Werkt aMSN niet via Growl? Dan moet je namelijk eerst een Growl installerenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:07 schreef magnifor het volgende:
Ik heb een probleem met amsn. Als ik amsn op de achtergrond draai dan verschijnen niet die meldingen wanneer iemand online komt en/of een bericht stuurt. Ik hoor dan alleen een geluidje.
Weet iemand hoe dat te fixen is? Momenteel gebruik ik msn messenger van ms zelf, maar die is zo traag als ik weet niet wat omdat er nog een intel binaries zijn.
Ik heb de optie direct na de update al uitgezet omdat ik dat grijs te lelijk vondquote:Op donderdag 14 september 2006 11:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Onzin, de grijze tint van vlak na de update viel prima op zpoals gezegd valt alles wat afwijkt van normaal op.. IN ieder geval zet ik het weer uit want dit is echt te stupide voor woorden.
Oke bedankt. Dan maar geen Amsn. Wil geen extra programma installeren voor een functie dat imo een must is voor elke messaging app.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Werkt aMSN niet via Growl? Dan moet je namelijk eerst een Growl installeren
Installeer gewoon Adiumquote:Op donderdag 14 september 2006 12:14 schreef quote: het volgende:
[..]
Oke bedankt. Dan maar geen Amsn. Wil geen extra programma installeren voor een functie dat imo een must is voor elke messaging app.
Growl draait gewoon compleet op de achtergrond, en is niet alleen voor aMSN. iScrobbler, Adium, Colloquy en nog veel meer programma's maken gebruik van Growlquote:Op donderdag 14 september 2006 12:14 schreef magnifor het volgende:
[..]
Oke bedankt. Dan maar geen Amsn. Wil geen extra programma installeren voor een functie dat imo een must is voor elke messaging app.
Heb je dus ook Growl voor nodigquote:
Woow dat programma kende ik nog helemaal nietquote:Op donderdag 14 september 2006 12:14 schreef tonks het volgende:
Installeer gewoon Adium
Lekker hequote:Op donderdag 14 september 2006 12:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Woow dat programma kende ik nog helemaal nietnice
Binnenkort word het weer helemaal hipquote:Op donderdag 14 september 2006 12:22 schreef Tijn het volgende:
Lekker belangrijk allemaal. Instant messengen is zooo passé.
Gelukkig is het daarna wat minder uitgesproken geworden met kotsoranje en pisgroenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb de optie direct na de update al uitgezet omdat ik dat grijs te lelijk vond
Prima.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Onzin, de grijze tint van vlak na de update viel prima op zpoals gezegd valt alles wat afwijkt van normaal op.. IN ieder geval zet ik het weer uit want dit is echt te stupide voor woorden.
Ik vind het juist wel prettig, juist omdat het op MSN lijktquote:Op donderdag 14 september 2006 12:20 schreef Geqxon het volgende:
aMSN vind ik zelf niet alles. Ik krijg het gevoel dat ze een Windows Live Messenger kloon nastreven. Itt Adium
Die in 6, en eerdere versies, was ook al lang gekraakt hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 13:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Drm beveiliging in iTunes 7 gekraakt
Komt vast door dat Windows-kleurtje![]()
I was only windows-bashingquote:Op donderdag 14 september 2006 13:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die in 6, en eerdere versies, was ook al lang gekraakt hoor
Ja, ja, houd maar op, ik weet al dat ik er een wil.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
I was only windows-bashing![]()
Mannen, de nieuwe Core2Duo is zo rap en zo mooi als een Ferrari. Raak niet uitgekeken op dit ding en kom vandaag maar amper aan werken toe...
Nu krijg ik vast nachtmerries.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:22 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik zat net in de tram, en toen was er een gozer op zijn iBook aan het werk. *Rock-Shocker keek instemmend. Vervolgens komt de halte, klapt hij zijn iBook dicht, blijken er allemaal ranzige vlekken op te zitten, en vervolgens stopt hij hem zonder hoes of wat ook voor bescherming in zijn tas*Rock-Shocker pinkte een traantje weg. Waarom gaan sommige mensen zo onverantwoordelijk om met prachtige stukjes techniek?
Nog een wonder dat-ie niet werd beroofd.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:22 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik zat net in de tram, en toen was er een gozer op zijn iBook aan het werk. *Rock-Shocker keek instemmend. Vervolgens komt de halte, klapt hij zijn iBook dicht, blijken er allemaal ranzige vlekken op te zitten, en vervolgens stopt hij hem zonder hoes of wat ook voor bescherming in zijn tas*Rock-Shocker pinkte een traantje weg. Waarom gaan sommige mensen zo onverantwoordelijk om met prachtige stukjes techniek?
Die gebruikt Apple misschien alleen maar omdat een windows-laptop die je zo behandelt het einde van de dag niet haalt. Daarnaast zullen dit de users zijn die na enkele weken/maanden gaan klagen over het verkleuren van hun laptop.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:22 schreef Rock-shocker het volgende:
Het is een iBook, die is toch al een tijdje uit? Waarom nu nog klagen over een verkleurende laptop als ie het gewoon moet af doen van z'n ranzige olievlekken die hij met z'n handen gecreëerd heeft?quote:Op donderdag 14 september 2006 13:37 schreef XL het volgende:
[..]
Die gebruikt Apple misschien alleen maar omdat een windows-laptop die je zo behandelt het einde van de dag niet haalt. Daarnaast zullen dit de users zijn die na enkele weken/maanden gaan klagen over het verkleuren van hun laptop.
Ik bedoel er meer mee te zeggen dat gebruikers als hem hetzelfde verwachtingspatroon met betrekking tot levensduur etc hebben als gebruikers die er superzuinig op zijn. Dat slechte publiciteit vaak door dit soort gebruik de wereld in komt. Dat internetfreaks door deze problemen gaan twijfelen en ze nemen de problemen aan als gegeven, terwijl zij vaak zuinig zullen zijn en er dus eigenlijk niets mee te maken zullen hebben.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het is een iBook, die is toch al een tijdje uit? Waarom nu nog klagen over een verkleurende laptop als ie het gewoon moet af doen van z'n ranzige olievlekken die hij met z'n handen gecreëerd heeft?
Ik heb gelukkig gisteren tijdens dat symposium nog juweeltjes van iBookjes gezien, mooie witte robuuste dinger zijn het en degene die die apple's zo misbruikt zijn gewoon niet apple waardig, eigenlijk zou er bijna niks kapot aan kunnen gaan aan die iBooks...quote:Op donderdag 14 september 2006 13:45 schreef XL het volgende:
[..]
Ik bedoel er meer mee te zeggen dat gebruikers als hem hetzelfde verwachtingspatroon met betrekking tot levensduur etc hebben als gebruikers die er superzuinig op zijn. Dat slechte publiciteit vaak door dit soort gebruik de wereld in komt. Dat internetfreaks door deze problemen gaan twijfelen en ze nemen de problemen aan als gegeven, terwijl zij vaak zuinig zullen zijn en er dus eigenlijk niets mee te maken zullen hebben.
Even quicktime heropenen, dan is het voorbij. Heb ik ook wel eens last van, volgens mij weinig aan te doen.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:59 schreef TwyLight het volgende:
ik heb de stream gekeken, maar wanneer ik hem op pauze zet en weer wil afspelen speelt die zonder geluid af. en ik kan hem ook niet doorspoelen
Het is een gebruiksvoorwerp....quote:Op donderdag 14 september 2006 13:22 schreef Rock-shocker het volgende:
Doe maarquote:Op donderdag 14 september 2006 17:37 schreef DigiStorm het volgende:
he ik heb een nieuw plaatje gemaakt voor in de OP, maar wat voor tekst zal ik er in zetten, dezelfde als die er nu in staat?
[afbeelding]
En een MacBook!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 17:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Doe maar, ik vind hem trouwens tof! Alleen mist er toch eigenlijk wel een iMac
eigenlijk wel he, nou even verder soepen op (op mn pc)quote:Op donderdag 14 september 2006 17:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Doe maar, ik vind hem trouwens tof! Alleen mist er toch eigenlijk wel een iMac
leuk alleen de letters zijn niet zo goed te lezen...quote:
Leuk dat je het doet, maar wat is jouw link met Apple? Dit is je eerste deelname uit 80 topics.quote:
Zal ik eens vertellen, ik ben al heel lang een meelezer in dit topic en ik ben al erg lang apple fanboy, inmiddels zijn er 3 ipods in huis hier en ik weet zeker dat mijn volgende pc/laptop een mac is, mede omdat ik dat voor mijn vervolgopleiding wel zo handig is (audiovisuele bussiness).quote:Op donderdag 14 september 2006 18:14 schreef Furious het volgende:
[..]
Leuk dat je het doet, maar wat is jouw link met Apple? Dit is je eerste deelname uit 80 topics.
I-spy tekst nog wel? haha ik zal ff wat anders typenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:16 schreef nietzman het volgende:
Haal die debiele iSpy tekst eruit mén?..
"De bakermat van innovatie en vooruitstrevendheid" "Mac adepten" "als een relikwie wordt gekoesterd.".
Je hoeft geen verantwoording af te leggen, just asking.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:18 schreef DigiStorm het volgende:
[..]
Zal ik eens vertellen, ik ben al heel lang een meelezer in dit topic en ik ben al erg lang apple fanboy, inmiddels zijn er 3 ipods in huis hier en ik weet zeker dat mijn volgende pc/laptop een mac is, mede omdat ik dat voor mijn vervolgopleiding wel zo handig is (audiovisuele bussiness).
Goed genoeg?
Je moet alleen even die WinAmp plugin van je site afhalen. Verder alles primaquote:Op donderdag 14 september 2006 18:18 schreef DigiStorm het volgende:
[..]
Zal ik eens vertellen, ik ben al heel lang een meelezer in dit topic en ik ben al erg lang apple fanboy, inmiddels zijn er 3 ipods in huis hier en ik weet zeker dat mijn volgende pc/laptop een mac is, mede omdat ik dat voor mijn vervolgopleiding wel zo handig is (audiovisuele bussiness).
Goed genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |