Een man naar mijn hartquote:Op zondag 10 september 2006 23:05 schreef Aliendrone het volgende:
Ik speel Dead Rising nu ongeveer 2 dagen, maar echt... je kan me echt gewoon wegvegen van alle acties die je uitvoerd
Ik ben op dit moment gewoon niet eens mee aan het spelen voor de verhaallijn (who cares, humor photo's are the shiznit), maar gewoon voor de humor van het spel zelf
"oe kijk een koekepan... hey een gas fornuis... kijk r is... ik heb een gloeiend hete koekepan.... ssssssssmokin'!"
Ik geef je een tip: ga buiten verkennen. Vind je de auto, dan is de maintence key ook niet ver weg.quote:Op maandag 11 september 2006 10:56 schreef Rayyvin het volgende:
Waar vind ik eigenlijk een auto? En een maintenance key?
Eerst naar buiten en dan naar de ondergrondse garage. Daar zitten ook de meeste zombies.quote:Op maandag 11 september 2006 10:56 schreef Rayyvin het volgende:
Waar vind ik eigenlijk een auto? En een maintenance key?
Thanksquote:Op maandag 11 september 2006 12:01 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Eerst naar buiten en dan naar de ondergrondse garage. Daar zitten ook de meeste zombies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op maandag 11 september 2006 13:33 schreef MMaRsu het volgende:
Zit nu aan het einde van de verhaallijn..
( fliepke kan dit wel lezen denk ik)
Nee hoor daar ben ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdens mijn eerste run zei ik Saints Row, maar ik weet het niet. Ik vind beide games geniaal op hun eigen manier..Dead Rising trekt me meer mee in het verhaal, maar met Saints Row kan ik ook ff lekker relaxt chaos creéeren.quote:Op maandag 11 september 2006 13:56 schreef masterdave het volgende:
He mmarsu, welke vind je beter, saints row of dead rising?
Even voorop gesteld, ik vond en vind Saints Row geniaal, maar ik heb hem uitgespeeld op ruim 80% en dat vond ik wel genoeg, 3 x snatch activity halen volledig vond ik niet meer nodig als je snap wat ik bedoel. En dat had ik met alle activities, en de online functie leek me heel gaaf, maar kon me niet echt boeien om eerlijk te zijn, vooral omdat het zo laggy is. Nu zou de patch daar wat aan kunnen doen, maar dan nog speel ik liever graw online.quote:Op maandag 11 september 2006 14:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tijdens mijn eerste run zei ik Saints Row, maar ik weet het niet. Ik vind beide games geniaal op hun eigen manier..Dead Rising trekt me meer mee in het verhaal, maar met Saints Row kan ik ook ff lekker relaxt chaos creéeren.
Ik doe beide games teniet als ik ga zeggen deze is beter dan de ander, omdat ik ze allebij heel erg goed vind. Jammer dat je Saints Row hebt ingeruild. Maar als je weinig geld hebt of je vond SR niet tof dan begrijp ik het wel.
Iniedergeval als je erg gefrustreerd word op je eerste run, ik zou zeggen gewoon ff doorzetten. In het begin is het fucking moeilijk soms, vooral eindbazen zijn erg overpowered dan. Maar zodra je echt een hoger lvl hebt gaat het een stuk makkelijker.
Nog makkelijker: vanaf je startpunt neem je de lift naar beneden tot je in het demogebied komt (weet de namen even niet uit m'n hoofd). Loop daar richting het savepunt van de WC's, maar ga er voorbij en met de maintence key de deur in. Loop een stukje door en daar de lift, en vanuit de lift sta je in de garage met een auto voor je neus. Stuk korter en toch lekker door de zombies raggen.quote:Op maandag 11 september 2006 13:57 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Hier moet je zitten als je alle 52.496 zombies dood doder wilt maken (achievement).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Alleen daarna werd ik alsnog opgevroten door zombies. Ah well
.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Ik heb die maintenance key nog niet dus dat word moeilijk.quote:Op maandag 11 september 2006 14:18 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Nog makkelijker: vanaf je startpunt neem je de lift naar beneden tot je in het demogebied komt (weet de namen even niet uit m'n hoofd). Loop daar richting het savepunt van de WC's, maar ga er voorbij en met de maintence key de deur in. Loop een stukje door en daar de lift, en vanuit de lift sta je in de garage met een auto voor je neus. Stuk korter en toch lekker door de zombies raggen.
start > status > skillsquote:Op maandag 11 september 2006 20:01 schreef Frasier het volgende:
Als je een level omhoog gaat leer je toch ook nieuwe moves? Hoe weet ik hoe ik die moves moet uitvoeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel die gekke clown afgemaakt
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 september 2006 21:18 schreef Strolie75 het volgende:
Grmblll....net case 2-2 verprutst.Ik zit daar nu ook vast, ben je er al uit wat je moet doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel die gekke clown afgemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 september 2006 21:40 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Ik zit daar nu ook vast, ben je er al uit wat je moet doen?Wat voor lvl ben je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Ligt in de garage, ga naar beneden (met de auto), eerste rechts, dan eerste links, dan eerste rechts. Daar de deur in voor je neus en dan ligt hij rechts achteraan (routebeschrijving uit m'n hoofd, dus kan een foutje in zitten)quote:Op maandag 11 september 2006 16:51 schreef MMaRsu het volgende:
Hoe krijg je die key eigenlijk? Door het verslaan van de clown toch?
quote:Op maandag 11 september 2006 21:18 schreef Strolie75 het volgende:
Grmblll....net case 2-2 verprutst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel die gekke clown afgemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor hun neus gaan staan en B drukken, kan (zoals gezegd) niet bij iedereen. Op deze manier kun je ze ook leven geven.quote:Op maandag 11 september 2006 21:53 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe kan ik wapens aan die gasten geven die ik moet redden?Welcome to the future
Nog ééntje!quote:
Netjes hoor. Hoe heb je dat zo gedaan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:54 schreef GokuSFE het volgende:
[afbeelding]
Zombie Genocider Achievement
Paar uur lang heen en weer crossen in de Maintenance Tunnel:quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:40 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Netjes hoor. Hoe heb je dat zo gedaan?
Ik heb trouwens net wat pakjes gedownload van marketplace. Ik heb het spel nog niet opgestart, maar waar vind ik die?
Iz gratis?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:40 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Netjes hoor. Hoe heb je dat zo gedaan?
Ik heb trouwens net wat pakjes gedownload van marketplace. Ik heb het spel nog niet opgestart, maar waar vind ik die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Hoe kom ik aan zo'n Untouchable drankje?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:22 schreef GokuSFE het volgende:
Handig om bij je te hebben: Untouchable drankje, kan je makkelijk wegrennen mocht je auto/vrachtwagen het midden in de tunnel begeven
Heel irritantquote:Op woensdag 13 september 2006 10:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik had vannacht een nachtmerrie over dit spel, iedere keer als ik wilde saven ging ik dood
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:38 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
... Ik wil ook megamannen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
Achter een zombie gaan staan, A drukkenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:00 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Hoe doe je die Zombie ride nou?
Goeie vraag, jij hebt hem nu dus ook? Cheyl! Jammer dat je het niet kan co-oppen ofzo trouwensquote:Op woensdag 13 september 2006 14:00 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Hoe doe je die Zombie ride nou?
Pfoe, ff kijken: Adam de clown, die 3 snipers, die Cult-gast ind e bios, Clif van Crislip, Larry the Butcher, Jo de politie-agente, Kent, Paul (die langharige nerd) en nog 2.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:33 schreef MMaRsu het volgende:
welke psycho's zijn er allemaal dan?
quote:Op woensdag 13 september 2006 14:04 schreef jogy het volgende:
Parasollen als wapens gebruiken is ook ubercool trouwens.
Ohja, die gast in de supermarkt met zn opgefokte winkelwagentje heb je ook nogquote:Op woensdag 13 september 2006 14:07 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Pfoe, ff kijken: Adam de clown, die 3 snipers, die Cult-gast ind e bios, Clif van Crislip, Larry the Butcher, Jo de politie-agente, Kent, Paul (die langharige nerd) en nog 2.
dontknowdontcare... sorry.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:18 schreef Smots het volgende:
Gaat niemand me vertellen wat er extra bij de collector's edition van D.R. zit?
![]()
Ja, ik zag je al slashen laatstquote:Op woensdag 13 september 2006 14:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Goeie vraag, jij hebt hem nu dus ook? Cheyl! Jammer dat je het niet kan co-oppen ofzo trouwens![]()
.
Die Carlito in het restaurant (de eerste)quote:Op woensdag 13 september 2006 14:07 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Pfoe, ff kijken: Adam de clown, die 3 snipers, die Cult-gast ind e bios, Clif van Crislip, Larry the Butcher, Jo de politie-agente, Kent, Paul (die langharige nerd) en nog 2.
Manual is in kleur, kaart van winkelcentrum.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:18 schreef Smots het volgende:
![]()
Die fotograaf gastquote:Op woensdag 13 september 2006 16:27 schreef MMaRsu het volgende:
wie is Kent?
Die gozer is echt te irritant voor woordenquote:Op woensdag 13 september 2006 16:43 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Die fotograaf gast
En die machinegun van die Convicts roelt![]()
Als je nou es 4 of 5 survivors tegelijk rescued gaat het hardquote:Op woensdag 13 september 2006 17:01 schreef bojaaper het volgende:
Levellen duurt lang! De enige goede momenten om foto's te maken is als die Kent iemand op zn bek trapt, en om daar nou steeds op te gaan zitten wachten..
Oh. Hm, als dat het enige is....quote:Op woensdag 13 september 2006 16:42 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Manual is in kleur, kaart van winkelcentrum.
Er zit een map bij. Geen idee of die ook bij de gewone versie geleverd wordt.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:18 schreef Smots het volgende:
![]()
Overtime mode ook gedaan?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:42 schreef Heintje het volgende:
Gisteren de 72 uurs mode uitgespeeld. Dit spel is echt veel te makkelijk...
ah kut, vergeten om nog een keer te drukken op dat ding, hoe stom is dat...quote:Op donderdag 14 september 2006 10:51 schreef Heintje het volgende:
Als je die clown verslagen hebt moet je die kettingzaag pakken. Daarna moet je nog een keer die achtbaan bedienen. Dan red je een beveiligings meedewerker. Je kan dan nog zo'n kettingzaag pakken. En met twee van die dingen kom je al een heel eind, ook zonder boeken. En die gast je die gered hebt weet een shortcut van wonderland plaza naar paradise plaza. Die shortcut is echt makkelijk. Zeker als je die convicts wil ontlopen.
Nog niet. Het was 11 uur toen ik klaar was dus ik ben nog niet aan overtime begonnen. die ga ik vanavond wel ff doen.quote:
Ik heb nu 3 eindes gezien, waaronder de true ending, 1x niet opgepikt door heli en 1x wel.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:26 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nog niet. Het was 11 uur toen ik klaar was dus ik ben nog niet aan overtime begonnen. die ga ik vanavond wel ff doen.
En ik heb ook nog wel zin om de 72 uurs mode een paar keer te spelen voor andere eindes. (zijn er 6)
Ik had trouwens 12156 kills in die 72 uur. 30 mensen gered en alle cases gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |