quote:Op woensdag 13 september 2006 21:48 schreef HiDiHo het volgende:
En blij met je topic?
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 21:48 schreef itsme het volgende:
ja scopie. You did it.![]()
Ben je nu blij aan het springen?![]()
quote:
moet dat echtquote:Op woensdag 13 september 2006 21:49 schreef Scope het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Semih had het namelijk over broterhammenworst vandaar...Vond het wel een leuk nieuw nederlands woord voor in het Groene Boekjequote:
ken iemand die handig is ff het gezicht van e10 over die rechter shoppen, bvdquote:Op woensdag 13 september 2006 21:49 schreef Scope het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Nee zou bij mij thuis echt niet gebeurenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:50 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het trouwens niet kunnen dat je met je reet en blote voeten op het aanrecht zit... (micheline)
Is anders keurig met een N geschreven (boterhammeNworst)quote:Op woensdag 13 september 2006 21:51 schreef BBoon het volgende:
[..]
Semih had het namelijk over broterhammenworst vandaar...Vond het wel een leuk nieuw nederlands woord voor in het Groene Boekje
hij is vies man, sorry hoor maar die lijkwitte benen en dat met de m0nd open vreten en dan nog praten ookquote:Op woensdag 13 september 2006 21:51 schreef Addi het volgende:
Ik laat homo's in hun waarde in het geval van Rik. Hij is wel aardig.
ikke nie begrijpequote:Op woensdag 13 september 2006 21:52 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ken iemand die handig is ff het gezicht van e10 over die rechter shoppen, bvd![]()
Heb je Jeroen wel eens zien eten, vreet alsof zijn voedselvermaling een peepshow is.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hij is vies man, sorry hoor maar die lijkwitte benen en dat met de m0nd open vreten en dan nog praten ook![]()
Das niet homo eigen hoor....quote:Op woensdag 13 september 2006 21:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hij is vies man, sorry hoor maar die lijkwitte benen en dat met de m0nd open vreten en dan nog praten ook![]()
als je goed naar die foto kijkt zie je dat die persoon naast kellyquote:
Ze heeft een guitig buikjequote:Op woensdag 13 september 2006 21:53 schreef Sonique het volgende:
Michelinne is zwanger...
He, ik heb niks tegen homos, ik heb alleen wel een bepaalde grens mbt mijn heteroschap, dus vandaarquote:
Hij douched elke dag,witte benen kan hij niet helpen,bek open vreten is vies en dat gapen ook.....maar hij is wèl aardig!quote:Op woensdag 13 september 2006 21:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Wat hebben witte benen en met je mond open eten met je heteroschap te maken dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
He, ik heb niks tegen homos, ik heb alleen wel een bepaalde grens mbt mijn heteroschap, dus vandaar![]()
Ik heb wel scheercaps gezien hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 21:58 schreef wolferl het volgende:
Wat mij opvalt, dat de vrouwen (except Hilde) een kale doos hebben. Alleen je ziet ze nooit daar scheren.
kijk dit zijn de verichten Addi, laten we dr verder over ophoudenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:58 schreef wolferl het volgende:
Wat mij opvalt, dat de vrouwen (except Hilde) een kale doos hebben. Alleen je ziet ze nooit daar scheren.
verichten...was da????.....hihihquote:Op woensdag 13 september 2006 21:59 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kijk dit zijn de verichten Addi, laten we dr verder over ophouden![]()
Afgesproken:) Okidokiquote:Op woensdag 13 september 2006 21:59 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kijk dit zijn de verichten Addi, laten we dr verder over ophouden![]()
oeps, zit ook aan het bier, ik maak ook wel is een typfautjequote:Op woensdag 13 september 2006 22:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
verichten...was da????.....hihih
je kan maar beter anorexcia hebben, he janinequote:Op woensdag 13 september 2006 22:03 schreef ruby het volgende:
Diva Janine houdt niet van 6-packs bij mannen. Een buikje bij vrouwen is not done.
ik zou toch is wat minder gaan zuipenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:04 schreef Bocaj het volgende:
Marlies houdt niet van een buik bij een man...
[afbeelding]
Ze heeft de hele groep vanmiddag al gezegd dat ze blijft. Dus dat neemt BB dan gewoon over denk ik.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:05 schreef wolferl het volgende:
Monique moet toch nu beslissen ongeveer, ik dacht te menen dat BB haar 24 de tijd zou geven om een keuze te maken, blijven of moven.
ze heeft vanochtend/vanmiddag al beslotem om te blijvenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:05 schreef wolferl het volgende:
Monique moet toch nu beslissen ongeveer, ik dacht te menen dat BB haar 24 de tijd zou geven om een keuze te maken, blijven of moven.
Maar als ze over drie dagen een kronkel in dr kop krijgt gaat ze gewoon weg hoor, kan ook over 19 dagen zijn trouwens bijvoorbeeld dan hequote:Op woensdag 13 september 2006 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft de hele groep vanmiddag al gezegd dat ze blijft. Dus dat neemt BB dan gewoon over denk ik.
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:03 schreef ruby het volgende:
Diva Janine houdt niet van 6-packs bij mannen. Een buikje bij vrouwen is not done.
Het wordt weer tijd voor een relletje. En graag geen gekloot met de streams, zoals gisteren.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:04 schreef itsme het volgende:
het is weer zo spannend en interessant![]()
Dan zal ze weer 24 uur moeten wachten.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:07 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Maar als ze over drie dagen een kronkel in dr kop krijgt gaat ze gewoon weg hoor, kan ook over 19 dagen zijn trouwens bijvoorbeeld dan he![]()
O. ke ja dat heb ik niet mee gekregen was aan ut werk, nou was aanwezigquote:Op woensdag 13 september 2006 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft de hele groep vanmiddag al gezegd dat ze blijft. Dus dat neemt BB dan gewoon over denk ik.
En ze wordt er zoooo moe van dat mensen aan haar vragen of ze wel eet... Pfffffff.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:07 schreef scanman01 het volgende:
[..].... Een buikje bij vrouwen is juist super sexy
.... Die Janine zit gewoon haar eigen lichaam goed te praten, terwijl ze zo kan meedoen in een magazine over anorexia.
dan zeg ik weer, als ik er zat en ik ging dan ging ik hoor en die 24 uurquote:Op woensdag 13 september 2006 22:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zal ze weer 24 uur moeten wachten.
Ze wil model worden/zijn... en dan is zo'n lichaam blijkbaar een vereiste,quote:Op woensdag 13 september 2006 22:08 schreef ruby het volgende:
[..]
En ze wordt er zoooo moe van dat mensen aan haar vragen of ze wel eet... Pfffffff.
om nog 1 keer op rik terug te komen dan, ik vind Sjaan net zo lelijk als Rikquote:Op woensdag 13 september 2006 22:08 schreef ruby het volgende:
[..]
En ze wordt er zoooo moe van dat mensen aan haar vragen of ze wel eet... Pfffffff.
De spanning spat van het scherm af. Het gaat over borsten.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
Op dit moment had ik het niet erg gevonden als de streams offline waren maarja, dat zul je altijd zien, als het saai is werkt alles en wordt t spannend dan gaat of de boel offline ivm storing of je hebt censuur dmv het oog
Janine is perfect, vind ze zelf.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:07 schreef scanman01 het volgende:
[..].... Een buikje bij vrouwen is juist super sexy
.... Die Janine zit gewoon haar eigen lichaam goed te praten, terwijl ze zo kan meedoen in een magazine over anorexia.
Met die opmerking stoot ze wel Micheline, Milica en Marcia voor het hoofd trouwens. Dat is zeker NOT DONE!
leLIJKerquote:Op woensdag 13 september 2006 22:10 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
om nog 1 keer op rik terug te komen dan, ik vind Sjaan net zo lelijk als Rik![]()
Ik vind Sjaan idd geen mooie kop hebben. Rik ook niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:10 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
om nog 1 keer op rik terug te komen dan, ik vind Sjaan net zo lelijk als Rik![]()
ik ben het altijd met jou eens, dat weet jequote:
....hahahah .....LOL...wat een fantasie heeft ze tochquote:Op woensdag 13 september 2006 22:11 schreef wolferl het volgende:
[..]
Janine is perfect, vind ze zelf.
Nee, ze bedoelt -75Bquote:Op woensdag 13 september 2006 22:11 schreef puntoortje het volgende:
WAT heeft janine 75 B....... dat kan NIET..
in dr DROOOOMMMUUUUHHHHHquote:Op woensdag 13 september 2006 22:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....hahahah .....LOL...wat een fantasie heeft ze toch
Als Rik niet zo moe is... en zijn haar kort heeft, dan valt het best nog mee volgens mij.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:12 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind Sjaan idd geen mooie kop hebben idd. Rik ook niet.
Ik ben het vaak met je eens scan, maar ik zou zo toch ff op het fris overstappenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Rik niet zo moe is... en zijn haar kort heeft, dan valt het best nog mee volgens mij.
....nou ik heb ook 75 maar dan ...(uhm...) iets kleiner....maar die van mijn zijn 199% steviger EN groter dan die van haarquote:
En z'n mond even laat verkleinen natuurlijk.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Rik niet zo moe is... en zijn haar kort heeft, dan valt het best nog mee volgens mij.
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:16 schreef ruby het volgende:
[..]
En z'n mond even laat verkleinen natuurlijk.
...das je geraden ook ....quote:Op woensdag 13 september 2006 22:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik ben het altijd met jou eens, dat weet je![]()
LOL... goed ideequote:Op woensdag 13 september 2006 22:15 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Ik ben het vaak met je eens scan, maar ik zou zo toch ff op het fris overstappen![]()
Ach, je kan ook klein maar fijn hebben.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....nou ik heb ook 75 maar dan ...(uhm...) iets kleiner....maar die van mijn zijn 199% steviger EN groter dan die van haar
Wat denk jequote:Op woensdag 13 september 2006 22:11 schreef miraculeus het volgende:
Ik zet net mijn streams aan, maar Mo ziet er niet echt gelukkig uit nu, waarom wil ze eigenlijk blijven?
Geen idee.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:15 schreef itsme het volgende:
Scan, even off topic. Weet jij waar Tante bep is gebleven?
pickwickquote:Op woensdag 13 september 2006 22:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ach, je kan ook klein maar fijn hebben.
Vrouwen kunnen ook mooie kleine borsten hebben, die van Sjaan hangen. Das lelijk.
Jij bent nog jong neem ik aan, dus dan heb je sowieso wel steverige borsten(toch).
Ze heeft min of meer gezegd dat hij gelijk heeft. Dat ze stom is geweest.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:20 schreef riri het volgende:
[..]
Wat denk je
Als zij opstapt geeft Sabrina ook de pijp aan Maarten
Monique wordt aan alle kanten gechanteerd...belachelijke aktie van die man van haar...ik zou zoiets m'n partner voor altijd kwalijk nemen dat die totaal geen vertrouwen blijkt te hebben
Dus jij gelooft er geen zak van dat haar man Monique wel vertrouwt, maar dat de omgeving en de klasgenootjes van hun kinderen raar beginnen te doen?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:20 schreef riri het volgende:
[..]
Wat denk je
Als zij opstapt geeft Sabrina ook de pijp aan Maarten
Monique wordt aan alle kanten gechanteerd...belachelijke aktie van die man van haar...ik zou zoiets m'n partner voor altijd kwalijk nemen dat die totaal geen vertrouwen blijkt te hebben
...uhm 26 en 2 kids!!!!...quote:Op woensdag 13 september 2006 22:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ach, je kan ook klein maar fijn hebben.
Vrouwen kunnen ook mooie kleine borsten hebben, die van Sjaan hangen. Das lelijk.
Jij bent nog jong neem ik aan, dus dan heb je sowieso wel steverige borsten(toch).
Als ik eerlijk ben let ik nooit op Marlies ...quote:Op woensdag 13 september 2006 22:23 schreef ruby het volgende:
Hebben jullie ook dat je zo moe wordt van Marlies haar stem. Of vinden jullie het wel zwoel?
... en een man die er af en toe aan hangtquote:
...het is een beetje ssssllllooooooooooommmmmmquote:Op woensdag 13 september 2006 22:23 schreef ruby het volgende:
Hebben jullie ook dat je zo moe wordt van Marlies haar stem. Of vinden jullie het wel zwoel?
Ik ook niet. Ze valt me nooit op. Het is dat jullie het hier iedere keer over haar hebben.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:23 schreef BBoon het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben let ik nooit op Marlies ...
Mja, gij is verslaafd, is niet erg, afkick verschijnselen komen na de laatste aflevering.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:20 schreef BBoon het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik dag in dag uit naar die saaie streams blijf kijken??
nee die knakker hebben we weggestuurd....!!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 22:24 schreef natronic het volgende:
[..]
... en een man die er af en toe aan hangt
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee die knakker heben we weggestuurd....!!!!![]()
![]()
singel is leuk
![]()
Zwanger?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:22 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het nig steeds smerig wat icheline doet met die poten en die zwanger doos van haar op het aanrecht...
Zal maar je brood smeren op die stempel...
..gaan we samen??quote:Op woensdag 13 september 2006 22:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mja, gij is verslaafd, is niet erg, afkick verschijnselen komen na de laatste aflevering.
Symptomen:
Terug kijken van oude topics (BB6 gericht)
Hopen op nieuwe BB in nieuwe jaar.
Kijken of de BB,ers elders op tv verschijnen.
Na enkele weken zakt het af in verveling, en dan begint BB7.
O en in extreme gevallen, gaat men naar het huis in Aalsmeer en blijft men daar naar de bewoners te roepen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mja, gij is verslaafd, is niet erg, afkick verschijnselen komen na de laatste aflevering.
Symptomen:
O en in extreme gevallen, gaat men naar het huis in Aalsmeer en blijft men daar naar de bewoners te roepen.
Beter die van Marlies dan die van Micheline... Dat is echt een soort van Deedee uit Dexters Labquote:Op woensdag 13 september 2006 22:23 schreef ruby het volgende:
Daten?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee die knakker hebben we weggestuurd....!!!!![]()
![]()
singel is leuk
![]()
ja leuk UK stijl Hilde uitfluitenquote:
HAHA maar het klopt wel Toen BB5 was afgelopen heb ik nog heel lang oude filmpjes zitten kijken omdat ik die stomme bewoners miste op mn scherm.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
Symptomen:
Jah, als je 12 bent, denk je dat iedereen na een beurt zwanger is.quote:
jong dan ....huh???quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jah, als je 12 bent, denk je dat iedereen na een beurt zwanger is.![]()
omdat je hoopt net als ikdat het toch nog spannend wordtquote:Op woensdag 13 september 2006 22:20 schreef BBoon het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik dag in dag uit naar die saaie streams blijf kijken??
foto????????????quote:
Ik ben niet de enige hoor...quote:Op woensdag 13 september 2006 22:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Collegaatje van mij was ook zwanger(niet van mij hoor, ben best beschaafd) maar haar eerste kind(ook niet van mij) die dacht dat baby's uit de oven kwamen door deeg te bakken.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:30 schreef ruby het volgende:
Ik schakel maar eens over naar Hilde.
vertel ik heb me geluid ff uitstaan, op een gegeven moment is het genoegquote:Op woensdag 13 september 2006 22:30 schreef ruby het volgende:
Ik schakel maar eens over naar Hilde.
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Collegaatje van mij was ook zwanger(niet van mij hoor, ben best beschaafd) maar haar eerste kind(ook niet van mij) die dacht dat baby's uit de oven kwamen door deeg te bakken.![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:32 schreef BBoon het volgende:
zuigen zonder zak in het huis.
Ik ken Deedee niet, maar Micheline haar stem is ook zalverig ja.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
Beter die van Marlies dan die van Micheline... Dat is echt een soort van Deedee uit Dexters Lab
[afbeelding]
Ik heb vast een afwijking als ik zeg dat ik dat ERRUG prettig vind?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige hoor...
[afbeelding]
WAT? Ken je Deedee uit de cartoon Dexters Laboratory niet?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:33 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik ken Deedee niet, maar Micheline haar stem is ook zalverig ja.
Ja heerlijk, ze zijn ook altijd zo onschuldig. Ja 'k wil ook kinderen. mischien gaak ze adopteren.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
....kids hebben heerlijke opmerkingen....
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:34 schreef BBoon het volgende:
Ach we gaan van de borsten naar de zuigzakken naar de OB tampons Echt spannend Ik denk niet dat ik ervan kan slapen
...ik heb er hier 2 in de aanbieding...hahahahahquote:Op woensdag 13 september 2006 22:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja heerlijk, ze zijn ook altijd zo onschuldig. Ja 'k wil ook kinderen. mischien gaak ze adopteren.
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...ik heb er hier 2 in de aanbieding...hahahahah
ik heb er 4.... ze staan op marktplaza....het zijn pubers hahahahaquote:Op woensdag 13 september 2006 22:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:38 schreef BBoon het volgende:
[..]
ik heb er 4.... ze staan op marktplaza....het zijn pubers hahahaha
ps: ik wil ze terug als ze uit de puberteit zijn :-)quote:Op woensdag 13 september 2006 22:38 schreef BBoon het volgende:
[..]
Erg he? Krijg ik nu strafpunten?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
WAT? Ken je Deedee uit de cartoon Dexters Laboratory niet?
Cultuur barbaar!![]()
Hoe oud zijn ze?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Neem die van mij ook even mee dan...quote:Op woensdag 13 september 2006 22:39 schreef BBoon het volgende:
[..]
ps: ik wil ze terug als ze uit de puberteit zijn :-)
..die van mij niet.....quote:Op woensdag 13 september 2006 22:38 schreef BBoon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:39 schreef BBoon het volgende:
[..]
ps: ik wil ze terug als ze uit de puberteit zijn :-)
Haha is goed... we gooien ze allemaal op 1 hoopquote:Op woensdag 13 september 2006 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Neem die van mij ook even mee dan...
Het is wel offtopic ...Leeftiijden hier 11 12 15 en 19quote:Op woensdag 13 september 2006 22:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..die van mij niet........2 beetje en 5 min....tips?
...hihihi
....me jongste gaat op de wc...ja geen potje!!...en dan zegt hij klaaaaaa....gavedamme...uuuuueewwww....die heeft echt vreemde dingen...midden in de winkel ...H&M ...MAMA TIETEN....quote:Op woensdag 13 september 2006 22:40 schreef BBoon het volgende:
[..]
Haha is goed... we gooien ze allemaal op 1 hoop![]()
Valt er iets te verslaan dan??quote:Op woensdag 13 september 2006 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
Wil iemand de streamverslagen overnemen? THX!
Lijkt me echt super om zelf kinderen te hebben, leuke dingen met ze doen enzo.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....me jongste gaat op de wc...ja geen potje!!...en dan zegt hij klaaaaaa....gavedamme...uuuuueewwww....die heeft echt vreemde dingen...midden in de winkel ...H&M ...MAMA TIETEN....![]()
![]()
![]()
Etienne is zo'n goed maatje, vindt hij zelf! Hij wil heus niks meer hoor!quote:
Ik vind 'r stem meer weghebben van één van de zusjes.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=AdM9gQYAe7w
Kijkuh!
Ja heb je gelijk inquote:Op woensdag 13 september 2006 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beter iets dan niets toch?
...dat lukt niet helaas.....we hebbne het ove de kids....oeps...sc...toch...uhmquote:Op woensdag 13 september 2006 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
Wil iemand de streamverslagen overnemen? THX!
lenen mag ook hoor?????????????quote:Op woensdag 13 september 2006 22:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Lijkt me echt super om zelf kinderen te hebben, leuke dingen met ze doen enzo.
om dr nog ff op terug te komenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:16 schreef ruby het volgende:
[..]
En z'n mond even laat verkleinen natuurlijk.
ja en dan morgen weer een gat in de dag slapenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:47 schreef ruby het volgende:
Hilde gaat naar bed. Haar lichaam moet rusten.
We dwalen of door de spanning in het huisquote:Op woensdag 13 september 2006 22:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...dat lukt niet helaas.....we hebbne het ove de kids....oeps...sc...toch...uhm
ONTOPIC....de zusjes...![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:42 schreef Sonique het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=AdM9gQYAe7w
Kijkuh!
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
om dr nog ff op terug te komen
[afbeelding]
zoiets?![]()
quote:
Jezus, wat monsterlijk.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
zoiets?![]()
ik heb m niet gemaakt hoor, ik ken niks met die photoshop, maar die gast had al is eerder iemand zo gefotoshopped dus was in 2 minuten klaar, geintjequote:Op woensdag 13 september 2006 22:51 schreef ruby het volgende:
[..]
Jezus, wat monsterlijk.
Ik zie meer zo'n South Park mond voor me.
Nah, mocht iemand zich nog geroepen voelen. Ik kan ook niets met photoshop.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik heb m niet gemaakt hoor, ik ken niks met die photoshop, maar die gast had al is eerder iemand zo gefotoshopped dus was in 2 minuten klaar, geintje![]()
....en we zouden het er niet meer over hebben??quote:Op woensdag 13 september 2006 22:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
zoiets?![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:55 schreef Addi het volgende:
[..]
....en we zouden het er niet meer over hebben??![]()
De hetero's denken in eerste instantie dat zij ook een vent is.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:56 schreef wolferl het volgende:
Marlies heeft alleen maar Homo vrienden.
we kunnen beter allemaal gaan msnen...haahha ..quote:Op woensdag 13 september 2006 22:50 schreef wolferl het volgende:
[..]
We dwalen of door de spanning in het huis![]()
Oeeeee wat is het spannend, vinden jullie het ook zo om te snijden.
OEeeeeeeeee ik plas in me broek van de spanning en sensatie.
Oeeeeee wat is BB hard, veelste hard voor de bewoners.
Dat kan niet, BB gaat te ver, de grens is ver ver ver overschreden.
Ik meld me morgen ziek, moet vannacht echt opblijven, het is TE spannend.
de regie is verlaten....quote:Op woensdag 13 september 2006 22:59 schreef wolferl het volgende:
GOdverdomme, moeten we nu gaan kjken naar Sjaan die in der blootje gaat Staan.
Verdeel en heersquote:Op woensdag 13 september 2006 23:00 schreef Addi het volgende:
Waarom probeert E10 nu weer Marcia te overtuigen??
Hilde rolt liever in der eigen drek.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:00 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
ALARM HILDE in de BADKAMER
Ik dacht dat hij meer het van het volgen was:))quote:
kluns...quote:Op woensdag 13 september 2006 22:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik heb m niet gemaakt hoor, ik ken niks met die photoshop, maar die gast had al is eerder iemand zo gefotoshopped dus was in 2 minuten klaar, geintje![]()
s3 scan s3quote:Op woensdag 13 september 2006 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Best een leuk gesprek tussen Etienne, Micheline en Mrcia trouwens. Niet heel boeiend, maar ook zeker niet vervelend.
Waarom alleen scanquote:
maar toch vind ik dat ie dat voor zich moet houden, zeker nadat Rob zich ermee bemoeit heb, en wie kan t m kwalijk nemen...quote:Op woensdag 13 september 2006 23:05 schreef Sonique het volgende:
Tijn: "Ik laat me ombouwen tot vrouw, dan mogen wij weer knuffelen. Ik vind dit erg bizar allemaal... Ik zit de heledag mezelf in te houden en mezelf op te vreten. Naar jou te kijken, en niet naar je toe lopen"
He's got it bad...
quote:
Zit Hummie achter de knoppenquote:
.....das liefde....mmmquote:Op woensdag 13 september 2006 23:07 schreef ruby het volgende:
Monique haar lichaam voelt echt vreemd aan nu. Een soort van knoop in de maag.
Nee, gewoon omdat ze toch te bang zijn voor eventuele represailles van Robquote:Op woensdag 13 september 2006 23:09 schreef Sonique het volgende:
ach mensen!!! Waarom draaien ze de stream van Tijn en Mo af
Ze willen zeker het materiaal exclusief voor de betaal streams hebben..
Vuile vuile!
Nee hoor, die banken zijn toch even interessant als Tijn en Monique? Natuurlijk geen censuur! Nu heeft Talpa heus geen betere kansen om propaganda te schrijven op hun website!quote:
Doe dan geen streams als je toch de lekkernijen voor jezelf wil houdenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:09 schreef Sonique het volgende:
ach mensen!!! Waarom draaien ze de stream van Tijn en Mo af
Ze willen zeker het materiaal exclusief voor de betaal streams hebben..
Vuile vuile!
Ik kan die Tijn echt niet meer horen. Op zich lijkt het me best boeiend idd, maar het is Tijnquote:Op woensdag 13 september 2006 23:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gesprek Tijn & Mon... Tijn ontwijkt mon nu en dat vindt hij niet fijn...
Jupquote:Op woensdag 13 september 2006 23:10 schreef Bocaj het volgende:
Ze willen niet weer een boze Rob aan de poort hebben!
Hoe lullig het ook is voor beide partijen, het is wel BB-smulmateriaal.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:10 schreef wolferl het volgende:
Sommige lachen hierom, maar ik vind het kut voor Tijn en Monique, zo verliefd zijn en het weten van elkaar. Maar weten dat het een soort "Verboden Liefde" is.
Vreemde vergelijking. Hij zegt dus dat hij exact zo met haar zou omgaan als ze van hetzelfde geslacht waren.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:05 schreef Sonique het volgende:
Tijn: "Ik laat me ombouwen tot vrouw, dan mogen wij weer knuffelen. Ik vind dit erg bizar allemaal... Ik zit de heledag mezelf in te houden en mezelf op te vreten. Naar jou te kijken, en niet naar je toe lopen"
He's got it bad...
Aan alles wat Tijn aanraakt heb jij een hekel, het siert je wel hoor Scan.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan die Tijn echt niet meer horen. Op zich lijkt het me best boeiend idd, maar het is Tijn![]()
En Monique is ook al niet mijn favoriet. Sabrina vind ik veel leuker
...ik wou wat zeggen maar das niet slim...hhiihihquote:Op woensdag 13 september 2006 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vreemde vergelijking. Hij zegt dus dat hij exact zo met haar zou omgaan als ze van hetzelfde geslacht waren.
Toch eens zijn mannelijke vrienden vragen of hij die ook de hele tijd knuffelt en kusjes geeft en vol verlangens aankijkt.
Te makkelijk he?quote:Op woensdag 13 september 2006 23:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...ik wou wat zeggen maar das niet slim...hhiihih
...o eenmalig....vooruit dan maar...hihiquote:
ik weet niet waarover dit gaat maar hij doet het weerquote:Op woensdag 13 september 2006 23:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...o eenmalig....vooruit dan maar...hihi![]()
sex met tijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 23:41 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik weet niet waarover dit gaat maar hij doet het weer![]()
bah jeroen..........quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
sex met tijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik durf het niet te zeggen, maar dat is dus wel maatjes plaagjesquote:Op woensdag 13 september 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sabrina handtastelijk met Jeroen
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
.geef mij maar tijnnnnnnnnnnnnnnn...KWIJLLLLLquote:
Het water begint al thee-kleur te krijgenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:46 schreef ruby het volgende:
Marlies, Diva en Milica in het bad.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen, maar dat is dus wel maatjes plaagjes
ze kijkt ook naar de camera, misschien doet ze het wel onder het mom van he kijk mij Barry, ik zit bij iedereen aan zn reetquote:Op woensdag 13 september 2006 23:45 schreef latevogel het volgende:
[..]
nu is ze cht gek geworden geloof ik
![]()
3 minuten is toch zat om een goeie thee te trekken?quote:Op woensdag 13 september 2006 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het water begint al thee-kleur te krijgen
als tie voor je ligt denk je alleen maar, He, ik ken door ze oren kijkenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
[..]
.geef mij maar tijnnnnnnnnnnnnnnn...KWIJLLLLL
ze doet dat echt bewust hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 23:47 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ze kijkt ook naar de camera, misschien doet ze het wel onder het mom van he kijk mij Barry, ik zit bij iedereen aan zn reet![]()
Heb je een man of vriend? Zo ja, dan is de kans dat je dat lukt stukken groterquote:Op woensdag 13 september 2006 23:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
sex met tijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
i rest my casequote:Op woensdag 13 september 2006 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je een man of vriend? Zo ja, dan is de kans dat je dat lukt stukken groter
je wilt dus zeggen dat ik geen kans hebquote:Op woensdag 13 september 2006 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:
Topografie is niet echt hun sterkste kant nee. De ene fout na de anderequote:Op woensdag 13 september 2006 23:52 schreef n1ek het volgende:
die lui zijn nog dommer dan ik dacht met die hoofdsteden
Tijn is zo overgewaardeerd, de tijd zal deze uitspraak uitwijzenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:51 schreef latevogel het volgende:
[..]
je wilt dus zeggen dat ik geen kans heb![]()
Is dat een reactie zo van 'wat een kutopmerking' of 'damn, ik heb geen man of vriend' ?quote:
I rest my case, Momenteel vind ik iedereen gedaalt tot het vriespunt.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Tijn is zo overgewaardeerd, de tijd zal deze uitspraak uitwijzen![]()
'damn, ik heb geen man of vriend'quote:Op woensdag 13 september 2006 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat een reactie zo van 'wat een kutopmerking' of 'damn, ik heb geen man of vriend' ?
gelukkig is het hier gezelligerquote:Op woensdag 13 september 2006 23:56 schreef Inca het volgende:
mooie saaie boel daar
Tijn denkt ook dat Monique haar man en kinderen opgeeft voor hem.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Tijn denkt dat Milaan de hoofdstad van Italie is
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
'damn, ik heb geen man of vriend'
Shit, ik zit wel met Tijn in mijn hoofd. Het was Rik die dacht dat Milaan de hoofdstad van Italie is.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Tijn denkt ook dat Monique haar man en kinderen opgeeft voor hem.
Sabrina denkt dat als ze met alle mannen friemelt dat men het dan niet als rotzooien zien zal,dan gaat het om vriendschappelijk gefriemel en geeft het niet meer. Als zij het hier van tevoren met haar zus over gehad heeft kunnen we ook nog het nodige gefriemel van Monique verwachten.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch maar daten?quote:Op woensdag 13 september 2006 23:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
'damn, ik heb geen man of vriend'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |