abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41899879
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:07 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

en daar gaan we weer.....puckzzzje heeft het weer eens gedaan
Dat zeg ik niet...
Er lopen meerdere rel-users rond Als he tmoet kan ik ook zo een rel opstarten.. geen problemen mee, maar DAT vind ik niet nodig/nuttig.
Verder heb ik ook nergens gemeld dat jij de aanstichter van deze storm in een glas water.. Dat zul je ook niet horen.. Ik heb alleen gemeld dat er hier een paar users rondlopen die zich meteen aangevallen voelen. Maar ook dat in het algemeen.

Ik heb in het verleden hier wel eens veel hardere uitlatingen gedaan, waar zelfs die user op een normale manier op reageerde en zich daarna redelijk heeft bijgesteld.
Dat jij nu meteen jezelf als slachtoffer gaat voelen, snap ik niet. Want ik heb het niet direct tegen jou.
Als ik het wel direct tegen jou zou hebben, dan had je dat allang op MSN gemerkt/gelezen/geweten.

En dat ik die door jou gequote zin heb neergezet, geeft alleen maar aan, dat ik er STRONT FLAUW van ben van al die relletjes/opstootjes/jankerij/meningsverschillen. Kan er nou niet één maand voorbij gaan zonder dit soort gezever?
Dat BlackBully zijn vragen en meningen verkondigd, op een manier die ook mij niet aanstaat, kan me wat. En dat Lord-Dreamer als mod dan een standpunt naar voren brengt is voor mij voldoende.

Wat mij wel iriteerd, is dat er vanuit adnere delen van Fok! users komen die meteen hun 'gezouten' mening gaan verkondigen. En ook die weten wel wie het zijn. Ik reageer daar maar niet meer op... Vind het al zielig genoeg. ik heb ook wel een paar aanvaringen gehad met een par users buiten FOT... So what... Die users blijven door posten en ik trek me niets mee aan van die gasten. Wat kan mij het boeien, dat die users zichzelf zo geweldig vinden en daarmee proberen te imponeren. :w In het echte leven komen ook die zichzelf wel tegen.. Alleen zijn ze zo dom dat ze dat nog niet begrijpen.

Dus resumé... ik iriteer me genoeg aan dit soort gezever, heb het over iedereen in het algemeen gehad, heb niemand direct aangevallen, en zal dat ook niet (meer) doen.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  zondag 17 september 2006 @ 20:39:22 #52
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41900045
het is al goed....
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 17 september 2006 @ 20:41:30 #53
79550 Ymke
your ghost
pi_41900117
Eigenlijk is er maar een op fot die erg leuk is
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  FOK!fotograaf zondag 17 september 2006 @ 20:42:06 #54
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_41900142
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
het is al goed....
je moet de dingen niet zo persoonlijk opvatten allemaal. Laat het rusten, ga verder met je leven, negeer het. Welkom op fok en internet. Ook ik heb er vaak moeite mee hoor. Maar neem het allemaal niet zo kwalijk op, het bespaart je een hoop stress
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  FOK!fotograaf zondag 17 september 2006 @ 20:42:34 #55
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_41900154
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:41 schreef Ymke het volgende:
Eigenlijk is er maar een op fot die erg leuk is
dankje
  zondag 17 september 2006 @ 20:43:33 #56
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41900187
ga mij niet vertellen hoe Fok en inet werken, dankje
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  FOK!fotograaf zondag 17 september 2006 @ 20:45:21 #57
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_41900252
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:43 schreef Puckzzz het volgende:
ga mij niet vertellen hoe Fok en inet werken, dankje
ik doe nog eens aardig
  zondag 17 september 2006 @ 20:48:39 #58
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41900369
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:45 schreef fraubitch het volgende:

[..]

ik doe nog eens aardig
ja? twee tellen na je vorige post? en dan moet ik geloven dat je het oprecht meent?

en ik meen het wel, ik ben al 7 jaar fokster, ik heb nog veel ergere rellen en flames meegemaakt...dus het is al goed.
  FOK!fotograaf zondag 17 september 2006 @ 20:54:46 #59
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_41900614
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:48 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ja? twee tellen na je vorige post? en dan moet ik geloven dat je het oprecht meent?

en ik meen het wel, ik ben al 7 jaar fokster, ik heb nog veel ergere rellen en flames meegemaakt...dus het is al goed.
met mijn 1e post bedoel ik dat je je niet zo aan moet stellen en niet de schuld op je moet gaan nemen, JIJ bent niet de enige die in deze rel of wattanook zit. Dus het is niet alleen jouw schuld. Klaar.

jullie lijken wel kleuters af en toe hier (Jullie)
pi_41900640
Ik zit nu even niet thuis. Straks gaat het emo-rollecoaster topic weer geschoond worden. Wederom verdwijnen er wat posts. Edits zijn gewoon niet leuk in een topic en helemaal niet als het er een stuk of tien achter elkaar zijn.

Voor Puckzzz, je bent nu aan het uitlokken, gelieve dat niet te doen. Linkjes naar de Site waar de foto's van RE staan staat in je Sig, en verder kan je het aan de bron van de Foto's zijn. En voor PKfotografie , kap ook met dat zuigend gedrag, Ik zie vanzelf dat zón linkje is terug gezet en op deze manier drijf je de zaken op de spits. Voor mij is iedereen op FOT gelijk en dat gezeur wordt storend.

En Q63 , klagen kan hier in FB of via forum@fok.nl NIET in de topics.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_41906980
Okik mag dan voor sommige mensen als een Kleuter overkomen. Prima als jullie dat denken.

En puckzzz ik weet niet wat ik jou ooit aangedaan heb , zodat jij het nodig vind om mij af te zeiken via een sig of via een ander forum. Maar goed als jij daar happy van word. Ik gun het je van harte,.

Maar ga dan ook niet als een klein kind lopen janken als je een keer tegengas krijgt!
Ik heb je 1 vraag gesteld en daar heb je netjes antwoord opgegeven. En dan nog moet je op de meest kinderachtige manier (via een ander forum even laten weten dat jij talent hebt meer dan dat wij ooit bij elkaar zouden kunnen krijgen ) melden dat je beter bent dan mij/ ons

Mens het enige waar jij goed in bent is zeiken en zeuren als het je niet aanstaat.

En dan nog even iets : fijn dat jij 3 kinderen hebt en nee dat doe ik je niet na.
ten eerste wil ik ze niet en ten 2e ik kan ze niet eens krijgen...
Thank Drunk I'm a Goddess!
  maandag 18 september 2006 @ 00:06:33 #62
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41907671
quote:
Op zondag 17 september 2006 23:45 schreef prupke het volgende:

Maar ga dan ook niet als een klein kind lopen janken als je een keer tegengas krijgt!
Ik heb je 1 vraag gesteld en daar heb je netjes antwoord opgegeven. En dan nog moet je op de meest kinderachtige manier (via een ander forum even laten weten dat jij talent hebt meer dan dat wij ooit bij elkaar zouden kunnen krijgen ) melden dat je beter bent dan mij/ ons
dat anwoord had voldoende moeten zijn, ga me niet als een leugenaar afschilderen...dit heb(ben) je(jullie) op jezelf afgeroepen...
pi_41907782
quote:
Op maandag 18 september 2006 00:06 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

dat anwoord had voldoende moeten zijn, ga me niet als een leugenaar afschilderen...dit heb(ben) je(jullie) op jezelf afgeroepen...
wanneer heb ik jou als een leugenaar afgeschilderd?
pi_41912240
Gelieve dat uit te vechten op dat andere forum. of via de msn/mail/postduif/irc etc.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  maandag 18 september 2006 @ 09:27:57 #65
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41912856
quote:
Op maandag 18 september 2006 08:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
Gelieve dat uit te vechten op dat andere forum. of via de msn/mail/postduif/irc etc.
niet nodig
pi_41934897
Deze kan m.i. dicht... vraag is beantwoord

xD card tyep H of M ?
"Ik rotzooi maar wat aan" (Karel Appel)
pi_41942857
Al blijven topics soms gewoon open, omdat ze vanzelf wegzakken.
pi_42000295
wat is PI's laten zien in quickreply?

Antwoord gevonden.

[ Bericht 62% gewijzigd door blomst op 21-09-2006 08:40:18 ]
Goedemorgen :W
pi_42208159
Ik heb mijn foto gestuurd (op tijd) voor het wedstrijdtopic. Maar hij staat er niet tussen?
Is er iets misgegaan met versturen?

Heb mail gehad dat hij goed was overgekomen namelijk
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_42208431
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:29 schreef Blinky het volgende:
Ik heb mijn foto gestuurd (op tijd) voor het wedstrijdtopic. Maar hij staat er niet tussen?
Is er iets misgegaan met versturen?

Heb mail gehad dat hij goed was overgekomen namelijk
verdorrie, dat is even balen. Ik kan weinig daar aan doen. Ik ga er vanuit dat je An al gemaild hebt ? Je kan ook even de foto naar mij of Phoentje sturen , dan zetten we hem er direct even bij. .

Voor de volgende keer ook maar een lijstje maken voor de instuurders zodat je kan zien dat je naam er bij staat . erg spijtig zo. foutje kan helaas altijd gebeuren .
pi_42208835
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:37 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

verdorrie, dat is even balen. Ik kan weinig daar aan doen. Ik ga er vanuit dat je An al gemaild hebt ? Je kan ook even de foto naar mij of Phoentje sturen , dan zetten we hem er direct even bij. .

Voor de volgende keer ook maar een lijstje maken voor de instuurders zodat je kan zien dat je naam er bij staat . erg spijtig zo. foutje kan helaas altijd gebeuren .
Ik heb hem net naar jou gemaild. An had ik idd al gemaild...
Bedankt alvast iig. Wel jammer, maar kan idd gebeuren...
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_42209226
Inmiddels achter hoe het komt. Blinky heeft de foto niet benoemd zoals aangegeven als in het topic staat, waardoor deze over het hoofd gezien is.

Blinky, als je hem er alsnog tussen wilt hebben stuur hem dan alsnog zoals aangegeven...
pi_42209227
Lorddreamer, heb je hem binnengekregen?
  donderdag 28 september 2006 @ 20:02:37 #74
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_42209370
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:59 schreef Blinky het volgende:
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_42209450
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:59 schreef Blinky het volgende:
En hij zij staat er inmiddels bij.
pi_42209611
Even om de mods en vooral An vrij te waren van blaam: ik had hem verstuurd als 'Blinkyseptemberkleuren' en daardoor is hij over het hoofd gezien. Mijn eigen schuld dus en jullie valt niets te verwijten.
Ik zal er beter op letten! En nu ga ik mij schamen...
pi_42209669
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:08 schreef Blinky het volgende:
Even om de mods en vooral An vrij te waren van blaam: ik had hem verstuurd als 'Blinkyseptemberkleuren' en daardoor is hij over het hoofd gezien. Mijn eigen schuld dus en jullie valt niets te verwijten.
Ik zal er beter op letten! En nu ga ik mij schamen...
Maak je niet druk probleem opgelost
pi_42209708
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:09 schreef An24 het volgende:

[..]

Maak je niet druk probleem opgelost
Dank je wel
pi_42211126
Kan ik gezien bovenstaande mijn stemmen dus herzien?

Laat maar, dat heb ik al gedaan inmiddels
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 28 september 2006 @ 20:47:18 #80
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_42211259
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:44 schreef ElizabethR het volgende:
Kan ik gezien bovenstaande mijn stemmen dus herzien?
Ga je gang - graag je oorspronkelijke post aanpassen (anders wordt het tellen zo lastig!)
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_42212271
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:47 schreef Phoenixx het volgende:

[..]

Ga je gang - graag je oorspronkelijke post aanpassen (anders wordt het tellen zo lastig!)
Kan maar 48 uur, als anderen daar al overheen zitten en ook aan willen passen???
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 28 september 2006 @ 21:11:41 #82
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_42212595
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:05 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Kan maar 48 uur, als anderen daar al overheen zitten en ook aan willen passen???
Wie zijn punten wil wijzigen, maar niet meer zijn/haar post kan editten: graag even hier aangeven... dan gooien we de vergrendeling er vanaf
pi_42221031
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:30 schreef Ymke het volgende:
Ik snap je heus wel , je wilt niet dat er modellen geweigerd worden op de algemene meetings , maar op specifieke moet dat best kunnen .
ymke je hebt half gelijk

Maar de meet die daar word georganiseerd is niet gebaseerd op bepaalde modellen. (toch)
dus in feite mag er niemand geweigerd worden om een uiterlijk of uitstraling of fotogeniek zijn.

weigeren omdat er teveel modellen zijn ja dat kan ...
  Milf vrijdag 29 september 2006 @ 00:54:02 #84
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_42221369
En het boeit me niet of het iemand netjes is medegedeeld dat die persoon niet mag komen. Het gebeurd gewoon niet klaar. Je kunt iemand niet verbieden om naar een FOK! meet te komen. Als je wel iemand wilt verbieden te komen dan organiseer je dit buiten FOK! om.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_42221467
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:54 schreef nikky het volgende:
En het boeit me niet of het iemand netjes is medegedeeld dat die persoon niet mag komen. Het gebeurd gewoon niet klaar. Je kunt iemand niet verbieden om naar een FOK! meet te komen. Als je wel iemand wilt verbieden te komen dan organiseer je dit buiten FOK! om.
Zoals bij een *kuch* Laffer en static meet *kuch*
  Milf vrijdag 29 september 2006 @ 01:03:24 #86
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_42221543
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:59 schreef gelly het volgende:

[..]

Zoals bij een *kuch* Laffer en static meet *kuch*
En hebben die ooit iemand geweigerd? Sjongejonge wat ben jij kort van geheugen zeg .

In de topics werd inderdaad altijd geklooit maar als iemand toch op de meet verscheen was het eerste wattie van die twee kreeg een biertje. . Het was meer show dan gemeend.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_42221550
Maar natuurlijk.
pi_42221656
wisten jullie dat : alles wat ik typ niet zichtbaar is voor andere fokgebruikers
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:10:16 #89
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_42221670
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:09 schreef prupke het volgende:
fijn zo'n lege post
pi_42221722
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:10 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

fijn zo'n lege post
je zuigt nu echt .....
pi_42225446
Nok eens
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:27:55 #92
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42266418
Ik ben niet iemand die snel zal zeuren om afmetingen van foto's, maar deze is me wel erg groot en heeft ook wel wat tijd nodig om te laden, dus misschien even onder een linkje zetten?

Je mooiste foto van vandaag - Deel 3

Afmeting van 3515 x 2361 pixels .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:00:41 #93
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_42267090
graag gedaan!
  Hoofdredactie Fotografie maandag 2 oktober 2006 @ 09:00:56 #94
95752 crew  Chell
Kluns
pi_42303461
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet iemand die snel zal zeuren om afmetingen van foto's, maar deze is me wel erg groot en heeft ook wel wat tijd nodig om te laden, dus misschien even onder een linkje zetten?

Je mooiste foto van vandaag - Deel 3

Afmeting van 3515 x 2361 pixels .
Dit topic is sowieso weer aardig aan het verzanden in "pleur hier je plaatjes neer".

Jammer dat er niks gedaan is met het idee om verplicht eerst iets over de voorgaande foto te zeggen ook.
pi_42312168
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:00 schreef Yoni het volgende:

[..]

Dit topic is sowieso weer aardig aan het verzanden in "pleur hier je plaatjes neer".

Jammer dat er niks gedaan is met het idee om verplicht eerst iets over de voorgaande foto te zeggen ook.
Dat heb ik wel gedaan bij mijn laatste foto
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 18:58:27 #96
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_42338947
waarom is : CANON VS NIKON WARZONE!!! dicht?

ja oke kan op een rel uitlopen.
maar het is wel een leuke discussie.
het canon / nikon is altijd al wat heen en weer geklooi.
ieder heeft natuurlijk zijn favoriet (een maal aan 1 van de merken en je bent stom als je overstapt. gaat een hoop geld kosten)

maar er zijn best nuttige dingen die als argument aangedragen zouden kunnen worden. wat voor mensen die moeten kiezen tussen de merken mee kunnen nemen in hun keuze.

bv. de D70 is wat groter en zwaarder als de 350D maar de 350D heeft geen spotmeter (kan lastig zijn dus dan ga je voor de D70, maar wil je je niet een breuk zeulen en heb je kleinere handen en kun je de spotmeter missen dan is de 350D een goede keus.)

wil je een duurdere camera, midden sigment.

dan kom je uit op de D200 van nikon of de 30D canon.
de D200 heeft wat groter ccd heeft wat natuurlijkere ruis als de 30D en leverd dan ook betere resultaten op raw met een hoge iso.

schiet je graag in JPG dan zijn de beelden uit de 30D een stuk beter.

kijk het zou een nuttig topic kunnen worden

mag hij weer open?
pi_42340189
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 18:58 schreef PKfotografie het volgende:

mag hij weer open?
Imho zou het idd een handig topic kunnen zijn, maar de toon die gezet wordt in de openingspost nodigt niet echt uit tot serieus en normaal reageren vind ik. Wellicht dat het met een andere O.P. meer kans van slagen zou hebben?
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 20:47:26 #98
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_42341117
quote:
mag hij weer open?
De toonzetting bevalt me niet, hij gaat dus niet open. Een nieuw topic met een goede juiste insteek mag wel gemaakt worden. Bashtopics kunnen prima buiten FOK! gemaakt worden.
pi_42348083
quote:

ieder heeft natuurlijk zijn favoriet (een maal aan 1 van de merken en je bent stom als je overstapt. gaat een hoop geld kosten)

maar er zijn best nuttige dingen die als argument aangedragen zouden kunnen worden. wat voor mensen die moeten kiezen tussen de merken mee kunnen nemen in hun keuze.

bv. de D70 is wat groter en zwaarder als de 350D maar de 350D heeft geen spotmeter (kan lastig zijn dus dan ga je voor de D70, maar wil je je niet een breuk zeulen en heb je kleinere handen en kun je de spotmeter missen dan is de 350D een goede keus.)

wil je een duurdere camera, midden sigment.

dan kom je uit op de D200 van nikon of de 30D canon.
de D200 heeft wat groter ccd heeft wat natuurlijkere ruis als de 30D en leverd dan ook betere resultaten op raw met een hoge iso.

schiet je graag in JPG dan zijn de beelden uit de 30D een stuk beter.

kijk het zou een nuttig topic kunnen worden

mag hij weer open?
Wat is een spotmeter?
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
  woensdag 4 oktober 2006 @ 01:09:02 #100
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_42348185
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:03 schreef Dr.Droxz het volgende:

[..]

Wat is een spotmeter?
dat is de lichtmeter binnen in de camera.
bij spotmeten word alleen de belichting van het scherpgestelde onderwerp gemeten.
hier word dan alles op aangepast.

dit lijt dan tot een foto met een goed belicht onderwerp maar met kans op een onder of overbelichte achtergrond

dit gebruik je dan dus ook niet vaak. maar kan in situaties als bv. veel sneeuw of een erg donkere achtergrond erg prettig wezen.

(ben ik duidelijk genoeg? zo niet dan probeer ik het morgen nuchter nog een keer )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')