Lekker!quote:
Maar die dachten geen 180 minuten dat ze op dinsdag- of woensdagavond zouden spelenquote:
Daar zit wat inquote:Op donderdag 14 september 2006 10:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar die dachten geen 180 minuten dat ze op dinsdag- of woensdagavond zouden spelen
Jij ook weten waar zijn bed slaapt?quote:
mag ik je aanrakenquote:Op donderdag 14 september 2006 10:07 schreef Bluezz het volgende:
Woei Een prinse van oranje aan de balie
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:07 schreef clauwheee het volgende:
14 september en 14 jaar geleden.
14-0?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:07 schreef clauwheee het volgende:
14 september en 14 jaar geleden. Ben benieuwd.
Ik deed net of ik hem niet herkendequote:
Voor ons 4quote:Op donderdag 14 september 2006 10:42 schreef clauwheee het volgende:
Bjoor, 14 september: vanavond UEFA. Voor ons 14 jaar geleden dat we dat voor het laatst gespeeld hebben
MP
Mauritsje is leuk Bluezzie
Normaaaaaaalste zaak van de wereld natuurlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 10:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik deed net of ik hem niet herkende(alsof je elke dag een 'van Oranje' inschrijft
)
Maar hij bleef me maar aankijken
Er staat toch op mijn voorhoofd Republikein
Ik heb hem ff voor je opgezocht !quote:Op donderdag 14 september 2006 10:42 schreef clauwheee het volgende:
Bjoor, 14 september: vanavond UEFA. Voor ons 14 jaar geleden dat we dat voor het laatst gespeeld hebben
quote:30-09-1992 1e ronde return EC3
FC Groningen - Vac Samsung 1-1
Lodewijks Patrick,
Slor Rick (Hamming Ronald), Boekweg Claus, Pijper Alex, Wilson Ulrich,
Duren van Mart, Ilie Lucian, Roossien Jos,
Kessel van Eric, Huizingh Harris, Meijer Hennie
0-1: Fülle (43)
1-1: Huizingh Harris (55)
Mooie combinatie is het ook Ajax op de donderdagquote:
op de verjaardag van:quote:Op donderdag 14 september 2006 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
Mooie datum dan voor een terugkeer Clau.
Ben je al handtekeningen aan het uitdelen Bloesie? En mag ik je ook aanraken???quote:Op donderdag 14 september 2006 11:18 schreef Bluezz het volgende:
Het hele ziekenhuis gonst nu van : Weet je wie ik zag net???
Beter op de donderdag dan na 6 wedstrijden alleen op zaterdag en zondagquote:Op donderdag 14 september 2006 11:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Mooie combinatie is het ook Ajax op de donderdag
Wat een figuur was datquote:Op donderdag 14 september 2006 11:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op de verjaardag van:
Sunday Oliseh (1974)
Is het ook weer tijd voor een column??quote:
Goeiemorgenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
Mooie datum dan voor een terugkeer Clau.
Ajax moet eerst de 6 wedstrijden zien te halenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Beter op de donderdag dan na 6 wedstrijden alleen op zaterdag en zondag![]()
En als het thuis dan 15-0 wordquote:Op donderdag 14 september 2006 11:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Dat dacht ik. Maar die 14-0 van MP mag wel achterwege blijven
Heb zelf ooit Wouter Bos nog in de winkel gehad tijdens m'n stage. En Peter Jan Rens en Koert Jan de Bruin ( Dennis uit GTST )quote:Op donderdag 14 september 2006 11:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ben je al handtekeningen aan het uitdelen Bloesie? En mag ik je ook aanraken???
hopelijk overwinteren we allebeiquote:Op donderdag 14 september 2006 11:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ajax moet eerst de 6 wedstrijden zien te halen
maar we zullen zien
Daar is het tijd voor inderdaad... Van mij, even geen tijd gehad... Kijken of er nu wat moois uit het toetsenbord kan vloeien...quote:Op donderdag 14 september 2006 11:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is het ook weer tijd voor een column??
mag 'touch me' ook?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:25 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb zelf ooit Wouter Bos nog in de winkel gehad tijdens m'n stage. En Peter Jan Rens en Koert Jan de Bruin ( Dennis uit GTST )
Touche me...![]()
nou inderdaadquote:Op donderdag 14 september 2006 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar is het tijd voor inderdaad... Van mij, even geen tijd gehad... Kijken of er nu wat moois uit het toetsenbord kan vloeien...
Dat moet toch geen probleem zijn ... Go Sandmannetjequote:Op donderdag 14 september 2006 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar is het tijd voor inderdaad... Van mij, even geen tijd gehad... Kijken of er nu wat moois uit het toetsenbord kan vloeien...
quote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wie hebben we daar????????????????????????
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:54 schreef Bjoro het volgende:ff een rondje W40 neerzet...op een behouden terugkeer
welnee joh..ik ben er alleen heeel weinig...bijna nog minder dan jijquote:Op donderdag 14 september 2006 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Was je weg Bjoor?
Ik kom hier te weinig.
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:04 schreef rubbereend het volgende:oi
de CL is geweest deze week en dus mag ajax nu
En hij wil dat we hem permanent misschenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:59 schreef Bjoro het volgende:
welnee joh..ik ben er alleen heeel weinig...bijna nog minder dan jij
winnen van Milan biedt geen garantiequote:Op donderdag 14 september 2006 10:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voor ons 4
Zijn eruit gevlogen met een 0-1 overwinning in San Siro...
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:24 schreef clauwheee het volgende:
Met 6 doelpunten vanSankoh
ofzo
![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
De eerste wedstrijd richting UEFA Cup winst.
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]als Ajax hem wint ga ik op de eerstvolgende meet daarna het clublied van ajax voor je zingen
En dat doen we uiteraard ookquote:Op donderdag 14 september 2006 12:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En hij wil dat we hem permanent misschen
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]en dan in de winterstop naar Eindhoven
Schoen opeten #2 Wie durft?quote:Op donderdag 14 september 2006 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar is dat hoeden opeten topic als je het nodig hebt he.
Zullen we dat in canon doen danquote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]als Ajax hem wint ga ik op de eerstvolgende meet daarna het clublied van ajax voor je zingen
En ik maar zoeken op "hoeden"...quote:Op donderdag 14 september 2006 12:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Schoen opeten #2 Wie durft?
die is voor sportquote:Op donderdag 14 september 2006 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En ik maar zoeken op "hoeden"....
maar voor de volledigheid: Hoeden opetenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En ik maar zoeken op "hoeden"....
Druk mannetjequote:Op donderdag 14 september 2006 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman is er weg van...
Even met mams de stad in en dan werken....
Dat topic heb je helemaal niet nodig a.d.h.v. Rubbers reactie, alsof die neuzen dit jaar de UEFA cup gaan winnen zekerquote:Op donderdag 14 september 2006 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar is dat hoeden opeten topic als je het nodig hebt he.
ach laat hem, hij dacht ook dat ze de CL zouden halen............quote:Op donderdag 14 september 2006 12:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat topic heb je helemaal niet nodig a.d.h.v. Rubbers reactie, alsof die neuzen dit jaar de UEFA cup gaan winnen zeker
Pas maar op, dat gaat ook nog gebeuren!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach laat hem, hij dacht ook dat ze de CL zouden halen............
Weertquote:Op donderdag 14 september 2006 12:42 schreef rubbereend het volgende:niemand wil deze jongen meeten
[Meeting] Kermis Weert '06
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:42 schreef rubbereend het volgende:niemand wil deze jongen meeten
het is bijna een beetje zieligquote:Op donderdag 14 september 2006 12:42 schreef rubbereend het volgende:niemand wil deze jongen meeten
He wappie, neem je telefoon eens op johquote:
Alleen al om dit soort reakties ga ik hopen dat ze hem wel winnen.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Dat topic heb je helemaal niet nodig a.d.h.v. Rubbers reactie, alsof die neuzen dit jaar de UEFA cup gaan winnen zeker
En ik denk niet dat ze jou willen kennenquote:Op donderdag 14 september 2006 14:07 schreef Bjoro het volgende:
Gaat er nog iemand naar de Kermis in Weert ?
Ik wil wel, maar ken er niemand ?
Allemaalquote:Op donderdag 14 september 2006 11:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
hopelijk overwinteren we allebei
Goh verrassend dat jij hoopt dat Ajax 'em wintquote:Op donderdag 14 september 2006 14:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen al om dit soort reakties ga ik hopen dat ze hem wel winnen.![]()
ga je met Maurits mee ?quote:
ff sms-enquote:Op donderdag 14 september 2006 16:02 schreef Bluezz het volgende:
Mauritsje is alweer weg
Maar ik heb zijn foonnummer
Ging laatst mijn lege kratten Jupiler inleveren bij de Plus, kreeg iets van 30 euro's terug...quote:Op donderdag 14 september 2006 16:30 schreef VoreG het volgende:
Boodschappen doen met 3,25 aan statiegeld en daarvan voor 3,25 aan spullen halen. Yeah
Ik ben klaar voor vanavond, bier frituur en pizza
H1 M4uw, hoest met @win?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, zo van : Hey Mauw, hoest met Edwin
Je hebt een blikje bier?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:30 schreef VoreG het volgende:
Boodschappen doen met 3,25 aan statiegeld en daarvan voor 3,25 aan spullen halen. Yeah
Ik ben klaar voor vanavond, bier frituur en pizza
Thuisquote:
Mooie provinciequote:
quote:
Met spitsmuis toch?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:48 schreef DeTolk het volgende:
met wie hokt die Maurits ook al weer ?
beter dan een eilandquote:
Niet alles te letterlijk nemen eilandquote:
ik lees en interpreteer selectiefquote:Op donderdag 14 september 2006 17:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Niet alles te letterlijk nemen eiland
Dat blijkt wel weerquote:Op donderdag 14 september 2006 17:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
ik lees en interpreteer selectief![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt een blikje bier?
Doe ik ook altijdquote:Op donderdag 14 september 2006 17:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
ik lees en interpreteer selectief![]()
Dat krijg je als je in zo'n godvergeten gat gaat wonenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:03 schreef Bjoro het volgende:
en ik loop hier alleen .... in een te stille stad
quote:Op donderdag 14 september 2006 17:24 schreef clauwheee het volgende:
Graaaag MM!
Ik heb trouwens al weekend
ik hoop dat die onweersbui bij jou voor de deur geen voorteken isquote:Op donderdag 14 september 2006 17:13 schreef golfer het volgende:
Nog maar 1 uurtje en dan begint mijn cluppie aan het moeilijke UEFA-cup avontuur.
Ach, mijn eerste auto had ook geen stuurbekrachtiging, dat leert je wel om in 1 keer goed in te parkerenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=36251666&p_type_lijst=RL&o_id=3652898 dat moet m'n eerste bak gaan worden, één minpuntje geen stuurbekrachtiging.
En aangezien ik al geen ster in inparkeren ben is het mss wel beter, en hoor veel goede verhalen over de corsa op de standaard "Is een duitser/slopel" dingen na dan...quote:Op donderdag 14 september 2006 17:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach, mijn eerste auto had ook geen stuurbekrachtiging, dat leert je wel om in 1 keer goed in te parkeren
Vriend van mij had een corsa gekocht met meer dan 300.000 km op de teller, ding reed nog prima!
tja, er zijn er toch niet voor niets zoveel van verkocht.... en belangrijker, er rijden er nog steeds veel van.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En aangezien ik al geen ster in inparkeren ben is het mss wel beter, en hoor veel goede verhalen over de corsa op de standaard "Is een duitser/slopel" dingen na dan...
veel plezier!quote:Op donderdag 14 september 2006 17:54 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee naar Euroborg is
Op groot scherm.
sterkte ermeequote:Op donderdag 14 september 2006 17:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=36251666&p_type_lijst=RL&o_id=3652898 dat moet m'n eerste bak gaan worden, één minpuntje geen stuurbekrachtiging.
U rijd een VW Golf?quote:
Ik zat ook in mijn PSV shirt te kijkenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:18 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee nog even haar fc shirtje gaat strijken
Je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben
ik heb nog geen rijbewijsquote:Op donderdag 14 september 2006 17:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
U rijd een VW Golf?
Dit is gewoon voor drie jaar, en dan koop ik wel een Ibiza ofzo
Kom ik net vandaan, ook met de trein, 1,5 uur vertraging gehad door een ontspoorde goederentrein bij dordrechtquote:Op donderdag 14 september 2006 18:43 schreef golfer het volgende:
Lang leve de NS.(deel 387)
Bluezz en een hele groep reizigers die naar Amsterdam vroegen, omdat haar vaste trein niet reed, aan een conducteur of de trein waar ze uiteindelijk ingestuurd werden naar Amsterdam gaat.
"Ja hoor".
Nu belt ze op: ze staan nu met z'n allen in..... Rotterdam.![]()
Nee, gooi er maar weer een dvdtje inquote:Op donderdag 14 september 2006 18:45 schreef pascalheister het volgende:
is er nog wat op tv vanavond?
Mijn vriendin moet dagelijks met de trein naar Rotterdam en kan inmiddels ook een hele bijbel met NS-perikelen schrijven... het is echt ongelooflijk!quote:Op donderdag 14 september 2006 18:43 schreef golfer het volgende:
Lang leve de NS.(deel 387)
Bluezz en een hele groep reizigers die naar Amsterdam vroegen, omdat haar vaste trein niet reed, aan een conducteur of de trein waar ze uiteindelijk ingestuurd werden naar Amsterdam gaat.
"Ja hoor".
Nu belt ze op: ze staan nu met z'n allen in..... Rotterdam.![]()
hey goede tip, na BB maar doenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee, gooi er maar weer een dvdtje in
Gooische vrouwen nog natuurlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 18:45 schreef pascalheister het volgende:
is er nog wat op tv vanavond?
Jezelf quotenquote:Op donderdag 14 september 2006 19:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Gooische vrouwen nog natuurlijk
wat een gezeurquote:Op donderdag 14 september 2006 20:03 schreef Bluezz het volgende:
Thuis
Wilde de conducteur ons in Rotterdam ook nog een boete van 35 ¤ aansmeren omdat de treinkaartjes niet zouden kloppen![]()
shit is dat er ook al weerquote:Op donderdag 14 september 2006 20:18 schreef Ambrosius het volgende:
Zometeen weer Met het mes op tafel, zappend met het voetbal natuurlijk.
TYpisch NS zou ik zeggen.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:03 schreef Bluezz het volgende:
Thuis
Wilde de conducteur ons in Rotterdam ook nog een boete van 35 ¤ aansmeren omdat de treinkaartjes niet zouden kloppen![]()
Er gaat een brief naar de NS en naar Roverquote:Op donderdag 14 september 2006 20:13 schreef borisz het volgende:
wat een gezeur
hoeveel klachtenbrieven heb je al verstuurd ?of lezen we je morgen op nostt318
![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:34 schreef VoreG het volgende:
Ik heb nooit ruzie met de NS
Sommige mensen dwingen ruzies gewoon af, slecht volk is dat
Die niet eens van hem zelf isquote:Op donderdag 14 september 2006 21:37 schreef pascalheister het volgende:
heb je hem weer met z'n auto![]()
Helemaal mooi tochquote:Op donderdag 14 september 2006 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die niet eens van hem zelf is
was toch een auto van de baas![]()
Dat is inderdaad wel mooi meegenomen natuurlijk. Betaalt hij ook de boetes voor te hard rijden ?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Helemaal mooi toch![]()
![]()
Baas betaalt bezine en verzekering enz... Ideaal....
Het kost me nog een hoop geld ook, die ellendequote:Op donderdag 14 september 2006 21:29 schreef appelsientje het volgende:
Arme Bluezzie... ik ken je probleem... de NSjaren en jaren mee gereden en het was dat het gratis was.. anders....
Blij dat ik nu een auto heb
Is die ene nu weg uit Big Brother?
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:37 schreef pascalheister het volgende:
heb je hem weer met z'n auto![]()
Puerto Ricaanse zijn leukerquote:Op donderdag 14 september 2006 21:57 schreef pascalheister het volgende:
Gooische vrouwen was weer leuk trouwens
Okee, dan drink ik hem zelf wel opquote:Op donderdag 14 september 2006 21:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Thanx, maar had al een Gatorade achter mijn kiezen
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:01 schreef Eilanden het volgende:
Kan jij trouwens die tool uit Crew testen Bos?
Ziet er inderdaad wel aardig uit en ja, dat is een seriequote:Op donderdag 14 september 2006 22:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is dat een serie dan
Susan Visser (anouk in de serie) mag er ook wel wezen![]()
Kan jij in Crew? Kijk dan effe bij het topic van Renesitequote:Op donderdag 14 september 2006 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Ik zie het nu. Zal het even testenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kan jij in Crew? Kijk dan effe bij het topic van Renesite
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie het nu. Zal het even testen
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:29 schreef dndiek het volgende:
3027 toeschouwers bij de wedstrijd van Heerenveen
Het SCH-effect is merkbaar in Portugal
tering zeg, dat flik je toch niet met je vaste klantenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:03 schreef Bluezz het volgende:
Thuis
ach, is weer eens wat anders dan golfballen opduikenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:58 schreef maril het volgende:
Werd helemaal dol van het gezap word tijd dus dat er een paar ned. clubs uitvliegen![]()
is niet bij te houden, ben nu maar ter compensatie naar live baseball aan het kijken, Colorado tegen de Giants , Spuitende en slikkende Bonds heeft nog niet gehomerund.Wat ik altijd zo grappig vind is dat ze daar bij de Giants(SF) in bootjes varen om evt ballen uit het water te halen.
Tof, honkbalquote:Op donderdag 14 september 2006 22:58 schreef maril het volgende:
Werd helemaal dol van het gezap word tijd dus dat er een paar ned. clubs uitvliegen![]()
is niet bij te houden, ben nu maar ter compensatie naar live baseball aan het kijken, Colorado tegen de Giants , Spuitende en slikkende Bonds heeft nog niet gehomerund.Wat ik altijd zo grappig vind is dat ze daar bij de Giants(SF) in bootjes varen om evt ballen uit het water te halen.
Lief zo lekker fanatiekquote:Op donderdag 14 september 2006 23:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tof, honkbal![]()
Bluezzekind zit het avond aan avond op zijn kamertje naar de casemabox te kijken
En te bestuderen hoe hij zijn eigen techniek kan verbeteren
Welk verslag, wie waar waarom?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:28 schreef clauwheee het volgende:
Zo, eerste verslag is af. Op naar de tweede
Aha.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:32 schreef clauwheee het volgende:
Ik moest vanavond een sfeerverslag en wedstrijdverslag maken vanuit de Euroborg. Eerste is af, nu de laatste nog.
Ben sinds kort redacteur bij de SV.
of hij heeft inmiddels stiekem een dikke baan en vrouw en kinderen gekregen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:53 schreef golfer het volgende:
Ik heb het gevoel dat tong80 zijn 200.000ste post bewust nog even uitstelt tot het weekend om meer aandacht te krijgen.
Hij heeft zich nu al 2 dagen heel erg ingehouden en zijn dagelijkse gemiddelde niet gehaald.![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:54 schreef rubbereend het volgende:
of hij heeft inmiddels stiekem een dikke ban en vrouw en kinderen gekregen.
quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:01 schreef rubbereend het volgende:
ik moest trouwens 3 keer kijken ik nou een typo fout had gemaakt![]()
quote:
Ga slapen man!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat moest van je!
En dan in dat tyfus grote stadion - wel leuk al die Portugezen met witte zakdoekjesquote:Op donderdag 14 september 2006 22:29 schreef dndiek het volgende:
3027 toeschouwers bij de wedstrijd van Heerenveen
Het SCH-effect is merkbaar in Portugal
Ik heb niets van die wedstrijd gezien.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:03 schreef SCH het volgende:
Mijn broer mailde dat ik uitgebreid in beeld was aan het einde
Je kunt wel merken dat je morgen een vrije dag hebt.quote:
hard aan het werkquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:27 schreef Bluezz het volgende:
Het is stil hier
Wie komt er gezellig poppekast spelen
doe je goedquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Laatste werkdag, lekker 2 weken vakantie!
Alweer aan het goochelen Bjoroquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:30 schreef Bjoro het volgende:
sorry...zit net midden in een goochelvoorstelling !
http://www.dailymotion.com/blog/video/431648?key=fzkyzjudxyf9c7z3jdbtk60mql3vksr89adc00na&play=1&referer=http://www.tastelikepizza.com/index.php?itemid=651
had hem al gepost zekerquote:
Lekker genieten van de kidsquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Laatste werkdag, lekker 2 weken vakantie!
Ik zoek hem ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:37 schreef borisz het volgende:
Jan Klaassen waar ben je?
Aan het trompetteren in het leger van de prins denk ik.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:37 schreef borisz het volgende:
Jan Klaassen waar ben je?
Nope.... Jan Klaassen sliep in de armen van de dochter van de schoutquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:10 schreef dndiek het volgende:
Of was hij toch aan het marcheren van Den Helder naar Den Briel
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nope.... Jan Klaassen sliep in de armen van de dochter van de schout
Da's veel leuker dan dat marcheren!
Net gedaan, ziet er prima uitquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:45 schreef Bjoro het volgende:
wel ff lezen allemaal he
http://www.svfcgroningen.nl/content/view/302/
Ja, dat post je als ik net mn bedje heb opgezochtquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt wel merken dat je morgen een vrije dag hebt.
Zo laat heb ik je nog nooit op gezien.
Maak er straks een leuke dag van en geniet van de zon hier aan de kust.![]()
komt die Noca ook mee?
Kun je iets specifieker zijn?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:47 schreef clauwheee het volgende:
Titels blokkeren DDtje!
Je raadt trouwens nooit naast wie ik gisteren in de kroeg stond...quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:47 schreef clauwheee het volgende:
Titels blokkeren DDtje!
Prins Mauwquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je raadt trouwens nooit naast wie ik gisteren in de kroeg stond...
Osama?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Henkie?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Venster > Titels blokkeren.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |