lijkt me een hel, wippen met e10 zijn stemgeluid op de achtergrond!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:19 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bron Talpa:
"Tijdens alle commotie geeft Tijn Monique een brute afscheidswip, uiteraard voorzien van een live monoloog door E10"
Maatjes-sexquote:Op woensdag 13 september 2006 02:20 schreef Stereotomy het volgende:
ZE ZIJN TOCH MAATJES!!Als je dat gezegd hebt mag je alles doen, dat snap je toch wel!!
gaat ie nog de vlieger zingen ook die ron brandsteder Jrquote:Op woensdag 13 september 2006 02:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
lijkt me een hel, wippen met e10 zijn stemgeluid op de achtergrond!
COS, da's toch een soort SC?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:21 schreef golfer het volgende:
En dat zien jullie allemaal op de streams en plaatsen jullie hier als COS ?![]()
Je hebt zeker de moeder van Janine niet op TV gezien vorige week?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik vind niet dat janine zich mag voortplanten!
heeft niets met haar huidskleur te maken overigens, maar met haar irritatiegraad....je moet er niet aan denken dat er meer van zulke op dees aard komen!
dat wor elke bb geroepen hahahahaquote:Op woensdag 13 september 2006 02:21 schreef mazaru het volgende:
Realiseren jullie je wel dat we nu historie meemaken??
Dit is met stip de slechtste BB ooit![]()
dat mocht toch niet van die strenge modjes van ons hier?quote:
Het bleef geloof ik bij het betere mondwerk...quote:Op woensdag 13 september 2006 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
Had Hieke ook niet een wip met iemand toen ze een relatie had?
dat hij moge rotten!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:21 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
gaat ie nog de vlieger zingen ook die ron brandsteder Jr
Daarom hebben ze NorthernStar ingehuurd, die mag de regels dan ook implementerenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:22 schreef golfer het volgende:
[..]
dat mocht toch niet van die sternge modjes van ons hier?![]()
Ik wou dat 't niet hoefdequote:Op woensdag 13 september 2006 02:21 schreef mazaru het volgende:
Realiseren jullie je wel dat we nu historie meemaken??
Dit is met stip de slechtste BB ooit![]()
Helemaal met je eens! BB heeft juist vanavond in de uitzending de zaken nog meer laten lijken dan ze zijn. Ik verbaasde me daarover, bij het zien van de beelden en met nog suggestievere achtergrondmuziek die erachter was gemonteerd. Ze zullen daar ongetwijfeld reacties op hebben gekregen.quote:Het is niet heel erg oke. Het was heel erg oke geweest als ze het in de uitzending op een normale manier hadden laten zien. Dit was te overdreven in beeld gebracht. Logisch dat "de buitenwereld" dan gaat reageren.
Ze (BB) zijn hypocriet.
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:21 schreef golfer het volgende:
En dat zien jullie allemaal op de streams en plaatsen jullie hier als COS ?![]()
Zou me niks verbazen, weg dus met de zusjesquote:Op woensdag 13 september 2006 02:23 schreef Kaleddis het volgende:
Misschien hebben de ouders van Mo en Sab wel gebeld. Die hoor ik ook verdacht veel in het gesprek voorbij komen.... Of draaf ik nu door ?
Euh, en Monique zelf danquote:Op woensdag 13 september 2006 02:16 schreef Sonique het volgende:
Zijn ze ook niet verantwoordelijk voor. maar toch blijf ik er bij dat BB wel een morele verplichitng heeft als het om kinderen gaat (de kinderen van Monique in dit geval)
de rest van de bb huizen in de wereld zijn een waar sodom en gomorra , hier zitten we opgescheept met een klooster.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:23 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Het bleef geloof ik bij het betere mondwerk...
...toen moesten Hieke en Fewwwdi ook bij Hummie op het matje komen...
Zolang het maar over BB gaat toch?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daarom hebben ze NorthernStar ingehuurd, die mag de regels dan ook implementeren
Ehm.. de tieten zijn niet zo.. maar de positieve energie.. Ik mag dat wel !quote:Op woensdag 13 september 2006 02:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, weg dus met de zusjes![]()
Ik vond het nogal meevallen. Toen ik de streams zat te kijken vond ik het meer lijken op een stel verliefde pubers. In de uitzending kwam dat minder aan de orde, ze deden het meer lijken alsof Monique met Tijn speelde.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:23 schreef Tissik het volgende:
quote]Op woensdag 13 september 2006 02:15 schreef Lyza het volgende:
[..]
Helemaal met je eens! BB heeft juist vanavond in de uitzending de zaken nog meer laten lijken dan ze zijn. Ik verbaasde me daarover, bij het zien van de beelden en met nog suggestievere achtergrondmuziek die erachter was gemonteerd. Ze zullen daar ongetwijfeld reacties op hebben gekregen.
Zolang het maar niet uit de hand loopt, toch?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zolang het maar over BB gaat toch?
Vorig jaar ging het vaker over de goudvissen, de solicitatie, "ik ga een bakje koffie zetten", "Wat ik nu toch heb meegemaakt" etc.
Vergezeld van een hele hoop![]()
![]()
![]()
![]()
En blijkbaar heeft BB het zo subtiel gebracht dat MO direct wil opstappen.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zijn ze ook niet verantwoordelijk voor. maar toch blijf ik er bij dat BB wel een morele verplichitng heeft als het om kinderen gaat (de kinderen van Monique in dit geval)
IN de handquote:Op woensdag 13 september 2006 02:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zolang het maar niet uit de hand loopt, toch?![]()
ik heb morele zwijgplicht, alles wat ik gezien heb ontken ik en heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:26 schreef noucky het volgende:
Je kunt in een uitzending dat laten zien wat je wilt laten zien. Feit blijft dat het werkelijk is gebeurd en wij streamers zien het.
Ik ga ff een bakkie zetten!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zolang het maar niet uit de hand loopt, toch?![]()
Ja... maar 4xquote:Op woensdag 13 september 2006 02:28 schreef Kaleddis het volgende:
Ook alleen nog maar stream 4 ?
Die opdracht is al "geslaagd verklaard".quote:Op woensdag 13 september 2006 02:29 schreef avonne het volgende:
Als ze nu 11 uur gaan slapen, hoeven ze nog maar 24 uur wakker te zijntja, tis triest
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga ff een bakkie zetten!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wegwezen dan, Mon is geen kleuter en als ze zich niet kan inhouden dan zal ze zich moeten inBINDEN. Dit wist ze van tevoren en zo niet, dan is het een naieve doos die plat op haar bek mag gaan. Jammer voor haar kinderen, maar nog steeds haar verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:27 schreef NorthernStar het volgende:
crosspost
[..]
En blijkbaar heeft BB het zo subtiel gebracht dat MO direct wil opstappen.
Onbegrijpelijk dat ze dit niet vol op de streams knallen.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:25 schreef toxikon het volgende:
de rest van de bb huizen in de wereld zijn een waar sodom en gomorra , hier zitten we opgescheept met een klooster.
Hard.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wegwezen dan, Mon is geen kleuter en als ze zich niet kan inhouden dan zal ze zich moeten inBINDEN. Dit wist ze van tevoren en zo niet, dan is het een naieve doos die plat op haar bek mag gaan. Jammer voor haar kinderen, maar nog steeds haar verantwoordelijkheid.
Ja, de kinderen van Mo wilden het.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:30 schreef Lyza het volgende:
[..]
Die opdracht is al "geslaagd verklaard".
Ze hadden er zwoele muziek achter gemonteerd, en als je de streams niet kijkt, suggereert dat alsof dat de gehele sfeer was van langere duur.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik vond het nogal meevallen. Toen ik de streams zat te kijken vond ik het meer lijken op een stel verliefde pubers. In de uitzending kwam dat minder aan de orde, ze deden het meer lijken alsof Monique met Tijn speelde.
Too little, too late.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze dit niet vol op de streams knallen.![]()
Het zou zelfs een leuk maatschappelijk debatje op kunnen leveren.
Vroeger was Hummie een trol die over lijken ging, het lijkt wel of ze nu even wat karma probeert binnen te hengelen.![]()
Jij bent hardquote:Op woensdag 13 september 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wegwezen dan, Mon is geen kleuter en als ze zich niet kan inhouden dan zal ze zich moeten inBINDEN. Dit wist ze van tevoren en zo niet, dan is het een naieve doos die plat op haar bek mag gaan. Jammer voor haar kinderen, maar nog steeds haar verantwoordelijkheid.
Je bent lief als je boos bentquote:Op woensdag 13 september 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
De opdracht is al gehaaldquote:Op woensdag 13 september 2006 02:29 schreef avonne het volgende:
Als ze nu 11 uur gaan slapen, hoeven ze nog maar 24 uur wakker te zijntja, tis triest
waarschijnlijk oma geworden en de scherpe kantjes kwijtgeraaktquote:Op woensdag 13 september 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Vroeger was Hummie een trol die over lijken ging, het lijkt wel of ze nu even wat karma probeert binnen te hengelen.![]()
Komop zeg, uitgerekend jij gaat zoiets zeggen terwijl jij met de dag softer aan het worden bent....quote:Op woensdag 13 september 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Rellenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg, uitgerekend jij gaat zoiets zeggen terwijl jij met de dag softer aan het worden bent....
Ik zie je binnen nu en een maand nog discussies aangaan over breipatronen, dakhaas!
Onbegrijpelijk, ja. Dat laatste lukt sowieso niet meer.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Flirten??? Ongewenste intimiteiten !!!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:35 schreef noucky het volgende:
Het leukste van dit alles vind ik nog dat E10 zich een heel andere rol moet gaan aanmeten als hij de aantijgingen van "de buitenwereld" tot zich door gaat dringen.
E10 kon in zijn ogen alleen maar iemand zijn door te gaan flirten en grote onvriendelijke/asociale bek open te gaan trekken.
Daar dit nu niet meer kan zal blijken of hij volwassen is of niet. SO NOT.
ik vind wel dat je wat ver gaat heur...enige nuance zou toch kunnen?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
Lief en hard, ja, dat omschrijft mij wel![]()
Ach, kom nou toch, iedereen stoort zich hier toch aan, wat een gezemel. Gooi die streams aan, stelletje watjes![]()
![]()
Nee hoor, dan speelt alles zich af in de DBK en houdt iedereen z'n mond als ze naar buiten komen. Nu hadden we gewoon tijdenlang geen streams. Dat is censuur. Dan is er echt wat aan de hand.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:33 schreef Dropkick het volgende:
En ik heb nog steeds het gevoel dat het om een geheime missie ofzo gaat.
Ga nog even doorquote:Op woensdag 13 september 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
Lief en hard, ja, dat omschrijft mij wel.....
precies, nou zal die zijn losse handjes wel op milica gaan botvierenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Flirten??? Ongewenste intimiteiten !!!
Die twee hebben alles bereikt met hun domme blondjes uitstraling en zogenaamde naiviteit.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:33 schreef Tissik het volgende:
Ik geloof namelijk helemaal niet dat Mo en Sabrina net zo waus van hun aanbidders zijn in het huis als zij van hen, maar dat ze simpelweg niet de kunst verstaan om ook eens "niet zo aardig te zijn" en daarmee des te meer respect af te dwingen. Ik denk, dat die beide vrouwen daar grote moeite mee hebben. En juist daarom aan respect inboeten.
weet ikquote:Op woensdag 13 september 2006 02:30 schreef Lyza het volgende:
[..]
Die opdracht is al "geslaagd verklaard".
Je let niet op! Ze zeiden dat ze maatjes waren! De grens van maatjes-zijn ligt bij fistfucken!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:37 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
precies, nou zal die zijn losse handjes wel op milica gaan botvieren![]()
Nuance..quote:Op woensdag 13 september 2006 02:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik vind wel dat je wat ver gaat heur...enige nuance zou toch kunnen?
Conclusie: Siliconen zijn gevoelloos!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:37 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
precies, nou zal die zijn losse handjes wel op milica gaan botvieren![]()
100% mee eens, wat een schijnvertoning zoquote:Op woensdag 13 september 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
Lief en hard, ja, dat omschrijft mij wel![]()
Ach, kom nou toch, iedereen stoort zich hier toch aan, wat een gezemel. Gooi die streams aan, stelletje watjes![]()
![]()
Hummie is op sommige dingen juist erg moralistisch. Met name drank en sex. Ze staat voortdurend op de rem als het daarover gaat.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
ik durf bijna te beweren dat je op de geur van zo'n posting van mij afkwam hahahahaquote:Op woensdag 13 september 2006 02:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nuance.. hoe lang heb JIJ erover gedaan dat uit je toetsenbord te rammelen? Vast niet gelukt zonder te lachen![]()
Ja, dat kan, maar moet dat? BB is toch hard, doe het dan ookquote:Op woensdag 13 september 2006 02:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik vind wel dat je wat ver gaat heur...enige nuance zou toch kunnen?
Wat weet jij daarvanquote:Op woensdag 13 september 2006 02:34 schreef versabommie het volgende:
Komop zeg, uitgerekend jij gaat zoiets zeggen terwijl jij met de dag softer aan het worden bent....
Ik zie je binnen nu en een maand nog discussies aangaan over breipatronen, dakhaas!
bij anaal fisten danwel he, vaginaal mag nog steedsquote:Op woensdag 13 september 2006 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je let niet op! Ze zeiden dat ze maatjes waren! De grens van maatjes-zijn ligt bij fistfucken!![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar moet dat? BB is toch hard, doe het dan ook![]()
heb je wel enig idee hoe groot het percentage siliconen daar is?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Conclusie: Siliconen zijn gevoelloos!![]()
Hallo,quote:Op woensdag 13 september 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Eehmm aan de reacties te zien op de handjes van E10... de scans van Scanhomme en persoonlijke intuïtie... 90% ??quote:Op woensdag 13 september 2006 02:40 schreef farceman het volgende:
[..]
heb je wel enig idee hoe groot het percentage siliconen daar is?
Nâh, naïef zijn ze zeer zeker (de één nog meer dan de ander). En wellicht hebben ze daar profijt van ondervonden (igv Mo denk ik dat), maar Sabrina lijkt daarvan toch vooral de dupe te zijn geweest in haar leven. Wat nou pay back time? Iedere slijmbal die misbruik maakt van de goedgelovigheid of naïvieit van een ander, is geen knip voor de neus waard.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Die twee hebben alles bereikt met hun domme blondjes uitstraling en zogenaamde naiviteit.
Daar hebben ze altijd van geprofiteerd -daar zijn ze ook op geslecteerd- en nu is het pay back time.
De neukpartij van Bart en Sabine heeft BB groot gemaakt en ik zie Menno nog in zijn NAC-shirtje in een emmer kotsen.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:39 schreef NorthernStar het volgende:
Hummie is op sommige dingen juist erg moralistisch. Met name drank en sex. Ze staat voortdurend op de rem als het daarover gaat.
nou zal je vertellen, ik zeg doe op die pizza diavola maar extra chilli pepperoni..staan die pizzaboeren me uit te lachen....bleek het te heet te zijn volgens hun...nou vreet ik bijna overal sambal bij omdat ik het heerlijk vind, dat gevoel elke ochtend of je je organen eruit moet schijten dus ik at braaf door...hadden ze gewoon een weddenschap gemaakt dat ik 'm niet op zou eten....quote:Op woensdag 13 september 2006 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Wat weet jij daarvan
Jij hebt met je vette kop een paar weken kindermenuutjes in Italie zitten vreten omdat je pizza's en pasta's eng vindt.![]()
Check.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
De neukpartij van Bart en Sabine heeft BB groot gemaakt en ik zie Menno nog in zijn NAC-shirtje in een emmer kotsen.
Zogenaamde naiviteit heh. LEZEN. De zusjes zijn niet naief, ze doen naief.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nâh, naïef zijn ze zeer zeker (de één nog meer dan de ander). En wellicht hebben ze daar profijt van ondervonden (igv Mo denk ik dat), maar Sabrina lijkt daarvan toch vooral de dupe te zijn geweest in haar leven. Wat nou pay back time? Iedere slijmbal die misbruik maakt van de goedgelovigheid of naïvieit van een ander, is geen knip voor de neus waard.
IDD: Nu echt weg.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:43 schreef Lyza het volgende:
En nu missen we ook nog het oh zo fijne geroddel van de medebewoners die uiteraard in eerste instantie naar de dames toe vol begrip en medeleven reageerden en nu in hun slaapkamertjes het er samen nog ff over hebben. Waar dan uiteraard blijkt dat een aantal helemaal niet zo begripvol en medelevend zijn.
Kortom; KUT.
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
De neukpartij van Bart en Sabine heeft BB groot gemaakt en ik zie Menno nog in zijn NAC-shirtje in een emmer kotsen.
.... en iedere blonde siliconentrut die een kereltje om haar vinger probeert te winden om een paar ton te winnen ook niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:41 schreef Tissik het volgende:
Iedere slijmbal die misbruik maakt van de goedgelovigheid of naïvieit van een ander, is geen knip voor de neus waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |