quote:Op woensdag 13 september 2006 02:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga ff een bakkie zetten!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wegwezen dan, Mon is geen kleuter en als ze zich niet kan inhouden dan zal ze zich moeten inBINDEN. Dit wist ze van tevoren en zo niet, dan is het een naieve doos die plat op haar bek mag gaan. Jammer voor haar kinderen, maar nog steeds haar verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:27 schreef NorthernStar het volgende:
crosspost
[..]
En blijkbaar heeft BB het zo subtiel gebracht dat MO direct wil opstappen.
Onbegrijpelijk dat ze dit niet vol op de streams knallen.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:25 schreef toxikon het volgende:
de rest van de bb huizen in de wereld zijn een waar sodom en gomorra , hier zitten we opgescheept met een klooster.
Hard.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wegwezen dan, Mon is geen kleuter en als ze zich niet kan inhouden dan zal ze zich moeten inBINDEN. Dit wist ze van tevoren en zo niet, dan is het een naieve doos die plat op haar bek mag gaan. Jammer voor haar kinderen, maar nog steeds haar verantwoordelijkheid.
Ja, de kinderen van Mo wilden het.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:30 schreef Lyza het volgende:
[..]
Die opdracht is al "geslaagd verklaard".
Ze hadden er zwoele muziek achter gemonteerd, en als je de streams niet kijkt, suggereert dat alsof dat de gehele sfeer was van langere duur.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik vond het nogal meevallen. Toen ik de streams zat te kijken vond ik het meer lijken op een stel verliefde pubers. In de uitzending kwam dat minder aan de orde, ze deden het meer lijken alsof Monique met Tijn speelde.
Too little, too late.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze dit niet vol op de streams knallen.![]()
Het zou zelfs een leuk maatschappelijk debatje op kunnen leveren.
Vroeger was Hummie een trol die over lijken ging, het lijkt wel of ze nu even wat karma probeert binnen te hengelen.![]()
Jij bent hardquote:Op woensdag 13 september 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wegwezen dan, Mon is geen kleuter en als ze zich niet kan inhouden dan zal ze zich moeten inBINDEN. Dit wist ze van tevoren en zo niet, dan is het een naieve doos die plat op haar bek mag gaan. Jammer voor haar kinderen, maar nog steeds haar verantwoordelijkheid.
Je bent lief als je boos bentquote:Op woensdag 13 september 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
De opdracht is al gehaaldquote:Op woensdag 13 september 2006 02:29 schreef avonne het volgende:
Als ze nu 11 uur gaan slapen, hoeven ze nog maar 24 uur wakker te zijntja, tis triest
waarschijnlijk oma geworden en de scherpe kantjes kwijtgeraaktquote:Op woensdag 13 september 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Vroeger was Hummie een trol die over lijken ging, het lijkt wel of ze nu even wat karma probeert binnen te hengelen.![]()
Komop zeg, uitgerekend jij gaat zoiets zeggen terwijl jij met de dag softer aan het worden bent....quote:Op woensdag 13 september 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Rellenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg, uitgerekend jij gaat zoiets zeggen terwijl jij met de dag softer aan het worden bent....
Ik zie je binnen nu en een maand nog discussies aangaan over breipatronen, dakhaas!
Onbegrijpelijk, ja. Dat laatste lukt sowieso niet meer.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Flirten??? Ongewenste intimiteiten !!!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:35 schreef noucky het volgende:
Het leukste van dit alles vind ik nog dat E10 zich een heel andere rol moet gaan aanmeten als hij de aantijgingen van "de buitenwereld" tot zich door gaat dringen.
E10 kon in zijn ogen alleen maar iemand zijn door te gaan flirten en grote onvriendelijke/asociale bek open te gaan trekken.
Daar dit nu niet meer kan zal blijken of hij volwassen is of niet. SO NOT.
ik vind wel dat je wat ver gaat heur...enige nuance zou toch kunnen?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
Lief en hard, ja, dat omschrijft mij wel![]()
Ach, kom nou toch, iedereen stoort zich hier toch aan, wat een gezemel. Gooi die streams aan, stelletje watjes![]()
![]()
Nee hoor, dan speelt alles zich af in de DBK en houdt iedereen z'n mond als ze naar buiten komen. Nu hadden we gewoon tijdenlang geen streams. Dat is censuur. Dan is er echt wat aan de hand.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:33 schreef Dropkick het volgende:
En ik heb nog steeds het gevoel dat het om een geheime missie ofzo gaat.
Ga nog even doorquote:Op woensdag 13 september 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
Lief en hard, ja, dat omschrijft mij wel.....
precies, nou zal die zijn losse handjes wel op milica gaan botvierenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Flirten??? Ongewenste intimiteiten !!!
Die twee hebben alles bereikt met hun domme blondjes uitstraling en zogenaamde naiviteit.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:33 schreef Tissik het volgende:
Ik geloof namelijk helemaal niet dat Mo en Sabrina net zo waus van hun aanbidders zijn in het huis als zij van hen, maar dat ze simpelweg niet de kunst verstaan om ook eens "niet zo aardig te zijn" en daarmee des te meer respect af te dwingen. Ik denk, dat die beide vrouwen daar grote moeite mee hebben. En juist daarom aan respect inboeten.
weet ikquote:Op woensdag 13 september 2006 02:30 schreef Lyza het volgende:
[..]
Die opdracht is al "geslaagd verklaard".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |