Ik zoek me i.d.d. een breuk , maar m'n kastelenkennis is vandaag +/- 500% meerquote:Op donderdag 14 september 2006 15:37 schreef Againzender het volgende:
jemig, wat hebben we toch veel kastelen in Nederland
leuke zoekopdracht
Mijn Kastelengids heb ik al helemaal doorgenomen, ben nu bezig met een site vol met foto's van kastelen in Nederlandquote:Op donderdag 14 september 2006 15:46 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Ik zoek me i.d.d. een breuk , maar m'n kastelenkennis is vandaag +/- 500% meer
Ik weet niet wat jij 'niet te moeilijk' vind, maar ik geloof dat de overige deelnemers van dit spel je daar geen gelijk in geven...quote:Op woensdag 13 september 2006 22:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet te moeilijk (denk ik)
Bedankt voor het controleren. Ik kon 'm niet zo snel vinden.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:37 schreef Rockfire het volgende:
Allereerst zijn er meerdere plaatsen met de naam Bergen, verder ligt het kasteel eigenlijk in de plaats Well. Maar helaas ik heb het gecontroleerd en het klopt niet...
Weet je het zeker?quote:
Google maar eens verder.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[afbeelding]
Westhove, lijkt niet echt op de luchtfoto
Dat was hem inderdaadquote:Op donderdag 14 september 2006 17:03 schreef Price het volgende:
[..]
Google maar eens verder.
[afbeelding]
Goed geantwoord.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Steengroeve ten oosten van Winterswijk
Winterswijkse Muschelkalkgroeve
Helemaal goedquote:Op donderdag 14 september 2006 20:07 schreef Price het volgende:
Militair Ereveld Grebbeberg
Als er niet om gevraagd wordt dan geef ik ze ook niet. Ik was er vandaag overdag niet en heb geen idee in hoeverre mensen daadwerkelijk op zoek zijn geweest (voor hetzelfde geld is er nog niemand mee bezig geweest)quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:36 schreef Price het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een hint?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zuidlaren
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
(...)
En de nieuwe opgave. Hoe heet dit gebouw en waar staat het? (Als je ook nog eens weet wat er in het gebouw zit dan vind ik je helemaal geweldig)
(...)
Daarom had ik de naam van de architect snel weer weggehaald, ik neem aan niet snel genoeg?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Noorder Sanatorium. Je hebt iets teveel info gegeven. Maar dat mag de pret niet drukken. Was het eerst op de Veluwe aan het zoeken.
Herstel, Pharma Bio Researchquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Pharma Bio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |