abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41692246
Ik speel Dead Rising nu ongeveer 2 dagen, maar echt... je kan me echt gewoon wegvegen van alle acties die je uitvoerd
Ik ben op dit moment gewoon niet eens mee aan het spelen voor de verhaallijn (who cares, humor photo's are the shiznit ), maar gewoon voor de humor van het spel zelf

"oe kijk een koekepan... hey een gas fornuis... kijk r is... ik heb een gloeiend hete koekepan.... ssssssssmokin'! "
What do blind people see when they're dreaming?
DVD Collectie | Games | Gamertag Xbox Live : Bizkid
pi_41692722
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:05 schreef Aliendrone het volgende:
Ik speel Dead Rising nu ongeveer 2 dagen, maar echt... je kan me echt gewoon wegvegen van alle acties die je uitvoerd
Ik ben op dit moment gewoon niet eens mee aan het spelen voor de verhaallijn (who cares, humor photo's are the shiznit ), maar gewoon voor de humor van het spel zelf

"oe kijk een koekepan... hey een gas fornuis... kijk r is... ik heb een gloeiend hete koekepan.... ssssssssmokin'! "
Een man naar mijn hart
pi_41694229
LOL, wat denk jij dan? zombies + huis/tuin/keukengerei + foto's = humor
What do blind people see when they're dreaming?
DVD Collectie | Games | Gamertag Xbox Live : Bizkid
pi_41698363
Ik heb saints row geruild voor Dead Rising, en als alles goed gaat krijg ik hem morgen binnen.

Is Dead rising overigens moeilijk te krijgen? Ik bedoel, ligt ie gewoon in de winkels, of is ie globaal uitverkocht en zo?
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_41700333
Waar vind ik eigenlijk een auto? En een maintenance key?
  maandag 11 september 2006 @ 11:39:36 #206
132842 Legendkiller
The one and only
pi_41701538
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:56 schreef Rayyvin het volgende:
Ik geef je een tip: ga buiten verkennen. Vind je de auto, dan is de maintence key ook niet ver weg.
Welcome to the future
pi_41702175
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:56 schreef Rayyvin het volgende:
Eerst naar buiten en dan naar de ondergrondse garage. Daar zitten ook de meeste zombies.
pi_41703985
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:01 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Eerst naar buiten en dan naar de ondergrondse garage. Daar zitten ook de meeste zombies.
Thanks
  maandag 11 september 2006 @ 13:33:02 #209
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41704397
Zit nu aan het einde van de verhaallijn..

( fliepke kan dit wel lezen denk ik )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 11 september 2006 @ 13:34:12 #210
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41704424
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:33 schreef MMaRsu het volgende:
Zit nu aan het einde van de verhaallijn..

( fliepke kan dit wel lezen denk ik )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor daar ben ik nog niet
SPOILER
  maandag 11 september 2006 @ 13:49:43 #211
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41704868
welk level ben je? Ik ben nu lvl 40
  maandag 11 september 2006 @ 13:53:31 #212
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41704989
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:49 schreef MMaRsu het volgende:
welk level ben je? Ik ben nu lvl 40
Geen idee, 30?
pi_41705086
He mmarsu, welke vind je beter, saints row of dead rising?
GamerTag
pi_41705107
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:16 schreef Rayyvin het volgende:

[..]

Thanks
Hier moet je zitten als je alle 52.496 zombies dood doder wilt maken (achievement).
  maandag 11 september 2006 @ 14:02:56 #215
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41705231
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:56 schreef masterdave het volgende:
He mmarsu, welke vind je beter, saints row of dead rising?
Tijdens mijn eerste run zei ik Saints Row, maar ik weet het niet. Ik vind beide games geniaal op hun eigen manier..Dead Rising trekt me meer mee in het verhaal, maar met Saints Row kan ik ook ff lekker relaxt chaos creéeren.

Ik doe beide games teniet als ik ga zeggen deze is beter dan de ander, omdat ik ze allebij heel erg goed vind. Jammer dat je Saints Row hebt ingeruild . Maar als je weinig geld hebt of je vond SR niet tof dan begrijp ik het wel.

Iniedergeval als je erg gefrustreerd word op je eerste run, ik zou zeggen gewoon ff doorzetten. In het begin is het fucking moeilijk soms, vooral eindbazen zijn erg overpowered dan. Maar zodra je echt een hoger lvl hebt gaat het een stuk makkelijker.
pi_41705544
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:02 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Tijdens mijn eerste run zei ik Saints Row, maar ik weet het niet. Ik vind beide games geniaal op hun eigen manier..Dead Rising trekt me meer mee in het verhaal, maar met Saints Row kan ik ook ff lekker relaxt chaos creéeren.

Ik doe beide games teniet als ik ga zeggen deze is beter dan de ander, omdat ik ze allebij heel erg goed vind. Jammer dat je Saints Row hebt ingeruild . Maar als je weinig geld hebt of je vond SR niet tof dan begrijp ik het wel.

Iniedergeval als je erg gefrustreerd word op je eerste run, ik zou zeggen gewoon ff doorzetten. In het begin is het fucking moeilijk soms, vooral eindbazen zijn erg overpowered dan. Maar zodra je echt een hoger lvl hebt gaat het een stuk makkelijker.
Even voorop gesteld, ik vond en vind Saints Row geniaal, maar ik heb hem uitgespeeld op ruim 80% en dat vond ik wel genoeg, 3 x snatch activity halen volledig vond ik niet meer nodig als je snap wat ik bedoel. En dat had ik met alle activities, en de online functie leek me heel gaaf, maar kon me niet echt boeien om eerlijk te zijn, vooral omdat het zo laggy is. Nu zou de patch daar wat aan kunnen doen, maar dan nog speel ik liever graw online.

Het is idd meer een geld kwestie, ik heb het geld makkelijk, maar ik wil gewoon het geld er niet voor uitgeven, dus als ik het spel kan ruilen zoals nu, dan vind ik dat helemaal zwaar prima. Voor mijn gevoel heb ik nu 2 spellen voor de prijs van 1. Morgen kan ik meedoen met zombies meppen
GamerTag
  maandag 11 september 2006 @ 14:18:00 #217
132842 Legendkiller
The one and only
pi_41705666
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:57 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Hier moet je zitten als je alle 52.496 zombies dood doder wilt maken (achievement).
Nog makkelijker: vanaf je startpunt neem je de lift naar beneden tot je in het demogebied komt (weet de namen even niet uit m'n hoofd). Loop daar richting het savepunt van de WC's, maar ga er voorbij en met de maintence key de deur in. Loop een stukje door en daar de lift, en vanuit de lift sta je in de garage met een auto voor je neus. Stuk korter en toch lekker door de zombies raggen.
Welcome to the future
  maandag 11 september 2006 @ 14:18:20 #218
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_41705676
Gisteren net een missie gehaald met veel pijn en moeite
SPOILER
Alleen daarna werd ik alsnog opgevroten door zombies . Ah well .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 11 september 2006 @ 14:19:20 #219
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41705709
Nouja dan is het goed . Maar zoals ik zei laat je niet gek maken de eerste keer. Het is erg fucking moeilijk soms en vaak gewoon oneerlijk. Je moet ook keuzes maken, ga ik de verhaallijn volgen of ga ik eerst aankloten en lvl'en.

Ik wou de eerste keer bezig met de verhaallijn, maar omdat ik telaat was voor een missie kon dat niet meer ( ). Toen ben ik maar gaan lvl'en en ben nu bijna klaar met m'n 2e run. Geweldig spel als je hoger lvl bent
pi_41706406
kut clown..
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 11 september 2006 @ 16:23:15 #221
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41709651
Hehe niemand is meer een match voor mij, als ik de ingewanden van mijn vijanden eruit ruk
pi_41710094
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:18 schreef Legendkiller het volgende:

[..]

Nog makkelijker: vanaf je startpunt neem je de lift naar beneden tot je in het demogebied komt (weet de namen even niet uit m'n hoofd). Loop daar richting het savepunt van de WC's, maar ga er voorbij en met de maintence key de deur in. Loop een stukje door en daar de lift, en vanuit de lift sta je in de garage met een auto voor je neus. Stuk korter en toch lekker door de zombies raggen.
Ik heb die maintenance key nog niet dus dat word moeilijk.
  maandag 11 september 2006 @ 16:51:12 #223
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41710509
Hoe krijg je die key eigenlijk? Door het verslaan van de clown toch?
pi_41716605
Als je een level omhoog gaat leer je toch ook nieuwe moves? Hoe weet ik hoe ik die moves moet uitvoeren?
X
X
X
pi_41716898
toch maar even de Demo downen op marketplace..
GamerTag: Zipa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')