Het ging er juist om dat niet iedereen daar zijn foto's maar dumpt, daarom is het commentaar geven ingevoerd.quote:Op zondag 19 november 2006 23:01 schreef Ymke het volgende:
Laat dat gezeur over het wel of niet geven van commentaar toch achterwege , je ziet toch dat dat niet werkt . Gewoon zet je mooiste foto neer en als je graag commentaar wilt vraag er dan om.
Het wel of niet commentaar geven is geen discussiepunt meer. Verder dat wat VV zegtquote:Op zondag 19 november 2006 23:01 schreef Ymke het volgende:
Laat dat gezeur over het wel of niet geven van commentaar toch achterwege , je ziet toch dat dat niet werkt . Gewoon zet je mooiste foto neer en als je graag commentaar wilt vraag er dan om.
Dan moeten we eens met andere maatregelen gaan komen hequote:Op zondag 19 november 2006 23:01 schreef Ymke het volgende:
In een topic als beoordeel mijn foto kreeg je vaak helemaal geen commentaarquote:Op maandag 20 november 2006 15:10 schreef Re het volgende:
maar er is dus geen ruimte meer voor een topic als "beoordeel hier mijn foto"
wat heb ik eraan als ik commentaar krijg van 1 persoon die eigenlijk per ongeluk na mij een foto plaatst?
Volgens mij bestaat dat topic nog gewoon, maar wordt er niet veel in gepost.quote:Op maandag 20 november 2006 15:10 schreef Re het volgende:
maar er is dus geen ruimte meer voor een topic als "beoordeel hier mijn foto"
wat heb ik eraan als ik commentaar krijg van 1 persoon die eigenlijk per ongeluk na mij een foto plaatst?
...gewoon nog een keer het wiel uit te vinden.quote:Op maandag 20 november 2006 15:28 schreef Phoenixx het volgende:
De Help me mijn foto verbeteren deel 4 serie is vorig jaar gestart omdat een TT als "beoordeel hier mijn foto" een te hoge verwachting van (semi) professionele foto's zou wekken. Probeer even in die reeks of je daar het soort reacties krijgt waarnaar je op zoek bent. En als dat nou echt niet lukt, dan proberen we toch weer eens iets anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wellicht iets van Fotografie-termen voor dummies ofzo?Als je niet lacht, ben je dood.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:52 schreef dutchie het volgende:
Geen klacht maar wel een suggestie/vraag:
Is er al een topic waar verschillende termen worden uitgelegd? Ik kom hier nl. graag als lurker en soms kom ik termen tegen die ik niet ken.Daar is ooit eens een heel mooi begin mee gemaakt: FOK!-wikipedia > Fotografie Definities.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wellicht iets van Fotografie-termen voor dummies ofzo?
Ik vrees alleen dat er veel meer woorden ontbreken dan dat er verklaard worden.
Misschien dat er nog eens iemand voor te porren is er verder aan te gaan werken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niet lacht, ben je dood.
quote:Op donderdag 23 november 2006 10:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Sjeeeeezzzz jij kan ook alleen maar zeuren he???![]()
Ik ben langer bezig geweest met het bedenken van de OP dan aan de totale fotoshoot..![]()
Denk je nou werkelijk dat hier enige vorm van planning, aandacht voor styling, licht en overige meuk aan vooraf ging???![]()
![]()
![]()
Het was gewoon lekker spelen met de studioset en lekker ouwehoeren met z'n allen...![]()
![]()
Dat wij wel humor hebben is niet mijn probleem Fr.oooooooooonsje![]()
Testcase okequote:Op donderdag 23 november 2006 11:43 schreef lostminds het volgende:
kan dit topic misschien naar testcase veranderd worden?
[Sjoowkees] Bananen-Emo-Rollercoaster
ik dacht dat een showcase bedoeld was om alleen je beste werk in te tonen waar je ook echt je best voor hebt gedaan (waarbij dat laatste nog wel de belangrijkste factor is) waarna anderen er opbouwende kritiek op kunnen geven
helaas geeft de fotograaf zelf al aan dat het niet zo is, en wie het er niet mee eens is mag uiteraard niet zeuren...
verklaar u naderquote:Op donderdag 23 november 2006 11:33 schreef Re het volgende:
- Voor jou geldt het zelfde, zuigen doe je maar op je eigen forum, niet hier -
[ Bericht 81% gewijzigd door Lord Dreamer op 23-11-2006 11:35 (edit by LD.) ]
Dat ik Fr.oosjes 'genuanceerde' commentaar zie als zeuren, komt hoogst waarschijnlijk vanwege de manier waarop fr.oosje 95% van zijn commentaren geeft op foto's van anderen. Dat jij je er weer mee bezig houdt vind ik derhalve ook niet verwonderlijk...quote:Op donderdag 23 november 2006 11:43 schreef lostminds het volgende:
[Test-Sjoowkees] Bananen-Emo-Rollercoaster
ik dacht dat een showcase bedoeld was om alleen je beste werk in te tonen waar je ook echt je best voor hebt gedaan (waarbij dat laatste nog wel de belangrijkste factor is) waarna anderen er opbouwende kritiek op kunnen geven
helaas geeft de fotograaf zelf al aan dat het niet zo is, en wie het er niet mee eens is mag uiteraard niet zeuren...
[..]
Simpel. sinds je terug bent is me opgevallen dat je gewoon diverse keren aan het uitlokken cq zuigen bent geweest naar diverse mensen. De grens daarin is bereikt met de waarschwing. Je trekt je daar weinig van aan. Moet je zelf weten, maar de grens is bereikt. doorgaan is voor eigen risico. Je zuigt gewoon en dat doe je maar op je eigen forum niet hier.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:49 schreef Re het volgende:
verklaar u nader
mijn PI was![]()
mijn post incrowd![]()
toedelsquote:Op donderdag 23 november 2006 11:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Simpel. sinds je terug bent is me opgevallen dat je gewoon diverse keren aan het uitlokken cq zuigen bent geweest naar diverse mensen. De grens daarin is bereikt met de waarschwing. Je trekt je daar weinig van aan. Moet je zelf weten, maar de grens is bereikt. doorgaan is voor eigen risico. Je zuigt gewoon en dat doe je maar op je eigen forum niet hier.
Zo kan je het ook noemen.quote:
misschien soms wat streng maar ik ben het wel met hem eens, en hij geeft ook vaak tips om de foto's te verbeterenquote:Op donderdag 23 november 2006 11:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat ik Fr.oosjes 'genuanceerde' commentaar zie als zeuren, komt hoogst waarschijnlijk vanwege de manier waarop fr.oosje 95% van zijn commentaren geeft op foto's van anderen.
verklaar je nader?quote:Dat jij je er weer mee bezig houdt vind ik derhalve ook niet verwonderlijk...![]()
de bond foto vond ik op zich wel grappig bedacht maar voor de rest slecht uitgewerkt (zoals gezegd, andere kleding doet wonderen)quote:Dat jij en een paar anderen er geen humor inzien, dat licht niet aan mij.![]()
Maar een Testcase is natuurlijk goed... Ik kan toch niet veel meer veranderen aan de foto's..![]()
Misschien dat daar het probleem ligt... er stond nl. geen showcase - in de TT stond sjoowkees.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:36 schreef lostminds het volgende:
misschien zijn froosje en ik iets serieuzer als het om fotografie gaat en verwachten we als er showcase staat, op z'n minst een post waaruit blijkt dat iemand z'n best er op heeft gedaan
Je bent in de war met DPZ, hier mag je je Kees zo noemen als je wilt, en maken we ons niet druk of dat terecht is en gaan we daar zeker niet over lopen miepen in de Feedback.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:43 schreef lostminds het volgende:
[Test-Sjoowkees] Bananen-Emo-Rollercoaster
[showoff-henk] kan ookquote:Op donderdag 23 november 2006 19:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je bent in de war met DPZ, hier mag je je Kees zo noemen als je wilt, en maken we ons niet druk of dat terecht is en gaan we daar zeker niet over lopen miepen in de Feedback.Vind je de foto's niet mooi? Geef aan waarom niet. Vind je de reactie van de TS te flauw voor woorden? Sta er dan boven en negeer het topic. Ook al zegt TS zelf dat het geen serieuze reeks is, dan nog gaan we geen waarde-oordeel hangen aan de titel.
Dat LD in zijn ijver nog aan je bezwaar tegemoet komt ook, vind ik ook al niet fraai eerlijk gezegd.
Ik zou eerder [showoff-freud] verwachtenquote:
dan w8 ik met smart op de [showoff-shark.bait.kittengatecase]quote:Op donderdag 23 november 2006 23:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou eerder [showoff-freud] verwachten![]()
Tis een kwestie van copy pasten en dan is het duidelijkquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik ben niet van plan het extra te vermelden in de FAQ. Zie daar echt het nu niet van in.
Duidelijk, klein en van een FA.quote:Op maandag 27 november 2006 13:54 schreef NJ het volgende:
Dit is in de huidige policy de regel waar het om gaat.
Natuurlijk wordt FOK! geen eigenaar van de foto's en ligt het copyright nog steeds bij de fotograaf. De regel is alleen bedoeld om duidelijk te maken dat wij niet achter andere users aangaan die jouw foto eventueel in een ander topic gebruiken. Dat dát het 'risico' is van het posten van een foto op FOK!.
Als iedereen het weet is het toch goed en hoeft er toch ook bij het plaatsen van een foto dat er niet overdreven bijgezet te worden?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:06 schreef Mukie het volgende:
Spuit elfBin there, done that, bought the t-shirt.
Wettelijke dingen gelden altijd, dus waarom extra vermelden?
En anders verwijzen naar: Fotopolicy discussietopic of nog beter:
[..]
Duidelijk, klein en van een FA.
Maar iedereen in FOT (alsook US)weet dat nu wel inmiddels........
oe dan heb ik er nog eentjequote:Op woensdag 29 november 2006 09:03 schreef freud het volgende:
Misschien een [showcase] disclaimers? Met mooie foto's van disclaimers?
volgens mij kan dat niet? ik weet het niet, maar kijk anders even bij 'opties' bovenaan de paginaquote:Op woensdag 29 november 2006 10:41 schreef Dutch50 het volgende:
Hoi ff wat anders, hoe kan ik uit 'My Active Topics' topics verwijderen ???
Ik heb al wel veel gezocht, het zal wel heel simpel zijn maar ik heb het nog niet kunnen vinden
de discussie is toch ook al een hele tijd geleden gevoerd inclusief danny? Toen was je het er ook niet mee eens. Nu maak je een showcase aan waarvan in enen de fotos weg zijn om de zelfde discussie die niet gewonnen kan worden tussen beide partijen.quote:Op woensdag 29 november 2006 08:21 schreef Puckzzz het volgende:
spuit elf omdat de discussie al lang en breed overgewaaid was, alles was al gezegd.
als iedereen het weet zou het ook niet uitmaken dat ik de disclaimer erbij zet. kennelijk wel, dus geen showcase.
je wou toch dat er gereageerd werd op je posts? nu wordt er gereageerd en begin je weer zo te doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |