ik weet ook niet meer hoe ik er aankwam... maar ik heb hem al een aantal weken.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, ik las het vandaag pas op Webwereld, had wel een oudere versie maar die ondersteunde nog geen webcam.
Gebruik dan Myriadquote:Op woensdag 13 september 2006 22:29 schreef oor het volgende:
[[url=http://xs206.xs.to/xs206/06373/macsc.jpg]afbeelding][/url]
Gaar i know
Misschien een idee om leuke app's dierekt in de OP te zetten op de wikiquote:Op woensdag 13 september 2006 22:43 schreef nietzman het volgende:
Oi, nieuwe unzip-tool.
http://wakaba.c3.cx/s/apps/unarchiver.html
Ziet er tof uit.
Staat in de sourcequote:“Some of the games in your iTunes library were not copied to the mobile phone [name] because you are not authorized to play them on this computer” and “iTunes cannot sync photos to the mobile phone [name] because your iPhoto Library needs updating. Open iPhoto to update your iPhoto Library”.
En het gaat nog verder: http://www.macrumors.com/pages/2006/09/20060913215342.shtmlquote:Op donderdag 14 september 2006 09:02 schreef tonks het volgende:
Er zijn weer wat nieuwe iPhone bewijzen!
[..]
Staat in de source
Dat vraag ik me af, zegt 'Asteroid' je iets?quote:Op donderdag 14 september 2006 09:16 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb altijd zo'n idee als ze het over "betrouwbare bronnen" dat Apple gewoon een persoon heeft die met toestemming anoniem mondjesmaat info naar buiten laat vliegen![]()
Ik zo van mn Mini wat doe je? Ik heb hem toch genanod wheheeh.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:29 schreef tonks het volgende:
Ik had een blauwe mini en die was seksie! maar dit lijkt net een uitgerekte platgestampte mini
Juist, een witte iPod is by far de meest sexy iPod.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:59 schreef Adelante het volgende:
Ik heb vandaag nog even een iPod Nano in het wit besteld, veel sexier dan die nieuwe kleurtjes
True!quote:Op donderdag 14 september 2006 10:01 schreef XL het volgende:
[..]
Juist, een witte iPod is by far de meest sexy iPod.
kleurt ook beter bij m'n macbook en ds/lite!quote:Op donderdag 14 september 2006 10:01 schreef XL het volgende:
Juist, een witte iPod is by far de meest sexy iPod.
deze vind ik mooier.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien een idee om leuke app's dierekt in de OP te zetten op de wiki
en waarom niet gewoon zoiets in de OP
[afbeelding]
Alles, dus data, stroom & geluid, gaat via de koptelefoon aansluiting.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:42 schreef super-muffin het volgende:
Hoe sluit je die nieuwe shuffle aan op je USB poort?
trouwens die nieuwe nano's zijn vet
Ik denk dat je "Op 2 na" bedoeld, je vergeet ispyquote:Op donderdag 14 september 2006 11:24 schreef Furious het volgende:
Trouwens Q., zijn niet alle Apple'aars (op 1 na), toffe persoontjes? Denk je niet dat wij zo'n.....
Ik deel die tagjes niet uit.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:24 schreef Furious het volgende:
Trouwens Q., zijn niet alle Apple'aars (op 1 na), toffe persoontjes? Denk je niet dat wij zo'n.....
Hoezo, wie moet die eerste anders zijn dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik denk dat je "Op 2 na" bedoeld, je vergeet ispy
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:28 schreef Furious het volgende:
[..]
Hoezo, wie moet die eerste anders zijn dan?
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:31 schreef Slarioux het volgende:
Er is een fix (op het moment alleen foksilver, de rest volgt) zodat de preview het weer doet in Safari. Die gaat zsm live
En ik weet waarom de titels soms naar beneden komen.. dat komt door de banners van die frontpage filmpjes, die zitten te kloten. Ik ben er mee bezig
Thanks, daar had ik idd wat probleempjes meequote:Op donderdag 14 september 2006 11:31 schreef Slarioux het volgende:
Er is een fix (op het moment alleen foksilver, de rest volgt) zodat de preview het weer doet in Safari. Die gaat zsm live
En ik weet waarom de titels soms naar beneden komen.. dat komt door de banners van die frontpage filmpjes, die zitten te kloten. Ik ben er mee bezig
Misschien ooit ooit in de verre toekomst. Ik kan met de kleurtjes (gifgroen, kotsoranje) niet iedereen tevreden krijgen en dat was ik dan ook niet van planquote:Op donderdag 14 september 2006 11:33 schreef Furious het volgende:
[..]
Mijn dank is greaut. Komt er overigens ook een optie voor het kiezen van je herkenningskleurtje? Ik vond dat geel van gister best prettig, maar dat groen van vandaag is misschien een beetje te herkenbaar.![]()
Je was niet de enige, hence de fix.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Thanks, daar had ik idd wat probleempjes mee(status undefined error).
Wat denk je zelfquote:En wat betreft die titels die door de banners naar beneden gedrukt worden, is dat een excuus om een ad-blocker te gaan gebruiken?
Ik denk dat het gewoon mag kweks !quote:Op donderdag 14 september 2006 11:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je was niet de enige, hence de fix.
[..]
Wat denk je zelf![]()
![]()
Waarom dan ook van die uitgesproken kleuren?!??quote:Op donderdag 14 september 2006 11:35 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Misschien ooit ooit in de verre toekomst. Ik kan met de kleurtjes (gifgroen, kotsoranje) niet iedereen tevreden krijgen en dat was ik dan ook niet van plan;
Ik zat gisteren al even raar te kijken toen ik opeens een blauw kleurtje zag in Safari, terwijl het niet veel eerder in Firefox toch echt geel ofzo was. Niet bepaald iets waarvan je verwacht dat het per browser verschilt, maar je zat dus met de kleurtjes te spelen?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:35 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Misschien ooit ooit in de verre toekomst. Ik kan met de kleurtjes (gifgroen, kotsoranje) niet iedereen tevreden krijgen en dat was ik dan ook niet van plan; deze kleur blijft voorlopig.
Zodat het opvalt?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom dan ook van die uitgesproken kleuren?!??
Alles wat afwijkt van het normale valt op.quote:
Eigenlijk wat Gex al zegt, zodat het opvalt. Met de opmerking, dat in een platte diareekleurige layout als foksilver, alles opvalt. Ik heb met donkere en lichte tinten zitten spelen maar met deze kleurstelling werkt dat niet... een donkere post springt er nauwelijks uit en dan ziet ie er niet uit. Te lichte kleuren scroll je zo langs of ze maken de layout nog fletser dan hij al is.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom dan ook van die uitgesproken kleuren?!??
Onzin, de grijze tint van vlak na de update viel prima op zpoals gezegd valt alles wat afwijkt van normaal op.. IN ieder geval zet ik het weer uit want dit is echt te stupide voor woorden.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Eigenlijk wat Gex al zegt, zodat het opvalt. Met de opmerking, dat in een platte diareekleurige layout als foksilver, alles opvalt. Ik heb met donkere en lichte tinten zitten spelen maar met deze kleurstelling werkt dat niet... een donkere post springt er nauwelijks uit en dan ziet ie er niet uit. Te lichte kleuren scroll je zo langs of ze maken de layout nog fletser dan hij al is.
De huidige kleur is niet perfect (het blauwe ben ik wel tevreden over) maar ik laat het voorlopig even zo. Vooral om belangrijkere bugs te fixen en tot die tijd te kunnen kijjken hoe mensen reageren.
Dank u zeerquote:Op donderdag 14 september 2006 11:31 schreef Slarioux het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |