A Mac is insanely great. Of gewoon een uberdope quote van Steve himself.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:22 schreef Tijn het volgende:
Die hele tekst is sowieso nogal bizar. Zet er gewoon "Mac is tof" op ofzo en laat het daarbij.
Staat de optie, "laat dubbele nummer zien" niet ergens bij opties?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:25 schreef skiczukie het volgende:
Hoe kun je in iTunes dubbele tracks, met exact dezelfde naam automatisch wissen?
Myriad toch?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:35 schreef XL het volgende:
Ja en het font moet Lucida Grande zijn.
Ik vind het best hoor, heel veel animo zou ik niet verwachten. Maar als jij iets beters kunt ga je gang.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:40 schreef GertJanB het volgende:
Waarom doen we geen competitie... iedereen mag er 1 ontwerpen. Kiezen we daarna 1 uit![]()
Haha kunnen het proberenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor, heel veel animo zou ik niet verwachten. Maar als jij iets beters kunt ga je gang.
Het is ge-kenmerktquote:Op donderdag 14 september 2006 18:40 schreef DigiStorm het volgende:
Nu we toch bezig zijn:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:01 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Meer hoeft er ook niet op te staan..
Leuk ding, voor geestelijk gehandicapte kindjes.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:20 schreef tonks het volgende:
De zune van Mikersoft is gereleased
[afbeelding]
RIP
OFF.
Als je 'em uit zet, krijg je dan ook een system pop-up met de vraag of je zeker weet of je 'em wil uitzetten?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:21 schreef tonks het volgende:
http://www.engadget.com/2006/09/14/microsoft-launches-the-zune/
Of afsluiten door op "Start" te moeten drukkenquote:Op donderdag 14 september 2006 19:22 schreef Furious het volgende:
[..]
Als je 'em uit zet, krijg je dan ook een system pop-up met de vraag of je zeker weet of je 'em wil uitzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |