SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neenetje
Tiemie
-skippybal-
Roellio
Chowi
Mastertje
De bij voorbaat afmeldingen: (ik ben eerlijk genoeg om nu al te zeggen dat ik niet kom)
NJ
LitsoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HeatWavee OP is hier http://wiki.fok.nl/index.php/ONZ/BAG-meet te vinden. Wel even checken of alles nog actueel is.
[ Bericht 1% gewijzigd door pussydeluxe op 14-09-2006 21:10:33 ]
Daarvoor heb ik ook zo'n tof kleurtjequote:
Is jouw forum niet hequote:
Poll: Ben je het eens met Remlofquote:Op woensdag 13 september 2006 20:00 schreef remlof het volgende:
En ik will meer polls zien in dit topic!
Ik wil alleen maar jou zien in een poll: is remlof: leuk? leuker? of neukerstquote:Op woensdag 13 september 2006 20:00 schreef remlof het volgende:
En ik will geen polls meer zien in dit topic!
Maar dat mag hoor, heb ik lief gevraagdquote:
Bij die eerste meet was dat wel hillarisch.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:01 schreef Christine het volgende:
Ja hallo. Ik ga dus NIET, ik herhaal NIET verzamelen op CS. Als ik íéts triest vind, dan zijn dat wel van die groepjes onnozel-ogende jongelui die op het CS verzamelen, die overduidelijk met een meet van één of andere internetsite bezig zijn.
De stairway weet ik zelf wel te vinden, ik kom wel een keer aanwaaien.
Oja, en het wordt wel later dan elf uur, toch?
ja, en wat moet ik nu stemmen?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Poll: Ben je het eens met Remlof
kijk, dat zijn tenminste duidelijke keuzes!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar jou zien in een poll: is remlof: leuk? leuker? of neukerst![]()
Jij ook alquote:Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef Biogarde het volgende:
Ik kan en mag op aanvraag editten![]()
Komt u maar![]()
![]()
mag die poll weg?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef Biogarde het volgende:
Ik kan en mag op aanvraag editten![]()
Komt u maar![]()
![]()
Aan die vinger op je hand, die druk is met het aansturen van je muis?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar dat mag hoor, heb ik lief gevraagd
Ik zet je in het "misschien" lijstje.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:02 schreef Burbo het volgende:
Misschien kom ik ook/
Neen, aan de linkervinger die niets te doen had.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Aan die vinger op je hand, die druk is met het aansturen van je muis?
En een goede TVP van mijquote:Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, en wat moet ik nu stemmen?
[..]
kijk, dat zijn tenminste duidelijke keuzes!
Wellicht kom ik van een afstandje observeren.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bij die eerste meet was dat wel hillarisch.
Sta je zo onder een bord te gluren naar iedereen. Het was net een massale blind date.
Sta je dan vanachter een krantje met gatje er in naar ons te glurenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Wellicht kom ik van een afstandje observeren..
Met een cowboyhoed op, op het terras van het Grand Café.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Sta je dan vanachter een krantje met gatje er in naar ons te gluren?
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:01 schreef Christine het volgende:
Ja hallo. Ik ga dus NIET, ik herhaal NIET verzamelen op CS. Als ik íéts triest vind, dan zijn dat wel van die groepjes onnozel-ogende jongelui die op het CS verzamelen, die overduidelijk met een meet van één of andere internetsite bezig zijn.
De stairway weet ik zelf wel te vinden, ik kom wel een keer aanwaaien.
Oja, en het wordt wel later dan elf uur, toch?
en als je dan vraagt "zijn jullie van fok?" en zij zeggen "quote:Op woensdag 13 september 2006 21:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi ik kom ookbij een groepje mensen staan
Nee ik ben van de grote, kom bij me slapen meetquote:Op woensdag 13 september 2006 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
en als je dan vraagt "zijn jullie van fok?" en zij zeggen "nee van geenstijl" dan weet je dat je goed zit
Jawel hoor, op mijn verlanglijstjequote:Op woensdag 13 september 2006 21:49 schreef vigier het volgende:
Ik sta in geen enkel lijstje
Omdat ie zn lul uit zn broek had hangen jaquote:Op woensdag 13 september 2006 21:28 schreef moemoe het volgende:
remlof was de eerste persoon die ik herkende op de 1e meet.
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Jawel hoor, op mijn verlanglijstje.
Huiliequote:Op woensdag 13 september 2006 21:49 schreef vigier het volgende:
Ik sta in geen enkel lijstje
ja anders kreeg ik geen lollie van jequote:Op woensdag 13 september 2006 22:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat ie zn lul uit zn broek had hangen ja![]()
Ik misschien ook.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Wellicht kom ik van een afstandje observeren..
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Huilie.
Je hebt nu een eigen lijstje.
Gebande ex-modsquote:Op woensdag 13 september 2006 22:24 schreef Christine het volgende:
Waarom zijn eigenlijk een aantal namen in het lijstje onderstreept? Zijn dat mensen met wie je geen seks mag hebben tijdens/na de meet ofzo?
Dat zijn gepermbande mods.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:24 schreef Christine het volgende:
Waarom zijn eigenlijk een aantal namen in het lijstje onderstreept? Zijn dat mensen met wie je geen seks mag hebben tijdens/na de meet ofzo?
ja: "biertje?"quote:Op woensdag 13 september 2006 22:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Poll: Durven Remlof en SOL iets te zeggen tegen elkaar de 29ste
Ik ook.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:30 schreef Rekkie het volgende:
Ik stemde
en ik zei nog zo, geen polls!quote:Op woensdag 13 september 2006 22:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Poll: Gaat Remlof neuken?
Dit is ook geen stickyquote:Op woensdag 13 september 2006 22:33 schreef vigier het volgende:
Nou, zet mij maar op de "ik kom" lijst. Niet dat ik geheel uit eigen beweging kom hoor, maar anders kan ik de volgende dag niet meepraten he.
Ik heb nu ook uitgevonden waar ik dit topic in de lijst altijd terug kan vinden. Op normale forums staan sticky dingen bovenaan de lijst, niet ergens op 3/4 he...
Een "centraal topique"quote:Op woensdag 13 september 2006 22:35 schreef vigier het volgende:
Recycle ding dan? Vanneh...we durven het nog niet in de grote grijze archiefbak te leggen omdat er anders users kwaad worden?
Hoe heet t dan?
Heel goed meneer moddereterquote:Op woensdag 13 september 2006 22:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een "centraal topique"![]()
Zo zijn er meer op FOK! In ieder SUB een aantal!
Geen idee waarinquote:Op woensdag 13 september 2006 22:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heel goed meneer moddereter
Zet jij hem er ff in?
Ja hoor,daar mag je best sex mee hebben.Je mag er alleen geen .rar van posten.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:24 schreef Christine het volgende:
Zij wel van mij?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja hoor,daar mag je best sex mee hebben.Je mag er alleen geen .rar van posten.
daarna mag je altijd naar me komen hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 22:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Ik kan de OP 24 uur veranderen. Zo voel ik me toch een beetje mod.
Nee,want zij kunnen immers niet posten.quote:
Je zei "komen".quote:Op woensdag 13 september 2006 22:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
daarna mag je altijd naar me komen hoor
Ik vroeg niet of het kon, ik vroeg of het mocht.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee,want zij kunnen immers niet posten.
3. Verlegen staren, waarna minstens één zichzelf opsluit in de wc.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Poll: Durven Remlof en SOL iets te zeggen tegen elkaar de 29ste
4. Verlegen in bed staren, waarna minstens één hyperventilerend zichzelf opsluit in de kast.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Poll: Gaat Remlof neuken?
Als er genoeg drank in het spel is, komt alles goedquote:Op woensdag 13 september 2006 22:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
3. Verlegen staren, waarna minstens één zichzelf opsluit in de wc.
[..]
4. Verlegen in bed staren, waarna minstens één hyperventilerend zichzelf opsluit in de kast.
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
3. Verlegen staren, waarna minstens één zichzelf opsluit in de wc.
[..]
4. Verlegen in bed staren, waarna minstens één hyperventilerend zichzelf opsluit in de kast.
Je nick is cute, goed gekeurd, we zien je de 29equote:Op woensdag 13 september 2006 23:07 schreef SnowDoggg het volgende:
Lijkt me wel leuk zo'n baggermeet![]()
Of ik kom .... moet er nog even over denken ...![]()
Heb je hem ook weer.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:09 schreef longinus het volgende:
Toch moeilijk kiezen, een verjaardag van een vriendin of een baggermeet.![]()
Als er nou neukgarantie was
Ohhh je komt???quote:Op woensdag 13 september 2006 23:49 schreef Rekkie het volgende:
Mijn naam staat nog steeds verkeerd in de OP....
Zou wel heeeeeel erg tof zijn als je komt....nu moet ik als ik aan jou denk aan Morgan Freeman denken, wil dat beeld graag bijstellenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik sta in het rijtje misschien.....
Kun jij me overhalen?
ohhhhhhhhhohhhhhhhhhhhhh je moet helemaaaaaaaallll komennnnnquote:Op woensdag 13 september 2006 23:56 schreef Rekkie het volgende:
hnnng hnng hmmmmm ik kom....... jaaaaaaa ik kommmmmm misschien
Dat zou me wel eens over de streep kunnen trekken...quote:Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhohhhhhhhhhhhhh je moet helemaaaaaaaallll komennnnn![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat zou me wel eens over de streep kunnen trekken...![]()
Oh yeah babyquote:Op woensdag 13 september 2006 23:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij bent wel goed bekend met die tong he?
Jeetje.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhohhhhhhhhhhhhh je moet helemaaaaaaaallll komennnnn![]()
Trustenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het wond je op, geef toe.
Ik ga slapen, doeg
Komt ie dan ook binnen?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:09 schreef moemoe het volgende:
En Rekkie, gewoon langs komen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 03:35 schreef MissHobje het volgende:
djiezes![]()
Ik kom zeer waarschijnlijk en wil niet de aandacht mag het ff aangepast dan![]()
demmotprutsers weer in die op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet je na laten kijken Rekkiequote:Op donderdag 14 september 2006 10:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En potentiele neukpartijen vind ik weerzinwekkend![]()
Ik hou niet van vreemdgaan enzo.... dat bedoel ikquote:Op donderdag 14 september 2006 10:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij moet je na laten kijken Rekkie!
Wie gaat er vreemd?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik hou niet van vreemdgaan enzo.... dat bedoel ik
nee hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 11:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Vind het maar een vaag verhaal
Tuuk toch wel.... de spetters vlogen er vanaf.... ga nu niet ontkennenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zover ik weet gaat er niemand wippen. Niemand neemt dat van Remlof en mij toch serieus?
Nu echt he! Ik wil je al 2 meetings zienquote:Op donderdag 14 september 2006 03:35 schreef MissHobje het volgende:
Ik kom zeer waarschijnlijk en wil niet de aandacht mag het ff aangepast dan![]()
ik niet in ieder geval!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zover ik weet gaat er niemand wippen. Niemand neemt dat van Remlof en mij toch serieus?
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tuuk toch wel.... de spetters vlogen er vanaf.... ga nu niet ontkennen![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik hou niet van vreemdgaan enzo.... dat bedoel ik
Nee mijn dochter begrijpt dan niet hoe ze moet omgaan met 2 moedersquote:Op donderdag 14 september 2006 12:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoezo?
Wordt je rechterhand dan boos?
![]()
Gematigd.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij kreeg al een kusje op je voorhoofd, remember?![]()
Ik BEN lief.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Doe eens lief allemaal.
Maar je hebt geen tieten.quote:
Oh nee?quote:Op donderdag 14 september 2006 14:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar je hebt geen tieten.
Eigenlijk is dat verzamelen onder het bordje op CS wel lollig.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
en als je dan vraagt "zijn jullie van fok?" en zij zeggen "nee van geenstijl" dan weet je dat je goed zit
Hoiquote:Op donderdag 14 september 2006 14:05 schreef Dribbel_ het volgende:
HOI
Ik tel de uren afquote:Op donderdag 14 september 2006 14:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi.
Ben je ook al de dagen aan het aftellen?![]()
Ha.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:05 schreef Dribbel_ het volgende:
HOI
Pak me in m'n pussy, pussy!quote:
Nou, ik wil wel hoor!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Zover ik weet gaat er niemand wippen.
Heel hard wapperen. Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Inderdaad een goed plan voor het spandoek, alleen hoe krijg je die smilie bewegend dan?
Ik was anders wel op de zaterdagmeet in scheveningen gekomen hoor, maar wacht even----quote:Op woensdag 13 september 2006 23:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer.
Jij staat iedere meet op de lijst en je komt nooit.![]()
Oh ja, dat is zoquote:Op donderdag 14 september 2006 16:45 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik was anders wel op de zaterdagmeet in scheveningen gekomen hoor, maar wacht even----
dat was verschoven
En de lijstjes van de andere meets wil ik dan wel zien, kattekop poesje de luxe
[afbeelding]
Het is wel verleidelijk, al is het om uit te vinden hoe lief je wel niet bentquote:Op donderdag 14 september 2006 16:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oh ja, dat is zo.
En ik ben geen kattekop. Ik ben lief.
Maar ben je er al over uit of je gaat komen of niet?
En ze is eng. Vraag maar aan Martijnquote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef purplerose het volgende:
Ik ben gelukkig niet liev, dan weet je dat alvast
Wat zij zegtquote:Op donderdag 14 september 2006 17:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En ze is eng. Vraag maar aan Martijn.
Ja, ik.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:21 schreef moemoe het volgende:
Maar liefjes!
Zijn er geen mensen die eerder kunnen dan 19.00 uur?
Weer met voorborrel enzo.
Ik weet het nog niet, heb me net onder een bedrijfs bbq uit kunnen lullen op 29 sept, misschien kan ik de middag nog vrij nemen, anders ben ik er niet voor 7 uur.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:21 schreef moemoe het volgende:
Maar liefjes!
Wat is eerder?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:21 schreef moemoe het volgende:
Maar liefjes!
Nee. Dat is weer een eigen poll.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:50 schreef Chowi het volgende:
Waarom staat de optie "Ja, mits bier" er niet tussen, PDL? Je hebt gefaald.
Je hebt indruk gemaaktquote:Op donderdag 14 september 2006 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
ach, het is pas de vijfde in dit topic
inderdaadquote:Op donderdag 14 september 2006 17:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Dat is weer een eigen poll.
Dat is onmogelijkquote:Op donderdag 14 september 2006 18:18 schreef Nosh het volgende:
En je hóórt nu gewoon iedereen collectief iets verzinnen, zonder uit te komen op groepseks of eufemismes daarvoor.
![]()
Die's wel goed ja.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik kots:
» Alleen op zondagen.
» Vijf parkieten.
» Tenzij ingesneeuwd.
» Misschien voor ¤ 50,-
quote:Op donderdag 14 september 2006 17:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Uurtje of 4, net zoals op de 1e meet.
ik welquote:Op donderdag 14 september 2006 14:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar je hebt geen tieten.
Voelen!quote:
je bent een schatjequote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef purplerose het volgende:
Ik ben gelukkig niet liev, dan weet je dat alvast
okquote:
neukenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:55 schreef remlof het volgende:
Ja?
» Wat?
» Mits bier!
» Neuken?
» Egwel!
» Zucht, weer een poll
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
quote:
Joah, je bleef slapen toch?quote:
ergens jaquote:Op donderdag 14 september 2006 19:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Joah, je bleef slapen toch?
Whehe, niemand durft bij je.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Joah, je bleef slapen toch?
Sssssst, i got a reputation to protectquote:
Sletje!!!!!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Sssssst, i got a reputation to protect![]()
![]()
![]()
[middenindenachtrickmode] Dat maakt ons blij,dat maakt ons blij,dat maakt ons blij,oh,meid ,je maakt ons superblij.[/middenindenachtrickmode]quote:
Als ik dan nog werkeloos ben kan ik heul de dag.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:21 schreef moemoe het volgende:
Maar liefjes!
Ja jij welquote:
Mot je? Mo-Che! Whehehehequote:Op donderdag 14 september 2006 21:28 schreef MoChe het volgende:
ik kom he
Je staat op de lijst.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:28 schreef MoChe het volgende:
ik kom he
[fraubitchmode]Hihi,je zei: ik komquote:Op donderdag 14 september 2006 21:28 schreef MoChe het volgende:
ik kom he
bier?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:52 schreef moemoe het volgende:
Mag ik iets delen met jullie?
gavin rosdalequote:Op donderdag 14 september 2006 23:58 schreef moemoe het volgende:
Sorry dat moest ff.
Noujaaaaaaaaaaaa zeg!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
gavin rosdale
moest van dingie he?
Vedder is van dingie, Rossdale is mine.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
gavin rosdale
moest van dingie he?
Wat de koe zegtquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vedder is van dingie, Rossdale is mine.
* vindt dat moemoe te weinig rekening met de heterosexuele onzinman(jezus,wat een viva-term) houdt.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:36 schreef Dirktator het volgende:
Ik vind dat Yvonne in de OP wel door het slijk gehaald wordt, zeg. Net alsof ze zoeen aandachtshoer is
O ja, ik ben niet van de partij. Ik ben namelijk geen baggeraar![]()
Oh maar ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:36 schreef Dirktator het volgende:
O ja, ik ben niet van de partij. Ik ben namelijk geen baggeraar![]()
quote:
alleen de blauwurts.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:48 schreef Chowi het volgende:
Whehe, allemaal tegelijk!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Even een post voor het evenwicht.
Nu klopt het weer heulemaal!quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Even een post voor het evenwicht.
Én hij heeft een goeie muzieksmaak.quote:
quote:
Misschien wel. Ik beslis zulke dingen altijd op het laatste moment. En het ligt eraan of ik er geld voor heb.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Kom jij nog Chowi?
Pics!quote:
hihihi. je zei komenquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Kom jij nog Chowi?
hihi, je zei.... uh... ...quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:01 schreef pussydeluxe het volgende:
Volgende week om deze tijd zijn wij aan het feesten.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:01 schreef fraubitch het volgende:
waarschijnlijk ben ik ook van partij de 29e. Op de een of andere manier denk ik dat ik daarin ook geen keus heb
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:01 schreef fraubitch het volgende:
waarschijnlijk ben ik ook van partij de 29e. Op de een of andere manier denk ik dat ik daarin ook geen keus heb
samenzweringquote:
Je bent niet zo goed in liegen he?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sorry k kan niet!
Ohjawel hoor.. kIjk maar:quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je bent niet zo goed in liegen he?
nog steeds niet overtuigdquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohjawel hoor.. kIjk maar:
Sorry! Ik kan niet.
Oh alleen als jij ons komt vergezellen dan wil ik me er wel toe zetten.quote:
ja hoor. tot danquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh alleen als jij ons komt vergezellen dan wil ik me er wel toe zetten.
Gezellig, blijf je pitten?quote:
ja hoor. NP. jij op de bank en ik in jouw bedquote:
2 persoonsbedquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja hoor. NP. jij op de bank en ik in jouw bed
*kopt even mee in*quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tof, dan heeft ze lekker veel ruimte!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens poessie!
Tis over 2 weken pas meet tijd
Ik weet. Ik was iets te enthousiast.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens poessie!
Tis over 2 weken pas meet tijd
zullen we het niet doen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Zullen we de meet met een week vervroegen?
Nee.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Zullen we de meet met een week vervroegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |