quote:Op woensdag 13 september 2006 21:48 schreef HiDiHo het volgende:
En blij met je topic?
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 21:48 schreef itsme het volgende:
ja scopie. You did it.![]()
Ben je nu blij aan het springen?![]()
quote:
moet dat echtquote:Op woensdag 13 september 2006 21:49 schreef Scope het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Semih had het namelijk over broterhammenworst vandaar...Vond het wel een leuk nieuw nederlands woord voor in het Groene Boekjequote:
ken iemand die handig is ff het gezicht van e10 over die rechter shoppen, bvdquote:Op woensdag 13 september 2006 21:49 schreef Scope het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Nee zou bij mij thuis echt niet gebeurenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:50 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het trouwens niet kunnen dat je met je reet en blote voeten op het aanrecht zit... (micheline)
Is anders keurig met een N geschreven (boterhammeNworst)quote:Op woensdag 13 september 2006 21:51 schreef BBoon het volgende:
[..]
Semih had het namelijk over broterhammenworst vandaar...Vond het wel een leuk nieuw nederlands woord voor in het Groene Boekje
hij is vies man, sorry hoor maar die lijkwitte benen en dat met de m0nd open vreten en dan nog praten ookquote:Op woensdag 13 september 2006 21:51 schreef Addi het volgende:
Ik laat homo's in hun waarde in het geval van Rik. Hij is wel aardig.
ikke nie begrijpequote:Op woensdag 13 september 2006 21:52 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ken iemand die handig is ff het gezicht van e10 over die rechter shoppen, bvd![]()
Heb je Jeroen wel eens zien eten, vreet alsof zijn voedselvermaling een peepshow is.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hij is vies man, sorry hoor maar die lijkwitte benen en dat met de m0nd open vreten en dan nog praten ook![]()
Das niet homo eigen hoor....quote:Op woensdag 13 september 2006 21:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hij is vies man, sorry hoor maar die lijkwitte benen en dat met de m0nd open vreten en dan nog praten ook![]()
als je goed naar die foto kijkt zie je dat die persoon naast kellyquote:
Ze heeft een guitig buikjequote:Op woensdag 13 september 2006 21:53 schreef Sonique het volgende:
Michelinne is zwanger...
He, ik heb niks tegen homos, ik heb alleen wel een bepaalde grens mbt mijn heteroschap, dus vandaarquote:
Hij douched elke dag,witte benen kan hij niet helpen,bek open vreten is vies en dat gapen ook.....maar hij is wèl aardig!quote:Op woensdag 13 september 2006 21:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Wat hebben witte benen en met je mond open eten met je heteroschap te maken dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
He, ik heb niks tegen homos, ik heb alleen wel een bepaalde grens mbt mijn heteroschap, dus vandaar![]()
Ik heb wel scheercaps gezien hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 21:58 schreef wolferl het volgende:
Wat mij opvalt, dat de vrouwen (except Hilde) een kale doos hebben. Alleen je ziet ze nooit daar scheren.
kijk dit zijn de verichten Addi, laten we dr verder over ophoudenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:58 schreef wolferl het volgende:
Wat mij opvalt, dat de vrouwen (except Hilde) een kale doos hebben. Alleen je ziet ze nooit daar scheren.
verichten...was da????.....hihihquote:Op woensdag 13 september 2006 21:59 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kijk dit zijn de verichten Addi, laten we dr verder over ophouden![]()
Afgesproken:) Okidokiquote:Op woensdag 13 september 2006 21:59 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kijk dit zijn de verichten Addi, laten we dr verder over ophouden![]()
oeps, zit ook aan het bier, ik maak ook wel is een typfautjequote:Op woensdag 13 september 2006 22:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
verichten...was da????.....hihih
je kan maar beter anorexcia hebben, he janinequote:Op woensdag 13 september 2006 22:03 schreef ruby het volgende:
Diva Janine houdt niet van 6-packs bij mannen. Een buikje bij vrouwen is not done.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |