quote:Op maandag 18 september 2006 16:51 schreef meeuwtjez het volgende:
Het is idd 't kustlicht te zoutelande, maar denk dat rockfire hetzelfde bedoelde, wie moet ik nu een punt geven?
eigenlijk geen idee of de wijknaam kloptquote:Op maandag 18 september 2006 17:25 schreef Price het volgende:
De wijk Rozendaal in Leusden.
Neen, helaas.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:11 schreef HenkieSpankie het volgende:
Sluis van Lith?
Heb het opgezocht, en het klopt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sluis St. Andries, Bij Rossum.
Ik ben niet in de mogelijkheid voor morgen een ander dte plaatsen. Dus mocht deze goed zijn dan moet iemand anders dat maar even doen.
Wat en waar?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:55 schreef Cassius het volgende:
Is dat die MiG-21 die ene Ratelband in de tuin heeft staan?
Jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:40 schreef B.ertha het volgende:
Heb gekeken, het klopt
is dat trouwens echt een MIG??
Jezus kerel! Hoe kom je daarachter?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:03 schreef Rockfire het volgende:
TPG Sorteercentrum Amsterdam
Ik kwam een ander sorteercentrum tegen en kwam tot de ontdekking dat alle sorteercentra er hetzelfde uitzien. Dan is het alleen een kwestie van ze allemaal afgaan...quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:15 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Jezus kerel! Hoe kom je daarachter?
En het is eigenlijk op de australieweg
Klopt inderdaad!quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tuinbeeldenhandelaar Pieter Tooms te Schoonloo, met een MIG-21 in zijn tuin
Maar hoe kom je dan op sorteercentrum?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:41 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik kwam een ander sorteercentrum tegen en kwam tot de ontdekking dat alle sorteercentra er hetzelfde uitzien. Dan is het alleen een kwestie van ze allemaal afgaan...
Dat klopt inderdaadquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:16 schreef Price het volgende:
Het Vrijthof in Maastricht met kermis.
Klopt!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Plein 1813, 's-Gravenhage
Om precies te zijn het nationaal gedenkteken/monument ter nagedachtenis aan de overwinning op Napoleon en de stichting van het Koninkrijk der Nederlanden
Hmmmm, is dit je wraak?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kan ik weer beginnen met die verrekte kastelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |