Idd erg veel irritatie bij deze game, bij de demo was het niet zo erg maar hierquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is niet zo gebruikersvriendeijk als Saints Row inderdaad.
Beetje jammer van capcom.
Ik heb nergens last van. Ik kies er gewoon voor om bij elke keer dat ik de game doorspeel iets anders te gaan doen:quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Idd erg veel irritatie bij deze game, bij de demo was het niet zo erg maar hier
Bedoel je dat stukje met de professor?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:34 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik ben nu bij Carlito 2e ontmoeting. Ben lvl11, wat is het beste om te doen???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wapens: de uzi en het samurai zwaard weet je wss wel uit de demo, daarmee moet je die clown wel aan kunnen, anders kun je altijd nog de kettingzaag gebruiken, neem toch aan dat je die ook al wel gevonden hebt?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind en heleboel shit wel irritant hoor. Waar kan ik nou een beetje goede wapens halen waarmee ik bv die clown motherfucker neer kan maaien? Waarom loopt Frank als Uncle Fester? Waar slaat dit save systeem ffs op.
Waarom is het missie systeem zo onduidelijk?
Save systeem: Tsja, de één vind het fantastisch, de ander compleet ruk.
Missie systeem: Zo onduidelijk is het toch niet? Bij je horloge zie je de openstaande missies, vink er één aan en een pijl zegt waar je naartoe moet. Enige waar je op moet letten is de tijd.Welcome to the future
ja volgende weekquote:Op zaterdag 9 september 2006 08:33 schreef Kadesh het volgende:
Komt ie ook nog uit op andere console's? playstation2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:17 schreef donald_dick het volgende:Ja, das een extra vijand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Ik raak bij DR de hele tijd geirriteerdquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:59 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik zit bij Dead Rising veel dieper in de game. SR speel ik heel erg ontspannen op de bank hangend
quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]Wel....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft de verhaallijn niet te volgen. Staat zelfs op het hoesje van de game: ... vind de oorzaak van de uitbraak - of verberg jezelf in een kast...quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik snap nooit dat er mensen zijn die zeggen "1x ga ik levelen". Maar je moet dan toch verhaallijn volgen? Ik iig, zoniet, dan verlies ik het spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik raak bij DR de hele tijd geirriteerd. Waar moet ik die survivors nou weer heenbrengen
.
Het is nu nacht in de mall, lichten zijn uit. Ik wil door het park naar de overkant om verder te gaan met het verhaal, maar die fuckers in de auto schieten me steeds dood, en als ik wijn wil drinken raakt een kogel me net waardoor er dus geen leven bijkomt en hij de drink animatie nog een keer moet gaan doen, waarna ik weer geraakt word, en er dus WEER geen leven bijkomt en vervolgens ben ik dood ARGH.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha, dus ik kan die cases dus ook gewoon niet aannemen. Thanks, ga nu precies hetzelfde doen dusquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:20 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Je hoeft de verhaallijn niet te volgen. Staat zelfs op het hoesje van de game: ... vind de oorzaak van de uitbraak - of verberg jezelf in een kast...![]()
Eerste keer ben ik dus gewoon de lay-out van de mall gaan leren kennen, heb een paar survivors gered en enkele duizenden zombies en wat psychopaths neergemaaid. Begon dus met level 18 aan de 2e x, en dat werkt uitstekend: ik ben een stuk sterker, sneller, kan meer items dragen, heb meer health en heb een zooi meer moves. En dat is wel handig
Koop een 360?quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:36 schreef gorannf het volgende:
Vette game, alleen jammer dat het niet op de ps3 uitkomt.
Andersom zal dat niet zo snel gebeurenquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:36 schreef gorannf het volgende:
Vette game, alleen jammer dat het niet op de ps3 uitkomt.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik raak bij DR de hele tijd geirriteerd. Waar moet ik die survivors nou weer heenbrengen
.
Het is nu nacht in de mall, lichten zijn uit. Ik wil door het park naar de overkant om verder te gaan met het verhaal, maar die fuckers in de auto schieten me steeds dood, en als ik wijn wil drinken raakt een kogel me net waardoor er dus geen leven bijkomt en hij de drink animatie nog een keer moet gaan doen, waarna ik weer geraakt word, en er dus WEER geen leven bijkomt en vervolgens ben ik dood ARGH.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
Dan moet je maar niet save status & quit doen he.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:57 schreef Frasier het volgende:
Ja hoor, ik mag weer fijn opnieuw beginnen terwijl ik gewoon gesaved had. Wat een kut save-systeem.
Kom er net achter dat het een stuk makkelijker is als je langs de muren loopt. Daar loopt vrijwel niemand. En die gasten op die jeep zien je ook niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:35 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff....'s nachts is het wel moeilijkzeker als je ook nog door het park moet met iemand op je rug.
Nee, ben nu al een paar uurtjes aan het raggen en side missions aan het doen,fuck bradquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:01 schreef MMaRsu het volgende:
Je moet de hoofdstory toch doen anders dan krijg je toch game over?
Naar de security room. Via paradise plaza, warehouse in, lift in, etcquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:03 schreef MMaRsu het volgende:
Huh toen ik dat deed kreeg ik game over
Waar moet je die survivors heenbrengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Stom he. pwned.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:12 schreef MMaRsu het volgende:
Hey ik wil nou die medicijnen terugbrengen, maar als ik daar kom en de nieuwe case komt dan is alles ineens expired, betekent dit dat ik nu niet meer verder kan met het verhaal omdat ik telaat was?. Dat zou ik wel stom vinden hoor...
Als dat echt zo gaat is de lol er voor mij snel af. Ook compleet onbegrijpelijk dat er voor zo'n dergelijk systeem gekozen isquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:18 schreef MMaRsu het volgende:. Belachelijk ook dat je niet meer saves aan kan maken, want nu kan ik dus niet meer terugloaden voordat dit gebeurde..maarja w/e ik ga wel een beetje aankloten ofzo
Totaal niet mee eens. Dit houdt de spanning erin. En het is sowieso een game die je meerdere keren moet spelen, dus het is helemaal niet zo erg om dingen te missen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:15 schreef MMaRsu het volgende:
Maar je hebt gelijk, ik vind het compleet onbegrijpelijk dit systeem.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kom er net achter dat het een stuk makkelijker is als je langs de muren loopt. Daar loopt vrijwel niemand. En die gasten op die jeep zien je ook niet.
Van boom naar boom sprinten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:50 schreef Frasier het volgende:
WAT EEN WALGELIJK KUTSPEL![]()
![]()
Hoe met je in vredesnaam door dat park komen als je echt werkelijk niks tegen die apen in die jeep kan doen?
kan je niet saven op je hdd en op een memorycard?, want dan heb ej wel 2 savegames:Pquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:18 schreef MMaRsu het volgende:. Belachelijk ook dat je niet meer saves aan kan maken, want nu kan ik dus niet meer terugloaden voordat dit gebeurde..maarja w/e ik ga wel een beetje aankloten ofzo
waar haal je dat drankje?quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:24 schreef MMaRsu het volgende:
Shit dat untouchable drankje werkt dus niet tegen gestoorde paters
Kun je een standaard USB stick als memory card gebruiken?quote:Op zondag 10 september 2006 01:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Jullie kunnen toch USB sticks gebruiken als save optie voor meerdere saves
Nope, MS gebruikt alleen proprietary rommel voor de 360, daar kunnen ze meer geld aan verdienenquote:Op zondag 10 september 2006 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je een standaard USB stick als memory card gebruiken?Ik heb er namelijk nog 2 hier liggen!
what the motherfuck!!quote:
Voor wat het waard is....quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:26 schreef Frasier het volgende:
Irritaties tot nu toe:
Irritante Janitor die je geen moment met rust laat
Missies die je van alle kanten om de oren worden gegooid
Vervolgens te weinig tijd hebben om die missies op te lossen
Van de ene te sterkte baas naar de ander
Ongebalanceerd
Het save-systeem
Het tijd-systeem
Tot nu toe weinig plezier aan dit spel.
Volgens 'jorienvdherik' werkt het wel, hoe zit dit?quote:Op zondag 10 september 2006 09:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nope, MS gebruikt alleen proprietary rommel voor de 360, daar kunnen ze meer geld aan verdienen
Mwah ik vind hem al tof, krijg nu alleen geen missies meer van Otis, beetje jammer. Ach dan maar zombies raggenquote:Op zondag 10 september 2006 13:01 schreef Fliepke het volgende:
Zo ik zal mijn mening even hier neerzetten.
Jullie zuigen.!
Met een hoger level is het zo veel makkelijkerquote:Op zondag 10 september 2006 20:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ben nu bezig met mijn 2e run, nu ga ik op het verhaal focussen..lvl 21 ben ik
Ok. Waar gaat 't mis?quote:Op zondag 10 september 2006 21:01 schreef Legendkiller het volgende:
Bij het selecteren van een game moet je de bovenste hebben (Day ...), daaronder staat New Game, dus moet je dus niet hebben.
Goede foto's maken.quote:Op zondag 10 september 2006 21:38 schreef bojaaper het volgende:
Hoe krijg je een beetje snel je levels omhoog?
Over foto's gesproken: kan iemand mij zeggen op welk van de hierboven door mij geposte foto's een optie "CONTINUE" zou moeten staan? (en helemaal tof zou 't zijn als iemand wist wat ik verkeerd doe...)quote:
Klopt, ik kan ze alleen nooit vinden. Soms staat er eentje op een foto, maar dat is dan puur geluk.quote:Op zondag 10 september 2006 21:44 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Die PPstickers zorgen ook voor veel punten.
Wat gebeurd er dan?quote:Op zondag 10 september 2006 20:29 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb nu al een paar keer 'Save and Quit' gedaan. Zo wordt ik steeds sterker en is het straks ook minder pittig!
Top spel
Yupquote:Op zondag 10 september 2006 22:03 schreef MMaRsu het volgende:Waarom zou je dat willen doen?
. Kun je beter meerdere runs door het spel maken?
Ah juustem! Gelukt! Gracias!quote:Op zondag 10 september 2006 21:43 schreef Wessiej het volgende:
4.
En je moet als je doodgaat niet op : start again with this stats (zoiets) want dan begin je opnieuw.
Gewoon saven, continue drukken en dan je 360 uit doen.
SPOILERS!!!!!quote:Op zondag 10 september 2006 21:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Klopt, ik kan ze alleen nooit vinden. Soms staat er eentje op een foto, maar dat is dan puur geluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |