ja: "biertje?"quote:Op woensdag 13 september 2006 22:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Poll: Durven Remlof en SOL iets te zeggen tegen elkaar de 29ste
Ik ook.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:30 schreef Rekkie het volgende:
Ik stemde
en ik zei nog zo, geen polls!quote:Op woensdag 13 september 2006 22:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Poll: Gaat Remlof neuken?
Dit is ook geen stickyquote:Op woensdag 13 september 2006 22:33 schreef vigier het volgende:
Nou, zet mij maar op de "ik kom" lijst. Niet dat ik geheel uit eigen beweging kom hoor, maar anders kan ik de volgende dag niet meepraten he.
Ik heb nu ook uitgevonden waar ik dit topic in de lijst altijd terug kan vinden. Op normale forums staan sticky dingen bovenaan de lijst, niet ergens op 3/4 he...
Een "centraal topique"quote:Op woensdag 13 september 2006 22:35 schreef vigier het volgende:
Recycle ding dan? Vanneh...we durven het nog niet in de grote grijze archiefbak te leggen omdat er anders users kwaad worden?
Hoe heet t dan?
Heel goed meneer moddereterquote:Op woensdag 13 september 2006 22:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een "centraal topique"![]()
Zo zijn er meer op FOK! In ieder SUB een aantal!
Geen idee waarinquote:Op woensdag 13 september 2006 22:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heel goed meneer moddereter
Zet jij hem er ff in?
Ja hoor,daar mag je best sex mee hebben.Je mag er alleen geen .rar van posten.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:24 schreef Christine het volgende:
Waarom zijn eigenlijk een aantal namen in het lijstje onderstreept? Zijn dat mensen met wie je geen seks mag hebben tijdens/na de meet ofzo?
Zij wel van mij?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja hoor,daar mag je best sex mee hebben.Je mag er alleen geen .rar van posten.
daarna mag je altijd naar me komen hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 22:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Ik kan de OP 24 uur veranderen. Zo voel ik me toch een beetje mod.
Nee,want zij kunnen immers niet posten.quote:
Je zei "komen".quote:Op woensdag 13 september 2006 22:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
daarna mag je altijd naar me komen hoor
Ik vroeg niet of het kon, ik vroeg of het mocht.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee,want zij kunnen immers niet posten.
3. Verlegen staren, waarna minstens één zichzelf opsluit in de wc.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Poll: Durven Remlof en SOL iets te zeggen tegen elkaar de 29ste
4. Verlegen in bed staren, waarna minstens één hyperventilerend zichzelf opsluit in de kast.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Poll: Gaat Remlof neuken?
Als er genoeg drank in het spel is, komt alles goedquote:Op woensdag 13 september 2006 22:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
3. Verlegen staren, waarna minstens één zichzelf opsluit in de wc.
[..]
4. Verlegen in bed staren, waarna minstens één hyperventilerend zichzelf opsluit in de kast.
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
3. Verlegen staren, waarna minstens één zichzelf opsluit in de wc.
[..]
4. Verlegen in bed staren, waarna minstens één hyperventilerend zichzelf opsluit in de kast.
Je nick is cute, goed gekeurd, we zien je de 29equote:Op woensdag 13 september 2006 23:07 schreef SnowDoggg het volgende:
Lijkt me wel leuk zo'n baggermeet![]()
Of ik kom .... moet er nog even over denken ...![]()
Heb je hem ook weer.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:09 schreef longinus het volgende:
Toch moeilijk kiezen, een verjaardag van een vriendin of een baggermeet.![]()
Als er nou neukgarantie was
Ohhh je komt???quote:Op woensdag 13 september 2006 23:49 schreef Rekkie het volgende:
Mijn naam staat nog steeds verkeerd in de OP....
Zou wel heeeeeel erg tof zijn als je komt....nu moet ik als ik aan jou denk aan Morgan Freeman denken, wil dat beeld graag bijstellenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik sta in het rijtje misschien.....
Kun jij me overhalen?
ohhhhhhhhhohhhhhhhhhhhhh je moet helemaaaaaaaallll komennnnnquote:Op woensdag 13 september 2006 23:56 schreef Rekkie het volgende:
hnnng hnng hmmmmm ik kom....... jaaaaaaa ik kommmmmm misschien
Dat zou me wel eens over de streep kunnen trekken...quote:Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhohhhhhhhhhhhhh je moet helemaaaaaaaallll komennnnn![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat zou me wel eens over de streep kunnen trekken...![]()
Oh yeah babyquote:Op woensdag 13 september 2006 23:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij bent wel goed bekend met die tong he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |