Ik vind het ook niet passen, maar ook deels schuld van AZ supportersquote:Op donderdag 14 september 2006 20:15 schreef denthemen het volgende:
2/3 van het stadion is turks.. ahh daar kan ik wel van kotsen
Ik bedoelde er meer mee dat de turkse maatschappij (NIET IEDEREEN!!) hier in nl nu voor kayserispor is.. al was het trabzonspor was het precies hetzelfde!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet passen, maar ook deels schuld van AZ supporters
Ja, dat klopt. Moet je maar eens naar de reacties op www.az.nl op de nieuwsberichten over deze wedstrijd kijken. 50% van de reactie is Turks en zit in het Turks op de reactieplekken te bakkeleien hoe ze aan kaartjes kunnen komen. Vind ik niet passen dat je dat als NEDERLANDSE community van Turken dat doetquote:Op donderdag 14 september 2006 20:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik bedoelde er meer mee dat de turkse maatschappij (NIET IEDEREEN!!) hier in nl nu voor kayserispor is.. al was het trabzonspor was het precies hetzelfde!
Okee, ontopic dan maar weerquote:Op donderdag 14 september 2006 20:20 schreef raistlin6 het volgende:
stereotomy, op zich een leuk discussieonderwerp, wil er ook graag op reageren, maar past niet echt in dit topic vind ik, als de rest dat wel vindt, dan ga ik toch reageren
Ik woon in Eindhovenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:21 schreef raistlin6 het volgende:
ok toch nog even dan![]()
ik ben psv supporter en volgend jaar woon ik in zweden, als goteborg dan tegen zeg euhm rkc moet, dan ga ik ook kijken en ben ik echt wel voor rkc.
Wat een kutminuut voor het Nederlands voetbal.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:23 schreef raistlin6 het volgende:
lol feyenoord staat ook achter, zie ander topic en rtl 7, maar moest het toch even benoemen.
Ja dat dacht ik dus ook, maar weinig protesten.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:24 schreef Jasza het volgende:
Dik buitenspel trouwens hoor, die gast stond op moment van die kopbal zeker 5 meter buitenspel.
Het was toch echt 5 meter buitenspel als ik het goed zag.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, maar weinig protesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |