Waardeloos inderdaad. Die scoops kan ik voor geen meter lezen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
begin me toch wel groen en geel te ergeren aan die kleine klote letters![]()
als ik snel wil lezen wat ik moet gaan doen is de tekst alweer weg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:34 schreef Ceased2Be het volgende:
Nog niet, ben nu bezig met zoveel mogelijk survivors te halen EN de verhaallijn nu maar eens compleet te krijgenGewoon doorgaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:37 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan!Okay dat had ik geprobeerd, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en survivors mogen best doodgaan, maar ze tikken aardig aan met de PP-punten.
Gisteren 4 leveltjes erbij gekregen met de survivors (nu level 48)"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Okay dat had ik geprobeerd, maarBad luck IDD, maar da's wel de manier. Tenzij je een paar handdandy minichainsaws bij je hebt. Jump'n'slash!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en survivors mogen best doodgaan, maar ze tikken aardig aan met de PP-punten.
Gisteren 4 leveltjes erbij gekregen met de survivors (nu level 48)
Ik vind die oversized zwaarden bij die shop op dat pleintje doorgaands ook erg fijn werken tegen psycho's maar net met die ene wil het niet vlotten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:49 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
[..]
Bad luck IDD, maar da's wel de manier. Tenzij je een paar handdandy minichainsaws bij je hebt. Jump'n'slash!
Ahh, probeer eens een shotgun. Doet het ook leukquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vind die oversized zwaarden bij die shop op dat pleintje doorgaands ook erg fijn werken tegen psycho's maar net met die ene wil het niet vlotten.
Dat had ik dus ook... hoop van die psycho's zijn lang zo imposant niet meer als de eerste paar levels.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:55 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, net een tweede keer begonnen. Doel is deze keer achievements halen en alle psychopaten verslaan.Het gaat best makkelijk als je level 38 bent en je weet waar alles ligt.
Convicts en Cleatus zijn dood. Nu richting Adam voor de chainsaws en 27x health boeken
Belachelijk inderdaadquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:36 schreef Enchanter het volgende:
Jammer dat het niet te spelen is op een normale TV![]()
Nergens last van.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:36 schreef Enchanter het volgende:
Jammer dat het niet te spelen is op een normale TV![]()
Koop een fatsoenlijke TV.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:23 schreef Enchanter het volgende:
Sorry ik kan die lettertjes echt niet lezen![]()
Ja, enkele zullen nu niet verschijnen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 07:40 schreef Strolie75 het volgende:
Zeg, ik heb nu dus al meteen de eerste case (bewust) verneukt. Heeft dit nog invloed op het verschijnen van psycho's of de special forces?
Ik heb ook een Loewequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Koop een fatsoenlijke TV.
Ik heb een Loewe en die geeft het perfect weer.Al zit ik wel te twijfelen om sneller dan gepland een HDTV te halen als ik al die nieuwe games zie die eraan zitten te komen.
dan kun je het nog amper lezen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:35 schreef Enchanter het volgende:
Hey Strollie , gebruik jij een advanced scart kabel , ik gebruik de gewone scart kabel die er bij geleverd wordt , of zal dat niet het verschil maken ?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
dan kun je het nog amper lezen.
Advanced scart kabel idd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:35 schreef Enchanter het volgende:
Hey Strollie , gebruik jij een advanced scart kabel , ik gebruik de gewone scart kabel die er bij geleverd wordt , of zal dat niet het verschil maken ?
Waarom?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een frustrerend spel![]()
Tegenvaller van het jaar.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind en heleboel shit wel irritant hoor. Waar kan ik nou een beetje goede wapens halen waarmee ik bv die clown motherfucker neer kan maaien? Waarom loopt Frank als Uncle Fester? Waar slaat dit save systeem ffs op.
Waarom is het missie systeem zo onduidelijk?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Idd erg veel irritatie bij deze game, bij de demo was het niet zo erg maar hier
quote:Op zondag 10 september 2006 20:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ben nu bezig met mijn 2e run, nu ga ik op het verhaal focussen..lvl 21 ben ik
quote:Op zondag 10 september 2006 14:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah ik vind hem al tof, krijg nu alleen geen missies meer van Otis, beetje jammer. Ach dan maar zombies raggen.
quote:Op maandag 11 september 2006 14:19 schreef MMaRsu het volgende:
Nouja dan is het goed. Maar zoals ik zei laat je niet gek maken de eerste keer. Het is erg fucking moeilijk soms en vaak gewoon oneerlijk. Je moet ook keuzes maken, ga ik de verhaallijn volgen of ga ik eerst aankloten en lvl'en.
Ik wou de eerste keer bezig met de verhaallijn, maar omdat ik telaat was voor een missie kon dat niet meer (). Toen ben ik maar gaan lvl'en en ben nu bijna klaar met m'n 2e run. Geweldig spel als je hoger lvl bent
quote:Op maandag 11 september 2006 16:23 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe niemand is meer een match voor mij, als ik de ingewanden van mijn vijanden eruit ruk
Ik had het ook hoor. In het begin is het spel erg frustrerend. Je hebt weinig health, kunt weinig spullen meedragen. De verhaallijn is dan eigenlijk niet te doen. Zeker omdat je door stukken mall moet waar (vooral 's nachts) erg veel zombies rondlopen. Ik heb me toen geconcentreert op levellen. Vooral door mensen te redden waar mogelijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb de deal afgeblazen. Ik hoop dat je gelijk hebt.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zit op level 5 (voor de rest geen scoops gedaan) en de missie waar ik tijd tekort kom is de missie waar je medicijnen moet gaan halen in de supermarkt van die mafkees (waar ik wel heel erg om heb moeten lachen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |