Mwah, bij die bal die hij vast had moeten hebben, eerste goal meen ik, toen stond de persoon die in tweede instantie inschoot ook niet goed gedekt. Dus ja, daar was hij de boosdoener in eerste instantie.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:53 schreef Plastic_Power het volgende:
Didulica was dus de boosdoener vanavond?
gewoon 0-2 daar.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:52 schreef xminator het volgende:
[..]
de fans zullen wat harder schreeuwen in Turkije..
Kayseri speelt thuis dus word denk ik winst voor kayseri!![]()
Dus?quote:Op donderdag 14 september 2006 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
Sorry hoor,maar Kayserispor was geen schim van wat AZ vandaag op het veld liet zien. Als Didulica niet zo had lopen blunderen was het gewoon 3-1 geweest. Kayserispor kwam opbouwend en conditioneel tekort.
Daar moeten zij denk ik ook op gepakt worden volgende keer. Weer afmatten tot ze conditioneel op zijn, en dan nog 1 of 2 treffers er in schieten. Met twee doelpunten er in maak je dan wel een goede kans om door te gaan. Scoren doet AZ vrijwel altijd wel.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
Sorry hoor,maar Kayserispor was geen schim van wat AZ vandaag op het veld liet zien. Als Didulica niet zo had lopen blunderen was het gewoon 3-1 geweest. Kayserispor kwam opbouwend en conditioneel tekort.
Het zou mij ook niks verbazen.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dus?
Ik denk toch echt dat Kayserispor in Turkije gaat winnen
Ik baseer dat op het geweldige veldspel wat AZ heeft laten zien vanavond. Die 1-1 was een blunder van Didulica, die gaat hij of Sinouh niet meer maken. AZ is technisch beter, en ook conditioneel beter. The odds are for AZ.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Praatjes vullen geen gaatjes.
En ik kan het weten, want ik ben een Ajacied.
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:21 schreef Poepoog het volgende:
Nou, ben blij toe. Zat af en toe te schijten.
En als schaars die kans had benut was het 4-1 geweest.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
AZ was gevaarlijk, maar ik denk dat iedereen de tegenstander niet zo sterk had verwacht...quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:04 schreef golfer het volgende:
Niets van gezien, maar gezien de uitslag denk ik dat het nog lastig voor AZ gaat worden in Turkije?
Of is die uitslag geflatteerd en was AZ veel beter?
nee hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 21:53 schreef borisz het volgende:
die turken spelen hoog in de bergen
Nee SCH!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:10 schreef pfaf het volgende:
Heel erg ongunstige uitslag, dat wordt billenknijpen!
Dat dacht Arveladze inderdaad, van die bergen. Maar bleek niet zo te zijn inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |