Correct!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:07 schreef Price het volgende:
Akzo Nobel Hengelo
Verdorie, ik dacht nog dat lijkt wel dat weggetje naar die vage plaats waar de stok ooit lag, maar was te lui om dat op te zoeken. Had ik het toch maar gedaan....quote:Op woensdag 13 september 2006 18:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De FOK!stok is er ook ooit geweest (het heeft daadwerkelijk een plaatsnaambord, helemaal bij de grote weg)
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:21 schreef Rockfire het volgende:
Vredestein (Enschede)
Tja we kunnen niet altijd in de Randstad bezig zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 20:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het Oosten des lands is wel oververtegenwoordigd...
Correct!quote:Op woensdag 13 september 2006 21:03 schreef Price het volgende:
Planken Wambuis
Bedankt.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had de vraag die gesteld is inderdaad goed, maar het spelletje is locatie raden dus de eer is voor jou
precies in de rust van het voetbalquote:Op woensdag 13 september 2006 21:42 schreef Price het volgende:
[..]
Bedankt.
De volgende komt binnen enkele minuten.
Eindhoven ligt niet erg in de buurt.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:11 schreef Impry het volgende:
Op de een of andere manier vond ik het erg Eindhovens overkomen, maar krijg 't zo snel niet gevonden. Maar sowieso een TVP voor dit topic, lijkt me wel leuk om te gaan volgen!
3x in totaal. Ik heb hem de laatste keer op Kornwerderzand (Afsluitdijk) gelegd.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:13 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Verdorie, ik dacht nog dat lijkt wel dat weggetje naar die vage plaats waar de stok ooit lag, maar was te lui om dat op te zoeken. Had ik het toch maar gedaan....
Heb jij de stok ook nog in handen gehad?
Niet ver ten zuiden van de gezochte plaats kunnen ze dat wel heel goed.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:25 schreef Againzender het volgende:
ik kan er ff geen kaas van maken.....
nee, daar schiet je wat mee op in dit landquote:Op woensdag 13 september 2006 22:41 schreef Price het volgende:
[..]
Niet ver ten zuiden van de gezochte plaats kunnen ze dat wel heel goed.
Ik wist niet dat er een nieuwe stok was. Ik heb de tweede stok ooit in Delden neergelegd..quote:Op woensdag 13 september 2006 22:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
3x in totaal. Ik heb hem de laatste keer op Kornwerderzand (Afsluitdijk) gelegd.
Momenteel ligt hij op Ameland
Zie wat dat spelletje betreft verder:quote:Op woensdag 13 september 2006 22:53 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een nieuwe stok was. Ik heb de tweede stok ooit in Delden neergelegd..
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
kasteel Slangenburg te Doetinchem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |