.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:07 schreef Xilantof het volgende:
Ik had de hele middag + avond geen internet... storing.. Kan ik weer online zijn we al weer hier!
Shift ingedrukt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sorrie.![]()
Wow, mijn F9 ging net in slomo.Hoe moet dat!?
shiftquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sorrie.![]()
Een reepje geheugen eruit trekken, photoshop opstarten en F9 indrukkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sorrie.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |