Cali +1quote:Op woensdag 13 september 2006 14:10 schreef California het volgende:
Ober. Abel.
Cinematographyquote:Op woensdag 13 september 2006 14:46 schreef Doff het volgende:
Misschien cameravoering?
Ik weet ze vaak niet eens. Oscars kunnen me eigenlijk weinig schelen.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:10 schreef cwk het volgende:
MR was toch later. Ik vergeet dat zo snel altijd al die winnaars.
Kan me niet in denken dat iemand deze vraag zo weet. Ik geef het iig weer opquote:Op woensdag 13 september 2006 15:19 schreef California het volgende:
Niet één goed, Doff. Behalve dan dat Hall inderdaad de winnaar was.
Minority Report won geen Oscars en werd niet door een van deze mannen gefilmd.
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:29 schreef laurenzo85 het volgende:
Dat zal American Beauty wel eens kunnen zijn..
Hmm, vond het niet zo heel duidelijk..quote:Op woensdag 13 september 2006 15:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
moet wel cannibal holocaust zijn
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:16 schreef cwk het volgende:
Ook niet toevallig in The Dukes of Hazzard eh?
dat lijkt me overduidelijkquote:Op woensdag 13 september 2006 17:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Indiana Jones?
Ik moet zo weg dus ik keur deze toch maar goedquote:Op woensdag 13 september 2006 19:45 schreef cwk het volgende:
Galgje, we zijn diep gezonken. Maar weet het wel weer. Kirstie/Kristie Allen, zoiets?
en die werd nooit geradenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:38 schreef Doff het volgende:
Ranja vroeg ooit naar haar naam. Ben het natuurlijk wel vergeten.
Ben ik daar zo lyrisch over geweest? Zou best kunnen hoor, vond het een ontzettend mooie filmquote:Op donderdag 14 september 2006 13:59 schreef cwk het volgende:
Na..ik check zo wel weer even. Kzet Solaris even op. Kijken of al die Poeha van Doff enige waarheid bevat.
Dan heb ik het vast opgezocht, had toen echt geen idee.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:09 schreef ranja het volgende:
[..]
en die werd nooit geradendus kun je ook niet vergeten zijn, tenzij je het destijds had opgezocht. de vraag staat officieel nog open
Als je mijn vraag weet te quoten mag je van mij het punt hebbenquote:Op donderdag 14 september 2006 14:13 schreef Sokolsky het volgende:
Ranja, ik denk dat het antwoord op jouw vraag Karen Allen is. Het is wel een tijdje geleden, maar het schoot me ineens te bnnen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Als je mijn vraag weet te quoten mag je van mij het punt hebben
Karen Allen?quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:40 schreef cwk het volgende:
De regels:Opzoeken is ten strengste verboden!
Patch +1quote:Op donderdag 14 september 2006 18:26 schreef Patch het volgende:
die tagline & cate blanchett moet van Little Fish zijn, of was die al geraden?
Dat is niet goed..quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:33 schreef Doff het volgende:
Plunkett & Maclaine?
Het is ook geen Underworld.. Maar de meesten zullen haar vast wel eens voorbij hebben zien komen..quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:51 schreef Doff het volgende:
Iets van Underworld dan?
Heb haar toch echt ergens een keer voorbij zien komen.
Die is goed.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:18 schreef California het volgende:
Olivia Williams.
Heb je The Sixth Sense nooit gezien?quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Die is goed.
Hm als ik op imdb kijk zie ik dat ik zo goed als niks met haar heb gezien. Hoe kan ze er dan toch zo bekend uit zien
Dat is de enige van haar lijstje inderdaadquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:38 schreef cwk het volgende:
[..]
Heb je The Sixth Sense nooit gezien?![]()
California +1quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:18 schreef California het volgende:
Olivia Williams.
Ahhh....quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:24 schreef cwk het volgende:
Hehe, ja nee dat klopt maar ik zoek een andere Mr. Jingles![]()
Amelie?quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
nope ook die 2 niet
Het is een film die een maand geleden nog erg hoog eindigde in de fok schaduw top 100
Zeker van je zaak? = Vraag maar raak !quote:
alleen het woordje ´agent´ klopt niet...quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Alle 4 hebben een rol als agent gedaan, maar dat zal wel niet zijn wat je zoekt?
idd, allemaal President of the US op hun CVquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
hmm.. president?
Austin Powersquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
ìn welke film heeft robbins de president gespeeld![]()
vraag komt er zo aan...
ook nietquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:59 schreef Doff het volgende:
What Dreams May Come?
Argento +1quote:Op zondag 17 september 2006 14:04 schreef Argento het volgende:
Dark Blue?
cwk +1quote:Op zondag 17 september 2006 16:17 schreef cwk het volgende:
Howl's moving castle van miyazaki.
Speelt niet in een film met duivelse schepsels. Ofzo.quote:Op zondag 17 september 2006 16:25 schreef cwk het volgende:
Wie hoort er niet tussen en waarom?
Mira Sorvino
Julia Roberts
Jamie Lee Curtis
Natascha McElhone
Patricia Arquette
Nee.quote:Op zondag 17 september 2006 14:41 schreef cwk het volgende:
Peter Sellers in Dr Strangelove?
Nope.quote:Op zondag 17 september 2006 15:29 schreef Doff het volgende:
Alhoewel cwk het verschijnlijk wel goed heeft toch nog een gokje op Nicolas Cage in Adaptation.
Het antwoord was op elk plaatje zichtbaarquote:Op zondag 17 september 2006 20:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
Strings
Ja, hij lijkt me niet heel moeilijk ondanks dat ik em niet weet. Stel maar een nieuwe hij wordt vanzelf wel geraden. (sorry Argentoquote:Op zondag 17 september 2006 20:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Staat die dubbelrol vraag nog open of moet ik een nieuwe vraag stellen?
Ik kan de orginele vraag niet meer terugvinden, maar laat ik eens gokken op Charles Chaplin in The Dictatorquote:Op zondag 17 september 2006 19:17 schreef Argento het volgende:
Grappig. Er zijn er drie die voor een dubbelrol genomineerd zijn. Peter Sellers, Nicolas Cage en het juiste antwoord. Die laatste is dus de enige die daadwerkelijk won.
Oooohja... Dat zou best wel eens kunnenquote:Op zondag 17 september 2006 21:30 schreef wyccie het volgende:
It?
no probquote:Op zondag 17 september 2006 20:37 schreef cwk het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt me niet heel moeilijk ondanks dat ik em niet weet. Stel maar een nieuwe hij wordt vanzelf wel geraden. (sorry Argento)
Wie in wat?quote:Op zondag 17 september 2006 22:20 schreef Argento het volgende:
[..]
no prob
het antwoord is,
Lee Marvin in Cat Ballou
Lee Marvin in Cat Ballou.quote:
De beer Baloe is wel lief.quote:Op maandag 18 september 2006 10:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lee Marvin in Cat Ballou.
Volgens mij loop ik weer eens titels door elkaar te halen. Maar, Stealth misschien dan.quote:Op maandag 18 september 2006 12:18 schreef RuneRose het volgende:
het is geen point blank.
Nou hup, antwoord geven!quote:
Ah, benieuwd hoe moeilijk RuneRose daarover gaat doenquote:Op maandag 18 september 2006 13:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
oh ja dat was het Stormbreaker
zonder s
Die S vergeef ik je. Zo kinderachtig ben ik ook weer niet.quote:Op maandag 18 september 2006 13:39 schreef Doff het volgende:
Is dat dan misschien dat Stormbreakers?
Welke film?quote:The first two days of a marriage. Ivan, a punctilious clerk brings his virginal bride to Rome for a honeymoon, an audience with the Pope, and to present her to his uncle. They arrive early in the morning, and he has time for a nap. She sneaks off to find the offices of a romance magazine she reads religiously: she wants to meet ...
Makkie?quote:Op maandag 18 september 2006 13:51 schreef RuneRose het volgende:
the white sheik/
Jep. heb je toch nog je punt.quote:Op maandag 18 september 2006 14:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
yoda!... of nie?
Ah joh, dat ene s'je. En mensen vullen hier elkaar zo vaak aanquote:Op maandag 18 september 2006 14:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
![]()
justice!
momentje dan bedenk ik een leuke vraag
Idd, hoe denk je dat ik aan mijn punten kom.quote:Op maandag 18 september 2006 14:27 schreef Doff het volgende:
[..]
Ah joh, dat ene s'je. En mensen vullen hier elkaar zo vaak aan.
Ja, begreep ik, maar er zat vast wel kern van waarheid inquote:Op maandag 18 september 2006 14:33 schreef SamuelofSEK het volgende:ik was niet serieus dat begrepen jullie toch wel
Welke film heeft de gouden palm voor beste film gewonnen cannes 1990?
Dat klopt, en die is ook uitgedeeld. Daarom staat er ook +1.quote:Op maandag 18 september 2006 15:45 schreef Argento het volgende:
Cool!
Eigenlijk 2, want ik had al een puntje voor Dark Blue
oh zo, maar ik zag me niet staan in het lijstje van cwk. Nevermind!quote:Op maandag 18 september 2006 16:05 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dat klopt, en die is ook uitgedeeld. Daarom staat er ook +1.
OT: film wel gezien, maar dit is niet blijven hangen.
Mark +1quote:Op maandag 18 september 2006 16:23 schreef Mark het volgende:
Dan gok ik op Vader Abraham
Dat komt ook omdat de stand t/m topic III was. Topic IV is nog bezig immersquote:Op maandag 18 september 2006 16:23 schreef Argento het volgende:
[..]
oh zo, maar ik zag me niet staan in het lijstje van cwk. Nevermind!
alle antwoorden tot nu toe verkeerd. Maar als je blijft gokken, komt het goede antwoord vanzelf.
Nopequote:
quote:Op maandag 18 september 2006 17:11 schreef cwk het volgende:
Ali G inDahouse van gisteren
quote:Op maandag 18 september 2006 17:11 schreef cwk het volgende:
tjezus wat is die lekker
Ik zie hem niet op IMDB, dus die reken ik nog niet goedquote:Op maandag 18 september 2006 17:11 schreef cwk het volgende:
ze gaat de nieuwe Lara Croft spelen in Tomb Raider 3, mag die al?
rita is 80% van haar achternaam (in iets andere volgorde)quote:Op maandag 18 september 2006 17:24 schreef cwk het volgende:
Haar voornaam leek op Rita geloof ik. Dat is t laatst wat ik eruit kan persen.
Yep, o.a. ook te bewonderen als Berlin in The Life of David Galequote:Op maandag 18 september 2006 17:28 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, Rohna Mitra?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |