Ja, maar... zo heet je toch ook?quote:
Pijnlijk... pijnlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:07 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Heheheheh aanmerkingen op spelling terwijl je het zelf ook niet kan. "Wordt" is zonder t omdat er "je" achter staat.
Je gaat toch ook niet zeggen "Eeeeeu, bent je hier nou alweer"![]()
Ze noemen mij vaak Christian ipv Christiaan. Onoverkomelijk![]()
Van Kees Gerrit maken ze altijd KaaGee !quote:Op donderdag 14 september 2006 17:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Van Jan Willem maaken ze altijd JeeWee!![]()
verklaar u naderquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:04 schreef SKETSj het volgende:
sommigen maken mijn naam irl heel mooi en plakken er een '+io -e' achter.
mijn ouders waren creatief met het vernoemen naar grootouders.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij's waarschijnlijk serieus te grazen genomen door z'n ouders...
typo?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
sdfl+khdasflknsdchdsafudshglfors?
niet fret?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:04 schreef Ferdii het volgende:
euhmm,
ferdy, ferdie en ferry kom ik dagelijks tegen
Je bent Boneman nog vergetenquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:59 schreef Rampestamper het volgende:
Mijn voornaam (Piet) wordt nooit verkeerd uitgesproken. Hooguit als iemand me slecht verstaat aan de telefoon en dan wordt het Pieter. Mijn achternaam ook niet echt maar als men het opschrijft.
Varianten die ik weleens op post tegenkom:
Bouwman
Bouman
Booman
Boman
Bomen
Boom
Bosman
Borstman (! )
Boonstra
Boomstra
Boomsma
En het moet toch echt Boonman zijn.
Bij jou misschien wel....... bij mij vergeten de mensen 9 van de 10 keer de "t".quote:Op donderdag 14 september 2006 16:51 schreef Herkauwer het volgende:
Peter ... De meeste mensen lukt het vrij aardig om het in één keer correct uit te spreken.
En je heet? Jan-Gert ofzo?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Mijn naam gaat ook altijd fout, vandeweek werd het zelfs Gert-Jan dat ging echt te ver!!
Tiede-Janquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:21 schreef TJDoornbos het volgende:
neej Tiede-Jan (ja kom maar met de gein)
mn pa was inderdaad laveloos toen die naar de burgerlijke stand ging
Ik heb jeuk aan mijn jors.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:57 schreef KopieerMachine het volgende:
Jors
ik dacht sjors.
wat een wijfen naam.
Je vergeet Mario, Marri-jo, Majo en Maggio nogquote:Op maandag 15 januari 2007 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Je bent Boneman nog vergeten
Okee, die achternaam is sowieso al lastig, maar stel nou dat je ook nog eens Marjo heet...
Marjon
Marjolein
Marjolijn
Marja
Marjan
Marian
Marga
Sonja
En je spreekt het uit als MARjo, niet als MarJO
Ja welke kut noemt dr kind dan ook Jors.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:44 schreef jors het volgende:
ook altijd verkeerd uitgesproken![]()
enkele variaties op mijn naam die vaak worden gebruik
1sjors
2jos
3joris
en dan maar verbeteren de hele dag :'(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
Paul schijnt toch wel een heel moeilijke naam te zijn om uit te spreken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:03 schreef Saik0 het volgende:
Paul... tja, Pol ofzo...?
Mayo ook nogquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:10 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Je vergeet Mario, Marri-jo, Majo en Maggio nog.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:22 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja welke kut noemt dr kind dan ook Jors.pwnedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.off the wall
ik heb last van Royco [vroeger soepmerk]quote:Op donderdag 14 september 2006 16:51 schreef jors het volgende:
jah ik heb ook nog steeds last van die reclame van cup a soup ik hoor nog geregeld
SJORS JE BENT UN EIKEL
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
iedereen doet moeilijk over mijn naam
zeg maar Deo(x) of KutNewb/Kutkloon(Copyright BeeDee), wil ook wel![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |