Ja precies de twee dingen die BB smeuig maken dus.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
De neukpartij van Bart en Sabine heeft BB groot gemaakt en ik zie Menno nog in zijn NAC-shirtje in een emmer kotsen.
Prettig vooruitzichtquote:Op woensdag 13 september 2006 02:43 schreef NorthernStar het volgende:
Dus wat houden we over zonder Monique en Saartje?
"Zouden Marcia en Egbert weer woorden krijgen over of Marica het kan 'handelen' in BB?"
"Zou het Hilde lukken om een dag niet te klagen?"
"Gaan Micheline en Semih nog een keer stiekem een vluggertje doen?"
Blijf kijken tot eind december en je weet het!
Happy happy joy joy
Nix mis met mijn leesvermogen: ik spreek de zogenaamde naïviteit dan ook tegen als zijnde een werkelijke naïviteit!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zogenaamde naiviteit heh. LEZEN. De zusjes zijn niet naief, ze doen naief.
Jippie, verheug me er nu al opquote:Op woensdag 13 september 2006 02:43 schreef NorthernStar het volgende:
"Zouden Marcia en Egbert weer woorden krijgen over of Marica het kan 'handelen' in BB?"
Happy happy joy joy
Het gaat er niet om wat we overhouden, het gaat erom dat Hummie de streams platgooit als het even te heet onder de voeten wordt van de zusjes. Zijn volwassen mensen al zou je dat niet vermoeden als je ze hoort pratenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:43 schreef NorthernStar het volgende:
Happy happy joy joy
hoho! wat is er mis met blonde siliconentrutten die door hebben dat een vrouwenkut harder trekt dan 10 paarden ( grootmoeders gezegde!) en dat uitbuiten? ik bedoel al zouden ze er een wokkel bij me indraaien, ik zou het spel lekker meespelen en ze naderhand nix kwalijk nemen ...quote:Op woensdag 13 september 2006 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
.... en iedere blonde siliconentrut die een kereltje om haar vinger probeert te winden om een paar ton te winnen ook niet.
Ohw, das morgen toch? Tenminste... E10 weet niet of het nu op de 13e of de 14e een knalfuif met chips en cola is?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:46 schreef mets het volgende:
jullie nog gefeliciteerd met de verjaaardag van de vriendin van E10
nee joh die is de 14e sept jarigquote:Op woensdag 13 september 2006 02:46 schreef mets het volgende:
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:46 schreef mets het volgende:
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:49 schreef Jammie het volgende:
Zou dit de grote verrassing zijn waar Hummie het over had?
als bb keihard is dan kunnen ze dat huwelijk toch gewoon naar de klote laten gaan?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:49 schreef Jammie het volgende:
Zou dit de grote verrassing zijn waar Hummie het over had?
Nou het gaat mij eigenlijk wel om het vertrek van die twee. Dat Hummie (met al haar nukken en eigenzinnige opvattingen over hoe BB moet lopen) blijft is iig zeker. Zonder Mo en SA is er voor mij weinig meer an geloof ik.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat we overhouden, het gaat erom dat Hummie de streams platgooit als het even te heet onder de voeten wordt van de zusjes. Zijn volwassen mensen al zou je dat niet vermoeden als je ze hoort praten![]()
zullen we voor de muur van de tuin gaan zingen ? lijkt me toch wel leuk voor E10 he.quote:
Daar is helemaal niets mis mee -mooie streams en tv- maar het probleem lijkt mij datquote:Op woensdag 13 september 2006 02:48 schreef versabommie het volgende:
hoho! wat is er mis met blonde siliconentrutten die door hebben dat een vrouwenkut harder trekt dan 10 paarden ( grootmoeders gezegde!) en dat uitbuiten? ik bedoel al zouden ze er een wokkel bij me indraaien, ik zou het spel lekker meespelen en ze naderhand nix kwalijk nemen ...
wie ?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:51 schreef versabommie het volgende:
Wat ik me afvraag in het hele geheel is wat die fucking jeroen in het huis doet!
Jeroen... wiequote:Op woensdag 13 september 2006 02:51 schreef versabommie het volgende:
Wat ik me afvraag in het hele geheel is wat die fucking jeroen in het huis doet!
ohw men, wat een kicke smiley:quote:Op woensdag 13 september 2006 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Daar is helemaal niets mis mee -mooie streams en tv- maar het probleem lijkt mij dat [afbeelding] de streams op de fontein gooit.![]()
Dat bedoel ik dus. Die gast is totaal niet 1 van de groep, hij past nergens bij, is onverstaanbaar en valt niet op...zou die 1 van hummer zijn?quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:53 schreef BorTheWolf het volgende:ik zag een bewoner. Hey joh verpest me streams niet, ga is uit beeld
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:51 schreef toxikon het volgende:
als bb keihard is dan kunnen ze dat huwelijk toch gewoon naar de klote laten gaan?
wie bedoel je ?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Die gast is totaal niet 1 van de groep, hij past nergens bij, is onverstaanbaar en valt niet op...zou die 1 van hummer zijn?
Ieder zijn ding, ik schakel weg als ik dat hysterische geblaat hoor. In ieder geval Mon mag wel weg, Sabje trek ik wel in combi met E10. Kan nog wat leuke beelden geven. Maar Mon die vreemdgaat met Tijn...........shutdown en dat motten we niet hebben ejquote:Op woensdag 13 september 2006 02:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nou het gaat mij eigenlijk wel om het vertrek van die twee. Dat Hummie (met al haar nukken en eigenzinnige opvattingen over hoe BB moet lopen) blijft is iig zeker. Zonder Mo en SA is er voor mij weinig meer an geloof ik.
idd goed samen gevat.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:56 schreef noucky het volgende:
Wat een saaie avond terwijl er blijkbaar zoveel is gebeurd
wacht maar tot ie zn broek weer is uittrekt, das pas saai.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:59 schreef noucky het volgende:
Ik wil niet steeds hetzelfde zien van E10, wordt zo saai
Ja ieder zijn ding. Maar wat is er nu spannend aan dat bijv. Marlies en Tijn iets zouden krijgen? Niks eigenlijk. Juist het gegeven dat Mo een vent en een stel kids heeft vond ik boeiend. Maar ja...quote:Op woensdag 13 september 2006 02:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, ik schakel weg als ik dat hysterische geblaat hoor. In ieder geval Mon mag wel weg, Sabje trek ik wel in combi met E10. Kan nog wat leuke beelden geven. Maar Mon die vreemdgaat met Tijn...........shutdown en dat motten we niet hebben ej![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 03:02 schreef versabommie het volgende:
ja mensen ik ga me nest in....gebeurt toch geen ene reet! truste!
Hoezo ? Zijn huwelijk strandde anders ook door televisie !quote:
En dan sluit het hele circus de tent. Errug boeiend jaquote:Op woensdag 13 september 2006 03:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Juist het gegeven dat Mo een vent en een stel kids heeft vond ik boeiend. Maar ja... [afbeelding]
maar die kerel maakte wel mooie TV (voor die tijd)quote:Op woensdag 13 september 2006 03:04 schreef aster-x het volgende:
[..]
Zijn huwelijk strandde ook door televisie !
quote Wikipedia:
Na enkele jaren ging het zowel privé als zakelijk minder goed met Willem Ruis. Zijn huwelijk strandde omdat hij te weinig tijd aan zijn gezin kon besteden en er ontstond een discussie over de enorme kosten van zijn Sterrenshow.
Wat heeft dat te maken met het feit dat we nu geen streams hebbenquote:Op woensdag 13 september 2006 03:06 schreef noucky het volgende:
Als de fokkers eens in BB gingen, hebben ze nadien ook niet zoveel commentaar meer en/of ze lezen dat ze op ons ook commentaar hebben
Ja, doei, ik ben natuurlijk niet compleet debielquote:Op woensdag 13 september 2006 03:06 schreef noucky het volgende:
Als de fokkers eens in BB gingen, hebben ze nadien ook niet zoveel commentaar meer en/of ze lezen dat ze op ons ook commentaar hebben
Jij gaat BB niet in? Owquote:Op woensdag 13 september 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, doei, ik ben natuurlijk niet compleet debiel![]()
Nee, ik zei dat ik niet COMPLEET debiel benquote:
Als BB of een goed selectiebeleid had, of de zaak mbt familie en aanhang goed dichttimmerde, hadden ze misschien niet ieder keer dit soort gekut en konden ze misschien eindelijk het programma maken zoals het volgens henzelf bedoeld is.quote:Op woensdag 13 september 2006 03:06 schreef noucky het volgende:
Hear hear.quote:Op woensdag 13 september 2006 03:14 schreef NorthernStar het volgende:
Als BB of een goed selectiebeleid had, of de zaak mbt familie en aanhang goed dichttimmerde, hadden ze misschien niet ieder keer dit soort gekut en konden ze misschien eindelijk het programma maken zoals het volgens henzelf bedoeld is.
Ow, wat een mooie stoel. Wat lief van Hummie dat we die mogen zienquote:Op woensdag 13 september 2006 03:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik niet COMPLEET debiel ben![]()
[afbeelding]
Stoel![]()
Precies, maar we mogen het niet volgen op de streams.quote:Op woensdag 13 september 2006 03:16 schreef noucky het volgende:
Juist die wankele relaties zijn natuurlijk ook interesting.
al, excuses moiquote:
*gaat slapen gaan....quote:Op woensdag 13 september 2006 03:24 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
ineens verdacht rustig hier, iedereen zal ze monitor wel uit het raam geflikkerd hebben![]()
is goed ben ik eggie wel met zn geheime opdracht, weltrustenquote:Op woensdag 13 september 2006 03:30 schreef noucky het volgende:
we kunnen er hier wel een BB van maken !!!!!!!!!
Uhm... over BB natuurlijkquote:Op woensdag 13 september 2006 04:04 schreef PC eend het volgende:
Hele topics vol, terwijl er geen streams zijn, waar gaat dit over?
Misschien moet ik dan toch maar eens gaan teruglezenquote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 05:47 schreef tanjalies het volgende:
UIT DE TELEGRAAF VAN VANDAAG
Big Brother wordt echtgenoot te veel
Van onze redactie Privé
AALSMEER, woensdag
Grote commotie bij Big Brother gisteravond.
Monique (35) kreeg een bericht van haar boze man. De Haagse fitness-instructrice ging de afgelopen dagen erg gezellig om met de 24-jarige vrijgezelle bewoner Tijn.
Volgens bronnen kon haar man het niet meer aanzien, en reed naar Aalsmeer.
Daar eiste hij dat zijn vrouw haar spullen zou pakken.
De blondine, die een zoon van 14 en een dochter van 12 heeft, krijgt van het programma nu 24 uur bedenktijd. Zij zit samen met haar zus Sabrina in het huis.
Als dat klopt, wat is het dan voor flutprogramma?quote:
Zet je toch een andere zender op.quote:Volgens bronnen kon haar man het niet meer aanzien
lees hierbove boze echtgenoten zijn naar bb gereden en nu heeft monique en ik denk ook sbrina de keuze om te blijven of te gaan ,dat is ook de reden (denk ik) dat er geen streams zijn voledig afgesloten van de buitenwereld nuquote:Op woensdag 13 september 2006 06:51 schreef elcastel het volgende:
Iemand een (serieuze) samenvatting ? Het is niet meer echt te volgen wat er nou wel of niet echt gebeurt. Opeens is er géén weekopdracht meer, wil Mo eruit (en Sab ?) en zijn de streams wéér plat..
dat ook en ik weet niet hoe hun karakter is ,maar als mijn man daar zo staan en zo EISEN (of wie dan ook als men iets eist) ben ik geneigd juist heel hard het tegenovergestelde te doenquote:Op woensdag 13 september 2006 08:14 schreef riri het volgende:
Als m'n partner zoiets deed dat vergaf ik hem nooit
hieruit blijkt dat hij totaal geen vertrouwen heeft in je....dat is een klap
hoe in vredesnaam moet je je voelen als je die man ziet,dan ben je toch woest dat die openlijk zo aan je twijfelt....
Dan heb je meestal ook een reden om juist niet verder te willen gaanquote:Op woensdag 13 september 2006 08:20 schreef Sanne het volgende:
Misschien heeft die man wel redenen om haar niet te vertrouwen?
Ik vind dat Monique,althans bij mij komt dat zo over,veel verantwoordelijkheidsgevoel heeft voor anderen,ze is op de een of andere manier altijd juist behoorlijk voorzichtig,denk nooit in de eerste plaats aan zichzelf.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:20 schreef Sanne het volgende:
Misschien heeft die man wel redenen om haar niet te vertrouwen?
Blijft een blamage. Harder dan ooit, geen contact met de buitenwereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |