abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43712065
quote:
Op zondag 19 november 2006 23:01 schreef Ymke het volgende:
Laat dat gezeur over het wel of niet geven van commentaar toch achterwege , je ziet toch dat dat niet werkt . Gewoon zet je mooiste foto neer en als je graag commentaar wilt vraag er dan om.
Het ging er juist om dat niet iedereen daar zijn foto's maar dumpt, daarom is het commentaar geven ingevoerd.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  maandag 20 november 2006 @ 12:50:15 #202
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_43714042
quote:
Laat dat gezeur over het wel of niet geven van commentaar toch achterwege , je ziet toch dat dat niet werkt . Gewoon zet je mooiste foto neer en als je graag commentaar wilt vraag er dan om.
Het wel of niet commentaar geven is geen discussiepunt meer. Verder dat wat VV zegt
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_43716305
quote:
Dan moeten we eens met andere maatregelen gaan komen he vanaf nu wordt elke post zonder commentaar op de vorige gewoon verwijderd

LD is weer thuis
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  maandag 20 november 2006 @ 14:46:33 #204
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_43717392
TT van de reeks ook maar even aangepast. Een "lees de OP" in de TT gaat me werkelijk te ver, maar dit leek me ook wel aardig de lading te dekken!
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  maandag 20 november 2006 @ 15:10:04 #205
262 Re
Kiss & Swallow
pi_43718033
maar er is dus geen ruimte meer voor een topic als "beoordeel hier mijn foto"

wat heb ik eraan als ik commentaar krijg van 1 persoon die eigenlijk per ongeluk na mij een foto plaatst?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 20 november 2006 @ 15:16:52 #206
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_43718177
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:10 schreef Re het volgende:

wat heb ik eraan als ik commentaar krijg van 1 persoon die eigenlijk per ongeluk na mij een foto plaatst?
In een topic als beoordeel mijn foto kreeg je vaak helemaal geen commentaar en er mag in dit topic toch ook commentaar gegeven worden op foto's zonder zelf een foto te plaatsen....

weer onder steen kruipt
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_43718238
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:10 schreef Re het volgende:

Volgens mij bestaat dat topic nog gewoon, maar wordt er niet veel in gepost.
Dan heb ik het over de "Help me mijn foto verbeteren" serie. Ik denk dat het "Beoordeel hier mijn foto", net als er eerst was, succesvoller zal zijn.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  maandag 20 november 2006 @ 15:28:53 #208
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_43718518
De Help me mijn foto verbeteren deel 4 serie is vorig jaar gestart omdat een TT als "beoordeel hier mijn foto" een te hoge verwachting van (semi) professionele foto's zou wekken. Probeer even in die reeks of je daar het soort reacties krijgt waarnaar je op zoek bent. En als dat nou echt niet lukt, dan proberen we toch weer eens iets anders?
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_43718641
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:28 schreef Phoenixx het volgende:
De Help me mijn foto verbeteren deel 4 serie is vorig jaar gestart omdat een TT als "beoordeel hier mijn foto" een te hoge verwachting van (semi) professionele foto's zou wekken. Probeer even in die reeks of je daar het soort reacties krijgt waarnaar je op zoek bent. En als dat nou echt niet lukt, dan proberen we toch weer eens iets anders?
...gewoon nog een keer het wiel uit te vinden.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  dinsdag 21 november 2006 @ 12:52:34 #210
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43744744
Geen klacht maar wel een suggestie/vraag:
Is er al een topic waar verschillende termen worden uitgelegd? Ik kom hier nl. graag als lurker en soms kom ik termen tegen die ik niet ken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht iets van Fotografie-termen voor dummies ofzo?
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:16:39 #211
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_43745410
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:52 schreef dutchie het volgende:
Geen klacht maar wel een suggestie/vraag:
Is er al een topic waar verschillende termen worden uitgelegd? Ik kom hier nl. graag als lurker en soms kom ik termen tegen die ik niet ken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht iets van Fotografie-termen voor dummies ofzo?
Daar is ooit eens een heel mooi begin mee gemaakt: FOK!-wikipedia > Fotografie Definities.
Ik vrees alleen dat er veel meer woorden ontbreken dan dat er verklaard worden.
Misschien dat er nog eens iemand voor te porren is er verder aan te gaan werken...
SPOILER
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:25:37 #212
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43745682
op zich geen slecht idee.

een topic waar iemand gewoon zo'n vraag kan stellen.

iets van "Wat is / betekend deze term?"
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:31:51 #213
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43745875
Ik had al eens in die Wiki gekeken, maar daar schiet je dus idd niet veel mee op.
En ik wil wel een beetje 'profi' mee kunnen praten als ik straks mijn nieuwe camera heb en aan het spelen sla.
SPOILER
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:33:29 #214
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43745918
nou bijsnijden kan je wel op verschillende manieren doen hoor maar net wat je wilt
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:35:23 #215
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43745980
Heb jij weer gelijk in.
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:06:42 #216
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_43748940
[mierenneukmodus]

Nou kan je met photoshop natuurlijk wel bijsnijden, maar met croppen gaat er toch echt wat vanaf

[/mierenneukmodus]
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  dinsdag 21 november 2006 @ 19:48:59 #217
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_43759042
Oh ja... met je vragen (eenvoudig of ingewikkeld) kun je natuurlijk ook terecht in: Heb je een fotografische vraag, vraag het de expert(s) deel2
pi_43814888
kan dit topic misschien naar testcase veranderd worden?
[Sjoowkees] Bananen-Emo-Rollercoaster

ik dacht dat een showcase bedoeld was om alleen je beste werk in te tonen waar je ook echt je best voor hebt gedaan (waarbij dat laatste nog wel de belangrijkste factor is) waarna anderen er opbouwende kritiek op kunnen geven

helaas geeft de fotograaf zelf al aan dat het niet zo is, en wie het er niet mee eens is mag uiteraard niet zeuren...
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:39 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Sjeeeeezzzz jij kan ook alleen maar zeuren he???

Ik ben langer bezig geweest met het bedenken van de OP dan aan de totale fotoshoot..
Denk je nou werkelijk dat hier enige vorm van planning, aandacht voor styling, licht en overige meuk aan vooraf ging???
Het was gewoon lekker spelen met de studioset en lekker ouwehoeren met z'n allen...

Dat wij wel humor hebben is niet mijn probleem Fr.oooooooooonsje
Just move on up, and keep on wishing. Remember your dreams, they are your only schemes. So keep on pushing. Take nothing less, not even second best... Move on up!
pi_43815044
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:43 schreef lostminds het volgende:
[Sjoowkees] Bananen-Emo-Rollercoaster

ik dacht dat een showcase bedoeld was om alleen je beste werk in te tonen waar je ook echt je best voor hebt gedaan (waarbij dat laatste nog wel de belangrijkste factor is) waarna anderen er opbouwende kritiek op kunnen geven

helaas geeft de fotograaf zelf al aan dat het niet zo is, en wie het er niet mee eens is mag uiteraard niet zeuren...
Testcase oke
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  donderdag 23 november 2006 @ 11:49:07 #220
262 Re
Kiss & Swallow
pi_43815070
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:33 schreef Re het volgende:
- Voor jou geldt het zelfde, zuigen doe je maar op je eigen forum, niet hier -

[ Bericht 81% gewijzigd door Lord Dreamer op 23-11-2006 11:35 (edit by LD.) ]
verklaar u nader

mijn PI was
mijn post incrowd
pi_43815181
quote:
[Test-Sjoowkees] Bananen-Emo-Rollercoaster

[..]
Dat ik Fr.oosjes 'genuanceerde' commentaar zie als zeuren, komt hoogst waarschijnlijk vanwege de manier waarop fr.oosje 95% van zijn commentaren geeft op foto's van anderen. Dat jij je er weer mee bezig houdt vind ik derhalve ook niet verwonderlijk...
Dat jij en een paar anderen er geen humor inzien, dat licht niet aan mij.

Maar een Testcase is natuurlijk goed... Ik kan toch niet veel meer veranderen aan de foto's..
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_43815211
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:49 schreef Re het volgende:
verklaar u nader

mijn PI was
mijn post incrowd
Simpel. sinds je terug bent is me opgevallen dat je gewoon diverse keren aan het uitlokken cq zuigen bent geweest naar diverse mensen. De grens daarin is bereikt met de waarschwing. Je trekt je daar weinig van aan. Moet je zelf weten, maar de grens is bereikt. doorgaan is voor eigen risico. Je zuigt gewoon en dat doe je maar op je eigen forum niet hier.
  donderdag 23 november 2006 @ 12:00:12 #223
262 Re
Kiss & Swallow
pi_43815414
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:54 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Simpel. sinds je terug bent is me opgevallen dat je gewoon diverse keren aan het uitlokken cq zuigen bent geweest naar diverse mensen. De grens daarin is bereikt met de waarschwing. Je trekt je daar weinig van aan. Moet je zelf weten, maar de grens is bereikt. doorgaan is voor eigen risico. Je zuigt gewoon en dat doe je maar op je eigen forum niet hier.
toedels
pi_43815498
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:00 schreef Re het volgende:
toedels
Zo kan je het ook noemen.
pi_43816403
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:53 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Dat ik Fr.oosjes 'genuanceerde' commentaar zie als zeuren, komt hoogst waarschijnlijk vanwege de manier waarop fr.oosje 95% van zijn commentaren geeft op foto's van anderen.
misschien soms wat streng maar ik ben het wel met hem eens, en hij geeft ook vaak tips om de foto's te verbeteren

misschien zijn froosje en ik iets serieuzer als het om fotografie gaat en verwachten we als er showcase staat, op z'n minst een post waaruit blijkt dat iemand z'n best er op heeft gedaan

en je gaf zelf al aan dat dat duidelijk niet het geval is
quote:
Dat jij je er weer mee bezig houdt vind ik derhalve ook niet verwonderlijk...
verklaar je nader?
of wil je gewoon even op de man spelen?
quote:
Dat jij en een paar anderen er geen humor inzien, dat licht niet aan mij.

Maar een Testcase is natuurlijk goed... Ik kan toch niet veel meer veranderen aan de foto's..
de bond foto vond ik op zich wel grappig bedacht maar voor de rest slecht uitgewerkt (zoals gezegd, andere kleding doet wonderen)
de rest vond ik banaanl

overigens, wie bepaalt wat humor is? jij... ?
Just move on up, and keep on wishing. Remember your dreams, they are your only schemes. So keep on pushing. Take nothing less, not even second best... Move on up!
  donderdag 23 november 2006 @ 13:11:55 #226
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_43817495
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:36 schreef lostminds het volgende:

misschien zijn froosje en ik iets serieuzer als het om fotografie gaat en verwachten we als er showcase staat, op z'n minst een post waaruit blijkt dat iemand z'n best er op heeft gedaan
Misschien dat daar het probleem ligt... er stond nl. geen showcase - in de TT stond sjoowkees.
Ik weet natuurlijk niet hoe jullie daar over denken, maar in mijn beleving was dat een aanwijzing dat het hier een ludieke shoot betreft en geen teken dat HM2 de Engelse taal slecht beheerst.

Maar ja - humor is heel persoonlijk. Theo Maassen kan ik bijvoorbeeld nog niet eens om glimlachen, terwijl ik van anderen hoor dat 'ie toch echt ontzettend grappig is...
pi_43820095
Ik krijg vaak halve foto's te zien.
Hebben hier er meer last van?
Goedemorgen :W
  donderdag 23 november 2006 @ 14:33:37 #228
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_43820147
Ja...daar heb ik ook last van. In meerdere topics zelfs.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_43820371
Ja. daar hebben meerdere mensen last van, na een F5 is het vaak ove. Geen flauw idee wat het is, maar het is bekend.
  donderdag 23 november 2006 @ 14:42:21 #230
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_43820412
Het gaat ook weg als je er een keer overheen scrollt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_43829347
quote:
[Test-Sjoowkees] Bananen-Emo-Rollercoaster

Je bent in de war met DPZ, hier mag je je Kees zo noemen als je wilt, en maken we ons niet druk of dat terecht is en gaan we daar zeker niet over lopen miepen in de Feedback. Vind je de foto's niet mooi? Geef aan waarom niet. Vind je de reactie van de TS te flauw voor woorden? Sta er dan boven en negeer het topic. Ook al zegt TS zelf dat het geen serieuze reeks is, dan nog gaan we geen waarde-oordeel hangen aan de titel.

Dat LD in zijn ijver nog aan je bezwaar tegemoet komt ook, vind ik ook al niet fraai eerlijk gezegd.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_43837619
quote:
Op donderdag 23 november 2006 19:37 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Je bent in de war met DPZ, hier mag je je Kees zo noemen als je wilt, en maken we ons niet druk of dat terecht is en gaan we daar zeker niet over lopen miepen in de Feedback. Vind je de foto's niet mooi? Geef aan waarom niet. Vind je de reactie van de TS te flauw voor woorden? Sta er dan boven en negeer het topic. Ook al zegt TS zelf dat het geen serieuze reeks is, dan nog gaan we geen waarde-oordeel hangen aan de titel.

Dat LD in zijn ijver nog aan je bezwaar tegemoet komt ook, vind ik ook al niet fraai eerlijk gezegd.
[showoff-henk] kan ook
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_43838125
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:23 schreef prupke het volgende:

[..]

[showoff-henk] kan ook
Ik zou eerder [showoff-freud] verwachten
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_43838618
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik zou eerder [showoff-freud] verwachten
dan w8 ik met smart op de [showoff-shark.bait.kittengatecase]
pi_43950153
Kan dit niet in de FAQ erbij ?

Opzettelijke schending van het auteursrecht is in Nederland een misdrijf en kan met gevangenisstraf worden bestraft. Bij schending van auteursrecht kan bij de politie aangifte gedaan worden. In de praktijk zal zelden tot vervolging worden overgegaan tenzij sprake is van grootschalige opzettelijke inbreuk.

Artikel 1 van de Auteurswet 1912 definieert 'auteursrecht' als volgt:

"Het auteursrecht is het uitsluitend recht van den maker van een werk van letterkunde, wetenschap of kunst, of van diens rechtverkrijgenden, om dit openbaar te maken en te verveelvoudigen, behoudens de beperkingen, bij de wet gesteld."

ps dit komt uit de wikipedia dus die heeft de rechten van dit stukkie tekst dus !!!!
  FOK!fotograaf dinsdag 28 november 2006 @ 08:17:10 #236
18921 freud
Who's John Galt?
pi_43952830
Is het niet meer dan logisch dat de nederlandse wetgeving geldt voor een in nederland gehoste site? Ik weet niet wat de emerwaarde is van het expliciet vermelden van dit soort passages. De modjes/FA/A kunnen meldingen hiervan best oplossen denk ik.

Just my 2 cents.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_43954501
Ik ben niet van plan het extra te vermelden in de FAQ. Zie daar echt het nu niet van in.
pi_43957288
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik ben niet van plan het extra te vermelden in de FAQ. Zie daar echt het nu niet van in.
Tis een kwestie van copy pasten en dan is het duidelijk
kleine moeite om groot ge... te voorkoomen wederom
  dinsdag 28 november 2006 @ 13:06:49 #239
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_43958574
Spuit elf Bin there, done that, bought the t-shirt.
Wettelijke dingen gelden altijd, dus waarom extra vermelden?
En anders verwijzen naar: Fotopolicy discussietopic of nog beter:
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:54 schreef NJ het volgende:

Dit is in de huidige policy de regel waar het om gaat.
Natuurlijk wordt FOK! geen eigenaar van de foto's en ligt het copyright nog steeds bij de fotograaf. De regel is alleen bedoeld om duidelijk te maken dat wij niet achter andere users aangaan die jouw foto eventueel in een ander topic gebruiken. Dat dát het 'risico' is van het posten van een foto op FOK!.
Duidelijk, klein en van een FA.
Maar iedereen in FOT (alsook US)weet dat nu wel inmiddels........
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_43973306
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:06 schreef Mukie het volgende:
Spuit elf Bin there, done that, bought the t-shirt.
Wettelijke dingen gelden altijd, dus waarom extra vermelden?
En anders verwijzen naar: Fotopolicy discussietopic of nog beter:
[..]

Duidelijk, klein en van een FA.
Maar iedereen in FOT (alsook US)weet dat nu wel inmiddels........
Als iedereen het weet is het toch goed en hoeft er toch ook bij het plaatsen van een foto dat er niet overdreven bijgezet te worden?
Nu heb je als gevolg dat er een showcase weg is.
(wat nou spuit 11 )
  woensdag 29 november 2006 @ 08:21:43 #241
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43982926
spuit elf omdat de discussie al lang en breed overgewaaid was, alles was al gezegd.

als iedereen het weet zou het ook niet uitmaken dat ik de disclaimer erbij zet. kennelijk wel, dus geen showcase.

je wou toch dat er gereageerd werd op je posts? nu wordt er gereageerd en begin je weer zo te doen...
  FOK!fotograaf woensdag 29 november 2006 @ 09:03:50 #242
18921 freud
Who's John Galt?
pi_43983434
Misschien een [showcase] disclaimers? Met mooie foto's van disclaimers?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 29 november 2006 @ 09:56:33 #243
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_43984334
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:03 schreef freud het volgende:
Misschien een [showcase] disclaimers? Met mooie foto's van disclaimers?
oe dan heb ik er nog eentje
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  woensdag 29 november 2006 @ 10:41:10 #244
160759 Dutch50
drup .... drup .....
pi_43985304
Hoi ff wat anders, hoe kan ik uit 'My Active Topics' topics verwijderen ???
Ik heb al wel veel gezocht, het zal wel heel simpel zijn maar ik heb het nog niet kunnen vinden
...dat ik fotografeer wil niet zeggen dat ik alles scherp zie.
  woensdag 29 november 2006 @ 11:14:25 #245
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43986060
quote:
Op woensdag 29 november 2006 10:41 schreef Dutch50 het volgende:
Hoi ff wat anders, hoe kan ik uit 'My Active Topics' topics verwijderen ???
Ik heb al wel veel gezocht, het zal wel heel simpel zijn maar ik heb het nog niet kunnen vinden
volgens mij kan dat niet? ik weet het niet, maar kijk anders even bij 'opties' bovenaan de pagina
pi_43986379
Dat kan niet. Je kunt wel hele fora eruit halen.
pi_43986459
Wat Puckzzz zegt , je kan geen topics uit de my at halen
  woensdag 29 november 2006 @ 12:12:36 #248
160759 Dutch50
drup .... drup .....
pi_43987536
bedankt , ik begon al aan mezelf te twijfelen dat ik niet goed gezocht had.

...dat ik fotografeer wil niet zeggen dat ik alles scherp zie.
pi_44011902
quote:
Op woensdag 29 november 2006 08:21 schreef Puckzzz het volgende:
spuit elf omdat de discussie al lang en breed overgewaaid was, alles was al gezegd.

als iedereen het weet zou het ook niet uitmaken dat ik de disclaimer erbij zet. kennelijk wel, dus geen showcase.

je wou toch dat er gereageerd werd op je posts? nu wordt er gereageerd en begin je weer zo te doen...
de discussie is toch ook al een hele tijd geleden gevoerd inclusief danny? Toen was je het er ook niet mee eens. Nu maak je een showcase aan waarvan in enen de fotos weg zijn om de zelfde discussie die niet gewonnen kan worden tussen beide partijen.

En ik mag toch wel een punt aangeven voor de modjes ? Ook al is dat wat later dan gepland. Dus ik vraag netjes of ze dat erbij kunnen zetten in de FAQ!
Willen ze dit niet . ook goed mij een zorg.

attentie : let op de PI in deze post!!!
  donderdag 30 november 2006 @ 07:43:16 #250
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44014304
mja en dat wil ie dus niet.

'wij' hebben niets in te brengen tegen FOT Almighty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')