Vraag maar aan nietz!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:53 schreef Rock-shocker het volgende:
En waar moeten we haar van kennen?
Wat mij betreft wel.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:57 schreef FredvZ het volgende:
Ligt het nou aan mij... Of zit er écht geen verschil met tussen de Apple-slowchat en de normale slowchat hier?
Jah, jah, het is al klaar. Wie ben jij eigenlijk? Goed dat je zo snel op zo'n nazi-berichtje reageerde.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:57 schreef FredvZ het volgende:
Ligt het nou aan mij... Of zit er écht geen verschil met tussen de Apple-slowchat en de normale slowchat hier?
Ik kwam vorig jaar ofzo nog foto's van d'r tegen op een elfen fantasy fair ofzo.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:51 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Gemaakt in een gruwelijkende bui.
Ssst. We moeten nu serieus stil zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik kwam vorig jaar ofzo nog foto's van d'r tegen op een elfen fantasy fair ofzo.
Weet je d'r achternaam nog? Alleen met "Antje MMV" kom ik niet ver.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:02 schreef skiczukie het volgende:
Ssst. We moeten nu serieus stil zijn.
Antje ... ma.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
Weet je d'r achternaam nog? Alleen met "Antje MMV" kom ik niet ver.
Sorrie.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:07 schreef Xilantof het volgende:
Ik had de hele middag + avond geen internet... storing.. Kan ik weer online zijn we al weer hier!
Shift ingedrukt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sorrie.![]()
Wow, mijn F9 ging net in slomo.Hoe moet dat!?
shiftquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sorrie.![]()
Een reepje geheugen eruit trekken, photoshop opstarten en F9 indrukkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sorrie.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |