Als er genoeg drank in het spel is, komt alles goedquote:Op woensdag 13 september 2006 22:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
3. Verlegen staren, waarna minstens één zichzelf opsluit in de wc.
[..]
4. Verlegen in bed staren, waarna minstens één hyperventilerend zichzelf opsluit in de kast.
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
3. Verlegen staren, waarna minstens één zichzelf opsluit in de wc.
[..]
4. Verlegen in bed staren, waarna minstens één hyperventilerend zichzelf opsluit in de kast.
Je nick is cute, goed gekeurd, we zien je de 29equote:Op woensdag 13 september 2006 23:07 schreef SnowDoggg het volgende:
Lijkt me wel leuk zo'n baggermeet![]()
Of ik kom .... moet er nog even over denken ...![]()
Heb je hem ook weer.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:09 schreef longinus het volgende:
Toch moeilijk kiezen, een verjaardag van een vriendin of een baggermeet.![]()
Als er nou neukgarantie was
Ohhh je komt???quote:Op woensdag 13 september 2006 23:49 schreef Rekkie het volgende:
Mijn naam staat nog steeds verkeerd in de OP....
Zou wel heeeeeel erg tof zijn als je komt....nu moet ik als ik aan jou denk aan Morgan Freeman denken, wil dat beeld graag bijstellenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik sta in het rijtje misschien.....
Kun jij me overhalen?
ohhhhhhhhhohhhhhhhhhhhhh je moet helemaaaaaaaallll komennnnnquote:Op woensdag 13 september 2006 23:56 schreef Rekkie het volgende:
hnnng hnng hmmmmm ik kom....... jaaaaaaa ik kommmmmm misschien
Dat zou me wel eens over de streep kunnen trekken...quote:Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhohhhhhhhhhhhhh je moet helemaaaaaaaallll komennnnn![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat zou me wel eens over de streep kunnen trekken...![]()
Oh yeah babyquote:Op woensdag 13 september 2006 23:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij bent wel goed bekend met die tong he?
Jeetje.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhohhhhhhhhhhhhh je moet helemaaaaaaaallll komennnnn![]()
Trustenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het wond je op, geef toe.
Ik ga slapen, doeg
Komt ie dan ook binnen?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:09 schreef moemoe het volgende:
En Rekkie, gewoon langs komen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 03:35 schreef MissHobje het volgende:
djiezes![]()
Ik kom zeer waarschijnlijk en wil niet de aandacht mag het ff aangepast dan![]()
demmotprutsers weer in die op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet je na laten kijken Rekkiequote:Op donderdag 14 september 2006 10:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En potentiele neukpartijen vind ik weerzinwekkend![]()
Ik hou niet van vreemdgaan enzo.... dat bedoel ikquote:Op donderdag 14 september 2006 10:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij moet je na laten kijken Rekkie!
Wie gaat er vreemd?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik hou niet van vreemdgaan enzo.... dat bedoel ik
nee hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 11:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Vind het maar een vaag verhaal
Tuuk toch wel.... de spetters vlogen er vanaf.... ga nu niet ontkennenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zover ik weet gaat er niemand wippen. Niemand neemt dat van Remlof en mij toch serieus?
Nu echt he! Ik wil je al 2 meetings zienquote:Op donderdag 14 september 2006 03:35 schreef MissHobje het volgende:
Ik kom zeer waarschijnlijk en wil niet de aandacht mag het ff aangepast dan![]()
ik niet in ieder geval!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zover ik weet gaat er niemand wippen. Niemand neemt dat van Remlof en mij toch serieus?
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tuuk toch wel.... de spetters vlogen er vanaf.... ga nu niet ontkennen![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik hou niet van vreemdgaan enzo.... dat bedoel ik
Nee mijn dochter begrijpt dan niet hoe ze moet omgaan met 2 moedersquote:Op donderdag 14 september 2006 12:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoezo?
Wordt je rechterhand dan boos?
![]()
Gematigd.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij kreeg al een kusje op je voorhoofd, remember?![]()
Ik BEN lief.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Doe eens lief allemaal.
Maar je hebt geen tieten.quote:
Oh nee?quote:Op donderdag 14 september 2006 14:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar je hebt geen tieten.
Eigenlijk is dat verzamelen onder het bordje op CS wel lollig.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
en als je dan vraagt "zijn jullie van fok?" en zij zeggen "nee van geenstijl" dan weet je dat je goed zit
Hoiquote:Op donderdag 14 september 2006 14:05 schreef Dribbel_ het volgende:
HOI
Ik tel de uren afquote:Op donderdag 14 september 2006 14:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi.
Ben je ook al de dagen aan het aftellen?![]()
Ha.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:05 schreef Dribbel_ het volgende:
HOI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |