Tegen NAC stond het voor rust ook niet al te bestquote:Op donderdag 14 september 2006 20:42 schreef raistlin6 het volgende:
* raistlin6 heeft het idee dat az thuis ruim moet winnen, in turkije zie ik AZ weinig tot geen kansen hebben.
ik zie deze wedstrijd ook nog zat kansen hoor, az speelt heerlijk, straks ga ik nog fan van ze worden :Squote:Op donderdag 14 september 2006 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tegen NAC stond het voor rust ook niet al te best
Ik vind AZ echt verfrissend spelen. Geen veldspeler speelt onder de maat, op Luirink misschien na.
Maar die Didulica...... ik ga spontaan naar Khalid Sinouh verlangen
Zwijg... gij dwaas!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:50 schreef magnifor het volgende:
Beter gaat Gokhan even de 2-2 maken.
Ik ben ook geen Nederlander van ethniciteit maar ik ben hier geboren en getogen, dus ik ben Nederlander.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:53 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik ben geen nederlander maar een turk.....
Ook al ben ik hier geboren en getogen ik steun toch ploegen uit mijn vaderland. Maar goed, iedereen zijn eigen keus.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Nederlander van ethniciteit maar ik ben hier geboren en getogen, dus ik ben Nederlander.
Maar laten we die discussie niet hier voeren
kkkssssttquote:Op donderdag 14 september 2006 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ik ga spontaan naar Khalid Sinouh verlangen
Jaliens kan ik nog een heel klein beetje begrijpen, die zat er soms niet heel lekker bij. Maar Koevermans was gewoon goed bezig.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
wtf?
Dembele voor Koevermans
Steinsson voor Jaliens
Andere type speler misschienquote:Op donderdag 14 september 2006 21:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jaliens kan ik nog een heel klein beetje begrijpen, die zat er soms niet heel lekker bij. Maar Koevermans was gewoon goed bezig.
Eh, ook zijn eigen spelerquote:Op donderdag 14 september 2006 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Steinsson schopt iedere aanvaller doormidden.
Ahh een kennerquote:Op donderdag 14 september 2006 21:04 schreef raistlin6 het volgende:
de turken spelen met de laatste linie ver naar voren, in counters heb je dan heel veel aan snelheid en techniek, ik snap het wel dat dembele dan eerder in aanmerking daarvoor komt dan koevermans, ook al speelde hij inderdaad goed.
Ja, De Zeeuw heeft wel eens geklaagd dat Steinsson zijn minst favo tegenstander was op trainingen omdat hij zo ruig speeltquote:
In de ballenbak, naar ballen graaien.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus christus, waar is Sinouh?
Integendeelquote:Op donderdag 14 september 2006 21:05 schreef raistlin6 het volgende:
maar is mijn opmerking zo onzinnig dan?
Heb er een paar keer overheen geluisterd zeg maarquote:Op donderdag 14 september 2006 21:09 schreef Poepoog het volgende:
Waarom speelt Gudjohnson niet?
Omdat Cziommer en Martens voorin de pikorde staan.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:09 schreef Poepoog het volgende:
Waarom speelt Gudjohnson niet?
geen idee, is dat eidur gudjohnson?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:09 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Heb er een paar keer overheen geluisterd zeg maar
OK, maar waarom zit ie op de tribunequote:Op donderdag 14 september 2006 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat Cziommer en Martens voorin de pikorde staan.
Euh, hij schijnt overgewicht te hebben.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:10 schreef Poepoog het volgende:
[..]
OK, maar waarom zit ie op de tribune
Soortement van Kluivert dusquote:Op donderdag 14 september 2006 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Euh, hij schijnt overgewicht te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |