lijkt me een hel, wippen met e10 zijn stemgeluid op de achtergrond!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:19 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bron Talpa:
"Tijdens alle commotie geeft Tijn Monique een brute afscheidswip, uiteraard voorzien van een live monoloog door E10"
Maatjes-sexquote:Op woensdag 13 september 2006 02:20 schreef Stereotomy het volgende:
ZE ZIJN TOCH MAATJES!!Als je dat gezegd hebt mag je alles doen, dat snap je toch wel!!
gaat ie nog de vlieger zingen ook die ron brandsteder Jrquote:Op woensdag 13 september 2006 02:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
lijkt me een hel, wippen met e10 zijn stemgeluid op de achtergrond!
COS, da's toch een soort SC?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:21 schreef golfer het volgende:
En dat zien jullie allemaal op de streams en plaatsen jullie hier als COS ?![]()
Je hebt zeker de moeder van Janine niet op TV gezien vorige week?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik vind niet dat janine zich mag voortplanten!
heeft niets met haar huidskleur te maken overigens, maar met haar irritatiegraad....je moet er niet aan denken dat er meer van zulke op dees aard komen!
dat wor elke bb geroepen hahahahaquote:Op woensdag 13 september 2006 02:21 schreef mazaru het volgende:
Realiseren jullie je wel dat we nu historie meemaken??
Dit is met stip de slechtste BB ooit![]()
dat mocht toch niet van die strenge modjes van ons hier?quote:
Het bleef geloof ik bij het betere mondwerk...quote:Op woensdag 13 september 2006 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
Had Hieke ook niet een wip met iemand toen ze een relatie had?
dat hij moge rotten!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:21 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
gaat ie nog de vlieger zingen ook die ron brandsteder Jr
Daarom hebben ze NorthernStar ingehuurd, die mag de regels dan ook implementerenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:22 schreef golfer het volgende:
[..]
dat mocht toch niet van die sternge modjes van ons hier?![]()
Ik wou dat 't niet hoefdequote:Op woensdag 13 september 2006 02:21 schreef mazaru het volgende:
Realiseren jullie je wel dat we nu historie meemaken??
Dit is met stip de slechtste BB ooit![]()
Helemaal met je eens! BB heeft juist vanavond in de uitzending de zaken nog meer laten lijken dan ze zijn. Ik verbaasde me daarover, bij het zien van de beelden en met nog suggestievere achtergrondmuziek die erachter was gemonteerd. Ze zullen daar ongetwijfeld reacties op hebben gekregen.quote:Het is niet heel erg oke. Het was heel erg oke geweest als ze het in de uitzending op een normale manier hadden laten zien. Dit was te overdreven in beeld gebracht. Logisch dat "de buitenwereld" dan gaat reageren.
Ze (BB) zijn hypocriet.
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:21 schreef golfer het volgende:
En dat zien jullie allemaal op de streams en plaatsen jullie hier als COS ?![]()
Zou me niks verbazen, weg dus met de zusjesquote:Op woensdag 13 september 2006 02:23 schreef Kaleddis het volgende:
Misschien hebben de ouders van Mo en Sab wel gebeld. Die hoor ik ook verdacht veel in het gesprek voorbij komen.... Of draaf ik nu door ?
Euh, en Monique zelf danquote:Op woensdag 13 september 2006 02:16 schreef Sonique het volgende:
Zijn ze ook niet verantwoordelijk voor. maar toch blijf ik er bij dat BB wel een morele verplichitng heeft als het om kinderen gaat (de kinderen van Monique in dit geval)
de rest van de bb huizen in de wereld zijn een waar sodom en gomorra , hier zitten we opgescheept met een klooster.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:23 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Het bleef geloof ik bij het betere mondwerk...
...toen moesten Hieke en Fewwwdi ook bij Hummie op het matje komen...
Zolang het maar over BB gaat toch?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daarom hebben ze NorthernStar ingehuurd, die mag de regels dan ook implementeren
Ehm.. de tieten zijn niet zo.. maar de positieve energie.. Ik mag dat wel !quote:Op woensdag 13 september 2006 02:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, weg dus met de zusjes![]()
Ik vond het nogal meevallen. Toen ik de streams zat te kijken vond ik het meer lijken op een stel verliefde pubers. In de uitzending kwam dat minder aan de orde, ze deden het meer lijken alsof Monique met Tijn speelde.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:23 schreef Tissik het volgende:
quote]Op woensdag 13 september 2006 02:15 schreef Lyza het volgende:
[..]
Helemaal met je eens! BB heeft juist vanavond in de uitzending de zaken nog meer laten lijken dan ze zijn. Ik verbaasde me daarover, bij het zien van de beelden en met nog suggestievere achtergrondmuziek die erachter was gemonteerd. Ze zullen daar ongetwijfeld reacties op hebben gekregen.
Zolang het maar niet uit de hand loopt, toch?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zolang het maar over BB gaat toch?
Vorig jaar ging het vaker over de goudvissen, de solicitatie, "ik ga een bakje koffie zetten", "Wat ik nu toch heb meegemaakt" etc.
Vergezeld van een hele hoop![]()
![]()
![]()
![]()
En blijkbaar heeft BB het zo subtiel gebracht dat MO direct wil opstappen.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zijn ze ook niet verantwoordelijk voor. maar toch blijf ik er bij dat BB wel een morele verplichitng heeft als het om kinderen gaat (de kinderen van Monique in dit geval)
IN de handquote:Op woensdag 13 september 2006 02:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zolang het maar niet uit de hand loopt, toch?![]()
ik heb morele zwijgplicht, alles wat ik gezien heb ontken ik en heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:26 schreef noucky het volgende:
Je kunt in een uitzending dat laten zien wat je wilt laten zien. Feit blijft dat het werkelijk is gebeurd en wij streamers zien het.
Ik ga ff een bakkie zetten!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zolang het maar niet uit de hand loopt, toch?![]()
Ja... maar 4xquote:Op woensdag 13 september 2006 02:28 schreef Kaleddis het volgende:
Ook alleen nog maar stream 4 ?
Die opdracht is al "geslaagd verklaard".quote:Op woensdag 13 september 2006 02:29 schreef avonne het volgende:
Als ze nu 11 uur gaan slapen, hoeven ze nog maar 24 uur wakker te zijntja, tis triest
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga ff een bakkie zetten!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wegwezen dan, Mon is geen kleuter en als ze zich niet kan inhouden dan zal ze zich moeten inBINDEN. Dit wist ze van tevoren en zo niet, dan is het een naieve doos die plat op haar bek mag gaan. Jammer voor haar kinderen, maar nog steeds haar verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:27 schreef NorthernStar het volgende:
crosspost
[..]
En blijkbaar heeft BB het zo subtiel gebracht dat MO direct wil opstappen.
Onbegrijpelijk dat ze dit niet vol op de streams knallen.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:25 schreef toxikon het volgende:
de rest van de bb huizen in de wereld zijn een waar sodom en gomorra , hier zitten we opgescheept met een klooster.
Hard.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wegwezen dan, Mon is geen kleuter en als ze zich niet kan inhouden dan zal ze zich moeten inBINDEN. Dit wist ze van tevoren en zo niet, dan is het een naieve doos die plat op haar bek mag gaan. Jammer voor haar kinderen, maar nog steeds haar verantwoordelijkheid.
Ja, de kinderen van Mo wilden het.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:30 schreef Lyza het volgende:
[..]
Die opdracht is al "geslaagd verklaard".
Ze hadden er zwoele muziek achter gemonteerd, en als je de streams niet kijkt, suggereert dat alsof dat de gehele sfeer was van langere duur.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik vond het nogal meevallen. Toen ik de streams zat te kijken vond ik het meer lijken op een stel verliefde pubers. In de uitzending kwam dat minder aan de orde, ze deden het meer lijken alsof Monique met Tijn speelde.
Too little, too late.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze dit niet vol op de streams knallen.![]()
Het zou zelfs een leuk maatschappelijk debatje op kunnen leveren.
Vroeger was Hummie een trol die over lijken ging, het lijkt wel of ze nu even wat karma probeert binnen te hengelen.![]()
Jij bent hardquote:Op woensdag 13 september 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wegwezen dan, Mon is geen kleuter en als ze zich niet kan inhouden dan zal ze zich moeten inBINDEN. Dit wist ze van tevoren en zo niet, dan is het een naieve doos die plat op haar bek mag gaan. Jammer voor haar kinderen, maar nog steeds haar verantwoordelijkheid.
Je bent lief als je boos bentquote:Op woensdag 13 september 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
De opdracht is al gehaaldquote:Op woensdag 13 september 2006 02:29 schreef avonne het volgende:
Als ze nu 11 uur gaan slapen, hoeven ze nog maar 24 uur wakker te zijntja, tis triest
waarschijnlijk oma geworden en de scherpe kantjes kwijtgeraaktquote:Op woensdag 13 september 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Vroeger was Hummie een trol die over lijken ging, het lijkt wel of ze nu even wat karma probeert binnen te hengelen.![]()
Komop zeg, uitgerekend jij gaat zoiets zeggen terwijl jij met de dag softer aan het worden bent....quote:Op woensdag 13 september 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Rellenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg, uitgerekend jij gaat zoiets zeggen terwijl jij met de dag softer aan het worden bent....
Ik zie je binnen nu en een maand nog discussies aangaan over breipatronen, dakhaas!
Onbegrijpelijk, ja. Dat laatste lukt sowieso niet meer.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Flirten??? Ongewenste intimiteiten !!!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:35 schreef noucky het volgende:
Het leukste van dit alles vind ik nog dat E10 zich een heel andere rol moet gaan aanmeten als hij de aantijgingen van "de buitenwereld" tot zich door gaat dringen.
E10 kon in zijn ogen alleen maar iemand zijn door te gaan flirten en grote onvriendelijke/asociale bek open te gaan trekken.
Daar dit nu niet meer kan zal blijken of hij volwassen is of niet. SO NOT.
ik vind wel dat je wat ver gaat heur...enige nuance zou toch kunnen?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
Lief en hard, ja, dat omschrijft mij wel![]()
Ach, kom nou toch, iedereen stoort zich hier toch aan, wat een gezemel. Gooi die streams aan, stelletje watjes![]()
![]()
Nee hoor, dan speelt alles zich af in de DBK en houdt iedereen z'n mond als ze naar buiten komen. Nu hadden we gewoon tijdenlang geen streams. Dat is censuur. Dan is er echt wat aan de hand.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:33 schreef Dropkick het volgende:
En ik heb nog steeds het gevoel dat het om een geheime missie ofzo gaat.
Ga nog even doorquote:Op woensdag 13 september 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
Lief en hard, ja, dat omschrijft mij wel.....
precies, nou zal die zijn losse handjes wel op milica gaan botvierenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Flirten??? Ongewenste intimiteiten !!!
Die twee hebben alles bereikt met hun domme blondjes uitstraling en zogenaamde naiviteit.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:33 schreef Tissik het volgende:
Ik geloof namelijk helemaal niet dat Mo en Sabrina net zo waus van hun aanbidders zijn in het huis als zij van hen, maar dat ze simpelweg niet de kunst verstaan om ook eens "niet zo aardig te zijn" en daarmee des te meer respect af te dwingen. Ik denk, dat die beide vrouwen daar grote moeite mee hebben. En juist daarom aan respect inboeten.
weet ikquote:Op woensdag 13 september 2006 02:30 schreef Lyza het volgende:
[..]
Die opdracht is al "geslaagd verklaard".
Je let niet op! Ze zeiden dat ze maatjes waren! De grens van maatjes-zijn ligt bij fistfucken!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:37 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
precies, nou zal die zijn losse handjes wel op milica gaan botvieren![]()
Nuance..quote:Op woensdag 13 september 2006 02:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik vind wel dat je wat ver gaat heur...enige nuance zou toch kunnen?
Conclusie: Siliconen zijn gevoelloos!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:37 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
precies, nou zal die zijn losse handjes wel op milica gaan botvieren![]()
100% mee eens, wat een schijnvertoning zoquote:Op woensdag 13 september 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
Lief en hard, ja, dat omschrijft mij wel![]()
Ach, kom nou toch, iedereen stoort zich hier toch aan, wat een gezemel. Gooi die streams aan, stelletje watjes![]()
![]()
Hummie is op sommige dingen juist erg moralistisch. Met name drank en sex. Ze staat voortdurend op de rem als het daarover gaat.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
ik durf bijna te beweren dat je op de geur van zo'n posting van mij afkwam hahahahaquote:Op woensdag 13 september 2006 02:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nuance.. hoe lang heb JIJ erover gedaan dat uit je toetsenbord te rammelen? Vast niet gelukt zonder te lachen![]()
Ja, dat kan, maar moet dat? BB is toch hard, doe het dan ookquote:Op woensdag 13 september 2006 02:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik vind wel dat je wat ver gaat heur...enige nuance zou toch kunnen?
Wat weet jij daarvanquote:Op woensdag 13 september 2006 02:34 schreef versabommie het volgende:
Komop zeg, uitgerekend jij gaat zoiets zeggen terwijl jij met de dag softer aan het worden bent....
Ik zie je binnen nu en een maand nog discussies aangaan over breipatronen, dakhaas!
bij anaal fisten danwel he, vaginaal mag nog steedsquote:Op woensdag 13 september 2006 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je let niet op! Ze zeiden dat ze maatjes waren! De grens van maatjes-zijn ligt bij fistfucken!![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar moet dat? BB is toch hard, doe het dan ook![]()
heb je wel enig idee hoe groot het percentage siliconen daar is?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Conclusie: Siliconen zijn gevoelloos!![]()
Hallo,quote:Op woensdag 13 september 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Eehmm aan de reacties te zien op de handjes van E10... de scans van Scanhomme en persoonlijke intuïtie... 90% ??quote:Op woensdag 13 september 2006 02:40 schreef farceman het volgende:
[..]
heb je wel enig idee hoe groot het percentage siliconen daar is?
Nâh, naïef zijn ze zeer zeker (de één nog meer dan de ander). En wellicht hebben ze daar profijt van ondervonden (igv Mo denk ik dat), maar Sabrina lijkt daarvan toch vooral de dupe te zijn geweest in haar leven. Wat nou pay back time? Iedere slijmbal die misbruik maakt van de goedgelovigheid of naïvieit van een ander, is geen knip voor de neus waard.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Die twee hebben alles bereikt met hun domme blondjes uitstraling en zogenaamde naiviteit.
Daar hebben ze altijd van geprofiteerd -daar zijn ze ook op geslecteerd- en nu is het pay back time.
De neukpartij van Bart en Sabine heeft BB groot gemaakt en ik zie Menno nog in zijn NAC-shirtje in een emmer kotsen.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:39 schreef NorthernStar het volgende:
Hummie is op sommige dingen juist erg moralistisch. Met name drank en sex. Ze staat voortdurend op de rem als het daarover gaat.
nou zal je vertellen, ik zeg doe op die pizza diavola maar extra chilli pepperoni..staan die pizzaboeren me uit te lachen....bleek het te heet te zijn volgens hun...nou vreet ik bijna overal sambal bij omdat ik het heerlijk vind, dat gevoel elke ochtend of je je organen eruit moet schijten dus ik at braaf door...hadden ze gewoon een weddenschap gemaakt dat ik 'm niet op zou eten....quote:Op woensdag 13 september 2006 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Wat weet jij daarvan
Jij hebt met je vette kop een paar weken kindermenuutjes in Italie zitten vreten omdat je pizza's en pasta's eng vindt.![]()
Check.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
De neukpartij van Bart en Sabine heeft BB groot gemaakt en ik zie Menno nog in zijn NAC-shirtje in een emmer kotsen.
Zogenaamde naiviteit heh. LEZEN. De zusjes zijn niet naief, ze doen naief.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nâh, naïef zijn ze zeer zeker (de één nog meer dan de ander). En wellicht hebben ze daar profijt van ondervonden (igv Mo denk ik dat), maar Sabrina lijkt daarvan toch vooral de dupe te zijn geweest in haar leven. Wat nou pay back time? Iedere slijmbal die misbruik maakt van de goedgelovigheid of naïvieit van een ander, is geen knip voor de neus waard.
IDD: Nu echt weg.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:43 schreef Lyza het volgende:
En nu missen we ook nog het oh zo fijne geroddel van de medebewoners die uiteraard in eerste instantie naar de dames toe vol begrip en medeleven reageerden en nu in hun slaapkamertjes het er samen nog ff over hebben. Waar dan uiteraard blijkt dat een aantal helemaal niet zo begripvol en medelevend zijn.
Kortom; KUT.
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
De neukpartij van Bart en Sabine heeft BB groot gemaakt en ik zie Menno nog in zijn NAC-shirtje in een emmer kotsen.
.... en iedere blonde siliconentrut die een kereltje om haar vinger probeert te winden om een paar ton te winnen ook niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:41 schreef Tissik het volgende:
Iedere slijmbal die misbruik maakt van de goedgelovigheid of naïvieit van een ander, is geen knip voor de neus waard.
Ja precies de twee dingen die BB smeuig maken dus.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Prettig vooruitzichtquote:Op woensdag 13 september 2006 02:43 schreef NorthernStar het volgende:
Dus wat houden we over zonder Monique en Saartje?
"Zouden Marcia en Egbert weer woorden krijgen over of Marica het kan 'handelen' in BB?"
"Zou het Hilde lukken om een dag niet te klagen?"
"Gaan Micheline en Semih nog een keer stiekem een vluggertje doen?"
Blijf kijken tot eind december en je weet het!
Happy happy joy joy
Nix mis met mijn leesvermogen: ik spreek de zogenaamde naïviteit dan ook tegen als zijnde een werkelijke naïviteit!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zogenaamde naiviteit heh. LEZEN. De zusjes zijn niet naief, ze doen naief.
Jippie, verheug me er nu al opquote:Op woensdag 13 september 2006 02:43 schreef NorthernStar het volgende:
"Zouden Marcia en Egbert weer woorden krijgen over of Marica het kan 'handelen' in BB?"
Happy happy joy joy
Het gaat er niet om wat we overhouden, het gaat erom dat Hummie de streams platgooit als het even te heet onder de voeten wordt van de zusjes. Zijn volwassen mensen al zou je dat niet vermoeden als je ze hoort pratenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:43 schreef NorthernStar het volgende:
Happy happy joy joy
hoho! wat is er mis met blonde siliconentrutten die door hebben dat een vrouwenkut harder trekt dan 10 paarden ( grootmoeders gezegde!) en dat uitbuiten? ik bedoel al zouden ze er een wokkel bij me indraaien, ik zou het spel lekker meespelen en ze naderhand nix kwalijk nemen ...quote:Op woensdag 13 september 2006 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
.... en iedere blonde siliconentrut die een kereltje om haar vinger probeert te winden om een paar ton te winnen ook niet.
Ohw, das morgen toch? Tenminste... E10 weet niet of het nu op de 13e of de 14e een knalfuif met chips en cola is?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:46 schreef mets het volgende:
jullie nog gefeliciteerd met de verjaaardag van de vriendin van E10
nee joh die is de 14e sept jarigquote:Op woensdag 13 september 2006 02:46 schreef mets het volgende:
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:46 schreef mets het volgende:
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:49 schreef Jammie het volgende:
Zou dit de grote verrassing zijn waar Hummie het over had?
als bb keihard is dan kunnen ze dat huwelijk toch gewoon naar de klote laten gaan?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:49 schreef Jammie het volgende:
Zou dit de grote verrassing zijn waar Hummie het over had?
Nou het gaat mij eigenlijk wel om het vertrek van die twee. Dat Hummie (met al haar nukken en eigenzinnige opvattingen over hoe BB moet lopen) blijft is iig zeker. Zonder Mo en SA is er voor mij weinig meer an geloof ik.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat we overhouden, het gaat erom dat Hummie de streams platgooit als het even te heet onder de voeten wordt van de zusjes. Zijn volwassen mensen al zou je dat niet vermoeden als je ze hoort praten![]()
zullen we voor de muur van de tuin gaan zingen ? lijkt me toch wel leuk voor E10 he.quote:
Daar is helemaal niets mis mee -mooie streams en tv- maar het probleem lijkt mij datquote:Op woensdag 13 september 2006 02:48 schreef versabommie het volgende:
hoho! wat is er mis met blonde siliconentrutten die door hebben dat een vrouwenkut harder trekt dan 10 paarden ( grootmoeders gezegde!) en dat uitbuiten? ik bedoel al zouden ze er een wokkel bij me indraaien, ik zou het spel lekker meespelen en ze naderhand nix kwalijk nemen ...
wie ?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:51 schreef versabommie het volgende:
Wat ik me afvraag in het hele geheel is wat die fucking jeroen in het huis doet!
Jeroen... wiequote:Op woensdag 13 september 2006 02:51 schreef versabommie het volgende:
Wat ik me afvraag in het hele geheel is wat die fucking jeroen in het huis doet!
ohw men, wat een kicke smiley:quote:Op woensdag 13 september 2006 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Daar is helemaal niets mis mee -mooie streams en tv- maar het probleem lijkt mij dat [afbeelding] de streams op de fontein gooit.![]()
Dat bedoel ik dus. Die gast is totaal niet 1 van de groep, hij past nergens bij, is onverstaanbaar en valt niet op...zou die 1 van hummer zijn?quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:53 schreef BorTheWolf het volgende:ik zag een bewoner. Hey joh verpest me streams niet, ga is uit beeld
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:51 schreef toxikon het volgende:
als bb keihard is dan kunnen ze dat huwelijk toch gewoon naar de klote laten gaan?
wie bedoel je ?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Die gast is totaal niet 1 van de groep, hij past nergens bij, is onverstaanbaar en valt niet op...zou die 1 van hummer zijn?
Ieder zijn ding, ik schakel weg als ik dat hysterische geblaat hoor. In ieder geval Mon mag wel weg, Sabje trek ik wel in combi met E10. Kan nog wat leuke beelden geven. Maar Mon die vreemdgaat met Tijn...........shutdown en dat motten we niet hebben ejquote:Op woensdag 13 september 2006 02:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nou het gaat mij eigenlijk wel om het vertrek van die twee. Dat Hummie (met al haar nukken en eigenzinnige opvattingen over hoe BB moet lopen) blijft is iig zeker. Zonder Mo en SA is er voor mij weinig meer an geloof ik.
idd goed samen gevat.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:56 schreef noucky het volgende:
Wat een saaie avond terwijl er blijkbaar zoveel is gebeurd
wacht maar tot ie zn broek weer is uittrekt, das pas saai.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:59 schreef noucky het volgende:
Ik wil niet steeds hetzelfde zien van E10, wordt zo saai
Ja ieder zijn ding. Maar wat is er nu spannend aan dat bijv. Marlies en Tijn iets zouden krijgen? Niks eigenlijk. Juist het gegeven dat Mo een vent en een stel kids heeft vond ik boeiend. Maar ja...quote:Op woensdag 13 september 2006 02:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, ik schakel weg als ik dat hysterische geblaat hoor. In ieder geval Mon mag wel weg, Sabje trek ik wel in combi met E10. Kan nog wat leuke beelden geven. Maar Mon die vreemdgaat met Tijn...........shutdown en dat motten we niet hebben ej![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 03:02 schreef versabommie het volgende:
ja mensen ik ga me nest in....gebeurt toch geen ene reet! truste!
Hoezo ? Zijn huwelijk strandde anders ook door televisie !quote:
En dan sluit het hele circus de tent. Errug boeiend jaquote:Op woensdag 13 september 2006 03:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Juist het gegeven dat Mo een vent en een stel kids heeft vond ik boeiend. Maar ja... [afbeelding]
maar die kerel maakte wel mooie TV (voor die tijd)quote:Op woensdag 13 september 2006 03:04 schreef aster-x het volgende:
[..]
Zijn huwelijk strandde ook door televisie !
quote Wikipedia:
Na enkele jaren ging het zowel privé als zakelijk minder goed met Willem Ruis. Zijn huwelijk strandde omdat hij te weinig tijd aan zijn gezin kon besteden en er ontstond een discussie over de enorme kosten van zijn Sterrenshow.
Wat heeft dat te maken met het feit dat we nu geen streams hebbenquote:Op woensdag 13 september 2006 03:06 schreef noucky het volgende:
Als de fokkers eens in BB gingen, hebben ze nadien ook niet zoveel commentaar meer en/of ze lezen dat ze op ons ook commentaar hebben
Ja, doei, ik ben natuurlijk niet compleet debielquote:Op woensdag 13 september 2006 03:06 schreef noucky het volgende:
Als de fokkers eens in BB gingen, hebben ze nadien ook niet zoveel commentaar meer en/of ze lezen dat ze op ons ook commentaar hebben
Jij gaat BB niet in? Owquote:Op woensdag 13 september 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, doei, ik ben natuurlijk niet compleet debiel![]()
Nee, ik zei dat ik niet COMPLEET debiel benquote:
Als BB of een goed selectiebeleid had, of de zaak mbt familie en aanhang goed dichttimmerde, hadden ze misschien niet ieder keer dit soort gekut en konden ze misschien eindelijk het programma maken zoals het volgens henzelf bedoeld is.quote:Op woensdag 13 september 2006 03:06 schreef noucky het volgende:
Hear hear.quote:Op woensdag 13 september 2006 03:14 schreef NorthernStar het volgende:
Als BB of een goed selectiebeleid had, of de zaak mbt familie en aanhang goed dichttimmerde, hadden ze misschien niet ieder keer dit soort gekut en konden ze misschien eindelijk het programma maken zoals het volgens henzelf bedoeld is.
Ow, wat een mooie stoel. Wat lief van Hummie dat we die mogen zienquote:Op woensdag 13 september 2006 03:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik niet COMPLEET debiel ben![]()
[afbeelding]
Stoel![]()
Precies, maar we mogen het niet volgen op de streams.quote:Op woensdag 13 september 2006 03:16 schreef noucky het volgende:
Juist die wankele relaties zijn natuurlijk ook interesting.
al, excuses moiquote:
*gaat slapen gaan....quote:Op woensdag 13 september 2006 03:24 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
ineens verdacht rustig hier, iedereen zal ze monitor wel uit het raam geflikkerd hebben![]()
is goed ben ik eggie wel met zn geheime opdracht, weltrustenquote:Op woensdag 13 september 2006 03:30 schreef noucky het volgende:
we kunnen er hier wel een BB van maken !!!!!!!!!
Uhm... over BB natuurlijkquote:Op woensdag 13 september 2006 04:04 schreef PC eend het volgende:
Hele topics vol, terwijl er geen streams zijn, waar gaat dit over?
Misschien moet ik dan toch maar eens gaan teruglezenquote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 05:47 schreef tanjalies het volgende:
UIT DE TELEGRAAF VAN VANDAAG
Big Brother wordt echtgenoot te veel
Van onze redactie Privé
AALSMEER, woensdag
Grote commotie bij Big Brother gisteravond.
Monique (35) kreeg een bericht van haar boze man. De Haagse fitness-instructrice ging de afgelopen dagen erg gezellig om met de 24-jarige vrijgezelle bewoner Tijn.
Volgens bronnen kon haar man het niet meer aanzien, en reed naar Aalsmeer.
Daar eiste hij dat zijn vrouw haar spullen zou pakken.
De blondine, die een zoon van 14 en een dochter van 12 heeft, krijgt van het programma nu 24 uur bedenktijd. Zij zit samen met haar zus Sabrina in het huis.
Als dat klopt, wat is het dan voor flutprogramma?quote:
Zet je toch een andere zender op.quote:Volgens bronnen kon haar man het niet meer aanzien
lees hierbove boze echtgenoten zijn naar bb gereden en nu heeft monique en ik denk ook sbrina de keuze om te blijven of te gaan ,dat is ook de reden (denk ik) dat er geen streams zijn voledig afgesloten van de buitenwereld nuquote:Op woensdag 13 september 2006 06:51 schreef elcastel het volgende:
Iemand een (serieuze) samenvatting ? Het is niet meer echt te volgen wat er nou wel of niet echt gebeurt. Opeens is er géén weekopdracht meer, wil Mo eruit (en Sab ?) en zijn de streams wéér plat..
dat ook en ik weet niet hoe hun karakter is ,maar als mijn man daar zo staan en zo EISEN (of wie dan ook als men iets eist) ben ik geneigd juist heel hard het tegenovergestelde te doenquote:Op woensdag 13 september 2006 08:14 schreef riri het volgende:
Als m'n partner zoiets deed dat vergaf ik hem nooit
hieruit blijkt dat hij totaal geen vertrouwen heeft in je....dat is een klap
hoe in vredesnaam moet je je voelen als je die man ziet,dan ben je toch woest dat die openlijk zo aan je twijfelt....
Dan heb je meestal ook een reden om juist niet verder te willen gaanquote:Op woensdag 13 september 2006 08:20 schreef Sanne het volgende:
Misschien heeft die man wel redenen om haar niet te vertrouwen?
Ik vind dat Monique,althans bij mij komt dat zo over,veel verantwoordelijkheidsgevoel heeft voor anderen,ze is op de een of andere manier altijd juist behoorlijk voorzichtig,denk nooit in de eerste plaats aan zichzelf.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:20 schreef Sanne het volgende:
Misschien heeft die man wel redenen om haar niet te vertrouwen?
Blijft een blamage. Harder dan ooit, geen contact met de buitenwereld.
kies jij jou maatjes uit of de buurvrouw,je broer,moeder? ik bedoel iets klikt met iemand juist door de persoonlijkheid van die iemandquote:Op woensdag 13 september 2006 08:33 schreef Verida het volgende:
Ik vind het niet echt van verantwoordelijkheidsgevoel blijk geven als je gewoon een jonge knul loopt op te geilen. Als het echt alleen maar maatjes waren zoals ze zo graag wil voorkomen had ze het ook bij marcel, jeroen en egbert kunnen doen. Of juist bij Rik, die als homo het beste maatje zou zijn geweest.
Met zo'n kleine friemel kunnen het nooit ongewenste intimieteiten zijn. Compenesatiegedrag dat is hetquote:Op woensdag 13 september 2006 02:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Flirten??? Ongewenste intimiteiten !!!
We zagen haar in het begin toen ze de situatie aan de groep ging uitleggen gisteren heel kort. Ze kwam toen erg rustig over begon vrij weloverwogen en eigenlijk zag het er absoluut niet uit alsof ze geschokt was.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:33 schreef Coraatje het volgende:
ik denk ook dat mede ter bescherming van monique de steams down zijn,ze is natuurlijk witheet ,of super verdrietig en zal wel wat dingen zeggen die misschien niet bestemd zijn voor iedereen ,dus ook niet rob ,anders zou hij via de streams kunnnen zien en horen wat zijn vrouw over dit voorval zegt
die andere zeggen ook weer de reacties die monique gezegd kan hebben,en ieder heeft ook daar zo zijn mening wat hij of zij ervan vind ,ik denk dat het onnodig is rob nog verder onzeker (wilde eigenlijk opgefokt zeggen)te maken dan hij nu al isquote:Op woensdag 13 september 2006 08:35 schreef Verida het volgende:
Als monique zo verdrietig is oid kan toch de reactie van de rest wel in beeld worden gebracht, ze kunnen zich ook 24 uur in de slaapkamer opsluiten om verdrietig na te gaan zitten denken over wat ze gaan doen. Dit is gewoon censuur van talpa en volgens mij komen er helemaal geen streams meer, krijgen we gewoon te horen dat de stekker eruit is.
oke maar er zullen wel dingen gezegd worden dingen die dus rob on opgefokter maken dan hij nu is ,dat kan niet anders misschien niet alleen door haar ,maar als ik zo hoorde hoe sabrina terug kwam ,die kan behoorlijk der mondje roerenquote:Op woensdag 13 september 2006 08:38 schreef pullup het volgende:
[..]
We zagen haar in het begin toen ze de situatie aan de groep ging uitleggen gisteren heel kort. Ze kwam toen erg rustig over begon vrij weloverwogen en eigenlijk zag het er absoluut niet uit alsof ze geschokt was.
Ik ben het met Riri eens dat dit nu wel heel erg word opgeblazen en tot iets overdreven smerigs verheven word.
Die vent is echt niet zeker van zijn zaak
nee oke misschien is ze wel verliefd op hem dat is ook niet iets wat je plent,dat overkomt jequote:Op woensdag 13 september 2006 08:41 schreef Verida het volgende:
Flirten vind ik wat marlies deed bij Tijn, Lepeltje lepeltje willen slapen, hem heel de tijd aanraken, in je nek laten zoenen vind ik persoonlijk geen flirten meer.
daar vergeet jij dus rob en zijn kinderen en wat hun over hun heen krijgen zie nu wat een reactie het hier en op andere forums al terweeg brengt ,die kinderen gaan waarschijnlijk gewoon naar school ,kinderen zijn hard worden ze aan de enen kant aangevallen omdat hun moeder ligt te rommelen ,aan de andere kant word er kwaad gesproken over de rectie van hun vader hieropquote:Op woensdag 13 september 2006 08:45 schreef Verida het volgende:
daarom hoeft nog niet het hele bb gesencureerd te worden. breng het in beeld, maar zeg niet dat de andere bewoners er niet over mogen praten.
Ik zou het anders doen, als mijn vrouw zo openlijk zou liggen vozen met een brabants stuk hondsvod, ik zou mijn brute bak door de muren van dat huis boren en even zorgen dat er weinig overbleef om te vozen!quote:Op woensdag 13 september 2006 08:18 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat ook en ik weet niet hoe hun karakter is ,maar als mijn man daar zo staan en zo EISEN (of wie dan ook als men iets eist) ben ik geneigd juist heel hard het tegenovergestelde te doen
Dan nog kan ze er op zijn minst voor zorgen dat het niet gebeurt, en met Tijn afspreken dat ze er na het huis wel op verder gaan. Mij lijkt het een enorme openbare vernedering als je vrouw, de moeder van je kinderen op openbaar kanaal ligt te vozen met een snotneus!quote:Op woensdag 13 september 2006 08:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee oke misschien is ze wel verliefd op hem dat is ook niet iets wat je plent,dat overkomt je
Goeiemorgen! Met het goede been uit bed gestapt?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou het anders doen, als mijn vrouw zo openlijk zou liggen vozen met een brabants stuk hondsvod, ik zou mijn brute bak door de muren van dat huis boren en even zorgen dat er weinig overbleef om te vozen!![]()
Ja,die vrouw ben je dan wel snel kwijt....dat is dan weer een pluspunt voor haarquote:Op woensdag 13 september 2006 08:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou het anders doen, als mijn vrouw zo openlijk zou liggen vozen met een brabants stuk hondsvod, ik zou mijn brute bak door de muren van dat huis boren en even zorgen dat er weinig overbleef om te vozen!![]()
ze noemen verliefd heid ook niet voor niks de roze wolk dus ik denk dat je dan dingen anders ziet en beleefd, ik praat het niet goed ik kan alleen begrijpen dat als je opgesloten zit met iemand die jou een goed gevoel geeft het goede gevoel geeft het heel moeilijk is die te ontlopen in een huis zoveel weken langquote:Op woensdag 13 september 2006 08:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan nog kan ze er op zijn minst voor zorgen dat het niet gebeurt, en met Tijn afspreken dat ze er na het huis wel op verder gaan. Mij lijkt het een enorme openbare vernedering als je vrouw, de moeder van je kinderen op openbaar kanaal ligt te vozen met een snotneus!
uitzonderlijk goed zelfs, en ik ben nog in totale staat van vakantierelaxedheid dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:49 schreef demins het volgende:
[..]
Goeiemorgen! Met het goede been uit bed gestapt?![]()
dat is dan een typisch geval zoals heel veel mensen denken *mij overkomt zoiets niet* totdat je overkomt en je niet meer terug kanquote:Op woensdag 13 september 2006 08:48 schreef Verida het volgende:
ja, tough luck, hadden ze er niet aan mee moeten doen. Ik heb ook geen meelij met de ouders en vrienden van etienne of de achterban van rik en tijn. als je in het bb huis gaat krijg je de media en je omgeving over je heen. We hebben toch vorig jaar gezien wat het deed met de achterban van Tanja. Je kunt mij niet wijsmaken dat deze bewoners niet over vorige afleveringen hebben nagedacht.
en wat win je er mee ? niet je vrouw of wil je die in een goude kooitje stoppen en de sleutel weggooien?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
uitzonderlijk goed zelfs, en ik ben nog in totale staat van vakantierelaxedheid dus daar kan het niet aan liggen.
Maar gewoon even mijn mening:
-Tijn doet niets fout, hij is een jonge vrijgezel ergo pluk de monique
-Monique is fout op meerdere manieren. Als ze al zo'n slecht huwelijk had, dan had ze er gewoon voor BB mee moeten kappen. Als dit niet het geval is dan had ze BB sowieso niet in moeten gaan, want welke debiel laat een gezond gezin kapot gaan voor een jong broekie op nationale tv?
Kijk wat ik zeg is simpel, als mijn vrouw dit zou doen dan zou ik Tijn z'n nek uit voorzorg breken ...en die van e10, semih,jeroen en zelfs Eggie...je kan nooit zeker genoeg zijn heheheh
Maar je vrouw mag wel alleen boodschappen doen ?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
uitzonderlijk goed zelfs, en ik ben nog in totale staat van vakantierelaxedheid dus daar kan het niet aan liggen.
-Monique is fout op meerdere manieren. Als ze al zo'n slecht huwelijk had, dan had ze er gewoon voor BB mee moeten kappen. Als dit niet het geval is dan had ze BB sowieso niet in moeten gaan, want welke debiel laat een gezond gezin kapot gaan voor een jong broekie op nationale tv?
Kijk wat ik zeg is simpel, als mijn vrouw dit zou doen dan zou ik Tijn z'n nek uit voorzorg breken ...en die van e10, semih,jeroen en zelfs Eggie...je kan nooit zeker genoeg zijn heheheh
kan inderdaad gebeuren, maar dan hoeven toch niet al die streams op zwart en alle andere censuur die bb nu uitvoert.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:53 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat is dan een typisch geval zoals heel veel mensen denken *mij overkomt zoiets niet* totdat je overkomt en je niet meer terug kan
och, het huwelijk stelde dan toch al weinig voor toch? Schijnbaar heeft Monique de behoefte totaal niet om rationeel te denken. Had dan een grote meid geweest en je huwelijk voor BB beeindigt. Spijt me zeer maar als je na zo'n korte periode al gewoon je gezin laat barsten zonder ook maar 1 rationele reactie dan heeft dat niet met de onstuimigheid van verliefdheid te maken maar meer met het feit dat Mo haar hele huwelijk haar niets kan schelen.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:50 schreef riri het volgende:
[..]
Ja,die vrouw ben je dan wel snel kwijt....dat is dan weer een pluspunt voor haar
dat zei ik ook al een paar berichten terug dit hangt als een donkere wolk boven hun verder relatiequote:Op woensdag 13 september 2006 08:54 schreef Tovaho het volgende:
En als ze naar huis gaat, wat dan? Alsof haar huwelijk dan koek en ei zal zijn. Dat komen ze niet te boven.
Ze kan er beter in blijven, dan kan ze wellicht nog een extra zakcentje verdienen bovenop de alimentatie als die ze gaat krijgen. En als ze die niet krijgt, heeft ze dan altijd de hoofdprijs nog...
Haar huwelijk is toch naar de hoeren, of ze nou naar huis gaat of niet (denk ik...)
ze heeft wel degelijk oevr dingen nagedacht in het begin stuurde ze tijn ook weg ,later zei ze tegen tijn dat het wel goed zat tussen haar en rob dan heb je er naar mijn ogen wel iets overnagedachtquote:Op woensdag 13 september 2006 08:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
och, het huwelijk stelde dan toch al weinig voor toch? Schijnbaar heeft Monique de behoefte totaal niet om rationeel te denken. Had dan een grote meid geweest en je huwelijk voor BB beeindigt. Spijt me zeer maar als je na zo'n korte periode al gewoon je gezin laat barsten zonder ook maar 1 rationele reactie dan heeft dat niet met de onstuimigheid van verliefdheid te maken maar meer met het feit dat Mo haar hele huwelijk haar niets kan schelen.
Het lucht heerlijk opquote:Op woensdag 13 september 2006 08:54 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en wat win je er mee ? niet je vrouw of wil je die in een goude kooitje stoppen en de sleutel weggooien?
dan was die man van hieke maar een goedsul eigenlijkquote:Op woensdag 13 september 2006 08:57 schreef Sassefras het volgende:
was de man van Karin (BB1) ook niet vreselijk boos, over dat ze zoveel met maurice optrok?
wat deed BB daar toen eigenlijk aan?
En dan hadden we ook nog Hieke en Furby.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:57 schreef Sassefras het volgende:
was de man van Karin (BB1) ook niet vreselijk boos, over dat ze zoveel met maurice optrok?
wat deed BB daar toen eigenlijk aan?
Agree, de 2 dames zouden oud en wijs genoeg moeten zijn (hoewel je dat laatste kan betwijfelen) om te kunnen beseffen wat een flirt of erger met een mede-bewoner kan veroorzaken.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop zeg, in 27 dagen je huwelijk van top tot flop?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:59 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ze heeft wel degelijk oevr dingen nagedacht in het begin stuurde ze tijn ook weg ,later zei ze tegen tijn dat het wel goed zat tussen haar en rob dan heb je er naar mijn ogen wel iets overnagedacht
huh? online of papieren versie? *ik nie zie nie*quote:Op woensdag 13 september 2006 09:02 schreef Anitra het volgende:
ih de telkegraaf zelf staat dat Mo al nar huis is.
Helemaal mee eens!!! Kwestie van moraal en vertrouwen waar ook grenzen bereikt kunnen worden!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het lucht heerlijk op![]()
Begrijp me niet verkeerd: mijn vrouwtje gaat ook vaak lekker stappen in haar leukste opstelling zonder mij, en ik blijf met een gerust hart vol vertrouwen dan bij de kinderen of ga zelfs elders. Nix aan het handje. Mijn vrouw roept ook wel eens dat ze een kerel er lekker uit vind zien...nix geen problemen mee. Ik ben niet zo'n jaloerse flapdrol. Maar ik zou wel compleet door het lint gaan als ik mijn daadwerkelijk met een ander zie vozen. Weet niet welk moraal en welke gevoelens van houden van jullie erop na houden maar degene waar je de rest van je leven mee door wil brengen zien vozen met een ander lijkt mij echt 1 van de ergste dingen die ik kan bedenken, en ja, ik vind het dan echt niet iets abnormaals als mensen daarvan door het lint gaan!
er staat toch dat ze 24 uur bedenktijd heeft?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:02 schreef Anitra het volgende:
op de site (BB) :quote:Op woensdag 13 september 2006 09:02 schreef Anitra het volgende:
daar ben ik het ook wel mee eens denk ik (beeld mezelf in dat ik me vriend zie fozen) nee ik weet niet wat ik zou doen,dus kan ook niet oordelen hoe ik zou reagerenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het lucht heerlijk op![]()
Begrijp me niet verkeerd: mijn vrouwtje gaat ook vaak lekker stappen in haar leukste opstelling zonder mij, en ik blijf met een gerust hart vol vertrouwen dan bij de kinderen of ga zelfs elders. Nix aan het handje. Mijn vrouw roept ook wel eens dat ze een kerel er lekker uit vind zien...nix geen problemen mee. Ik ben niet zo'n jaloerse flapdrol. Maar ik zou wel compleet door het lint gaan als ik mijn daadwerkelijk met een ander zie vozen. Weet niet welk moraal en welke gevoelens van houden van jullie erop na houden maar degene waar je de rest van je leven mee door wil brengen zien vozen met een ander lijkt mij echt 1 van de ergste dingen die ik kan bedenken, en ja, ik vind het dan echt niet iets abnormaals als mensen daarvan door het lint gaan!
dat was ze denk ik ook pfff ik ben ook al 12,5 jaar samen met mijn vriend 5 jaar geleden kwam ik ook iemand tegen die me in vuur en vlam zetten dat is niet iets wat je plent dat gebeurd je hoe goed je relatie ook is, iedereen heeft een verleiding en komt die een keer tegen teminste dat is mijn meningquote:Op woensdag 13 september 2006 09:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop zeg, in 27 dagen je huwelijk van top tot flop?
Ze had eerlijk moeten zijn voor ze erin ging!
waar dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:02 schreef Anitra het volgende:
Mag ik je vragen wat Monique gedaan heeft?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
och, het huwelijk stelde dan toch al weinig voor toch? Schijnbaar heeft Monique de behoefte totaal niet om rationeel te denken. Had dan een grote meid geweest en je huwelijk voor BB beeindigt. Spijt me zeer maar als je na zo'n korte periode al gewoon je gezin laat barsten zonder ook maar 1 rationele reactie dan heeft dat niet met de onstuimigheid van verliefdheid te maken maar meer met het feit dat Mo haar hele huwelijk haar niets kan schelen.
Tegen die tijd mag je mijn brute bak wel lenen om door de muren van het BB huis te boren, tis toch een veel te dure leasebak en de bijtelling wil ik er wel uit hebben hehehehquote:Op woensdag 13 september 2006 09:05 schreef Coraatje het volgende:
[..]
daar ben ik het ook wel mee eens denk ik (beeld mezelf in dat ik me vriend zie fozen) nee ik weet niet wat ik zou doen,dus kan ook niet oordelen hoe ik zou reageren
Ook al kom je dat tegen dan wil dat nog niet zeggen dat je eraan toe moet geven. Belofte maakt schuld!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:08 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat was ze denk ik ook pfff ik ben ook al 12,5 jaar samen met mijn vriend 5 jaar geleden kwam ik ook iemand tegen die me in vuur en vlam zetten dat is niet iets wat je plent dat gebeurd je hoe goed je relatie ook is, iedereen heeft een verleiding en komt die een keer tegen teminste dat is mijn mening
of je huwelijk stelde al geen ruk voor?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:07 schreef Ireth het volgende:
Als je als getrouwd stel het goed vind dat de vrouwelijke helft vanaf heden 24 uur per dag te volgen is (als de streams meewerken het is), op het toilet, onder de douche, nude, naakt, bloot en nog meer naakt, dan vind ik het wel heel erg kleinzerig om te gaan lopen piepen over 'een kusje'.
Ze gedragen zich als verliefde pubers, kan die vent zijn actie goed voorstellen. Die wordt vast uitgelachen op zijn werk, en die kinderen op school zullen ook wel met de nek worden aangekeken. Want een muts is die Monique.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:09 schreef riri het volgende:
Geef eens antwoordt op wat Monique gedaan heeft?
Het gaat er niet om wat Monique gedaan heeft, het gaat er om wat dat kennelijk voor de buitenwereld (in dit geval haar echtgenoot en kinderen) betekent.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:09 schreef riri het volgende:
Welke streams?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:12 schreef flugeltje het volgende:
HIer gaat het over de streams.
Ergelijk eigenlijk hoe ze op de BB6-site altijd '" mooi weer"blijven spelen terwijl er toch duidelijk stront aan de knikker is.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
op de site (BB) :
08:10Genieten van een welverdiende nachtrust
Na het behalen van de Weekopdracht, genieten de Bewoners van hun welverdiende nachtrust. Ze liggen dan ook, al dan niet snurkend, nog allemaal op één oor.
papierenversiequote:Op woensdag 13 september 2006 09:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
huh? online of papieren versie? *ik nie zie nie*
Zet jij ze even aan danquote:Op woensdag 13 september 2006 09:12 schreef flugeltje het volgende:
Discussiëren over Monique en Tijn kan nu in een ander topic
je kan die verleiding in een huis niet ontwijken je ziet hem bij het opstaan ,bij het slapen gaan bij het tanden poesten bij het eten 24 uur per dag ,daarom is de situatie anders en in een sneltrein daar bij bb alle bewoners die er ooit ingezeten hebben zeggen dat ,dat het een snelkookpan is,dus alles gaat snelle ern heviger dan in het echte wereldje omdat in de echte wereld je weg kan lopenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:10 schreef Addi het volgende:
[..]
Ook al kom je dat tegen dan wil dat nog niet zeggen dat je eraan toe moet geven. Belofte maakt schuld!
Monique is niet eerlijk geweest tegen haar gezin. Schijnbaar laat ze deze namelijk makkelijk los dus had ze dat al voor dat ze het huis in ging moeten doen. Ze wist welke risico's ze ging lopen!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:09 schreef riri het volgende:
[..]
Mag ik je vragen wat Monique gedaan heeft?
Zijn de mensen hier nog wel normaal????
Er zijn vrouwen buiten het BBhuis die dagelijks hun man bedriegen en mannen die dagelijks hun vrouw bedriegen en toch leven ze met elkaar en doen alsof hun neus bloed....
mijne zijn zwart, jouwe ook?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:13 schreef Addi het volgende:
O ja.....DE STREAMS,laten we het dáár eens over hebben....*grinnik*
quote:
Je zit me te triggeren he?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:12 schreef flugeltje het volgende:
Discussiëren over Monique en Tijn kan nu in een ander topic
Chapeau, prachtig gesproken.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:13 schreef versabommie het volgende:
Monique is niet eerlijk geweest tegen haar gezin. Schijnbaar laat ze deze namelijk makkelijk los dus had ze dat al voor dat ze het huis in ging moeten doen. Ze wist welke risico's ze ging lopen!
En die vrouwen buiten het BB huis waar je het over heeft zijn ook oneerlijke stinkhoeren die het fatsoen niet in hun leugenachtige kadaver hebben om eerst hun relatie te beeindigen alvorens aan een ander te beginnen. Moge het vagevuur tot in den eeuwigheid over ze heenkomen! ( hetgeen ook geld voor de vreemdgaande mannen)
Je begint iets, maak het dan ook netjes af voor je aan een ander begint. Tis slechts een kwestie van fatsoen!
Dus is er iets meer karakter en standvastigheid voor nodig.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:13 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je kan die verleiding in een huis niet ontwijken je ziet hem bij het opstaan ,bij het slapen gaan bij het tanden poesten bij het eten 24 uur per dag ,daarom is de situatie anders en in een sneltrein daar bij bb alle bewoners die er ooit ingezeten hebben zeggen dat ,dat het een snelkookpan is,dus alles gaat snelle ern heviger dan in het echte wereldje omdat in de echte wereld je weg kan lopen
www.telegraaf.nl/prive/49858391/BB_Monique_opgeëist_door_man.htmlquote:Op woensdag 13 september 2006 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..], want die heb ik hier liggen en daar staat hetzelfde verhaal in (pagina 3 onderaan) als op de website van de Telegraf...
Ik hou niet van chatten, laat staan slow chatten.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:14 schreef flugeltje het volgende:
Als de streams het niet doen is het sowieso onzinnig om in dit topic te posten
Zoek dan eens één van de andere topics op, waaronder de SC
Don't tempt me...quote:
Er zijn nu geen streams, dus ook geen commentaarquote:Op woensdag 13 september 2006 09:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou niet van chatten, laat staan slow chatten.
Commentaren op de Streams leveren vind ik wel OK...
Dat zo'n Fiatje 500 nog zoveel schade kan doen, toch knapquote:Op woensdag 13 september 2006 09:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tegen die tijd mag je mijn brute bak wel lenen om door de muren van het BB huis te boren, tis toch een veel te dure leasebak en de bijtelling wil ik er wel uit hebben heheheh
hier staat toch echt:quote:Op woensdag 13 september 2006 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..], want die heb ik hier liggen en daar staat hetzelfde verhaal in (pagina 3 onderaan) als op de website van de Telegraf...
Das niet de papieren versie hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 09:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
www.telegraaf.nl/prive/49858391/BB_Monique_opgeëist_door_man.html
quote:Op woensdag 13 september 2006 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
Nog steeds geen streams? Je zou denken dat ze dit echt express doen.....
Na een emotionele avond, moet Monique vandaag een zware beslissing nemen. Haar gezin mist Monique en de Haagse heeft gisteravond besloten om er een nachtje over te slapen en dan te besluiten of ze in het Big Brother Huis blijft of niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:46 schreef rickfcdb het volgende:
Nieuwe dagboek regel op talpa: Monique staat voor een moeilijke keuze
Ik hoor alleen flugeltje : SSSSSCCCCCquote:Op woensdag 13 september 2006 10:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor Hilde al roepen: 'Connnnnsterrrrrnaaaaaattiieeeeee!!!!'...
Babbelen over deze bizarre situatie kan in SC!!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:19 schreef flugeltje het volgende:
Nou, als het niet werkt maar een slotje totdat er weer iets is om over te babbelen
* jaagt nog één keer iedereen het topic uit zolang er geen streams zijn om over te babbelen
Dat woord bestaat niet, maar dat sluit niet uit dat Hilde het zal roepen.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:03 schreef Sonique het volgende:
Constepatie?
SMS 'waarom doen de streams het niet' naar 1010quote:Op woensdag 13 september 2006 10:10 schreef riri het volgende:
Komt Talpa niet eens met een verklaring waarom de streams het niet doen?
Wat is hun emailadres?
info@talpamedia.nlquote:Op woensdag 13 september 2006 10:10 schreef riri het volgende:
Komt Talpa niet eens met een verklaring waarom de streams het niet doen?
Wat is hun emailadres?
heej ik kreeg geen lijst heb je de link?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:21 schreef riri het volgende:
Hartelijk dank voor je bericht en belangstelling voor TALPA. Wij stellen je reactie zeer op prijs! Hoewel alle berichten vanzelfsprekend worden gelezen, zijn wij vanwege de grote belangstelling helaas niet in staat iedere mail direct te beantwoorden. Om die reden is op onze internetsite een lijst geplaatst met veel voorkomende vragen met natuurlijk de bijbehorende antwoorden. Via de volgende link kom je direct bij deze lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |