U rijd een VW Golf?quote:
Ik zat ook in mijn PSV shirt te kijkenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:18 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee nog even haar fc shirtje gaat strijken
Je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben
ik heb nog geen rijbewijsquote:Op donderdag 14 september 2006 17:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
U rijd een VW Golf?
Dit is gewoon voor drie jaar, en dan koop ik wel een Ibiza ofzo
Kom ik net vandaan, ook met de trein, 1,5 uur vertraging gehad door een ontspoorde goederentrein bij dordrechtquote:Op donderdag 14 september 2006 18:43 schreef golfer het volgende:
Lang leve de NS.(deel 387)
Bluezz en een hele groep reizigers die naar Amsterdam vroegen, omdat haar vaste trein niet reed, aan een conducteur of de trein waar ze uiteindelijk ingestuurd werden naar Amsterdam gaat.
"Ja hoor".
Nu belt ze op: ze staan nu met z'n allen in..... Rotterdam.![]()
Nee, gooi er maar weer een dvdtje inquote:Op donderdag 14 september 2006 18:45 schreef pascalheister het volgende:
is er nog wat op tv vanavond?
Mijn vriendin moet dagelijks met de trein naar Rotterdam en kan inmiddels ook een hele bijbel met NS-perikelen schrijven... het is echt ongelooflijk!quote:Op donderdag 14 september 2006 18:43 schreef golfer het volgende:
Lang leve de NS.(deel 387)
Bluezz en een hele groep reizigers die naar Amsterdam vroegen, omdat haar vaste trein niet reed, aan een conducteur of de trein waar ze uiteindelijk ingestuurd werden naar Amsterdam gaat.
"Ja hoor".
Nu belt ze op: ze staan nu met z'n allen in..... Rotterdam.![]()
hey goede tip, na BB maar doenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee, gooi er maar weer een dvdtje in
Gooische vrouwen nog natuurlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 18:45 schreef pascalheister het volgende:
is er nog wat op tv vanavond?
Jezelf quotenquote:Op donderdag 14 september 2006 19:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Gooische vrouwen nog natuurlijk
wat een gezeurquote:Op donderdag 14 september 2006 20:03 schreef Bluezz het volgende:
Thuis
Wilde de conducteur ons in Rotterdam ook nog een boete van 35 ¤ aansmeren omdat de treinkaartjes niet zouden kloppen![]()
shit is dat er ook al weerquote:Op donderdag 14 september 2006 20:18 schreef Ambrosius het volgende:
Zometeen weer Met het mes op tafel, zappend met het voetbal natuurlijk.
TYpisch NS zou ik zeggen.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:03 schreef Bluezz het volgende:
Thuis
Wilde de conducteur ons in Rotterdam ook nog een boete van 35 ¤ aansmeren omdat de treinkaartjes niet zouden kloppen![]()
Er gaat een brief naar de NS en naar Roverquote:Op donderdag 14 september 2006 20:13 schreef borisz het volgende:
wat een gezeur
hoeveel klachtenbrieven heb je al verstuurd ?of lezen we je morgen op nostt318
![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:34 schreef VoreG het volgende:
Ik heb nooit ruzie met de NS
Sommige mensen dwingen ruzies gewoon af, slecht volk is dat
Die niet eens van hem zelf isquote:Op donderdag 14 september 2006 21:37 schreef pascalheister het volgende:
heb je hem weer met z'n auto![]()
Helemaal mooi tochquote:Op donderdag 14 september 2006 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die niet eens van hem zelf is
was toch een auto van de baas![]()
Dat is inderdaad wel mooi meegenomen natuurlijk. Betaalt hij ook de boetes voor te hard rijden ?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Helemaal mooi toch![]()
![]()
Baas betaalt bezine en verzekering enz... Ideaal....
Het kost me nog een hoop geld ook, die ellendequote:Op donderdag 14 september 2006 21:29 schreef appelsientje het volgende:
Arme Bluezzie... ik ken je probleem... de NSjaren en jaren mee gereden en het was dat het gratis was.. anders....
Blij dat ik nu een auto heb
Is die ene nu weg uit Big Brother?
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:37 schreef pascalheister het volgende:
heb je hem weer met z'n auto![]()
Puerto Ricaanse zijn leukerquote:Op donderdag 14 september 2006 21:57 schreef pascalheister het volgende:
Gooische vrouwen was weer leuk trouwens
Okee, dan drink ik hem zelf wel opquote:Op donderdag 14 september 2006 21:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Thanx, maar had al een Gatorade achter mijn kiezen
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:01 schreef Eilanden het volgende:
Kan jij trouwens die tool uit Crew testen Bos?
Ziet er inderdaad wel aardig uit en ja, dat is een seriequote:Op donderdag 14 september 2006 22:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is dat een serie dan
Susan Visser (anouk in de serie) mag er ook wel wezen![]()
Kan jij in Crew? Kijk dan effe bij het topic van Renesitequote:Op donderdag 14 september 2006 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |