Lekker!quote:
Maar die dachten geen 180 minuten dat ze op dinsdag- of woensdagavond zouden spelenquote:
Daar zit wat inquote:Op donderdag 14 september 2006 10:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar die dachten geen 180 minuten dat ze op dinsdag- of woensdagavond zouden spelen
Jij ook weten waar zijn bed slaapt?quote:
mag ik je aanrakenquote:Op donderdag 14 september 2006 10:07 schreef Bluezz het volgende:
Woei Een prinse van oranje aan de balie
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:07 schreef clauwheee het volgende:
14 september en 14 jaar geleden.
14-0?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:07 schreef clauwheee het volgende:
14 september en 14 jaar geleden. Ben benieuwd.
Ik deed net of ik hem niet herkendequote:
Voor ons 4quote:Op donderdag 14 september 2006 10:42 schreef clauwheee het volgende:
Bjoor, 14 september: vanavond UEFA. Voor ons 14 jaar geleden dat we dat voor het laatst gespeeld hebben
MP
Mauritsje is leuk Bluezzie
Normaaaaaaalste zaak van de wereld natuurlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 10:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik deed net of ik hem niet herkende(alsof je elke dag een 'van Oranje' inschrijft
)
Maar hij bleef me maar aankijken
Er staat toch op mijn voorhoofd Republikein
Ik heb hem ff voor je opgezocht !quote:Op donderdag 14 september 2006 10:42 schreef clauwheee het volgende:
Bjoor, 14 september: vanavond UEFA. Voor ons 14 jaar geleden dat we dat voor het laatst gespeeld hebben
quote:30-09-1992 1e ronde return EC3
FC Groningen - Vac Samsung 1-1
Lodewijks Patrick,
Slor Rick (Hamming Ronald), Boekweg Claus, Pijper Alex, Wilson Ulrich,
Duren van Mart, Ilie Lucian, Roossien Jos,
Kessel van Eric, Huizingh Harris, Meijer Hennie
0-1: Fülle (43)
1-1: Huizingh Harris (55)
Mooie combinatie is het ook Ajax op de donderdagquote:
op de verjaardag van:quote:Op donderdag 14 september 2006 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
Mooie datum dan voor een terugkeer Clau.
Ben je al handtekeningen aan het uitdelen Bloesie? En mag ik je ook aanraken???quote:Op donderdag 14 september 2006 11:18 schreef Bluezz het volgende:
Het hele ziekenhuis gonst nu van : Weet je wie ik zag net???
Beter op de donderdag dan na 6 wedstrijden alleen op zaterdag en zondagquote:Op donderdag 14 september 2006 11:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Mooie combinatie is het ook Ajax op de donderdag
Wat een figuur was datquote:Op donderdag 14 september 2006 11:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op de verjaardag van:
Sunday Oliseh (1974)
Is het ook weer tijd voor een column??quote:
Goeiemorgenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
Mooie datum dan voor een terugkeer Clau.
Ajax moet eerst de 6 wedstrijden zien te halenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Beter op de donderdag dan na 6 wedstrijden alleen op zaterdag en zondag![]()
En als het thuis dan 15-0 wordquote:Op donderdag 14 september 2006 11:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Dat dacht ik. Maar die 14-0 van MP mag wel achterwege blijven
Heb zelf ooit Wouter Bos nog in de winkel gehad tijdens m'n stage. En Peter Jan Rens en Koert Jan de Bruin ( Dennis uit GTST )quote:Op donderdag 14 september 2006 11:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ben je al handtekeningen aan het uitdelen Bloesie? En mag ik je ook aanraken???
hopelijk overwinteren we allebeiquote:Op donderdag 14 september 2006 11:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ajax moet eerst de 6 wedstrijden zien te halen
maar we zullen zien
Daar is het tijd voor inderdaad... Van mij, even geen tijd gehad... Kijken of er nu wat moois uit het toetsenbord kan vloeien...quote:Op donderdag 14 september 2006 11:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is het ook weer tijd voor een column??
mag 'touch me' ook?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:25 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb zelf ooit Wouter Bos nog in de winkel gehad tijdens m'n stage. En Peter Jan Rens en Koert Jan de Bruin ( Dennis uit GTST )
Touche me...![]()
nou inderdaadquote:Op donderdag 14 september 2006 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar is het tijd voor inderdaad... Van mij, even geen tijd gehad... Kijken of er nu wat moois uit het toetsenbord kan vloeien...
Dat moet toch geen probleem zijn ... Go Sandmannetjequote:Op donderdag 14 september 2006 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar is het tijd voor inderdaad... Van mij, even geen tijd gehad... Kijken of er nu wat moois uit het toetsenbord kan vloeien...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |