quote:Op woensdag 22 november 2006 21:03 schreef freud het volgende:
Ik had trouwens bij #2 geen bereik. Klote bananen ook. Ik ga over op Orange...
Sjeeeeezzzz jij kan ook alleen maar zeuren he???quote:Op donderdag 23 november 2006 10:20 schreef fr.oosje het volgende:
Flauw en slecht uitgewerkt. De expressies kloppen niet echt. Dan heb je een keer goed licht tot je beschikking en dan komt er zoiets flauws uit? Zonde hoor.
Het had heel leuk kunnen zijn maar dan had het beter uitgevoerd moeten zijn. Meer over de top mischien en betere styling. Bij de eerste foto had een smoking het beeld 100000x beter gemaakt!
Slecht geslapen? Het was tijdens een Ardennen meet om 2:15 's nachts, puut impuls en om de mobiele studiospullen van PKFotografie te testen. Misschien hadden we dit erbij moeten vermelden, en misschien had je iets genuanceerder kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:20 schreef fr.oosje het volgende:
Flauw en slecht uitgewerkt. De expressies kloppen niet echt. Dan heb je een keer goed licht tot je beschikking en dan komt er zoiets flauws uit? Zonde hoor.
Het had heel leuk kunnen zijn maar dan had het beter uitgevoerd moeten zijn. Meer over de top mischien en betere styling. Bij de eerste foto had een smoking het beeld 100000x beter gemaakt!
Dat is je goed recht hoor....quote:Op donderdag 23 november 2006 10:40 schreef Bep het volgende:
Ik vind het ook stom
Dat had ik ook begrepen uit je vorige post. Bedankt voor je bevestiging. We zullen de door jou gemaakte opmerkingen in overweging nemen. Het feit dat je dit topic toch bezocht, en ook weer terugkomt, geeft aan dat er toch enige aantrekkingskracht van uit gaat.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:40 schreef Bep het volgende:
Ik vind het ook stom
ik dacht dat showcase alleen bedoeld was voor je beste werk?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Sjeeeeezzzz jij kan ook alleen maar zeuren he???![]()
Ik ben langer bezig geweest met het bedenken van de OP dan aan de totale fotoshoot..![]()
Denk je nou werkelijk dat hier enige vorm van planning, aandacht voor styling, licht en overige meuk aan vooraf ging???![]()
![]()
![]()
En een nog leuker grapje is dat jij beter kan kappen met dit soort zoutloos gezeik en getroll. Lijkt me verstandiger.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:15 schreef nietzman het volgende:
Het leukste grapje is nog wel dat de aanstichters van het geheel meteen gaan lopen janken zodra er iemand langskomt die wél serieus is..
Testcases doe ik niet aan... Want dit waren mijn beste foto's van dat momentquote:Op donderdag 23 november 2006 11:15 schreef lostminds het volgende:
[..]
ik dacht dat showcase alleen bedoeld was voor je beste werk?![]()
misschien is de benaming testcase hier meer op z'n plaats...
verder een beetje kinderachtige reactie voor iemand die anderen graag terecht wijst
In een showcase vraag je om een beoordeling...quote:Op donderdag 23 november 2006 11:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Testcases doe ik niet aan... Want dit waren mijn beste foto's van dat moment![]()
ahaa, dus het is gewoon een insider grapjequote:Op donderdag 23 november 2006 10:40 schreef freud het volgende:
[..]
Slecht geslapen? Het was tijdens een Ardennen meet om 2:15 's nachts, puut impuls en om de mobiele studiospullen van PKFotografie te testen. Misschien hadden we dit erbij moeten vermelden, en misschien had je iets genuanceerder kunnen zijn.
Dus: zowel foto's als jouw reply hadden met een beetje aandacht beter gekund.
Dus mijn reactie is gezeik en gezeur? of bedoelde je niet mij? Het was uiteindelijk mijn post waar het mee begon.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Dit heeft niets met Insider grapjes te maken, het is gewoon een fotoprobeerseltje zoals er zoveel op dit forum staan. Niet eens zo'n slechte kwaliteit trouwens. Dat mensen het aangrijpen om te gaan zeiken en zeuren moeten ze zelf weten , maar niet hier. Kommentaar geven prima, maar geen gezeik en gezeur.
Je reactie staat er toch nog en heeft geen editquote:Op donderdag 23 november 2006 11:53 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Dus mijn reactie is gezeik en gezeur? of bedoelde je niet mij? Het was uiteindelijk mijn post waar het mee begon.
dus geen last van krokodillen gehad?quote:Op donderdag 23 november 2006 12:35 schreef freud het volgende:
Bert, er zit een banaan in je oor.
Persoonlijk vind ik het erg leuk dat jullie ons laten delen in het plezier wat jullie hadden op dat weekend door foto's te laten zien. Dat komt hier ook wel naar voren. Ik had expres niet op de foto's gereageerd omdat het voor mij duidelijk was dat het een geintje is. Misschien als je niet wist dat het om een weekendje weg ging dat je dat niet meteen duidelijk is.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:35 schreef freud het volgende:
Misschien had het inderdaad handig geweest om erbij te zetten dat het meer een funshoot was, dan echt een serieuze shoot met voorbedachte rade. Wij hadden iets te makkelijk ingeschat dat men het wel zou opppikken, maar dat is lastig beoordelen op een medium zoals internet. Neem deze shoot vooral niet te serieus.
Er is echter wel degelijk nagedacht over belichting etc. Ik zelf heb meer de voorkeur aan low key, maar dit zijn foto's van HM2. Met dezelfde setup zijn mijn foto's van HM2 gemaakt in portret topic. Deze waren iets serieuzer van aard, en de reacties zijn dan ook terecht op stijl etc. Dit was echter een shoot met knipoog, en omdat ik een banaan bij de hand had (en omdat ik constant "Bert, er zit een banaan in je oor' riep).
En bedanktquote:Op donderdag 23 november 2006 16:21 schreef -Fem-me- het volgende:
O god, mijn netvlies.....orgineel is het wel.
aww, jij hebt een leuk koppie hoor!quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 11:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
In een showcase vraag je om een beoordeling...
Foto's van iemand met een banaan in zijn oor of tegen zijn kruis zijn erg leuk als je een feestje hebt en een borreltje op hebt. Dus uiteraard vinden mensen die erbij aanwezig waren het geweldige foto's..het herinnert ze aan het moment. Ook andere bekenden die het zien kunnen er wel om grinniken.
Echter...op dit forum was niet iedereen erbij en zijn mensen die de foto's bekijken om de foto's (het heet immers showcase) en dan wordt er dus terecht opgemerkt dat je kan zien dat je goede apparatuur ter beschikking had, maar dat de foto's niet meer dan kiekjes zijn.
Ik vind het jammer dat je daarom meteen in de gordijnen vliegt.
Twee spijkers vol op de kop gebeukt.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het erg leuk dat jullie ons laten delen in het plezier wat jullie hadden op dat weekend door foto's te laten zien. Dat komt hier ook wel naar voren. Ik had expres niet op de foto's gereageerd omdat het voor mij duidelijk was dat het een geintje is. Misschien als je niet wist dat het om een weekendje weg ging dat je dat niet meteen duidelijk is.
Dus kom maar op met de rest van die foto's, maar laat in de TT merken dat het om geintjes gaat
*grijns*quote:Op donderdag 23 november 2006 20:51 schreef -Fem-me- het volgende:
aww, jij hebt een leuk koppie hoor!![]()
Maar ik kan even een week niet meer naar de bananen hier in de schaal kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |