En dat terwijl je Listo heetquote:Op donderdag 14 september 2006 16:48 schreef Litso het volgende:
Ik word nog wel eens Steven of Stèphan (met de e als in melk) genoemd.
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Ik heb daar gelukkig nooit last van, Joris. Mijn naam bestaat maar uit drie letters, dus je moet wel een ontzettende dwaas zijn wil je die verkeerd uitspreken.
ik vind quax toch redelijk moeilijk uit te spreken hoorquote:Voornaam: Xqa
en jou naam is?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:56 schreef TwyLight het volgende:
Wie heeft er dan ook zoeen pauper naam jors [afbeelding]
oud nieuws... is al een topic overquote:Op donderdag 14 september 2006 16:58 schreef HeatWave het volgende:
3 woorden in de TT, 2 fout netjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 september 2006 17:13 schreef Fokkedop het volgende:Ah, klote, nu heb je het verradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
en je heet?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:14 schreef Monotomo het volgende:
Ik wordt vaak Jors of Sjors genoemd..
ieuwww das niet bestquote:Op donderdag 14 september 2006 17:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Van Jan Willem maaken ze altijd JeeWee!![]()
Ahhh...ik vind Jan-Willem juist wel lief. Sowieso beetje hollandse namen zolang het maar geen Kees of Klaas of Arie isquote:Op donderdag 14 september 2006 17:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik beide namen niet best![]()
heb je hem ook weerquote:Op donderdag 14 september 2006 17:48 schreef gateh het volgende:
naam: roel
wordt welles genoemd: roel, roelof, roelaf, roland, roeland en roeltje![]()
Hier hetzelfde. Naja, egenlijk Bobby, maar sommigen schrijven het wel met ie.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:50 schreef Orealo het volgende:
Bob.
Nee dus.
Wel veel stomme grapjes over die naam, maar ze spreken het nooit verkeerd uit!
irritant hequote:Op donderdag 14 september 2006 18:16 schreef Chowi het volgende:
Ja.
Lillian.
Lillièn.
Lilianne.
Lianne.
NEEN, VERDULLE, DE NAAM IS LILIAN.
Of je kort hem af zoals ik doequote:Op vrijdag 15 september 2006 11:30 schreef Salsagirl het volgende:
Mijn naam is een franse naam,maar mijn ouders hebben er voor gekozen die niet uit te spreken in het frans
Maar het gekke is dat juist sommige mensen het juist wel doen.
Maar het went,zelfs dan reageer ik wel![]()
Heet je met je achternaam V Elzakker?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:32 schreef Martijn85 het volgende:
Op m'n werk noemt iedereen me Martino, maar dat krijg je met al die Italianen hier en de rest heeft het over genomen
quote:Op donderdag 14 september 2006 17:13 schreef Fokkedop het volgende:Heheheheh aanmerkingen op spelling terwijl je het zelf ook niet kan. "Wordt" is zonder t omdat er "je" achter staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat toch ook niet zeggen "Eeeeeu, bent je hier nou alweer"![]()
Ze noemen mij vaak Christian ipv Christiaan. Onoverkomelijk
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
niet geheel correct de regel is als "je" er achter staat waar je jij van kan maken wat hier dus niet het geval isquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:07 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Heheheheh aanmerkingen op spelling terwijl je het zelf ook niet kan. "Wordt" is zonder t omdat er "je" achter staat.
Ze noemen mij vaak Christian ipv Christiaan. Onoverkomelijk![]()
Ha-ha-ha-haquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:42 schreef Robin__ het volgende:
met dan aan bassie en andriaan heet ik 'rooo-bin' volgens veel mensen.
En nee ik kan gewoon hele zinnen maken & uitspreken en ik weet niet hoe laat het is
dudequote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:07 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Heheheheh aanmerkingen op spelling terwijl je het zelf ook niet kan. "Wordt" is zonder t omdat er "je" achter staat.
ik herken het naamgenoot altijd met een jordi of jordij of jordiequote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:23 schreef Jordy-B het volgende:
Ik word een enkele keer nog wel eens met jordij aangesproken.
Dat mensen m'n naam verkeerd schrijven is een groter probleem. Zelfs op Fok!, nadat mensen mijn username gelezen hebben, gebeurt het nog regelmatig dat ze het vrolijk met een 'i' schrijven.
't is misschien handig om even te vermelden (in je profiel, of in je post) hoe je dan wel heet...quote:
'k zag er niemand over zeiken, dus heb ik me maar stil gehouden. Goed hè?quote:
Keesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
't is misschien handig om even te vermelden (in je profiel, of in je post) hoe je dan wel heet...
zal je leren vlegel zulke namen te verzinnenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:55 schreef imported_sphinx het volgende:
mijn naam is zo verschrikkelijk erg en irritant en iedereen verzint er de ergste afkortingen en variaties op![]()
nee mijn échte naam.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:56 schreef dome het volgende:
[..]
zal je leren vlegel zulke namen te verzinnen![]()
En je echte naam is?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:58 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee mijn échte naam.
mn username is idd ook kut, maar die is verzonnen door een generator bij gebrek aan inspiratie.
Hij's waarschijnlijk serieus te grazen genomen door z'n ouders...quote:
Ja zegt ie.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:41 schreef Erick1985 het volgende:
M'n naam is Erick; en mensen schrijven het altijd of met een c of met een k...
Yep, komt inderdaad nie vaak voor nee. Ben half-zweeds, en daar zie je het wel heel vaakquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja zegt ie.
Ik ken niemand die erik heet met een c en een k.
Heet je echt zo?
Reasonablequote:Op woensdag 10 januari 2007 13:48 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Yep, komt inderdaad nie vaak voor nee. Ben half-zweeds, en daar zie je het wel heel vaak
IK heet officieel Robin (spreek uit: Roobin)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:42 schreef Robin__ het volgende:
met dan aan bassie en andriaan heet ik 'rooo-bin' volgens veel mensen.
En nee ik kan gewoon hele zinnen maken & uitspreken en ik weet niet hoe laat het is
Hehe ja eigenlijk overal wel. En hoe spel je jouw naam? C of K? Of allebeiquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Reasonable
Hoe dan ook, zelfs een simpele naam als Erik/Eric/Erick wordt nogal geregeld verkeerd uitgesproken
Althans, in deze regio
quote:
quote:
Ja, maar... zo heet je toch ook?quote:
Pijnlijk... pijnlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:07 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Ze noemen mij vaak Christian ipv Christiaan. Onoverkomelijk![]()
Van Kees Gerrit maken ze altijd KaaGee !quote:Op donderdag 14 september 2006 17:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Van Jan Willem maaken ze altijd JeeWee!![]()
verklaar u naderquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:04 schreef SKETSj het volgende:
sommigen maken mijn naam irl heel mooi en plakken er een '+io -e' achter.
mijn ouders waren creatief met het vernoemen naar grootouders.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij's waarschijnlijk serieus te grazen genomen door z'n ouders...
typo?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
sdfl+khdasflknsdchdsafudshglfors?
niet fret?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:04 schreef Ferdii het volgende:
euhmm,
ferdy, ferdie en ferry kom ik dagelijks tegen
Je bent Boneman nog vergetenquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:59 schreef Rampestamper het volgende:
Mijn voornaam (Piet) wordt nooit verkeerd uitgesproken. Hooguit als iemand me slecht verstaat aan de telefoon en dan wordt het Pieter. Mijn achternaam ook niet echt maar als men het opschrijft.
Varianten die ik weleens op post tegenkom:
Bouwman
Bouman
Booman
Boman
Bomen
Boom
Bosman
Borstman (! )
Boonstra
Boomstra
Boomsma
En het moet toch echt Boonman zijn.
Bij jou misschien wel....... bij mij vergeten de mensen 9 van de 10 keer de "t".quote:Op donderdag 14 september 2006 16:51 schreef Herkauwer het volgende:
Peter ... De meeste mensen lukt het vrij aardig om het in één keer correct uit te spreken.
En je heet? Jan-Gert ofzo?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Mijn naam gaat ook altijd fout, vandeweek werd het zelfs Gert-Jan dat ging echt te ver!!
Tiede-Janquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:21 schreef TJDoornbos het volgende:
neej Tiede-Jan (ja kom maar met de gein)
mn pa was inderdaad laveloos toen die naar de burgerlijke stand ging
Ik heb jeuk aan mijn jors.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:57 schreef KopieerMachine het volgende:
Jors
ik dacht sjors.
wat een wijfen naam.
Je vergeet Mario, Marri-jo, Majo en Maggio nogquote:Op maandag 15 januari 2007 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Je bent Boneman nog vergeten
Okee, die achternaam is sowieso al lastig, maar stel nou dat je ook nog eens Marjo heet...
Marjon
Marjolein
Marjolijn
Marja
Marjan
Marian
Marga
Sonja
En je spreekt het uit als MARjo, niet als MarJO
Ja welke kut noemt dr kind dan ook Jors.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:44 schreef jors het volgende:
ook altijd verkeerd uitgesproken![]()
enkele variaties op mijn naam die vaak worden gebruik
1sjors
2jos
3joris
en dan maar verbeteren de hele dag :'(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
Paul schijnt toch wel een heel moeilijke naam te zijn om uit te spreken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:03 schreef Saik0 het volgende:
Paul... tja, Pol ofzo...?
Mayo ook nogquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:10 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Je vergeet Mario, Marri-jo, Majo en Maggio nog.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:22 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja welke kut noemt dr kind dan ook Jors.pwnedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.off the wall
ik heb last van Royco [vroeger soepmerk]quote:Op donderdag 14 september 2006 16:51 schreef jors het volgende:
jah ik heb ook nog steeds last van die reclame van cup a soup ik hoor nog geregeld
SJORS JE BENT UN EIKEL
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
iedereen doet moeilijk over mijn naam
zeg maar Deo(x) of KutNewb/Kutkloon(Copyright BeeDee), wil ook wel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |