quote:
alleen de blauwurts.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:48 schreef Chowi het volgende:
Whehe, allemaal tegelijk!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Even een post voor het evenwicht.
Nu klopt het weer heulemaal!quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Even een post voor het evenwicht.
Én hij heeft een goeie muzieksmaak.quote:
quote:
Misschien wel. Ik beslis zulke dingen altijd op het laatste moment. En het ligt eraan of ik er geld voor heb.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Kom jij nog Chowi?
Pics!quote:
hihihi. je zei komenquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Kom jij nog Chowi?
hihi, je zei.... uh... ...quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:01 schreef pussydeluxe het volgende:
Volgende week om deze tijd zijn wij aan het feesten.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:01 schreef fraubitch het volgende:
waarschijnlijk ben ik ook van partij de 29e. Op de een of andere manier denk ik dat ik daarin ook geen keus heb
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:01 schreef fraubitch het volgende:
waarschijnlijk ben ik ook van partij de 29e. Op de een of andere manier denk ik dat ik daarin ook geen keus heb
samenzweringquote:
Je bent niet zo goed in liegen he?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sorry k kan niet!
Ohjawel hoor.. kIjk maar:quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je bent niet zo goed in liegen he?
nog steeds niet overtuigdquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohjawel hoor.. kIjk maar:
Sorry! Ik kan niet.
Oh alleen als jij ons komt vergezellen dan wil ik me er wel toe zetten.quote:
ja hoor. tot danquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh alleen als jij ons komt vergezellen dan wil ik me er wel toe zetten.
Gezellig, blijf je pitten?quote:
ja hoor. NP. jij op de bank en ik in jouw bedquote:
2 persoonsbedquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja hoor. NP. jij op de bank en ik in jouw bed
*kopt even mee in*quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tof, dan heeft ze lekker veel ruimte!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens poessie!
Tis over 2 weken pas meet tijd
Ik weet. Ik was iets te enthousiast.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens poessie!
Tis over 2 weken pas meet tijd
zullen we het niet doen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Zullen we de meet met een week vervroegen?
Nee.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Zullen we de meet met een week vervroegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |