quote:Op woensdag 22 november 2006 21:03 schreef freud het volgende:
Ik had trouwens bij #2 geen bereik. Klote bananen ook. Ik ga over op Orange...
Sjeeeeezzzz jij kan ook alleen maar zeuren he???quote:Op donderdag 23 november 2006 10:20 schreef fr.oosje het volgende:
Flauw en slecht uitgewerkt. De expressies kloppen niet echt. Dan heb je een keer goed licht tot je beschikking en dan komt er zoiets flauws uit? Zonde hoor.
Het had heel leuk kunnen zijn maar dan had het beter uitgevoerd moeten zijn. Meer over de top mischien en betere styling. Bij de eerste foto had een smoking het beeld 100000x beter gemaakt!
Slecht geslapen? Het was tijdens een Ardennen meet om 2:15 's nachts, puut impuls en om de mobiele studiospullen van PKFotografie te testen. Misschien hadden we dit erbij moeten vermelden, en misschien had je iets genuanceerder kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:20 schreef fr.oosje het volgende:
Flauw en slecht uitgewerkt. De expressies kloppen niet echt. Dan heb je een keer goed licht tot je beschikking en dan komt er zoiets flauws uit? Zonde hoor.
Het had heel leuk kunnen zijn maar dan had het beter uitgevoerd moeten zijn. Meer over de top mischien en betere styling. Bij de eerste foto had een smoking het beeld 100000x beter gemaakt!
Dat is je goed recht hoor....quote:Op donderdag 23 november 2006 10:40 schreef Bep het volgende:
Ik vind het ook stom
Dat had ik ook begrepen uit je vorige post. Bedankt voor je bevestiging. We zullen de door jou gemaakte opmerkingen in overweging nemen. Het feit dat je dit topic toch bezocht, en ook weer terugkomt, geeft aan dat er toch enige aantrekkingskracht van uit gaat.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:40 schreef Bep het volgende:
Ik vind het ook stom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |