Toch 3-4-3 of Molhoek linksback?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:32 schreef Plastic_Power het volgende:
De opstellingen volgens AZ.nl:
AZ: Joey Didulica (gk), Kew Jaliens, Gijs Luirink, Barry Opdam, Rogier Molhoek, Martijn Meerdink, Demy de Zeeuw, Simon Cziommer, Stijn Schaars, Shota Arveladze, Danny Koevermans.
Kayserispor: Dimitar Ivankov (gk), Bülent Bölükbaşı , Ragıp Başdağ, Gökhan Ünal, Muhammed Akagündüz, Delio Toledo, Samuel Johnson, Aydın Toscalı, Kamber Arslan, Mehmet Topuz, Fatih Ceylan.
Molhoek linksback maar in geval van wisseling van systeem 3-4-3 .quote:Op donderdag 14 september 2006 19:44 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Toch 3-4-3 of Molhoek linksback?
ja inderdaad, ze maken makkelijk overtredingen die lui.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:06 schreef denthemen het volgende:
rellen met die turken straks
*denkt aan de playoffs tegen zwiterslandquote:Op donderdag 14 september 2006 20:06 schreef denthemen het volgende:
rellen met die turken straks
ja dit is echt prachtig om naar te kijken, zo zie ik ze heeeel ver komen dit jaar.quote:
Puss och kramquote:Op donderdag 14 september 2006 20:08 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ja dit is echt prachtig om naar te kijken, zo zie ik ze heeeel ver komen dit jaar.
Nou, we hebben Didulica nog hequote:Op donderdag 14 september 2006 20:10 schreef Damzkieee het volgende:
Dit wordt een walkover...
nej tackquote:
Ik vind het ook niet passen, maar ook deels schuld van AZ supportersquote:Op donderdag 14 september 2006 20:15 schreef denthemen het volgende:
2/3 van het stadion is turks.. ahh daar kan ik wel van kotsen
Ik bedoelde er meer mee dat de turkse maatschappij (NIET IEDEREEN!!) hier in nl nu voor kayserispor is.. al was het trabzonspor was het precies hetzelfde!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet passen, maar ook deels schuld van AZ supporters
Ja, dat klopt. Moet je maar eens naar de reacties op www.az.nl op de nieuwsberichten over deze wedstrijd kijken. 50% van de reactie is Turks en zit in het Turks op de reactieplekken te bakkeleien hoe ze aan kaartjes kunnen komen. Vind ik niet passen dat je dat als NEDERLANDSE community van Turken dat doetquote:Op donderdag 14 september 2006 20:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik bedoelde er meer mee dat de turkse maatschappij (NIET IEDEREEN!!) hier in nl nu voor kayserispor is.. al was het trabzonspor was het precies hetzelfde!
Okee, ontopic dan maar weerquote:Op donderdag 14 september 2006 20:20 schreef raistlin6 het volgende:
stereotomy, op zich een leuk discussieonderwerp, wil er ook graag op reageren, maar past niet echt in dit topic vind ik, als de rest dat wel vindt, dan ga ik toch reageren
Ik woon in Eindhovenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:21 schreef raistlin6 het volgende:
ok toch nog even dan![]()
ik ben psv supporter en volgend jaar woon ik in zweden, als goteborg dan tegen zeg euhm rkc moet, dan ga ik ook kijken en ben ik echt wel voor rkc.
Wat een kutminuut voor het Nederlands voetbal.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:23 schreef raistlin6 het volgende:
lol feyenoord staat ook achter, zie ander topic en rtl 7, maar moest het toch even benoemen.
Ja dat dacht ik dus ook, maar weinig protesten.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:24 schreef Jasza het volgende:
Dik buitenspel trouwens hoor, die gast stond op moment van die kopbal zeker 5 meter buitenspel.
Het was toch echt 5 meter buitenspel als ik het goed zag.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, maar weinig protesten.
Tegen NAC stond het voor rust ook niet al te bestquote:Op donderdag 14 september 2006 20:42 schreef raistlin6 het volgende:
* raistlin6 heeft het idee dat az thuis ruim moet winnen, in turkije zie ik AZ weinig tot geen kansen hebben.
ik zie deze wedstrijd ook nog zat kansen hoor, az speelt heerlijk, straks ga ik nog fan van ze worden :Squote:Op donderdag 14 september 2006 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tegen NAC stond het voor rust ook niet al te best
Ik vind AZ echt verfrissend spelen. Geen veldspeler speelt onder de maat, op Luirink misschien na.
Maar die Didulica...... ik ga spontaan naar Khalid Sinouh verlangen
Zwijg... gij dwaas!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:50 schreef magnifor het volgende:
Beter gaat Gokhan even de 2-2 maken.
Ik ben ook geen Nederlander van ethniciteit maar ik ben hier geboren en getogen, dus ik ben Nederlander.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:53 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik ben geen nederlander maar een turk.....
Ook al ben ik hier geboren en getogen ik steun toch ploegen uit mijn vaderland. Maar goed, iedereen zijn eigen keus.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Nederlander van ethniciteit maar ik ben hier geboren en getogen, dus ik ben Nederlander.
Maar laten we die discussie niet hier voeren
kkkssssttquote:Op donderdag 14 september 2006 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ik ga spontaan naar Khalid Sinouh verlangen
Jaliens kan ik nog een heel klein beetje begrijpen, die zat er soms niet heel lekker bij. Maar Koevermans was gewoon goed bezig.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
wtf?
Dembele voor Koevermans
Steinsson voor Jaliens
Andere type speler misschienquote:Op donderdag 14 september 2006 21:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jaliens kan ik nog een heel klein beetje begrijpen, die zat er soms niet heel lekker bij. Maar Koevermans was gewoon goed bezig.
Eh, ook zijn eigen spelerquote:Op donderdag 14 september 2006 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Steinsson schopt iedere aanvaller doormidden.
Ahh een kennerquote:Op donderdag 14 september 2006 21:04 schreef raistlin6 het volgende:
de turken spelen met de laatste linie ver naar voren, in counters heb je dan heel veel aan snelheid en techniek, ik snap het wel dat dembele dan eerder in aanmerking daarvoor komt dan koevermans, ook al speelde hij inderdaad goed.
Ja, De Zeeuw heeft wel eens geklaagd dat Steinsson zijn minst favo tegenstander was op trainingen omdat hij zo ruig speeltquote:
In de ballenbak, naar ballen graaien.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus christus, waar is Sinouh?
Integendeelquote:Op donderdag 14 september 2006 21:05 schreef raistlin6 het volgende:
maar is mijn opmerking zo onzinnig dan?
Heb er een paar keer overheen geluisterd zeg maarquote:Op donderdag 14 september 2006 21:09 schreef Poepoog het volgende:
Waarom speelt Gudjohnson niet?
Omdat Cziommer en Martens voorin de pikorde staan.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:09 schreef Poepoog het volgende:
Waarom speelt Gudjohnson niet?
geen idee, is dat eidur gudjohnson?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:09 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Heb er een paar keer overheen geluisterd zeg maar
OK, maar waarom zit ie op de tribunequote:Op donderdag 14 september 2006 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat Cziommer en Martens voorin de pikorde staan.
Euh, hij schijnt overgewicht te hebben.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:10 schreef Poepoog het volgende:
[..]
OK, maar waarom zit ie op de tribune
Soortement van Kluivert dusquote:Op donderdag 14 september 2006 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Euh, hij schijnt overgewicht te hebben.
Maar dan zonder verkeersongelukquote:
Joey, nog geen wedstrijd gespeeld dusquote:Op donderdag 14 september 2006 21:10 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
geen idee, is dat eidur gudjohnson?
haha, ik was al blij verrastquote:Op donderdag 14 september 2006 21:14 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Joey, nog geen wedstrijd gespeeld dus
Eidur zal iets te duur zijn...
haha gaaf, wat een belachelijke muziek trouwens.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:15 schreef Poepoog het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0zLgNS9tAMo
4-1 voorspel ikquote:Op donderdag 14 september 2006 21:16 schreef Damzkieee het volgende:
Dat wordt een lastige zaak in Turkije als het zo blijft...
Eidur speelt in Barcelonaquote:Op donderdag 14 september 2006 21:15 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
haha, ik was al blij verrast
Okay, dit is al een stuk beter..quote:Op donderdag 14 september 2006 21:16 schreef Damzkieee het volgende:
Dat wordt een lastige zaak in Turkije als het zo blijft...
edit je lay-out opfucker eens trouwens als je wil?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
Godver, het zweet gutst door mijn bilnaad.
nee, geen diarree
triestquote:Op donderdag 14 september 2006 21:22 schreef magnifor het volgende:
Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
Godver, het zweet gutst door mijn bilnaad.
nee, geen diarree
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:24 schreef raistlin6 het volgende:
magnifor ga rellen in het feyenoord topic, ze beginnen weer.
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:22 schreef magnifor het volgende:
Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:25 schreef magnifor het volgende:
En aangezien ik een turk ben steun ik Kayserispor.
kom voor het eerst in AZ-Kayserispor topic dus ik heb je reacties niet gelezen....maar goed.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:24 schreef magnifor het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen nederlander maar een turk. Heb ik al eerder gezegd....
Oke.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:27 schreef raistlin6 het volgende:
dat kutturken was overigens niet serieus![]()
Omdat hij goed is.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom hebben die turken nou wel een goeie keeper?
ben je 8 of 9?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:39 schreef magnifor het volgende:
hahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!
Gebeurt niet. Vorig seizoen tegen die Russische paupers ging het ook goed.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Hahaha ik zapte toevallig langs.
Als ze straks in turkije maar niet met 1-0 verliezen.
4quote:Op donderdag 14 september 2006 21:46 schreef raistlin6 het volgende:
lette niet op, hoeveel minuten blessuretijd?
dan word je wakker en is hetquote:Op donderdag 14 september 2006 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
Kut. Nouja. 3-2
Maken we die homo's in Turkijke wel in met 0-2.
Stop toch een pot Ajvar in je reetquote:Op donderdag 14 september 2006 21:50 schreef magnifor het volgende:
Haha, ik dacht van niet. Kayseri maakt sis kebab van az in turkije.
in turkije wordt het gewoon 0-4 hoor voor AZquote:Op donderdag 14 september 2006 21:50 schreef borisz het volgende:
gelijk spelen is voldoende
de fans zullen wat harder schreeuwen in Turkije..quote:Op donderdag 14 september 2006 21:51 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
in turkije wordt het gewoon 0-4 hoor voor AZ![]()
![]()
turken moeten komen...er onstaat ruimte...dat heeft AZ juist nodig![]()
![]()
![]()
![]()
Wat mij betreft wel, zeker bij de eerste tegengoal. Liet hem net zoals bij Nac gewoon uit zijn poten vallen. Echt ongelovelijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:53 schreef Plastic_Power het volgende:
Didulica was dus de boosdoener vanavond?
Mwah, bij die bal die hij vast had moeten hebben, eerste goal meen ik, toen stond de persoon die in tweede instantie inschoot ook niet goed gedekt. Dus ja, daar was hij de boosdoener in eerste instantie.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:53 schreef Plastic_Power het volgende:
Didulica was dus de boosdoener vanavond?
gewoon 0-2 daar.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:52 schreef xminator het volgende:
[..]
de fans zullen wat harder schreeuwen in Turkije..
Kayseri speelt thuis dus word denk ik winst voor kayseri!![]()
Dus?quote:Op donderdag 14 september 2006 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
Sorry hoor,maar Kayserispor was geen schim van wat AZ vandaag op het veld liet zien. Als Didulica niet zo had lopen blunderen was het gewoon 3-1 geweest. Kayserispor kwam opbouwend en conditioneel tekort.
Daar moeten zij denk ik ook op gepakt worden volgende keer. Weer afmatten tot ze conditioneel op zijn, en dan nog 1 of 2 treffers er in schieten. Met twee doelpunten er in maak je dan wel een goede kans om door te gaan. Scoren doet AZ vrijwel altijd wel.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
Sorry hoor,maar Kayserispor was geen schim van wat AZ vandaag op het veld liet zien. Als Didulica niet zo had lopen blunderen was het gewoon 3-1 geweest. Kayserispor kwam opbouwend en conditioneel tekort.
Het zou mij ook niks verbazen.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dus?
Ik denk toch echt dat Kayserispor in Turkije gaat winnen
Ik baseer dat op het geweldige veldspel wat AZ heeft laten zien vanavond. Die 1-1 was een blunder van Didulica, die gaat hij of Sinouh niet meer maken. AZ is technisch beter, en ook conditioneel beter. The odds are for AZ.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Praatjes vullen geen gaatjes.
En ik kan het weten, want ik ben een Ajacied.
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:21 schreef Poepoog het volgende:
Nou, ben blij toe. Zat af en toe te schijten.
En als schaars die kans had benut was het 4-1 geweest.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
AZ was gevaarlijk, maar ik denk dat iedereen de tegenstander niet zo sterk had verwacht...quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:04 schreef golfer het volgende:
Niets van gezien, maar gezien de uitslag denk ik dat het nog lastig voor AZ gaat worden in Turkije?
Of is die uitslag geflatteerd en was AZ veel beter?
nee hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 21:53 schreef borisz het volgende:
die turken spelen hoog in de bergen
Nee SCH!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:10 schreef pfaf het volgende:
Heel erg ongunstige uitslag, dat wordt billenknijpen!
Dat dacht Arveladze inderdaad, van die bergen. Maar bleek niet zo te zijn inderdaad.quote:
thuis 3-2 spelen in en Turkije 5-0?quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:34 schreef okee6 het volgende:
AZ moet daar natuurlijk met een nulletje of vijf gaan winnen. Laat dat publiek maar lekker tegen ze werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |