Nogmaals: ik wil ook.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat een Fipo!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik zo'n ding wil hebben heb ik een groter huis nodig.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:13 schreef skiczukie het volgende:
Wow, lekker groot.
Vorige week gebeld naar wat winkels en die verwachten hem pas volgende week. Toen ik zei dat ie op 4-5 dagen verzendklaar stond in de store meldden ze dat ie dan nog niet binnen is maar pas verzonden wordt.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nogmaals: ik wil ook.
Dat ie nu geleverd kan worden, wil dat zeggen dat de Apple winkels er ook al een zullen hebben? Of zijn die normaal wat trager?
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat een Fipo!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt!quote:Op woensdag 13 september 2006 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
*kuch* Dit moet toch deel 80 wezen?
Nee, de 20" is al gedegradeerd naar de grond. Ik zit er ongeveer 24" vandaan; als ie valt ligt ie bijna op schoot.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:30 schreef tonks het volgende:
Walter, laat jij je iMac zo staan? En zit je er dan niet te dicht op?
Hoezo connecten, het is toch gewoon IR? Richt op het oogje, klik op menu, en Front Row verschijnt. Of zeg ik nu iets heel doms?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe moet ik ook alweer FrontRow afstandsbediening connecten met de iMac..?![]()
Met verschillende macs weten ze niet welke AB bij welke Mac hoort.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoezo connecten, het is toch gewoon IR? Richt op het oogje, klik op menu, en Front Row verschijnt. Of zeg ik nu iets heel doms?
Oh, en zoals ik laatst ontdekt heb moet je dus eigenlijk dubbel zo ver weg gaan zitten
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:45 schreef tonks het volgende:
Past google niet op je mega scherm ofzo?!
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=302545
Of niet. :quote:Op woensdag 13 september 2006 14:22 schreef skiczukie het volgende:
Menu en -> lang indrukken.
Heb je op de apple wel de printerdriver geinstalleerd?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:36 schreef Remzz het volgende:
Ik probeer nu al bijna een jaar te printen via mijn windows computer maar het lukt gewoon niet
Ik heb op mijn Windows computer de printer geshared. Op mijn Apple vind ie hem ook. Dan connect ik en lijkt alles goed te gaan. De printertaak komt zelfs op mijn Windows computer maar dan staat er dit:
[afbeelding]
Iets met extern downlever document dus en drukt ie niets af
Ik kan echt niet vinden wat ik fout doe
Eehm dat laatste weet ik niet, je kunt kiezen tussen standaardkiezer of IP printer. Ik doe altijd standaardkiezer en dan kun je in het netwerk zoeken naar printers dacht ik.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je op de apple wel de printerdriver geinstalleerd?
En wat gebruik je? LDAP printing? En dan gewoon IP Van de windows machine?
En je hebt gewoon voor 'printer toevoegen' gekozen in de apple?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Eehm dat laatste weet ik niet, je kunt kiezen tussen standaardkiezer of IP printer. Ik doe altijd standaardkiezer en dan kun je in het netwerk zoeken naar printers dacht ik.
Printer driver is als het goed is geinstalleerd.
Systeemvoorkeuren -> Afdrukken en faxen -> Afdrukken, en dan op het plusje van toevoegen, toen onderaan 'meer printers' geselecteerd en daar kun je in het netwerk zoeken. Toen vond ie hem en heb ik die geselecteerd.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En je hebt gewoon voor 'printer toevoegen' gekozen in de apple?
En die driver voor die printer heb je onder macOSX ook geinstalleerd staan?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Systeemvoorkeuren -> Afdrukken en faxen -> Afdrukken, en dan op het plusje van toevoegen, toen onderaan 'meer printers' geselecteerd en daar kun je in het netwerk zoeken. Toen vond ie hem en heb ik die geselecteerd.
Dus toch iets anders dan ik hierboven schreef
Bij HTR stond hij in ieder geval nog niet. Het kon nog ongeveer twee weken duren, was de eerste zin van de verkoper. Meteen daarna zij hij dat hij al een bericht had dat ze bij de distributeur lagen en voor hetzelfde geld nu op de vrachtwagen gezet werden. "Dus dan kunnen ze er morgen ook al zijn?" vroeg ik. "Euh ja, dat zou goed kunnen ja." Wat is dat toch met Apple verkopers in winkels?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:39 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Ik dacht dat de 24" al bij de Apple centers te koop was? Kreeg vorige week iig een foldertje van het Apple center Den Haag en daar stond ie al in... en dan kreeg je er nog een iPod bij ook geloof ik... Lijkt mij een actie die zeker de moeite waard is!
Dat sowieso, maar ik wil hem eerst eens in het echt zien. Zit ik er niet te dicht op, is ie niet te groot voor mijn bureau, kan ik rationeel gezien net zo goed een 20" kopen, dat soort dingen.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gewoon online bestellen; werkt perfect
Als je in de buurt van Breda woont kun je langskomen. Ik kan je ook foto's of filmpje opsturen..?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik wil hem eerst eens in het echt zien. Zit ik er niet te dicht op, is ie niet te groot voor mijn bureau, kan ik rationeel gezien net zo goed een 20" kopen, dat soort dingen.
Een dag. Rabobank.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:46 schreef JoMo0 het volgende:
TVP.
Mijn bestelling staat nog op wordt beoordeeld![]()
Betalen jullie met CC of ook met de bank ? Als je met de bank betaalt , hoelang duurde het ongeveer ?
Breda is nog wel redelijk te doen, maar Arnhem is dichterbijquote:Op woensdag 13 september 2006 15:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als je in de buurt van Breda woont kun je langskomen. Ik kan je ook foto's of filmpje opsturen..?
Bij een aantal programma's viel het me wel op (Aperture, iPhoto, Pages) maar ik heb niet echt iets getest. Ben vooral bezig de boel van de ene iMac naar de andere overpompen.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:49 schreef Xilantof het volgende:
Walter... merk je nou veel verschil tussen een Core Duo en een Core 2 duo?
Flip4mac, Realplayer en flash installeren. Daarmee dek je ze allemaal wel af. Ik doe niet aan webradio, maar ik probeerde 538 op nederland.fm en die deed het perfect.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:08 schreef appelsientje het volgende:
En een nieuw topic... hey trouwens ff een vraag.. op mijn windows bak zat ik vaak (eigenlijk alleen maar) naar streams te luisteren via www.nederland.fm.. maar dat blijkt dus niet te werken op mijn MacBookje... iemand een idee hoe je 538 / SlamFM op een andere manier kunt beluisteren?
Heb al gekeken om 538 te zoeken via iTunes, maar ik kon niks vinden.
Ik luister nu even 538 via die pagina in Safari (heb flip4mac geinstalleerd staan)quote:Op woensdag 13 september 2006 16:08 schreef appelsientje het volgende:
En een nieuw topic... hey trouwens ff een vraag.. op mijn windows bak zat ik vaak (eigenlijk alleen maar) naar streams te luisteren via www.nederland.fm.. maar dat blijkt dus niet te werken op mijn MacBookje... iemand een idee hoe je 538 / SlamFM op een andere manier kunt beluisteren?
Heb al gekeken om 538 te zoeken via iTunes, maar ik kon niks vinden.
Moet je volgens mij USB-toetsenbord aansluiten op je PB; dan springt ie als het goed is aan.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:26 schreef Furious het volgende:
Ik begrijp overigens geen reet van hoe ik mijn externe scherm als hoofdscherm kan gebruiken op de volwaardige resolutie, en de PB dicht kan klappen.
Kan iemand mij enlighten?
Vaag, vaag... want natuurlijk heb ik flip4mac geinstalleerdquote:Op woensdag 13 september 2006 16:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik luister nu even 538 via die pagina in Safari (heb flip4mac geinstalleerd staan)
Slam FM geeft in de quicktimeplugin een foutcode.
Ik heb een zendertje of 15 geprobeerd nu en die doen het verder wel allemaal.
Muis is ook goed.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Moet je volgens mij USB-toetsenbord aansluiten op je PB; dan springt ie als het goed is aan.
Althans, dat werkte bij mij altijd.
Aansluiten, vooral ook je adapter, anders werkt hij niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:26 schreef Furious het volgende:
Ik begrijp overigens geen reet van hoe ik mijn externe scherm als hoofdscherm kan gebruiken op de volwaardige resolutie, en de PB dicht kan klappen.
Ik krijg trouwens ook maar een resolutie van 1280 x ..quote:Op woensdag 13 september 2006 16:26 schreef Furious het volgende:
Die foutcode krijg ik nou juist bij SlamFMquote:Op woensdag 13 september 2006 16:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vaag, vaag... want natuurlijk heb ik flip4mac geinstalleerd
En als ik op 538 klik... dan gebeurd er niks... krijg wel iets van een error code 2048 (ik praat nu ff over nederland.fm) Qmusic doet die wel...
Waarom zou je dat willen eigenlijkquote:Op woensdag 13 september 2006 16:33 schreef Furious het volgende:
Hmm, ik ga het even proberen. Maar als ik 'mirror' display doe kan-ie dus niet hoger dan 1024, en als het scherm dicht is kan ik dus niet bij de menu's.
Om op een groter scherm te kunnen werken natuurlijk.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen eigenlijk
1024, dat bedoelde ik. Ik kan ook niet hoger. Vaag.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:33 schreef Furious het volgende:
Hmm, ik ga het even proberen. Maar als ik 'mirror' display doe kan-ie dus niet hoger dan 1024, en als het scherm dicht is kan ik dus niet bij de menu's.
Oh ik dacht dat het de scherm resolutie was van het basissysteem zeg maar, en omdat bij jouw dat 1280 is op je MacBook, dacht ik dat dat 1024 zou zijn omdat ik een 12" PB heb.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
1024, dat bedoelde ik. Ik kan ook niet hoger. Vaag.
Misschien een goed idee om dan 'mirror display' uit te zetten.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:33 schreef Furious het volgende:
Dat is logisch, tenminste, als je andere display 1024 is. Om 'clamshell mode' te gebruiken moet je je adapter erin steken, je beeldscherm aansluiten, en ofwel een usb keyboard/muis aansluiten, ofwel een bluetooth setje gebruiken. In dat geval werkt het prima met een andere resolutie.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:33 schreef Furious het volgende:
je beeldschermen mirroren bedoel ik natuurlijk, d'oh.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Om op een groter scherm te kunnen werken natuurlijk.
Om je MacBook dicht te kunnen klappen.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
je beeldschermen mirroren bedoel ik natuurlijk, d'oh.
Bullshit, dat hoeft daar echt niet voor aan te staan. Er is op dat moment maar 1 scherm actief en dat is je externe scherm. Er valt dus niets te spiegelen aangezien je macje het scherm automatisch herkend, hem primary scherm maakt en hem het beeld aanbied in zijn native resolutie.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Om je MacBook dicht te kunnen klappen.
Zo werkt 't dus niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:49 schreef skiczukie het volgende:
Om je MacBook dicht te kunnen klappen.
Dan heb ik geen menu's omdat-ie op het originele scherm blijven staan, toch? Ik ben echt een externe monitor noob.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om dan 'mirror display' uit te zetten.
Ik ga het proberen, dank!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is logisch, tenminste, als je andere display 1024 is. Om 'clamshell mode' te gebruiken moet je je adapter erin steken, je beeldscherm aansluiten, en ofwel een usb keyboard/muis aansluiten, ofwel een bluetooth setje gebruiken. In dat geval werkt het prima met een andere resolutie.
De beste optie is:
1) Dichtklappen, het ding slaapt
2) Scherm, toetsenbord en muis aansluiten
3) Stroomkabel aansluiten, je PB wordt wakker, herkent automatisch het externe beeldscherm en zet hem al even automatisch op de juiste resolutie.
Als dit niet werkt kun je voor de zekerheid eerst even alle kabels eruit halen vóór stap 1.
Ik zie je edit al, jij ranzige noobquote:Op woensdag 13 september 2006 16:52 schreef Furious het volgende:
[..]
Dan heb ik geen menu's omdat-ie op het originele scherm blijven staan, toch? Ik ben echt een externe monitor noob.
[..]
Ik ga het proberen, dank!
En ik klik er nog een paar keer op en opeens doet die hetquote:Op woensdag 13 september 2006 16:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die foutcode krijg ik nou juist bij SlamFM
Vreeeemd.
Windows streaming media serversquote:Op woensdag 13 september 2006 16:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En ik klik er nog een paar keer op en opeens doet die het![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zie je edit al, jij ranzige noob
Je kan in het tabje arrangement de witte menubalk heen en weer schuiven tussen alle aangesloten schermen om aan te geven wat de primary display is.
Even ter informatie, bovengenoemd voorbeeld vind ik niet complex.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:56 schreef Furious het volgende:
ik wil gewoon een complex menu waarin duidelijk staat MENU BALK LINKS/RECHTS.![]()
![]()
Ik werk 5 vand e zeven dagen zo, het had me ERG verbaasd als het niet zou werken.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:53 schreef Furious het volgende:
He verdomt, dat werkt gewoon.![]()
Dank!
Nee hij doet het toch niet....quote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Windows streaming media servers![]()
![]()
Sorrie, ik ben ook maar een Mac-noob.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bullshit, dat hoeft daar echt niet voor aan te staan. Er is op dat moment maar 1 scherm actief en dat is je externe scherm. Er valt dus niets te spiegelen aangezien je macje het scherm automatisch herkend, hem primary scherm maakt en hem het beeld aanbied in zijn native resolutie.
Mac
Dit is met Windows dus een gehark met FN toetsjes en extra eigenschappenvenstertjes van videokaart drivers
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sorrie, ik ben ook maar een Mac-noob.![]()
Als back-up Mac?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nee, de 20" is al gedegradeerd naar de grond. Ik zit er ongeveer 24" vandaan; als ie valt ligt ie bijna op schoot.
monlingu ofzo heet dat programmaquote:Op woensdag 13 september 2006 18:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Een van onze reguliere posters weet hoe overige taalbestanden van een OSX installatie weggehaald kunnen worden. Hulp bitte....
En eventueel ook tips voor het verwijderen van printerdrivers..?
Hoe heet dat programma ook weer dat je bepaalde .exe applicaties kan draaien op je Mac ?quote:Op woensdag 13 september 2006 18:09 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.apple.com/downloads/macosx/apple/x11formacosx.html
Misschien werkt dat, of had je dit al geprobeerd?
Waarom quote je mij daarvoor?quote:Op woensdag 13 september 2006 18:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe heet dat programma ook weer dat je bepaalde .exe applicaties kan draaien op je Mac ?
Nee niet Parallels, maar het was een ander programma... je kon dat 30 dagen gebruiken en daarna niet meer... iemand enig idee ?
Omdat jij het antwoord weet op mijn vraag...quote:Op woensdag 13 september 2006 18:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarom quote je mij daarvoor?
Anyway, bedoel je http://www.codeweavers.com/products/cxmac/ ?
Blijkbaar, maar hoe wist jij dat?quote:Op woensdag 13 september 2006 18:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Omdat jij het antwoord weet op mijn vraag...
dank
Toen ik begon met installen dacht ik van niet, maar nu weet ik weer van wel:quote:Op woensdag 13 september 2006 18:09 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.apple.com/downloads/macosx/apple/x11formacosx.html
Misschien werkt dat, of had je dit al geprobeerd?
Heb ik ook. En niet die domme trial. Maar dan nog.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:18 schreef Hugster het volgende:
Je kan ook gewoon Microsoft Office installeren natuurlijk in plaats van een paar dagen ergeren aan X11.
heb jij geen mac?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:37 schreef Tomasso het volgende:
Ik hoor er nu officieel bij. Ik heb een iPod nano (oude versie, nieuwe met mini looks vind ik niet)
We houden je niet tegen.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:29 schreef oor het volgende:
is het niet weer eens tijd om een mooi OP plaatje te maken? met een beetje de nieuwe producten?
Nou ik zag je antwoord en toen schoot opeens die vraag dus door mijn hoofdquote:Op woensdag 13 september 2006 18:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar hoe wist jij dat?
Al bijna een jaar, een iBookquote:
Imagewell, verplicht voor elke mac-gebruiker met eigen webruimte.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:45 schreef appelsientje het volgende:
Misschien ook wat nieuwe links naar nieuwe programma's! (sommige werken niet meer)
Trouwens Slarioux die echo put die is je applicatie balk staat, wat voor een programma is dat?
Leef je uitquote:Op woensdag 13 september 2006 20:29 schreef oor het volgende:
is het niet weer eens tijd om een mooi OP plaatje te maken? met een beetje de nieuwe producten?
Nog niet? Nooit nietquote:Op woensdag 13 september 2006 20:48 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zie dat je BluePhoneElite nog niet hebt geinstalleerd, Slarioux. Daar maak ik uit op dat je nog geen bluetooth-telefoon hebt?
Zo heel hip de hele dag met zo'n bluetoothding op je kop rondlopen!quote:Op woensdag 13 september 2006 21:03 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nog niet? Nooit niet. Wtf moet ik met zo'n ding?
Duidelijk een reactie van iemand die nog nooit met BluePhoneElite heeft gewerktquote:Op woensdag 13 september 2006 21:03 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nog niet? Nooit niet. Wtf moet ik met zo'n ding?
Dat heb ik ... dus maar ff kijken :pquote:Op woensdag 13 september 2006 20:48 schreef XL het volgende:
[..]
Imagewell, verplicht voor elke mac-gebruiker met eigen webruimte.
Ik zie dat je BluePhoneElite nog niet hebt geinstalleerd, Slarioux. Daar maak ik uit op dat je nog geen bluetooth-telefoon hebt?
Hoeveel dingen heb jij in je Dock staan nu dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:23 schreef Q. het volgende:
Ik probeer trouwens mijn Dock zo leeg mogelijk te houden en zo veel mogelijk via QuickSilver en Spotlight te doen, gaat ook net zo snel trouwens.
Ik weet dat 'wij' in onze BT2.0 sticks dezelfde chipset gebruiken als apple. Die worden dus ook zonder problemen geinstalleerd.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:28 schreef oor het volgende:
nu we het toch over bluetooth hebben. wat kost een beetje usb bluetooth stick voor de mac? en welke merken zijn er voor de mac
Ik heb hetzelfde als Q. Toch heb ik 16 programma's in mijn dock staan. Daarvan zijn er, overigens, 15 actief. De 16e is System Preferencesquote:Op woensdag 13 september 2006 21:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoeveel dingen heb jij in je Dock staan nu dan?
dat is mooi. bedankt voor de informatiequote:Op woensdag 13 september 2006 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet dat 'wij' in onze BT2.0 sticks dezelfde chipset gebruiken als apple. Die worden dus ook zonder problemen geinstalleerd.
Maar.... ik heb ongeveer 10 verschillende BT adapters geprobeerd.... en ze worden ALLEMAAL zonder problemen geinstalleerd. Maar ja, er zijn ook maar een stuk of 4 a 5 BT chipsets.
In de apple store staat er ook ééntje in...quote:Op woensdag 13 september 2006 21:28 schreef oor het volgende:
nu we het toch over bluetooth hebben. wat kost een beetje usb bluetooth stick voor de mac? en welke merken zijn er voor de mac
8.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoeveel dingen heb jij in je Dock staan nu dan?
Keynote is dan ook een erg fijn programma. En voor mij één van de redenen om een PowerBook te kopen, toen.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Whehe, vandaag op het symposium zo'n Apple/Mac evangelist tegengekomen. Gasten kunnen donders goeie presentaties geven...
Keynote vind ik idd ook een geweldig programmaquote:Op woensdag 13 september 2006 21:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Keynote is dan ook een erg fijn programma. En voor mij één van de redenen om een PowerBook te kopen, toen.
Acces is er, bij mijn weten, nog niet voor Mac. De rest moet prima gaan. Van SPSS was dacht ik een mac versie, Matlab weet ik nietquote:Op woensdag 13 september 2006 21:49 schreef joriszss het volgende:
- muziek luisteren
- papers schrijven
- excel/acces gebruik
- spss en mogelijk matlab gebruik
- internet
- af en toe image bewerking
Fotobewerking, afhankelijk van wat je ermee doet, kan nog best zwaar zijn. Let wel: Apple is onlangs overgestapt naar Intel processoren, en Photoshop is nog gemaakt voor de oude processoren. Die zal dus nog niet op volle snelheid draaien. Overigens lijkt het wel 'snel genoeg' te zijn, en afhankelijk van wat je laptop nu is kan het best sneller zijn.quote:Ik weet het, dit zijn niet de meeste zware applicaties. Maar wat ik nu ervaar is dat wanneer ik meerdere dingen tegelijk doe, het allemaal niet meer zo vlot gaat.
Deze volg ik even niet: bootcamp voor offiice for mac? Hoe dan ook, met bootcamp moet je iedere keer opnieuw opstarten, als je één windows-programma gebruikt dat grafisch niet te intensief is kun je het beste iets als Parallels gebruiken.quote:Ik wil dus vlot meerdere applicaties tegelijk kunnen runnen (ik zit te denken om bootcamp te gebruiken voor iets als matlab of SPSS en de aanschaf van office for mac)
Ook net getest met een vriend van me, werkt goed.. alleen de beeldkwaliteit is volgens mij minder dan via iChat.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:42 schreef Q. het volgende:
Oeh, de nieuwe beta van Skype voor OS X ondersteunt ook video. Tof.
Anders wordt er in de nieuwe OP ook even de nieuwe aan te raden tools opgenomen?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:43 schreef nietzman het volgende:
Oi, nieuwe unzip-tool.
http://wakaba.c3.cx/s/apps/unarchiver.html
Ziet er tof uit.
Met het verschil dat er wel mensen zijn die Skype gebruiken en geen mensen die iChat gebruiken.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ook net getest met een vriend van me, werkt goed.. alleen de beeldkwaliteit is volgens mij minder dan via iChat.
Nice! Meteen geinstalleerd.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:43 schreef nietzman het volgende:
Oi, nieuwe unzip-tool.
Ziet er tof uit.
Maar iChat is dan weer voor toffe mensen met een Mac..quote:Op woensdag 13 september 2006 22:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Met het verschil dat er wel mensen zijn die Skype gebruiken en geen mensen die iChat gebruiken.
Oh, ik las het vandaag pas op Webwereld, had wel een oudere versie maar die ondersteunde nog geen webcam.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:53 schreef Xilantof het volgende:
Skype heb ik al tijden geleden geprobeerddacht dat ie hier wel bekend was
Werkt idd prima. En de webcam is tof dan!
Sorry, maar ik heb na het lezen van je post nog geen enkel idee over welke kuthoer je het hebt..quote:Op woensdag 13 september 2006 23:04 schreef Furious het volgende:
Iets aan die crackhoer stoort mij enorm, dat ongeinterreseerde kutuiterlijk van haar, met die suffe kutkop met duffe ogen.(Ellen Feis dus)
Sorry, ik liet mij even gaan.
ik weet ook niet meer hoe ik er aankwam... maar ik heb hem al een aantal weken.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, ik las het vandaag pas op Webwereld, had wel een oudere versie maar die ondersteunde nog geen webcam.
Gebruik dan Myriadquote:Op woensdag 13 september 2006 22:29 schreef oor het volgende:
[[url=http://xs206.xs.to/xs206/06373/macsc.jpg]afbeelding][/url]
Gaar i know
Misschien een idee om leuke app's dierekt in de OP te zetten op de wikiquote:Op woensdag 13 september 2006 22:43 schreef nietzman het volgende:
Oi, nieuwe unzip-tool.
Ziet er tof uit.
Staat in de sourcequote:“Some of the games in your iTunes library were not copied to the mobile phone [name] because you are not authorized to play them on this computer” and “iTunes cannot sync photos to the mobile phone [name] because your iPhoto Library needs updating. Open iPhoto to update your iPhoto Library”.
En het gaat nog verder: http://www.macrumors.com/pages/2006/09/20060913215342.shtmlquote:Op donderdag 14 september 2006 09:02 schreef tonks het volgende:
Er zijn weer wat nieuwe iPhone bewijzen!
[..]
Staat in de source
Dat vraag ik me af, zegt 'Asteroid' je iets?quote:Op donderdag 14 september 2006 09:16 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb altijd zo'n idee als ze het over "betrouwbare bronnen" dat Apple gewoon een persoon heeft die met toestemming anoniem mondjesmaat info naar buiten laat vliegen![]()
Ik zo van mn Mini wat doe je? Ik heb hem toch genanod wheheeh.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:29 schreef tonks het volgende:
Ik had een blauwe mini en die was seksie! maar dit lijkt net een uitgerekte platgestampte mini
Juist, een witte iPod is by far de meest sexy iPod.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:59 schreef Adelante het volgende:
Ik heb vandaag nog even een iPod Nano in het wit besteld, veel sexier dan die nieuwe kleurtjes
True!quote:Op donderdag 14 september 2006 10:01 schreef XL het volgende:
[..]
Juist, een witte iPod is by far de meest sexy iPod.
kleurt ook beter bij m'n macbook en ds/lite!quote:Op donderdag 14 september 2006 10:01 schreef XL het volgende:
Juist, een witte iPod is by far de meest sexy iPod.
deze vind ik mooier.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien een idee om leuke app's dierekt in de OP te zetten op de wiki
en waarom niet gewoon zoiets in de OP
[afbeelding]
Alles, dus data, stroom & geluid, gaat via de koptelefoon aansluiting.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:42 schreef super-muffin het volgende:
Hoe sluit je die nieuwe shuffle aan op je USB poort?
trouwens die nieuwe nano's zijn vet
Ik denk dat je "Op 2 na" bedoeld, je vergeet ispyquote:Op donderdag 14 september 2006 11:24 schreef Furious het volgende:
Trouwens Q., zijn niet alle Apple'aars (op 1 na), toffe persoontjes? Denk je niet dat wij zo'n.....
Ik deel die tagjes niet uit.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:24 schreef Furious het volgende:
Trouwens Q., zijn niet alle Apple'aars (op 1 na), toffe persoontjes? Denk je niet dat wij zo'n.....
Hoezo, wie moet die eerste anders zijn dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik denk dat je "Op 2 na" bedoeld, je vergeet ispy
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:28 schreef Furious het volgende:
[..]
Hoezo, wie moet die eerste anders zijn dan?
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:31 schreef Slarioux het volgende:
Er is een fix (op het moment alleen foksilver, de rest volgt) zodat de preview het weer doet in Safari. Die gaat zsm live
En ik weet waarom de titels soms naar beneden komen.. dat komt door de banners van die frontpage filmpjes, die zitten te kloten. Ik ben er mee bezig
Thanks, daar had ik idd wat probleempjes meequote:Op donderdag 14 september 2006 11:31 schreef Slarioux het volgende:
Er is een fix (op het moment alleen foksilver, de rest volgt) zodat de preview het weer doet in Safari. Die gaat zsm live
En ik weet waarom de titels soms naar beneden komen.. dat komt door de banners van die frontpage filmpjes, die zitten te kloten. Ik ben er mee bezig
Misschien ooit ooit in de verre toekomst. Ik kan met de kleurtjes (gifgroen, kotsoranje) niet iedereen tevreden krijgen en dat was ik dan ook niet van planquote:Op donderdag 14 september 2006 11:33 schreef Furious het volgende:
[..]
Mijn dank is greaut. Komt er overigens ook een optie voor het kiezen van je herkenningskleurtje? Ik vond dat geel van gister best prettig, maar dat groen van vandaag is misschien een beetje te herkenbaar.![]()
Je was niet de enige, hence de fix.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Thanks, daar had ik idd wat probleempjes mee(status undefined error).
Wat denk je zelfquote:En wat betreft die titels die door de banners naar beneden gedrukt worden, is dat een excuus om een ad-blocker te gaan gebruiken?
Ik denk dat het gewoon mag kweks !quote:Op donderdag 14 september 2006 11:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je was niet de enige, hence de fix.
[..]
Wat denk je zelf![]()
![]()
Waarom dan ook van die uitgesproken kleuren?!??quote:Op donderdag 14 september 2006 11:35 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Misschien ooit ooit in de verre toekomst. Ik kan met de kleurtjes (gifgroen, kotsoranje) niet iedereen tevreden krijgen en dat was ik dan ook niet van plan;
Ik zat gisteren al even raar te kijken toen ik opeens een blauw kleurtje zag in Safari, terwijl het niet veel eerder in Firefox toch echt geel ofzo was. Niet bepaald iets waarvan je verwacht dat het per browser verschilt, maar je zat dus met de kleurtjes te spelen?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:35 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Misschien ooit ooit in de verre toekomst. Ik kan met de kleurtjes (gifgroen, kotsoranje) niet iedereen tevreden krijgen en dat was ik dan ook niet van plan; deze kleur blijft voorlopig.
Zodat het opvalt?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom dan ook van die uitgesproken kleuren?!??
Alles wat afwijkt van het normale valt op.quote:
Eigenlijk wat Gex al zegt, zodat het opvalt. Met de opmerking, dat in een platte diareekleurige layout als foksilver, alles opvalt. Ik heb met donkere en lichte tinten zitten spelen maar met deze kleurstelling werkt dat niet... een donkere post springt er nauwelijks uit en dan ziet ie er niet uit. Te lichte kleuren scroll je zo langs of ze maken de layout nog fletser dan hij al is.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom dan ook van die uitgesproken kleuren?!??
Onzin, de grijze tint van vlak na de update viel prima op zpoals gezegd valt alles wat afwijkt van normaal op.. IN ieder geval zet ik het weer uit want dit is echt te stupide voor woorden.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Eigenlijk wat Gex al zegt, zodat het opvalt. Met de opmerking, dat in een platte diareekleurige layout als foksilver, alles opvalt. Ik heb met donkere en lichte tinten zitten spelen maar met deze kleurstelling werkt dat niet... een donkere post springt er nauwelijks uit en dan ziet ie er niet uit. Te lichte kleuren scroll je zo langs of ze maken de layout nog fletser dan hij al is.
De huidige kleur is niet perfect (het blauwe ben ik wel tevreden over) maar ik laat het voorlopig even zo. Vooral om belangrijkere bugs te fixen en tot die tijd te kunnen kijjken hoe mensen reageren.
Dank u zeerquote:Op donderdag 14 september 2006 11:31 schreef Slarioux het volgende:
Werkt aMSN niet via Growl? Dan moet je namelijk eerst een Growl installerenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:07 schreef magnifor het volgende:
Ik heb een probleem met amsn. Als ik amsn op de achtergrond draai dan verschijnen niet die meldingen wanneer iemand online komt en/of een bericht stuurt. Ik hoor dan alleen een geluidje.
Weet iemand hoe dat te fixen is? Momenteel gebruik ik msn messenger van ms zelf, maar die is zo traag als ik weet niet wat omdat er nog een intel binaries zijn.
Ik heb de optie direct na de update al uitgezet omdat ik dat grijs te lelijk vondquote:Op donderdag 14 september 2006 11:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Onzin, de grijze tint van vlak na de update viel prima op zpoals gezegd valt alles wat afwijkt van normaal op.. IN ieder geval zet ik het weer uit want dit is echt te stupide voor woorden.
Oke bedankt. Dan maar geen Amsn. Wil geen extra programma installeren voor een functie dat imo een must is voor elke messaging app.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Werkt aMSN niet via Growl? Dan moet je namelijk eerst een Growl installeren
Installeer gewoon Adiumquote:Op donderdag 14 september 2006 12:14 schreef quote: het volgende:
[..]
Oke bedankt. Dan maar geen Amsn. Wil geen extra programma installeren voor een functie dat imo een must is voor elke messaging app.
Growl draait gewoon compleet op de achtergrond, en is niet alleen voor aMSN. iScrobbler, Adium, Colloquy en nog veel meer programma's maken gebruik van Growlquote:Op donderdag 14 september 2006 12:14 schreef magnifor het volgende:
[..]
Oke bedankt. Dan maar geen Amsn. Wil geen extra programma installeren voor een functie dat imo een must is voor elke messaging app.
Heb je dus ook Growl voor nodigquote:
Woow dat programma kende ik nog helemaal nietquote:Op donderdag 14 september 2006 12:14 schreef tonks het volgende:
Installeer gewoon Adium
Lekker hequote:Op donderdag 14 september 2006 12:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Woow dat programma kende ik nog helemaal nietnice
Binnenkort word het weer helemaal hipquote:Op donderdag 14 september 2006 12:22 schreef Tijn het volgende:
Lekker belangrijk allemaal. Instant messengen is zooo passé.
Gelukkig is het daarna wat minder uitgesproken geworden met kotsoranje en pisgroenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb de optie direct na de update al uitgezet omdat ik dat grijs te lelijk vond
Prima.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Onzin, de grijze tint van vlak na de update viel prima op zpoals gezegd valt alles wat afwijkt van normaal op.. IN ieder geval zet ik het weer uit want dit is echt te stupide voor woorden.
Ik vind het juist wel prettig, juist omdat het op MSN lijktquote:Op donderdag 14 september 2006 12:20 schreef Geqxon het volgende:
aMSN vind ik zelf niet alles. Ik krijg het gevoel dat ze een Windows Live Messenger kloon nastreven. Itt Adium
Die in 6, en eerdere versies, was ook al lang gekraakt hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 13:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Drm beveiliging in iTunes 7 gekraakt
Komt vast door dat Windows-kleurtje![]()
I was only windows-bashingquote:Op donderdag 14 september 2006 13:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die in 6, en eerdere versies, was ook al lang gekraakt hoor
Ja, ja, houd maar op, ik weet al dat ik er een wil.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
I was only windows-bashing![]()
Mannen, de nieuwe Core2Duo is zo rap en zo mooi als een Ferrari. Raak niet uitgekeken op dit ding en kom vandaag maar amper aan werken toe...
Nu krijg ik vast nachtmerries.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:22 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik zat net in de tram, en toen was er een gozer op zijn iBook aan het werk. *Rock-Shocker keek instemmend. Vervolgens komt de halte, klapt hij zijn iBook dicht, blijken er allemaal ranzige vlekken op te zitten, en vervolgens stopt hij hem zonder hoes of wat ook voor bescherming in zijn tas*Rock-Shocker pinkte een traantje weg. Waarom gaan sommige mensen zo onverantwoordelijk om met prachtige stukjes techniek?
Nog een wonder dat-ie niet werd beroofd.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:22 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik zat net in de tram, en toen was er een gozer op zijn iBook aan het werk. *Rock-Shocker keek instemmend. Vervolgens komt de halte, klapt hij zijn iBook dicht, blijken er allemaal ranzige vlekken op te zitten, en vervolgens stopt hij hem zonder hoes of wat ook voor bescherming in zijn tas*Rock-Shocker pinkte een traantje weg. Waarom gaan sommige mensen zo onverantwoordelijk om met prachtige stukjes techniek?
Die gebruikt Apple misschien alleen maar omdat een windows-laptop die je zo behandelt het einde van de dag niet haalt. Daarnaast zullen dit de users zijn die na enkele weken/maanden gaan klagen over het verkleuren van hun laptop.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:22 schreef Rock-shocker het volgende:
Het is een iBook, die is toch al een tijdje uit? Waarom nu nog klagen over een verkleurende laptop als ie het gewoon moet af doen van z'n ranzige olievlekken die hij met z'n handen gecreëerd heeft?quote:Op donderdag 14 september 2006 13:37 schreef XL het volgende:
[..]
Die gebruikt Apple misschien alleen maar omdat een windows-laptop die je zo behandelt het einde van de dag niet haalt. Daarnaast zullen dit de users zijn die na enkele weken/maanden gaan klagen over het verkleuren van hun laptop.
Ik bedoel er meer mee te zeggen dat gebruikers als hem hetzelfde verwachtingspatroon met betrekking tot levensduur etc hebben als gebruikers die er superzuinig op zijn. Dat slechte publiciteit vaak door dit soort gebruik de wereld in komt. Dat internetfreaks door deze problemen gaan twijfelen en ze nemen de problemen aan als gegeven, terwijl zij vaak zuinig zullen zijn en er dus eigenlijk niets mee te maken zullen hebben.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het is een iBook, die is toch al een tijdje uit? Waarom nu nog klagen over een verkleurende laptop als ie het gewoon moet af doen van z'n ranzige olievlekken die hij met z'n handen gecreëerd heeft?
Ik heb gelukkig gisteren tijdens dat symposium nog juweeltjes van iBookjes gezien, mooie witte robuuste dinger zijn het en degene die die apple's zo misbruikt zijn gewoon niet apple waardig, eigenlijk zou er bijna niks kapot aan kunnen gaan aan die iBooks...quote:Op donderdag 14 september 2006 13:45 schreef XL het volgende:
[..]
Ik bedoel er meer mee te zeggen dat gebruikers als hem hetzelfde verwachtingspatroon met betrekking tot levensduur etc hebben als gebruikers die er superzuinig op zijn. Dat slechte publiciteit vaak door dit soort gebruik de wereld in komt. Dat internetfreaks door deze problemen gaan twijfelen en ze nemen de problemen aan als gegeven, terwijl zij vaak zuinig zullen zijn en er dus eigenlijk niets mee te maken zullen hebben.
Even quicktime heropenen, dan is het voorbij. Heb ik ook wel eens last van, volgens mij weinig aan te doen.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:59 schreef TwyLight het volgende:
ik heb de stream gekeken, maar wanneer ik hem op pauze zet en weer wil afspelen speelt die zonder geluid af. en ik kan hem ook niet doorspoelen
Het is een gebruiksvoorwerp....quote:Op donderdag 14 september 2006 13:22 schreef Rock-shocker het volgende:
Doe maarquote:Op donderdag 14 september 2006 17:37 schreef DigiStorm het volgende:
he ik heb een nieuw plaatje gemaakt voor in de OP, maar wat voor tekst zal ik er in zetten, dezelfde als die er nu in staat?
[afbeelding]
En een MacBook!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 17:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Doe maar, ik vind hem trouwens tof! Alleen mist er toch eigenlijk wel een iMac
eigenlijk wel he, nou even verder soepen op (op mn pc)quote:Op donderdag 14 september 2006 17:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Doe maar, ik vind hem trouwens tof! Alleen mist er toch eigenlijk wel een iMac
leuk alleen de letters zijn niet zo goed te lezen...quote:
Leuk dat je het doet, maar wat is jouw link met Apple? Dit is je eerste deelname uit 80 topics.quote:
Zal ik eens vertellen, ik ben al heel lang een meelezer in dit topic en ik ben al erg lang apple fanboy, inmiddels zijn er 3 ipods in huis hier en ik weet zeker dat mijn volgende pc/laptop een mac is, mede omdat ik dat voor mijn vervolgopleiding wel zo handig is (audiovisuele bussiness).quote:Op donderdag 14 september 2006 18:14 schreef Furious het volgende:
[..]
Leuk dat je het doet, maar wat is jouw link met Apple? Dit is je eerste deelname uit 80 topics.
I-spy tekst nog wel? haha ik zal ff wat anders typenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:16 schreef nietzman het volgende:
Haal die debiele iSpy tekst eruit mén?..
"De bakermat van innovatie en vooruitstrevendheid" "Mac adepten" "als een relikwie wordt gekoesterd.".
Je hoeft geen verantwoording af te leggen, just asking.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:18 schreef DigiStorm het volgende:
[..]
Zal ik eens vertellen, ik ben al heel lang een meelezer in dit topic en ik ben al erg lang apple fanboy, inmiddels zijn er 3 ipods in huis hier en ik weet zeker dat mijn volgende pc/laptop een mac is, mede omdat ik dat voor mijn vervolgopleiding wel zo handig is (audiovisuele bussiness).
Goed genoeg?
Je moet alleen even die WinAmp plugin van je site afhalen. Verder alles primaquote:Op donderdag 14 september 2006 18:18 schreef DigiStorm het volgende:
[..]
Zal ik eens vertellen, ik ben al heel lang een meelezer in dit topic en ik ben al erg lang apple fanboy, inmiddels zijn er 3 ipods in huis hier en ik weet zeker dat mijn volgende pc/laptop een mac is, mede omdat ik dat voor mijn vervolgopleiding wel zo handig is (audiovisuele bussiness).
Goed genoeg?
A Mac is insanely great. Of gewoon een uberdope quote van Steve himself.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:22 schreef Tijn het volgende:
Die hele tekst is sowieso nogal bizar. Zet er gewoon "Mac is tof" op ofzo en laat het daarbij.
Staat de optie, "laat dubbele nummer zien" niet ergens bij opties?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:25 schreef skiczukie het volgende:
Hoe kun je in iTunes dubbele tracks, met exact dezelfde naam automatisch wissen?
Myriad toch?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:35 schreef XL het volgende:
Ja en het font moet Lucida Grande zijn.
Ik vind het best hoor, heel veel animo zou ik niet verwachten. Maar als jij iets beters kunt ga je gang.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:40 schreef GertJanB het volgende:
Waarom doen we geen competitie... iedereen mag er 1 ontwerpen. Kiezen we daarna 1 uit![]()
Haha kunnen het proberenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor, heel veel animo zou ik niet verwachten. Maar als jij iets beters kunt ga je gang.
Het is ge-kenmerktquote:Op donderdag 14 september 2006 18:40 schreef DigiStorm het volgende:
Nu we toch bezig zijn:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:01 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Meer hoeft er ook niet op te staan..
Leuk ding, voor geestelijk gehandicapte kindjes.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:20 schreef tonks het volgende:
De zune van Mikersoft is gereleased
[afbeelding]
RIP
OFF.
Als je 'em uit zet, krijg je dan ook een system pop-up met de vraag of je zeker weet of je 'em wil uitzetten?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:21 schreef tonks het volgende:
http://www.engadget.com/2006/09/14/microsoft-launches-the-zune/
Of afsluiten door op "Start" te moeten drukkenquote:Op donderdag 14 september 2006 19:22 schreef Furious het volgende:
[..]
Als je 'em uit zet, krijg je dan ook een system pop-up met de vraag of je zeker weet of je 'em wil uitzetten?
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Of afsluiten door op "Start" te moeten drukken
Wacht, dat heeft de iPod ook
Kan je de ouwe niet gebruiken op de één of andere manier? Wat een omslachtige manier trouwens om het icon van een app te veranderen.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef Tijn het volgende:
Ik kan nog niet wennen aan het nieuwe dock-icon van iTunes. Wat een lelijk ding.
In Windows kun je het trouwens wel weer makkelijk veranderen. Maar moet je dan kutten met een iconmanager pakket oid om het oude icoontje terug te halen?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je de ouwe niet gebruiken op de één of andere manier? Wat een omslachtige manier trouwens om het icon van een app te veranderen.
Ik vind dat blauw erg goedkoop staan.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:41 schreef Remzz het volgende:
Enige verschil is toch de kleur? Past wel mooi dat blauw naast de finder, safari, mail, iMovie, Word en MSN.
Het kijken van video is het probleem niet, het encoderen van de films wel.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:37 schreef Remzz het volgende:
Mooi ding hoorAl denk ik toch dat video niet de toekomst is niemand zal serieus op z'n schermpje een hele film gaan kijken dat gebeurt ook niet op de iPod.
Dat ook ja, ik snap nog steeds niet waarom dat zolang moet duren. En de accu duur trouwens ook. Als je een half uurtje aan het kijken bent komt dat zenuwachtige rode accu tekentje weer in beeld.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het kijken van video is het probleem niet, het encoderen van de films wel.
Tja... ik kan me er niet echt druk over makne.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind dat blauw erg goedkoop staan.
Nu vind ik je serieus tofquote:Op donderdag 14 september 2006 19:45 schreef Dementor het volgende:
* Dementor heeft een macbook in huis gehaald.
Een Powerbook G4 12"quote:Op donderdag 14 september 2006 19:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nu vind ik je serieus tof
Wat had je eerst ook alweer?
Mmmm, Powerbook G4 12"quote:Op donderdag 14 september 2006 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een Powerbook G4 12"
Verkocht aan swets maar zijn dochter heeft hem laten vallen en nu zit er een deuk in.
Ja zeg....
Welkom terug.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:45 schreef Dementor het volgende:
* Dementor heeft een macbook in huis gehaald.
SeaShore installeren?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:59 schreef Furious het volgende:
Wat fijn. Photoshop heeft besloten bij elke taak die ik wil verrichten, behalve bij het typen van tekst met een font geinstalleerd door Photoshop zelf (dus geen Myriad), een foutmelding te geven. 'The task could not be completed due to a program error.'
Convient.
Tips iemand?
Deze zou niet werken omdat het teveel andermans product afkraken is ,maar hij blijft mooi:quote:Op donderdag 14 september 2006 19:01 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Meer hoeft er ook niet op te staan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |