ik herken het naamgenoot altijd met een jordi of jordij of jordiequote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:23 schreef Jordy-B het volgende:
Ik word een enkele keer nog wel eens met jordij aangesproken.
Dat mensen m'n naam verkeerd schrijven is een groter probleem. Zelfs op Fok!, nadat mensen mijn username gelezen hebben, gebeurt het nog regelmatig dat ze het vrolijk met een 'i' schrijven.
't is misschien handig om even te vermelden (in je profiel, of in je post) hoe je dan wel heet...quote:
'k zag er niemand over zeiken, dus heb ik me maar stil gehouden. Goed hè?quote:
Keesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
't is misschien handig om even te vermelden (in je profiel, of in je post) hoe je dan wel heet...
zal je leren vlegel zulke namen te verzinnenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:55 schreef imported_sphinx het volgende:
mijn naam is zo verschrikkelijk erg en irritant en iedereen verzint er de ergste afkortingen en variaties op![]()
nee mijn échte naam.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:56 schreef dome het volgende:
[..]
zal je leren vlegel zulke namen te verzinnen![]()
En je echte naam is?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:58 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee mijn échte naam.
mn username is idd ook kut, maar die is verzonnen door een generator bij gebrek aan inspiratie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |