Maar je hebt geen tieten.quote:
Oh nee?quote:Op donderdag 14 september 2006 14:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar je hebt geen tieten.
Eigenlijk is dat verzamelen onder het bordje op CS wel lollig.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
en als je dan vraagt "zijn jullie van fok?" en zij zeggen "nee van geenstijl" dan weet je dat je goed zit
Hoiquote:Op donderdag 14 september 2006 14:05 schreef Dribbel_ het volgende:
HOI
Ik tel de uren afquote:Op donderdag 14 september 2006 14:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi.
Ben je ook al de dagen aan het aftellen?![]()
Ha.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:05 schreef Dribbel_ het volgende:
HOI
Pak me in m'n pussy, pussy!quote:
Nou, ik wil wel hoor!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Zover ik weet gaat er niemand wippen.
Heel hard wapperen. Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Inderdaad een goed plan voor het spandoek, alleen hoe krijg je die smilie bewegend dan?
Ik was anders wel op de zaterdagmeet in scheveningen gekomen hoor, maar wacht even----quote:Op woensdag 13 september 2006 23:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer.
Jij staat iedere meet op de lijst en je komt nooit.![]()
Oh ja, dat is zoquote:Op donderdag 14 september 2006 16:45 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik was anders wel op de zaterdagmeet in scheveningen gekomen hoor, maar wacht even----
dat was verschoven
En de lijstjes van de andere meets wil ik dan wel zien, kattekop poesje de luxe
[afbeelding]
Het is wel verleidelijk, al is het om uit te vinden hoe lief je wel niet bentquote:Op donderdag 14 september 2006 16:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oh ja, dat is zo.
En ik ben geen kattekop. Ik ben lief.
Maar ben je er al over uit of je gaat komen of niet?
En ze is eng. Vraag maar aan Martijnquote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef purplerose het volgende:
Ik ben gelukkig niet liev, dan weet je dat alvast
Wat zij zegtquote:Op donderdag 14 september 2006 17:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En ze is eng. Vraag maar aan Martijn.
Ja, ik.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:21 schreef moemoe het volgende:
Maar liefjes!
Zijn er geen mensen die eerder kunnen dan 19.00 uur?
Weer met voorborrel enzo.
Ik weet het nog niet, heb me net onder een bedrijfs bbq uit kunnen lullen op 29 sept, misschien kan ik de middag nog vrij nemen, anders ben ik er niet voor 7 uur.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:21 schreef moemoe het volgende:
Maar liefjes!
Wat is eerder?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:21 schreef moemoe het volgende:
Maar liefjes!
Nee. Dat is weer een eigen poll.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:50 schreef Chowi het volgende:
Waarom staat de optie "Ja, mits bier" er niet tussen, PDL? Je hebt gefaald.
Je hebt indruk gemaaktquote:Op donderdag 14 september 2006 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
ach, het is pas de vijfde in dit topic
inderdaadquote:Op donderdag 14 september 2006 17:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Dat is weer een eigen poll.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |