quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:07 schreef PPL het volgende:
Diergaarde Blijdorp?
quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:48 schreef PPL het volgende:
Het lijkt een parkeerplaats van een of ander evenementen terrein waarop ook water is bij de ingang.
Vandaar dat ik uitkwam in de dierentuin.
Game on!quote:
Nee hoor!quote:
dat is, behalve mijn huis, de enige lokatie die ik ooit heb opgezochtquote:
Speelstad Oranje met camping?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:36 schreef Rockfire het volgende:
Rockfire 1,5
Harmen1984 1
D.Rose 1
TARAraboemdijee 0,5
[afbeelding]
Klopt!quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:14 schreef DJKoster het volgende:
Speelstad Oranje met camping?
Voortaan wel ff precies zeggen wat het is hequote:Op dinsdag 12 september 2006 20:18 schreef Rockfire het volgende:
nijmegen, die was al geweest, maar wel een half puntje voor mij dus
Hmm, probleem. Wordt met Mandergrafveld daadwerkelijk hetzelfde bedoeld? Manderheide geeft veel hits op google waarbij de cirkels genoemd worden. Bij Mandergrafveld zag ik zo geen vermelding van de cirkels.quote:Op woensdag 13 september 2006 07:49 schreef Reza-impreza het volgende:
Het Mandergrafveld , bij het plaatsje Mander
dat lijkt mij een anti-slipschool (met dank aan mijn collegaquote:
Na controle OK bevonden.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat lijkt mij een anti-slipschool (met dank aan mijn collega), bij Lelystad
52°27'38.54"N
5°31'1.80"E
ah, OK, ik was dus iets te snel.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:29 schreef wimbo het volgende:
[..]
Na controle OK bevonden.
Normaal moet vraagsteller vertellen dat het juist is.
Goed genoegquote:Op woensdag 13 september 2006 07:49 schreef Reza-impreza het volgende:
Het Mandergrafveld , bij het plaatsje Mander
je zit al best redelijk in de buurt!quote:Op woensdag 13 september 2006 10:44 schreef Reza-impreza het volgende:
Ik ken zo'n bedrijf in woerden , maar dat is het niet
Is het juiste antwoord!quote:Op woensdag 13 september 2006 11:19 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Haarijnseplas. bij Vleuten
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik denk dat er nog aardig wat Nederland valt te ontdekken
Klopt!quote:Op woensdag 13 september 2006 13:58 schreef Price het volgende:
Koningin Julianatoren te Apeldoorn
naam?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:30 schreef Price het volgende:
Zuidlaren Evenementenhal
Ik heb het gecontroleerd: klopt!quote:Op woensdag 13 september 2006 14:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De Kuilen bij Mill
Safaripark Beekse Bergen, is goedquote:Op woensdag 13 september 2006 15:31 schreef Reza-impreza het volgende:
Beekse Bergen ( ik heb daar rechts nog een rallycursus gedaan )
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:50 schreef Rockfire het volgende:
theemsweg in Amsterdam, iets naar links ligt kartbaan Amsterdam (www.kartbaanamsterdam.nl), naar rechts station sloterdijk
Huis van Bewaring in Zwolle inderdaad. Hoe wist je zo snel dat het in Zwolle was?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gevangenis, Zwolle
Eerste was een gok, toen je zei dat het niet het ziekenhuis was, maar Zwolle wegliet, dacht ik, kon het toch wel eens Zwolle zijn. Toen zag ik pas de spoorlijnquote:Op woensdag 13 september 2006 17:25 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Huis van Bewaring in Zwolle inderdaad. Hoe wist je zo snel dat het in Zwolle was?
TARAraboemdijee 3,5
Rockfire 3
Price 2
Reza-impreza 2
Harmen1984 1
D.Rose 1
DJKoster 1
JCdeLeeuwarden 1
Againzender 0,5
Ik maak wel even een uitgezoomd screenshot, dan is de situatieschets denk ik wel duidelijkquote:Op woensdag 13 september 2006 18:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat het hele dorp?
Westerdiepsterdallen is goedquote:Op woensdag 13 september 2006 18:09 schreef DJKoster het volgende:
Westerdiepsterdallen
Dat was nog een hele klus om die te vinden met Google Earth![]()
Correct!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:07 schreef Price het volgende:
Akzo Nobel Hengelo
Verdorie, ik dacht nog dat lijkt wel dat weggetje naar die vage plaats waar de stok ooit lag, maar was te lui om dat op te zoeken. Had ik het toch maar gedaan....quote:Op woensdag 13 september 2006 18:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De FOK!stok is er ook ooit geweest (het heeft daadwerkelijk een plaatsnaambord, helemaal bij de grote weg)
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:21 schreef Rockfire het volgende:
Vredestein (Enschede)
Tja we kunnen niet altijd in de Randstad bezig zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 20:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het Oosten des lands is wel oververtegenwoordigd...
Correct!quote:Op woensdag 13 september 2006 21:03 schreef Price het volgende:
Planken Wambuis
Bedankt.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had de vraag die gesteld is inderdaad goed, maar het spelletje is locatie raden dus de eer is voor jou
precies in de rust van het voetbalquote:Op woensdag 13 september 2006 21:42 schreef Price het volgende:
[..]
Bedankt.
De volgende komt binnen enkele minuten.
Eindhoven ligt niet erg in de buurt.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:11 schreef Impry het volgende:
Op de een of andere manier vond ik het erg Eindhovens overkomen, maar krijg 't zo snel niet gevonden. Maar sowieso een TVP voor dit topic, lijkt me wel leuk om te gaan volgen!
3x in totaal. Ik heb hem de laatste keer op Kornwerderzand (Afsluitdijk) gelegd.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:13 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Verdorie, ik dacht nog dat lijkt wel dat weggetje naar die vage plaats waar de stok ooit lag, maar was te lui om dat op te zoeken. Had ik het toch maar gedaan....
Heb jij de stok ook nog in handen gehad?
Niet ver ten zuiden van de gezochte plaats kunnen ze dat wel heel goed.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:25 schreef Againzender het volgende:
ik kan er ff geen kaas van maken.....
nee, daar schiet je wat mee op in dit landquote:Op woensdag 13 september 2006 22:41 schreef Price het volgende:
[..]
Niet ver ten zuiden van de gezochte plaats kunnen ze dat wel heel goed.
Ik wist niet dat er een nieuwe stok was. Ik heb de tweede stok ooit in Delden neergelegd..quote:Op woensdag 13 september 2006 22:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
3x in totaal. Ik heb hem de laatste keer op Kornwerderzand (Afsluitdijk) gelegd.
Momenteel ligt hij op Ameland
Zie wat dat spelletje betreft verder:quote:Op woensdag 13 september 2006 22:53 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een nieuwe stok was. Ik heb de tweede stok ooit in Delden neergelegd..
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
kasteel Slangenburg te Doetinchem?
Ik zoek me i.d.d. een breuk , maar m'n kastelenkennis is vandaag +/- 500% meerquote:Op donderdag 14 september 2006 15:37 schreef Againzender het volgende:
jemig, wat hebben we toch veel kastelen in Nederland
leuke zoekopdracht
Mijn Kastelengids heb ik al helemaal doorgenomen, ben nu bezig met een site vol met foto's van kastelen in Nederlandquote:Op donderdag 14 september 2006 15:46 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Ik zoek me i.d.d. een breuk , maar m'n kastelenkennis is vandaag +/- 500% meer
Ik weet niet wat jij 'niet te moeilijk' vind, maar ik geloof dat de overige deelnemers van dit spel je daar geen gelijk in geven...quote:Op woensdag 13 september 2006 22:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet te moeilijk (denk ik)
Bedankt voor het controleren. Ik kon 'm niet zo snel vinden.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:37 schreef Rockfire het volgende:
Allereerst zijn er meerdere plaatsen met de naam Bergen, verder ligt het kasteel eigenlijk in de plaats Well. Maar helaas ik heb het gecontroleerd en het klopt niet...
Weet je het zeker?quote:
Google maar eens verder.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[afbeelding]
Westhove, lijkt niet echt op de luchtfoto
Dat was hem inderdaadquote:Op donderdag 14 september 2006 17:03 schreef Price het volgende:
[..]
Google maar eens verder.
[afbeelding]
Goed geantwoord.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Steengroeve ten oosten van Winterswijk
Winterswijkse Muschelkalkgroeve
Helemaal goedquote:Op donderdag 14 september 2006 20:07 schreef Price het volgende:
Militair Ereveld Grebbeberg
Als er niet om gevraagd wordt dan geef ik ze ook niet. Ik was er vandaag overdag niet en heb geen idee in hoeverre mensen daadwerkelijk op zoek zijn geweest (voor hetzelfde geld is er nog niemand mee bezig geweest)quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:36 schreef Price het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een hint?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zuidlaren
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
(...)
En de nieuwe opgave. Hoe heet dit gebouw en waar staat het? (Als je ook nog eens weet wat er in het gebouw zit dan vind ik je helemaal geweldig)
(...)
Daarom had ik de naam van de architect snel weer weggehaald, ik neem aan niet snel genoeg?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Noorder Sanatorium. Je hebt iets teveel info gegeven. Maar dat mag de pret niet drukken. Was het eerst op de Veluwe aan het zoeken.
Herstel, Pharma Bio Researchquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Pharma Bio
Pharma Bio Research verhuist? Nee hoor, kijk maar op www.pbr.nlquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zie net dat die ook vertrokken zijn (naar Zwolle), weet nog niet wie er nu in zit.
Ga ff een nieuwe opgave zoeken. 5 minuten.
Ja, dat zeiden ze in de oorlog al. Loose lips sink ships.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Toch wel jammer dat ik net iets teveel info gaf, beetje zoeken mag wel vind ik
Gah, daar heb ik nog gewoon een tas van liggen hierquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Pharma Bio
Helemaal goedquote:
Correct!quote:Op zondag 17 september 2006 00:52 schreef Harmen1984 het volgende:
Amersfoort
Nee.quote:Op zondag 17 september 2006 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is het een oude spoordijk?
Correct!quote:Op maandag 18 september 2006 10:02 schreef smoetsie het volgende:
Ook maar eens meedoen dan.
De "A4" tussen schiedam en vlaardingen boven knooppunt Kethelplein
Check.quote:Op maandag 18 september 2006 14:05 schreef Rockfire het volgende:
De Vliegtoren (verkeerstoren Ypenburg)
Price 7quote:Op maandag 18 september 2006 15:34 schreef wimbo het volgende:
Tis van de Uni. denk ik.
En die rechtse is een zwembad.
Eigenlijk had ik willen horen dat het een sterflat was en zwembad de Bongerd. Maar omdat ik de vraag eigenlijk te laat stelde ga ik akkoord met het antwoord van Wimbo. Als jij er elke dag langs komt had ik trouwens van jou wel een wat duidelijker antwoord verwachtquote:Op maandag 18 september 2006 15:36 schreef Price het volgende:
Ik kom er elke dag langs. Het is één van de studentenflats en het overdekte zwembad.
quote:Op maandag 18 september 2006 15:47 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik willen horen dat het een sterflat was en zwembad de Bongerd. Maar omdat ik de vraag eigenlijk te laat stelde ga ik akkoord met het antwoord van Wimbo. Als jij er elke dag langs komt had ik trouwens van jou wel een wat duidelijker antwoord verwacht
Juist!quote:Op maandag 18 september 2006 16:01 schreef Harmen1984 het volgende:
A15 + A325, Bemmel/Elst
Knooppunt Ressen
quote:Op maandag 18 september 2006 16:32 schreef meeuwtjez het volgende:
de pont bij bergambacht
quote:Op maandag 18 september 2006 16:51 schreef meeuwtjez het volgende:
Het is idd 't kustlicht te zoutelande, maar denk dat rockfire hetzelfde bedoelde, wie moet ik nu een punt geven?
eigenlijk geen idee of de wijknaam kloptquote:Op maandag 18 september 2006 17:25 schreef Price het volgende:
De wijk Rozendaal in Leusden.
Neen, helaas.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:11 schreef HenkieSpankie het volgende:
Sluis van Lith?
Heb het opgezocht, en het klopt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sluis St. Andries, Bij Rossum.
Ik ben niet in de mogelijkheid voor morgen een ander dte plaatsen. Dus mocht deze goed zijn dan moet iemand anders dat maar even doen.
Wat en waar?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:55 schreef Cassius het volgende:
Is dat die MiG-21 die ene Ratelband in de tuin heeft staan?
Jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:40 schreef B.ertha het volgende:
Heb gekeken, het klopt
is dat trouwens echt een MIG??
Jezus kerel! Hoe kom je daarachter?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:03 schreef Rockfire het volgende:
TPG Sorteercentrum Amsterdam
Ik kwam een ander sorteercentrum tegen en kwam tot de ontdekking dat alle sorteercentra er hetzelfde uitzien. Dan is het alleen een kwestie van ze allemaal afgaan...quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:15 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Jezus kerel! Hoe kom je daarachter?
En het is eigenlijk op de australieweg
Klopt inderdaad!quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tuinbeeldenhandelaar Pieter Tooms te Schoonloo, met een MIG-21 in zijn tuin
Maar hoe kom je dan op sorteercentrum?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:41 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik kwam een ander sorteercentrum tegen en kwam tot de ontdekking dat alle sorteercentra er hetzelfde uitzien. Dan is het alleen een kwestie van ze allemaal afgaan...
Dat klopt inderdaadquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:16 schreef Price het volgende:
Het Vrijthof in Maastricht met kermis.
Klopt!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Plein 1813, 's-Gravenhage
Om precies te zijn het nationaal gedenkteken/monument ter nagedachtenis aan de overwinning op Napoleon en de stichting van het Koninkrijk der Nederlanden
Hmmmm, is dit je wraak?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kan ik weer beginnen met die verrekte kastelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |