abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 oktober 2006 @ 19:02:44 #151
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_42287313
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
begin me toch wel groen en geel te ergeren aan die kleine klote letters

als ik snel wil lezen wat ik moet gaan doen is de tekst alweer weg
Waardeloos inderdaad. Die scoops kan ik voor geen meter lezen.

Vandaag pas echt aan begonnen. Vind het wel een beetje rare structuur hoor, erg chaotisch. Maar ik begin er al een beetje aan te wennen. Voor de rest een hilarisch spel.
Houd van een lijntje.
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:23:15 #152
132842 Legendkiller
The one and only
pi_42297380
Zo, zojuist het spel weer uitgespeeld, dit keer verhaal meteen laten vallen en mensen getracht te bevrijden, kwam uiteindelijk op 24. Blijft een heerlijk spel.
Welcome to the future
pi_42310326
Zucht, we zullen ook maar weer eens een rondje gaan hakken. Iemand die de 56000 zombieslasher award al heeft gehaald?
"Do or do not, there is no try!"
Kick my ass!
Xblog360
[url=http:/gesignaleerd.blogspot.com]Blog[/url]
pi_42310905
Nog niet, ben nu bezig met zoveel mogelijk survivors te halen EN de verhaallijn nu maar eens compleet te krijgen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_42310987
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 14:34 schreef Ceased2Be het volgende:
Nog niet, ben nu bezig met zoveel mogelijk survivors te halen EN de verhaallijn nu maar eens compleet te krijgen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doorgaan!
SPOILER
Kick my ass!
Xblog360
pi_42311113
Is het erg als je survivors laat doodgaan?
Houd van een lijntje.
pi_42311157
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 14:37 schreef Evil_Boterbloem het volgende:

[..]

Gewoon doorgaan!
SPOILER
Okay dat had ik geprobeerd, maar
SPOILER
en survivors mogen best doodgaan, maar ze tikken aardig aan met de PP-punten.
Gisteren 4 leveltjes erbij gekregen met de survivors (nu level 48)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_42311214
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 14:46 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Okay dat had ik geprobeerd, maar
SPOILER
en survivors mogen best doodgaan, maar ze tikken aardig aan met de PP-punten.
Gisteren 4 leveltjes erbij gekregen met de survivors (nu level 48)
Bad luck IDD, maar da's wel de manier. Tenzij je een paar handdandy minichainsaws bij je hebt. Jump'n'slash!
Kick my ass!
Xblog360
pi_42311273
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 14:49 schreef Evil_Boterbloem het volgende:

[..]

Bad luck IDD, maar da's wel de manier. Tenzij je een paar handdandy minichainsaws bij je hebt. Jump'n'slash!
Ik vind die oversized zwaarden bij die shop op dat pleintje doorgaands ook erg fijn werken tegen psycho's maar net met die ene wil het niet vlotten.
pi_42311354
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 14:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik vind die oversized zwaarden bij die shop op dat pleintje doorgaands ook erg fijn werken tegen psycho's maar net met die ene wil het niet vlotten.
Ahh, probeer eens een shotgun. Doet het ook leuk
Kick my ass!
Xblog360
  maandag 2 oktober 2006 @ 18:55:51 #161
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_42316472
Zo, net een tweede keer begonnen. Doel is deze keer achievements halen en alle psychopaten verslaan. Het gaat best makkelijk als je level 38 bent en je weet waar alles ligt.

Convicts en Cleatus zijn dood. Nu richting Adam voor de chainsaws en 27x health boeken
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_42322767
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:55 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, net een tweede keer begonnen. Doel is deze keer achievements halen en alle psychopaten verslaan. Het gaat best makkelijk als je level 38 bent en je weet waar alles ligt.

Convicts en Cleatus zijn dood. Nu richting Adam voor de chainsaws en 27x health boeken
Dat had ik dus ook... hoop van die psycho's zijn lang zo imposant niet meer als de eerste paar levels.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:36:58 #163
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_42325117
Jammer dat het niet te spelen is op een normale TV
Ik ben inmiddels overleden
pi_42325276
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:36 schreef Enchanter het volgende:
Belachelijk inderdaad
Houd van een lijntje.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:55:51 #165
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_42325468
jajajajajajajaja
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 06:34:40 #166
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_42327188
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:36 schreef Enchanter het volgende:
Nergens last van.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 07:40:49 #167
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_42327405
Zeg, ik heb nu dus al meteen de eerste case (bewust) verneukt. Heeft dit nog invloed op het verschijnen van psycho's of de special forces?
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 08:23:56 #168
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_42327694
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 06:34 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Nergens last van.
Sorry ik kan die lettertjes echt niet lezen
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 08:36:20 #169
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_42327812
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 08:23 schreef Enchanter het volgende:
Sorry ik kan die lettertjes echt niet lezen
Koop een fatsoenlijke TV.

Ik heb een Loewe en die geeft het perfect weer. Al zit ik wel te twijfelen om sneller dan gepland een HDTV te halen als ik al die nieuwe games zie die eraan zitten te komen.
pi_42329829
Ik kan ook alles perfect lezen op m'n 68cm breedbeeld philipsje op 60hz (maar zit er dan ook maar een meter vandaan )

Gisteren lvl 50 gehaald met Frank. vandaag maar eens proberen om de cases uit te spelen.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 15:43:12 #171
132842 Legendkiller
The one and only
pi_42335598
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 07:40 schreef Strolie75 het volgende:
Zeg, ik heb nu dus al meteen de eerste case (bewust) verneukt. Heeft dit nog invloed op het verschijnen van psycho's of de special forces?
Ja, enkele zullen nu niet verschijnen.
Welcome to the future
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 23:06:48 #172
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_42345139
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 08:36 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Koop een fatsoenlijke TV.

Ik heb een Loewe en die geeft het perfect weer. Al zit ik wel te twijfelen om sneller dan gepland een HDTV te halen als ik al die nieuwe games zie die eraan zitten te komen.
Ik heb ook een Loewe

Van de week maar weer ff proberen.
Misschien heb ik wel gewoon een bril nodig
pi_42345409
Whoehoe! uitgespeeld (ending A)... als een van de laatste geloof ik
pi_42348020
en ook maar even de overtime mode uitgespeeld
  woensdag 4 oktober 2006 @ 09:35:51 #175
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_42350728
Hey Strollie , gebruik jij een advanced scart kabel , ik gebruik de gewone scart kabel die er bij geleverd wordt , of zal dat niet het verschil maken ?
pi_42350758
Ben ik trouwens de enige die dat filmpje heeft gezien als je lang niks doet op het introscherm? Het kijkt weg als een soort epiloog.
pi_42351057
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 09:35 schreef Enchanter het volgende:
Hey Strollie , gebruik jij een advanced scart kabel , ik gebruik de gewone scart kabel die er bij geleverd wordt , of zal dat niet het verschil maken ?
dan kun je het nog amper lezen.
Houd van een lijntje.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 10:03:42 #178
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_42351248
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 09:54 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

dan kun je het nog amper lezen.
pi_42351693
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 09:35 schreef Enchanter het volgende:
Advanced scart kabel idd.
pi_42351930
even een tvptje, wil deze game aanschaffen binnenkort =]
Zo niet.. dan toch!
  zondag 8 oktober 2006 @ 21:30:03 #181
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_42492858
Wat een frustrerend spel

Tegenvaller van het jaar.
Houd van een lijntje.
  maandag 9 oktober 2006 @ 07:35:53 #182
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_42502359
Grappig...tot nu toe een van mijn games van het jaar
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:39:44 #183
132842 Legendkiller
The one and only
pi_42528648
Inderdaad, één van de, zo niet dé beste game van het jaar voor mij tot nu toe.
Welcome to the future
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:42:13 #184
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_42528745
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een frustrerend spel

Tegenvaller van het jaar.
Waarom?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_42528923
Die kanker structuur. Blijkbaar heb ik iets te laat gesaved waardoor ik een missie niet meer kan halen. Dan heb ik echt geen zin om overnieuw te beginnen. Ik heb zowiezo weinig zin om iedere keer om mn horloge te kijken of ik nog wel tijd over heb. En zo rammelen er nog wel meer dingen (niet leesbare teksten, rare controls).

Nee hoor ik heb het spel als het goed is verkocht, en ik heb absoluut geen spijt van.
Houd van een lijntje.
pi_42529357
Zoveel tijd kost het niet om opnieuw te beginnen. Je hebt genoeg ruimte voor shotguns en Katana's, als het goed is ben je weer waar je opnieuw ging voordat je het doorhebt
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:01:46 #187
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_42529390
Gast dan speel je gewoon het spel uit en probeer je zoveel mogelijk survivors te redden waardoor je een hoger lvl word . Lol dit spel is gemaakt om meerdere keren te spelen. De eerste keer red je het wss toch niet omdat je lvl erg laag is, je weet niet waar je de goede wapens kan halen, infrastructuur van de mall weet je niet goed.

Maarja your loss. Ik dacht eerst ook WTF wat een teringgame, maar toen heb ik gewoon ge lvl'd en heb het spel uitgespeeld ( meerdere eindes FTW ). Daarna ben ik puur voor het verhaal gegaan, en daarna puur voor alle side missies.
pi_42529501
Hmm mischien toch maar afblazen dan
Houd van een lijntje.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:08:55 #189
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_42529576
Zie mijn mening veranderen nadat ik het spel beter begon te begrijpen
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 00:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind en heleboel shit wel irritant hoor. Waar kan ik nou een beetje goede wapens halen waarmee ik bv die clown motherfucker neer kan maaien? Waarom loopt Frank als Uncle Fester? Waar slaat dit save systeem ffs op .

Waarom is het missie systeem zo onduidelijk?
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 01:23 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Idd erg veel irritatie bij deze game, bij de demo was het niet zo erg maar hier
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ben nu bezig met mijn 2e run, nu ga ik op het verhaal focussen..lvl 21 ben ik
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:30 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Mwah ik vind hem al tof, krijg nu alleen geen missies meer van Otis, beetje jammer. Ach dan maar zombies raggen .
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:19 schreef MMaRsu het volgende:
Nouja dan is het goed . Maar zoals ik zei laat je niet gek maken de eerste keer. Het is erg fucking moeilijk soms en vaak gewoon oneerlijk. Je moet ook keuzes maken, ga ik de verhaallijn volgen of ga ik eerst aankloten en lvl'en.

Ik wou de eerste keer bezig met de verhaallijn, maar omdat ik telaat was voor een missie kon dat niet meer ( ). Toen ben ik maar gaan lvl'en en ben nu bijna klaar met m'n 2e run. Geweldig spel als je hoger lvl bent
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:23 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe niemand is meer een match voor mij, als ik de ingewanden van mijn vijanden eruit ruk
pi_42529740
Shit man, je zet me wel aan het denken nu

Even kijken of die knakker al heeft betaald.
Houd van een lijntje.
pi_42529961
Ik heb de deal afgeblazen. Ik hoop dat je gelijk hebt.
Houd van een lijntje.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:32:35 #192
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_42530135
Ja ik denk het wel . Welk level was je toen je verkeerd had gesaved en met welke missie was je toen bezig? Sommige game mechanics zijn idd vervelend, op je horloge kijken is daar 1 van. Kleine letters kunnen vervelend zijn, maar ik had daar niet echt last van toen ik op m'n breedbeeld speelde ( normale scart ). Maar ik zit dan ook nog geen 2 meter van m'n tv af ( 4 bij 3 kamer lol ).

Overigens heb ik het spel ook verkocht hoor, maargoed na 3x uitspelen en toen nog een halve keer was de lol er ook wel af . Ik snap iig je frustratie goed, ik had het zelf ook heel erg. Maar naarmate ik toch beter werd, en Frank een hoger lvl kreeg werd het spel steeds toffer. Mijn tip is om gewoon eerst te gaan lvl'en tot je rond de 20 zit ( misschien eerder I dunno ) en dan save game & quit te doen als je gaat saven, zodat je opnieuw begint met het verhaal, maar wel je lvl behoudt. Dan is de game een stuk plezieriger .

En mocht je het nou toch nog een kutgame vinden als je lvl 30/40 bent, dan kun je hem altijd nog verkopen .

Succes!
pi_42530260
Ik zit op level 5 (voor de rest geen scoops gedaan) en de missie waar ik tijd tekort kom is de missie waar je medicijnen moet gaan halen in de supermarkt van die mafkees (waar ik wel heel erg om heb moeten lachen).
Houd van een lijntje.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:41:04 #194
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_42530318
Haha daar was ik ook telaat . Daar heb je imo gewoon echt te weinig tijd voor omdat je helemaal niet snel kan rennen als je lvl 5 bent . Maargoed, mijn advies is dus levelen en dan opnieuw beginnen ( of gewoon uitspelen! Je krijgt erg veel PP als je mensen red dus dan lvl je in no time
pi_42530352
Ok zal ik doen.
Houd van een lijntje.
pi_42532519
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb de deal afgeblazen. Ik hoop dat je gelijk hebt.
Ik had het ook hoor. In het begin is het spel erg frustrerend. Je hebt weinig health, kunt weinig spullen meedragen. De verhaallijn is dan eigenlijk niet te doen. Zeker omdat je door stukken mall moet waar (vooral 's nachts) erg veel zombies rondlopen. Ik heb me toen geconcentreert op levellen. Vooral door mensen te redden waar mogelijk.

En na een tijdje wordt je sterker, meer leven, je kunt meer items dragen en je weet waar alles ligt. Dan ga jij de zombies ownen in plaats van omgekeerd En dan wordt het steeds leuker.

Ik heb uiteindelijk diverse keren de eerste dag gedaan om te levellen (dat eerste echtpaar om het dak fotograferen en redden levert heel veel punten op), een keer de verhaallijn doorlopen en een keer uitgespeeld en zoveel mogelijk psycho's verslagen en mensen gered.
pi_42532589
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zit op level 5 (voor de rest geen scoops gedaan) en de missie waar ik tijd tekort kom is de missie waar je medicijnen moet gaan halen in de supermarkt van die mafkees (waar ik wel heel erg om heb moeten lachen).
SPOILER
pi_42543327
Het is dus eigenlijk een spel wat moet rijpen
Houd van een lijntje.
pi_42543543
Het wijkt gewoon af van de traditionele structuur van een spel. Dus niet van savepunt naar savepunt verder gamen tot je bij het einde bent. Het spel is echt ontworpen om meerdere keren te spelen en om je goed na te laten denken waar je mee bezig bent. In het begin frustrerend, maar ik heb wel respect voor wat Capcom probeert te bereiken.
pi_42557168
Hmm, ik was te laat voor de case maar ik kan wel gewoon verder gaan
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')