abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41692246
Ik speel Dead Rising nu ongeveer 2 dagen, maar echt... je kan me echt gewoon wegvegen van alle acties die je uitvoerd
Ik ben op dit moment gewoon niet eens mee aan het spelen voor de verhaallijn (who cares, humor photo's are the shiznit ), maar gewoon voor de humor van het spel zelf

"oe kijk een koekepan... hey een gas fornuis... kijk r is... ik heb een gloeiend hete koekepan.... ssssssssmokin'! "
What do blind people see when they're dreaming?
DVD Collectie | Games | Gamertag Xbox Live : Bizkid
pi_41692722
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:05 schreef Aliendrone het volgende:
Ik speel Dead Rising nu ongeveer 2 dagen, maar echt... je kan me echt gewoon wegvegen van alle acties die je uitvoerd
Ik ben op dit moment gewoon niet eens mee aan het spelen voor de verhaallijn (who cares, humor photo's are the shiznit ), maar gewoon voor de humor van het spel zelf

"oe kijk een koekepan... hey een gas fornuis... kijk r is... ik heb een gloeiend hete koekepan.... ssssssssmokin'! "
Een man naar mijn hart
pi_41694229
LOL, wat denk jij dan? zombies + huis/tuin/keukengerei + foto's = humor
What do blind people see when they're dreaming?
DVD Collectie | Games | Gamertag Xbox Live : Bizkid
pi_41698363
Ik heb saints row geruild voor Dead Rising, en als alles goed gaat krijg ik hem morgen binnen.

Is Dead rising overigens moeilijk te krijgen? Ik bedoel, ligt ie gewoon in de winkels, of is ie globaal uitverkocht en zo?
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_41700333
Waar vind ik eigenlijk een auto? En een maintenance key?
  maandag 11 september 2006 @ 11:39:36 #206
132842 Legendkiller
The one and only
pi_41701538
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:56 schreef Rayyvin het volgende:
Ik geef je een tip: ga buiten verkennen. Vind je de auto, dan is de maintence key ook niet ver weg.
Welcome to the future
pi_41702175
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:56 schreef Rayyvin het volgende:
Eerst naar buiten en dan naar de ondergrondse garage. Daar zitten ook de meeste zombies.
pi_41703985
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:01 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Eerst naar buiten en dan naar de ondergrondse garage. Daar zitten ook de meeste zombies.
Thanks
  maandag 11 september 2006 @ 13:33:02 #209
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41704397
Zit nu aan het einde van de verhaallijn..

( fliepke kan dit wel lezen denk ik )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 11 september 2006 @ 13:34:12 #210
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41704424
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:33 schreef MMaRsu het volgende:
Zit nu aan het einde van de verhaallijn..

( fliepke kan dit wel lezen denk ik )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor daar ben ik nog niet
SPOILER
  maandag 11 september 2006 @ 13:49:43 #211
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41704868
welk level ben je? Ik ben nu lvl 40
  maandag 11 september 2006 @ 13:53:31 #212
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41704989
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:49 schreef MMaRsu het volgende:
welk level ben je? Ik ben nu lvl 40
Geen idee, 30?
pi_41705086
He mmarsu, welke vind je beter, saints row of dead rising?
GamerTag
pi_41705107
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:16 schreef Rayyvin het volgende:

[..]

Thanks
Hier moet je zitten als je alle 52.496 zombies dood doder wilt maken (achievement).
  maandag 11 september 2006 @ 14:02:56 #215
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41705231
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:56 schreef masterdave het volgende:
He mmarsu, welke vind je beter, saints row of dead rising?
Tijdens mijn eerste run zei ik Saints Row, maar ik weet het niet. Ik vind beide games geniaal op hun eigen manier..Dead Rising trekt me meer mee in het verhaal, maar met Saints Row kan ik ook ff lekker relaxt chaos creéeren.

Ik doe beide games teniet als ik ga zeggen deze is beter dan de ander, omdat ik ze allebij heel erg goed vind. Jammer dat je Saints Row hebt ingeruild . Maar als je weinig geld hebt of je vond SR niet tof dan begrijp ik het wel.

Iniedergeval als je erg gefrustreerd word op je eerste run, ik zou zeggen gewoon ff doorzetten. In het begin is het fucking moeilijk soms, vooral eindbazen zijn erg overpowered dan. Maar zodra je echt een hoger lvl hebt gaat het een stuk makkelijker.
pi_41705544
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:02 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Tijdens mijn eerste run zei ik Saints Row, maar ik weet het niet. Ik vind beide games geniaal op hun eigen manier..Dead Rising trekt me meer mee in het verhaal, maar met Saints Row kan ik ook ff lekker relaxt chaos creéeren.

Ik doe beide games teniet als ik ga zeggen deze is beter dan de ander, omdat ik ze allebij heel erg goed vind. Jammer dat je Saints Row hebt ingeruild . Maar als je weinig geld hebt of je vond SR niet tof dan begrijp ik het wel.

Iniedergeval als je erg gefrustreerd word op je eerste run, ik zou zeggen gewoon ff doorzetten. In het begin is het fucking moeilijk soms, vooral eindbazen zijn erg overpowered dan. Maar zodra je echt een hoger lvl hebt gaat het een stuk makkelijker.
Even voorop gesteld, ik vond en vind Saints Row geniaal, maar ik heb hem uitgespeeld op ruim 80% en dat vond ik wel genoeg, 3 x snatch activity halen volledig vond ik niet meer nodig als je snap wat ik bedoel. En dat had ik met alle activities, en de online functie leek me heel gaaf, maar kon me niet echt boeien om eerlijk te zijn, vooral omdat het zo laggy is. Nu zou de patch daar wat aan kunnen doen, maar dan nog speel ik liever graw online.

Het is idd meer een geld kwestie, ik heb het geld makkelijk, maar ik wil gewoon het geld er niet voor uitgeven, dus als ik het spel kan ruilen zoals nu, dan vind ik dat helemaal zwaar prima. Voor mijn gevoel heb ik nu 2 spellen voor de prijs van 1. Morgen kan ik meedoen met zombies meppen
GamerTag
  maandag 11 september 2006 @ 14:18:00 #217
132842 Legendkiller
The one and only
pi_41705666
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:57 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Hier moet je zitten als je alle 52.496 zombies dood doder wilt maken (achievement).
Nog makkelijker: vanaf je startpunt neem je de lift naar beneden tot je in het demogebied komt (weet de namen even niet uit m'n hoofd). Loop daar richting het savepunt van de WC's, maar ga er voorbij en met de maintence key de deur in. Loop een stukje door en daar de lift, en vanuit de lift sta je in de garage met een auto voor je neus. Stuk korter en toch lekker door de zombies raggen.
Welcome to the future
  maandag 11 september 2006 @ 14:18:20 #218
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_41705676
Gisteren net een missie gehaald met veel pijn en moeite
SPOILER
Alleen daarna werd ik alsnog opgevroten door zombies . Ah well .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 11 september 2006 @ 14:19:20 #219
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41705709
Nouja dan is het goed . Maar zoals ik zei laat je niet gek maken de eerste keer. Het is erg fucking moeilijk soms en vaak gewoon oneerlijk. Je moet ook keuzes maken, ga ik de verhaallijn volgen of ga ik eerst aankloten en lvl'en.

Ik wou de eerste keer bezig met de verhaallijn, maar omdat ik telaat was voor een missie kon dat niet meer ( ). Toen ben ik maar gaan lvl'en en ben nu bijna klaar met m'n 2e run. Geweldig spel als je hoger lvl bent
pi_41706406
kut clown..
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 11 september 2006 @ 16:23:15 #221
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41709651
Hehe niemand is meer een match voor mij, als ik de ingewanden van mijn vijanden eruit ruk
pi_41710094
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:18 schreef Legendkiller het volgende:

[..]

Nog makkelijker: vanaf je startpunt neem je de lift naar beneden tot je in het demogebied komt (weet de namen even niet uit m'n hoofd). Loop daar richting het savepunt van de WC's, maar ga er voorbij en met de maintence key de deur in. Loop een stukje door en daar de lift, en vanuit de lift sta je in de garage met een auto voor je neus. Stuk korter en toch lekker door de zombies raggen.
Ik heb die maintenance key nog niet dus dat word moeilijk.
  maandag 11 september 2006 @ 16:51:12 #223
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41710509
Hoe krijg je die key eigenlijk? Door het verslaan van de clown toch?
pi_41716605
Als je een level omhoog gaat leer je toch ook nieuwe moves? Hoe weet ik hoe ik die moves moet uitvoeren?
X
X
X
pi_41716898
toch maar even de Demo downen op marketplace..
GamerTag: Zipa
  maandag 11 september 2006 @ 20:16:36 #226
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41717137
Uitgespeeld
quote:
Op maandag 11 september 2006 20:01 schreef Frasier het volgende:
Als je een level omhoog gaat leer je toch ook nieuwe moves? Hoe weet ik hoe ik die moves moet uitvoeren?
start > status > skills
  maandag 11 september 2006 @ 20:25:04 #227
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_41717496
Hoe combineer je voorwerpen met elkaar, bijvoorbeeld die koekenpan en het gasfornuis?
Het ZOU moeten werken hoor...
  maandag 11 september 2006 @ 20:34:33 #228
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41717866
Op B drukken als je ervoor staat..
pi_41719547
Grmblll....net case 2-2 verprutst.
SPOILER
Wel die gekke clown afgemaakt
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_41720088
Ik had net echt een groot probleem in de garage.
SPOILER
  maandag 11 september 2006 @ 21:34:58 #231
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41720401
Je zal helaas echt naar de uitgang moeten lopen..er lopen daar wel zombies rond met winkelkarretjes die je kan gebruiken om snel naar de uitgang te komen.

Uitgang is helemaal links op de map, middelste exit.
pi_41720659
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:18 schreef Strolie75 het volgende:
SPOILER
Ik zit daar nu ook vast, ben je er al uit wat je moet doen?
SPOILER
pi_41720990
Je moeten wel de blender goed gebruiken. Gewoon quickstep (OJ + Wine of OJ+Coffee Creamer) meenemen tegen bosses en je wint zo.
pi_41721045
Hoe kan ik wapens aan die gasten geven die ik moet redden?
pi_41721209
Dat kan alleen bij sommigen.
  maandag 11 september 2006 @ 22:02:15 #236
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41721316
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:40 schreef TheSouthsideKid het volgende:

[..]

Ik zit daar nu ook vast, ben je er al uit wat je moet doen?
SPOILER
Wat voor lvl ben je nu?
  maandag 11 september 2006 @ 22:15:14 #237
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41721798
Kremers wil je mij ff mailen? Mail staat in m'n profiel
  dinsdag 12 september 2006 @ 00:32:35 #238
132842 Legendkiller
The one and only
pi_41726075
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:51 schreef MMaRsu het volgende:
Hoe krijg je die key eigenlijk? Door het verslaan van de clown toch?
Ligt in de garage, ga naar beneden (met de auto), eerste rechts, dan eerste links, dan eerste rechts. Daar de deur in voor je neus en dan ligt hij rechts achteraan (routebeschrijving uit m'n hoofd, dus kan een foutje in zitten)
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:18 schreef Strolie75 het volgende:
SPOILER
SPOILER
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:53 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe kan ik wapens aan die gasten geven die ik moet redden?
Voor hun neus gaan staan en B drukken, kan (zoals gezegd) niet bij iedereen. Op deze manier kun je ze ook leven geven.
Welcome to the future
pi_41728247
Hopelijk vandaag ook meedoen
GamerTag
pi_41728590
Mijn indrukken na een paar dagen gamen

De sfeer van Dead Rising is super, ondanks de waarschuwing aan het begin is het spel toch echt duidelijk geïnspireerd op de film Dawn of the Dead. Een afgesloten ruimte, een aantal overlevenden waarvan een aantal zo dom als stro zijn, hordes zombies en psychopaten die een nog grote bedreiging vormen. Qua toon is het spel ook geweldig, na de toch wat serieuzere Resident Evil games heeft Capcom nu duidelijk plezier met het genre van de zombie-game. Niet langer telt elke neergeschoten zombie, maar je kunt je helemaal uitleven! In een kwartier Dead Rising dood je meer zombies dan in de hele Resident Evil-reeks. En dat doden gaat op duizenden manieren! Het hele warenhuis is vergeven van items die je als wapens kunt gebruiken. Er zijn traditionele wapens, muziekinstrumenten, tuingereedschap, gewoon gereedschap, meubels, speelgoed, etc. Je kunt het zo gek niet bedenken of het zit in het spel. Het spel zou je dus eerder als camp kunnen betitelen dan als serieus. Je moet wel kunnen lachen om bloed en gore, anders zul je er niet veel aanvinden.

Toch is Dead Rising een kutspel! En dan bedoel ik niet dat het een slecht spel is, maar een spel waartegen je regelmatig “KUTSPEL!” zult gillen. De belangrijkste reden is dat alle events getimed zijn. Je moet op of voor een bepaalde tijd op een bepaalde plek zijn om verder in het verhaal te komen. Verpruts je dit dan is de verhaallijn in principe afgelopen en dan mag je opnieuw beginnen of je oude save laden. Save is trouwens enkelvoud, je hebt er maar eentje. Save je dus op een ongelukkig moment (bijvoorbeeld, je moet voor een event naar de andere kant van het warenhuis maar red het niet om in de beschikbare tijd die afstand af te leggen) dan heb je pech. Ook krijg je zoveel events tegelijk dat het je nooit zal lukken om ze allemaal te volbrengen. Je hebt de verhaallijn die je moet volgen, psychopaten die je moet verslaan, foto-momenten en overlevenden om te redden. Dead Rising is duidelijk bedoeld om meerdere keren te spelen, en dat is in het begin wel even wennen aangezien de meeste games tegenwoordig zijn ontworpen om in één keer door te spelen.

Dead Rising is ook een kutspel door de A.I. van de mensen die je moet redden. Ze kunnen zich niet verdedigen tegen zombiers, lopen regelrecht in hun armen, nemen de meest ongelukkige route en hebben moeite met stoepjes. Dit gecombineerd met het feit dat ze ook nog een altijd in de weg lopen tijdens je aanvallen (en ze kunnen net zo slecht tegen een kettingzaag kunnen als zombies) zorgt voor de nodige frustraties.

Tenslotte, het spel is technisch helemaal in orde. Camera werkt goed, de hoofdrolspeler bedient lekker (al vind ik het nog moeilijk om bepaalde special moves uit te voeren) en grafisch ziet het spel er goed uit. Niet zozeer door next-gen graphics maar meer door de ongelofelijke aantallen zombies. Kleine waarschuwing: op een niet HDTV kan het soms moeilijk zijn om teksten te lezen. Ik heb er op mijn TV geen last van (Loewe), maar ik kan me voorstellen dat kleinere en goedkopere TV’s hier wel moeite mee zullen hebben.

Dead Rising is een kutspel. Maar wel het beste kutspel dat ik ooit heb gespeeld. Ik verheug me nu alweer om vanavond te gaan (s)choppen!
  dinsdag 12 september 2006 @ 09:15:27 #241
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41729106
Ze kunnen zich wel verdedigen. Geef ze een wapen in de handen
  dinsdag 12 september 2006 @ 14:10:34 #242
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_41735712
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:53 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Ben jij een schiedammer
Nog ééntje!
Het lijkt wel een epidemie...
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 12 september 2006 @ 14:17:08 #243
10785 Smots
pi_41735888
kan iemand me vertellen wat er extra bij de collector's edition zit (naast die mooiere verpakking)?
Thanx!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_41738375

Zombie Genocider Achievement
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:40:21 #245
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41741861
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:54 schreef GokuSFE het volgende:

[afbeelding]

Zombie Genocider Achievement
Netjes hoor. Hoe heb je dat zo gedaan?
Ik heb trouwens net wat pakjes gedownload van marketplace. Ik heb het spel nog niet opgestart, maar waar vind ik die?
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:42:09 #246
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41741918
In de lockers in de security room .
pi_41743220
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:40 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ik heb trouwens net wat pakjes gedownload van marketplace. Ik heb het spel nog niet opgestart, maar waar vind ik die?
Paar uur lang heen en weer crossen in de Maintenance Tunnel:
- auto pakken op de parkeerplaats
- Tunnel in
- gelijk naar links raggen
- daar achterin alle zombies verrot rijden
- vrachtwagen pakken
- lange rechte stuk waar de in/uitgang aan ligt doorcrossen
- aan het eind naar links, om de pilaar heen (rondje rijden) en weer terug naar waar de vrachtwagen stond
- omkeren en naar de in/uitgang rijdenen rij naar buiten
- pak de opnieuw gespawnde auto
- rince, repeat

Per keer pak je zo tussen de 800 en 1000 zombies. Let wel op dat de auto na 4 propane tanks aardig kaduuk is, de vrachtwagen kan er wel een stuk of 8 tot 10 hebben. Uiteraard doen zombies ook damage, zeker als je er al 600 op je vrachtwagenbumper hebt zitten.

Handig om bij je te hebben: Untouchable drankje, kan je makkelijk wegrennen mocht je auto/vrachtwagen het midden in de tunnel begeven
pi_41743680
Pfff...net de medicijnen voor Brad gehaald. De missies volgen mekaar nu wel erg snel op!
  dinsdag 12 september 2006 @ 18:48:56 #249
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41743998
lvl 50
pi_41744040
Wat zijn jullie allemaal al ver
  dinsdag 12 september 2006 @ 18:58:21 #251
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41744295
Ja ik ben werkloos dus heb geen fuck te doen Strol
pi_41745682
WW, brug tussen twee banen
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_41747089
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 18:50 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal al ver
Ik niet hoor. Ben level 9
pi_41747113
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:40 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Iz gratis?
pi_41748014
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 20:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Iz gratis?
ja
pi_41761413
SPOILER
pi_41761519
Wooow Dit spel is intens! Ik vind hem helemaal super! Ik ben nu alle cases aan het oplossen en daarna (als ik het verhaal ken waar ik onwijs benieuwd naar ben btw) gaan we opnieuw spelen en slashen voor het vaderland!
pi_41761574
Ik ga hem waarschijnlijk 3x doen.
  • Verhaal
  • Scoops
  • Mensen redden

• "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      woensdag 13 september 2006 @ 09:56:15 #259
    10785 Smots
    pi_41762404
    Hallo?
    Wat zit er nou extra bij de collector's edition?
    pi_41763054
    quote:
    Op dinsdag 12 september 2006 18:22 schreef GokuSFE het volgende:

Handig om bij je te hebben: Untouchable drankje, kan je makkelijk wegrennen mocht je auto/vrachtwagen het midden in de tunnel begeven
    Hoe kom ik aan zo'n Untouchable drankje?
    pi_41763736
    Ik had vannacht een nachtmerrie over dit spel, iedere keer als ik wilde saven ging ik dood
    Houd van een lijntje.
      woensdag 13 september 2006 @ 10:59:00 #262
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_41764031
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 10:48 schreef Erwtensoep het volgende:
    Ik had vannacht een nachtmerrie over dit spel, iedere keer als ik wilde saven ging ik dood
    Heel irritant . Maar je kunt niet doodgaan in de wc's afaik
    pi_41764484
    In mijn droom waren de savepleks verweven met gangs uit saints row
    Houd van een lijntje.
      woensdag 13 september 2006 @ 11:23:15 #264
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_41764713
    pi_41766814
    Ik heb nog nooit zoveel "last" van een game gehad... Ik doe niets anders! Ik moet nog zoveel andere dingen doen. Maar goed, next thing on my mind is De Zomby genocider halen. Ik wil ook megamannen!
    "Do or do not, there is no try!"
    Kick my ass!
    Xblog360
    [url=http:/gesignaleerd.blogspot.com]Blog[/url]
    pi_41767835
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 12:38 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
    ... Ik wil ook megamannen!
    SPOILER
      woensdag 13 september 2006 @ 13:33:40 #267
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_41768343
    welke psycho's zijn er allemaal dan?
    pi_41769099
    Hoe doe je die Zombie ride nou?
    IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
    pi_41769166
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 14:00 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
    Achter een zombie gaan staan, A drukken
      woensdag 13 september 2006 @ 14:04:26 #270
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_41769204
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 14:00 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
    Goeie vraag, jij hebt hem nu dus ook? Cheyl! Jammer dat je het niet kan co-oppen ofzo trouwens .
    Vrijheid
      woensdag 13 september 2006 @ 14:04:53 #271
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_41769220
    Parasollen als wapens gebruiken is ook ubercool trouwens .
    Vrijheid
    pi_41769284
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 13:33 schreef MMaRsu het volgende:
    welke psycho's zijn er allemaal dan?
    Pfoe, ff kijken: Adam de clown, die 3 snipers, die Cult-gast ind e bios, Clif van Crislip, Larry the Butcher, Jo de politie-agente, Kent, Paul (die langharige nerd) en nog 2.

woensdag 13 september 2006 @ 14:07:28 #273
    48487 Martijn85
    XBL: NL NoName
    pi_41769301
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 14:04 schreef jogy het volgende:
    Parasollen als wapens gebruiken is ook ubercool trouwens .

Ik heb volgens mij nooit zo veel gelachen bij een spel wat tevens ook zeer frustrerend kan zijn
    Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
    pi_41769536
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 14:07 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Pfoe, ff kijken: Adam de clown, die 3 snipers, die Cult-gast ind e bios, Clif van Crislip, Larry the Butcher, Jo de politie-agente, Kent, Paul (die langharige nerd) en nog 2.

Ohja, die gast in de supermarkt met zn opgefokte winkelwagentje heb je ook nog
    pi_41772197
    Oh, ik vond dit op internet:

Self Defense
    TYPE: 1 Play REQ: Defeat at least 1 psychopath.

20

Kill 1 psychopath. Note that Carlito, Isabella and the convicts in the Jeep do not count towards this achievement. There are 12 total in the game:

Name: Cletus the angry gun shop owner
    Call Time: Towards the beginning of the game

Name: Adam the clown
    Call Time: 9:00 p.m. September 19th

Name: Cliff the Vietnam Vet
    Call Time: 8:00 a.m. September 20th

Name: Kent
    Call time: after you beat his side missions

Name: Jo the cop
    Call Time: 1:00 p.m. September 20th

Name: The Halls (3 snipers)
    Call Time: 4:00 p.m. September 20th

Name: Sean the cult leader
    Call Time: 12:00 p.m. September 21st

Name: Paul Carson, the Arson
    Call Time: 6:00 a.m. September 21st

Name: Steven Grocery store Owner
    Call Time: Case 2-3

Name: Larry the Butcher
    Call Time: Case 8-4
    Kick my ass!
    Xblog360
    pi_41772313
    En nog een complete achievement guide
    http://www.xbox360achievements.org/content/view/372
    Kick my ass!
    Xblog360
      woensdag 13 september 2006 @ 16:18:34 #278
    10785 Smots
    pi_41773030
    Gaat niemand me vertellen wat er extra bij de collector's edition van D.R. zit?

woensdag 13 september 2006 @ 16:22:19 #279
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_41773146
    Volgens mij weet niemand het Smots
    pi_41773268
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 16:18 schreef Smots het volgende:

dontknowdontcare... sorry.
    Kick my ass!
    Xblog360
      woensdag 13 september 2006 @ 16:27:28 #281
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_41773319
    wie is Kent?
    pi_41773485
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 14:04 schreef jogy het volgende:

[..]

Goeie vraag, jij hebt hem nu dus ook? Cheyl! Jammer dat je het niet kan co-oppen ofzo trouwens .
    Ja, ik zag je al slashen laatst .
    Hij is zooooooooooooooooooooooooooooo tof he .
    Saint's Row is trouwens ook gestuurd, binnenkort ff gangen dus. .
    pi_41773550
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 14:07 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Die Carlito in het restaurant (de eerste)
    pi_41773783
    quote:

Manual is in kleur, kaart van winkelcentrum.
    pi_41773831
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 16:27 schreef MMaRsu het volgende:
    wie is Kent?
    Die fotograaf gast

En die machinegun van die Convicts roelt
      woensdag 13 september 2006 @ 16:58:08 #286
    48487 Martijn85
    XBL: NL NoName
    pi_41774288
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 16:43 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Die fotograaf gast

En die machinegun van die Convicts roelt
    Die gozer is echt te irritant voor woorden
    Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
      woensdag 13 september 2006 @ 17:01:06 #287
    36678 bojaaper
    AkA SilverFrame
    pi_41774419
    Levellen duurt lang! De enige goede momenten om foto's te maken is als die Kent iemand op zn bek trapt, en om daar nou steeds op te gaan zitten wachten..
    pi_41774695
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 17:01 schreef bojaaper het volgende:
    Levellen duurt lang! De enige goede momenten om foto's te maken is als die Kent iemand op zn bek trapt, en om daar nou steeds op te gaan zitten wachten..
    Als je nou es 4 of 5 survivors tegelijk rescued gaat het hard
      woensdag 13 september 2006 @ 17:27:24 #289
    36678 bojaaper
    AkA SilverFrame
    pi_41775255
    Hmm als ze allemaal even irritant zijn als die Kent..
      woensdag 13 september 2006 @ 17:44:26 #290
    10785 Smots
    pi_41775744
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 16:42 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Manual is in kleur, kaart van winkelcentrum.
    Oh. Hm, als dat het enige is....
    Dan haal ik wel gewoon de normale versie.
    pi_41779487
    De echte Megaman blaster is echt vet
    pi_41780836
    quote:

Er zit een map bij. Geen idee of die ook bij de gewone versie geleverd wordt.
      donderdag 14 september 2006 @ 10:42:36 #293
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_41795101
    Gisteren de 72 uurs mode uitgespeeld. Dit spel is echt veel te makkelijk...
    Je moet eerst Adam de clown verslaan. Dan krijg je van die kleine kettingzagen. (daarmee heb je elke psygo in een klap of 5 dood.) Als je er dan nog 3 boeken bij hebt gaan die dingen 27 keer zo lang mee. Dan hak je je echt zo door het hele spel.

Ik ben in die 72 uur van level 6 naar 43 gegaan. Je kan echt lekker levelen door mensen te redden.
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
    pi_41795177
    Tering, hoeveel uur heb je dan wel niet gespeeld als je in lvl 50 zit zeg, en wat doe je om zo snel mogelijk omhoog te levelen? Kep net die clown verslagen, maar kwam niet tot een savepoint, want ik ging north plaza in om naar een wc te zoeken, maar was nogal heel erg druk daar met de zombies...
    GamerTag
      donderdag 14 september 2006 @ 10:51:52 #295
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_41795322
    Als je die clown verslagen hebt moet je die kettingzaag pakken. Daarna moet je nog een keer die achtbaan bedienen. Dan red je een beveiligings meedewerker. Je kan dan nog zo'n kettingzaag pakken. En met twee van die dingen kom je al een heel eind, ook zonder boeken. En die gast je die gered hebt weet een shortcut van wonderland plaza naar paradise plaza. Die shortcut is echt makkelijk. Zeker als je die convicts wil ontlopen.
    pi_41795931
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 10:42 schreef Heintje het volgende:
    Gisteren de 72 uurs mode uitgespeeld. Dit spel is echt veel te makkelijk...
    Overtime mode ook gedaan?
    pi_41795975
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 10:51 schreef Heintje het volgende:
    Als je die clown verslagen hebt moet je die kettingzaag pakken. Daarna moet je nog een keer die achtbaan bedienen. Dan red je een beveiligings meedewerker. Je kan dan nog zo'n kettingzaag pakken. En met twee van die dingen kom je al een heel eind, ook zonder boeken. En die gast je die gered hebt weet een shortcut van wonderland plaza naar paradise plaza. Die shortcut is echt makkelijk. Zeker als je die convicts wil ontlopen.
    ah kut, vergeten om nog een keer te drukken op dat ding, hoe stom is dat...
    GamerTag
      donderdag 14 september 2006 @ 11:26:54 #298
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_41796250
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 11:15 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Overtime mode ook gedaan?
    Nog niet. Het was 11 uur toen ik klaar was dus ik ben nog niet aan overtime begonnen. die ga ik vanavond wel ff doen.
    En ik heb ook nog wel zin om de 72 uurs mode een paar keer te spelen voor andere eindes. (zijn er 6)
    Ik had trouwens 12156 kills in die 72 uur. 30 mensen gered en alle cases gedaan.
    pi_41797462
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 11:26 schreef Heintje het volgende:

[..]

Nog niet. Het was 11 uur toen ik klaar was dus ik ben nog niet aan overtime begonnen. die ga ik vanavond wel ff doen.
    En ik heb ook nog wel zin om de 72 uurs mode een paar keer te spelen voor andere eindes. (zijn er 6)
    Ik had trouwens 12156 kills in die 72 uur. 30 mensen gered en alle cases gedaan.
    Ik heb nu 3 eindes gezien, waaronder de true ending, 1x niet opgepikt door heli en 1x wel.
    De "Real Mega Buster" is trouwens ideaal voor psychopaths, lekker van afstand knallen
      donderdag 14 september 2006 @ 13:13:41 #300
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_41799283
    Die true ending komt zeker na de overtime mode?
    Als je eenmaal 10 blokjes health en zo'n kettingzaag hebt zijn psychopaths ook geen probleem.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')