Iz gratis?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:40 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Netjes hoor. Hoe heb je dat zo gedaan?
Ik heb trouwens net wat pakjes gedownload van marketplace. Ik heb het spel nog niet opgestart, maar waar vind ik die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Hoe kom ik aan zo'n Untouchable drankje?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:22 schreef GokuSFE het volgende:
Handig om bij je te hebben: Untouchable drankje, kan je makkelijk wegrennen mocht je auto/vrachtwagen het midden in de tunnel begeven
Heel irritantquote:Op woensdag 13 september 2006 10:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik had vannacht een nachtmerrie over dit spel, iedere keer als ik wilde saven ging ik dood
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:38 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
... Ik wil ook megamannen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
Achter een zombie gaan staan, A drukkenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:00 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Hoe doe je die Zombie ride nou?
Goeie vraag, jij hebt hem nu dus ook? Cheyl! Jammer dat je het niet kan co-oppen ofzo trouwensquote:Op woensdag 13 september 2006 14:00 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Hoe doe je die Zombie ride nou?
Pfoe, ff kijken: Adam de clown, die 3 snipers, die Cult-gast ind e bios, Clif van Crislip, Larry the Butcher, Jo de politie-agente, Kent, Paul (die langharige nerd) en nog 2.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:33 schreef MMaRsu het volgende:
welke psycho's zijn er allemaal dan?
quote:Op woensdag 13 september 2006 14:04 schreef jogy het volgende:
Parasollen als wapens gebruiken is ook ubercool trouwens.
Ohja, die gast in de supermarkt met zn opgefokte winkelwagentje heb je ook nogquote:Op woensdag 13 september 2006 14:07 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Pfoe, ff kijken: Adam de clown, die 3 snipers, die Cult-gast ind e bios, Clif van Crislip, Larry the Butcher, Jo de politie-agente, Kent, Paul (die langharige nerd) en nog 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |