quote:Op donderdag 7 september 2006 18:10 schreef donald_dick het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arend Aasgier Glaastra van Loon in een glasbak
Gamertag: SanjeevNL
Dat had ik dus ook, daarom richt ik me nu vooral op de verhaallijn en ga ik niet het risico lopen dat ik door een sidequest te laat kom om het hoofdverhaal te kunnen volgen.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:53 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, net even gespeeld. Erg tof spel.
Alleen nog een beetje verwarrend. Veel side-quests tegelijk, en dan nog de gewoon verhaallijn...en nog foto's maken. Het is allemaal teveeeeeeeeeel.
Ik heb tot nu toe een paar flinke minpunten aan het spel ontdekt, hopelijk gaan deze niet te frustrerend worden om het spel voor me te verpesten.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:58 schreef Legendkiller het volgende:
Dat had ik dus ook, daarom richt ik me nu vooral op de verhaallijn en ga ik niet het risico lopen dat ik door een sidequest te laat kom om het hoofdverhaal te kunnen volgen.
Ik geloof dat een playthrough iets van 5 uur is. Dus dat valt wel mee. Ik denk dat ik juist eerst een beetje ga aanklooien voor ik aan het verhaal begin. Beeltje levellen, de weg leren kennen.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:09 schreef Legendkiller het volgende:
Inderdaad, de tijdslimieten zorgen ervoor dat als je krap zit in de tijd voor de hoofdmissie, ik gerust drie kwartier op de locatie wacht om maar niet te laat te zijn. Al die escoorteer missies bewaar ik dan wel lekker voor als ik het spel een keer uit heb gespeeld, aangezien je ook geen twee save games aan kunt maken.
Die hadden inderdaad op zijn minst onkwetsbaar mogen zijn voor je eigen aanvallen. Net een overlevende proberen te redden van zombies met een kettingzaag. Liep niet goed voor hem af.quote:Bondgenoten die terugslaan zijn inderdaad een spreekwoordelijke pain in the ass, juist doordat je ze temidden van een groep zombies toch niet kunt ontwijken als je erin loopt te hakken.
Kan dat, in verband met de 72 uur? Of is die tijd alleen aan het verhaal verbonden.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik geloof dat een playthrough iets van 5 uur is. Dus dat valt wel mee. Ik denk dat ik juist eerst een beetje ga aanklooien voor ik aan het verhaal begin. Beeltje levellen, de weg leren kennen.
72 uur is niet real-timequote:Op donderdag 7 september 2006 22:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Kan dat, in verband met de 72 uur? Of is die tijd alleen aan het verhaal verbonden.
Ik sloeg met een hamer de verkeerd. *splots*quote:Op donderdag 7 september 2006 22:12 schreef Strolie75 het volgende:
Die hadden inderdaad op zijn minst onkwetsbaar mogen zijn voor je eigen aanvallen. Net een overlevende proberen te redden van zombies met een kettingzaag. Liep niet goed voor hem af.
in 10voud, om precies te zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 22:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
72 uur is niet real-time
klokt loopt sneller
Welke versie?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik sloeg met een hamer de verkeerd. *splots*
Net trouwens nog even dawn of the dead gekeken
Ben jij een schiedammerquote:Op donderdag 7 september 2006 20:24 schreef H.Flick het volgende:
In heel Schiedam was er niet eentje te vinden. Wel Enchant Arms, maar daar wil ik eerst reviews was lezen.
Nu wordt het dus zaterdag of zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |