Dat zeg ik niet...quote:Op zondag 17 september 2006 20:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en daar gaan we weer.....puckzzzje heeft het weer eens gedaan
je moet de dingen niet zo persoonlijk opvatten allemaal. Laat het rusten, ga verder met je leven, negeer het. Welkom op fok en internet. Ook ik heb er vaak moeite mee hoor. Maar neem het allemaal niet zo kwalijk op, het bespaart je een hoop stressquote:Op zondag 17 september 2006 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
het is al goed....
dankjequote:Op zondag 17 september 2006 20:41 schreef Ymke het volgende:
Eigenlijk is er maar een op fot die erg leuk is
ik doe nog eens aardigquote:Op zondag 17 september 2006 20:43 schreef Puckzzz het volgende:
ga mij niet vertellen hoe Fok en inet werken, dankje
ja? twee tellen na je vorige post? en dan moet ik geloven dat je het oprecht meent?quote:
met mijn 1e post bedoel ik dat je je niet zo aan moet stellen en niet de schuld op je moet gaan nemen, JIJ bent niet de enige die in deze rel of wattanook zit. Dus het is niet alleen jouw schuld. Klaar.quote:Op zondag 17 september 2006 20:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja? twee tellen na je vorige post? en dan moet ik geloven dat je het oprecht meent?
en ik meen het wel, ik ben al 7 jaar fokster, ik heb nog veel ergere rellen en flames meegemaakt...dus het is al goed.
dat anwoord had voldoende moeten zijn, ga me niet als een leugenaar afschilderen...dit heb(ben) je(jullie) op jezelf afgeroepen...quote:Op zondag 17 september 2006 23:45 schreef prupke het volgende:
Maar ga dan ook niet als een klein kind lopen janken als je een keer tegengas krijgt!
Ik heb je 1 vraag gesteld en daar heb je netjes antwoord opgegeven. En dan nog moet je op de meest kinderachtige manier (via een ander forum even laten weten dat jij talent hebt meer dan dat wij ooit bij elkaar zouden kunnen krijgen ) melden dat je beter bent dan mij/ ons
wanneer heb ik jou als een leugenaar afgeschilderd?quote:Op maandag 18 september 2006 00:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat anwoord had voldoende moeten zijn, ga me niet als een leugenaar afschilderen...dit heb(ben) je(jullie) op jezelf afgeroepen...![]()
niet nodigquote:Op maandag 18 september 2006 08:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
Gelieve dat uit te vechten op dat andere forum. of via de msn/mail/postduif/irc etc.
verdorrie, dat is even balen. Ik kan weinig daar aan doen. Ik ga er vanuit dat je An al gemaild hebt ? Je kan ook even de foto naar mij of Phoentje sturen , dan zetten we hem er direct even bij. .quote:Op donderdag 28 september 2006 19:29 schreef Blinky het volgende:
Ik heb mijn foto gestuurd (op tijd) voor het wedstrijdtopic. Maar hij staat er niet tussen?
Is er iets misgegaan met versturen?
![]()
Heb mail gehad dat hij goed was overgekomen namelijk
Ik heb hem net naar jou gemaild. An had ik idd al gemaild...quote:Op donderdag 28 september 2006 19:37 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
verdorrie, dat is even balen. Ik kan weinig daar aan doen. Ik ga er vanuit dat je An al gemaild hebt ? Je kan ook even de foto naar mij of Phoentje sturen , dan zetten we hem er direct even bij. .
Voor de volgende keer ook maar een lijstje maken voor de instuurders zodat je kan zien dat je naam er bij staat . erg spijtig zo. foutje kan helaas altijd gebeuren .
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:59 schreef Blinky het volgende:
Lorddreamer, heb je hem binnengekregen?
En hij zij staat er inmiddels bij.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:59 schreef Blinky het volgende:
Lorddreamer, heb je hem binnengekregen?
Maak je niet drukquote:Op donderdag 28 september 2006 20:08 schreef Blinky het volgende:
Even om de mods en vooral An vrij te waren van blaam: ik had hem verstuurd als 'Blinkyseptemberkleuren' en daardoor is hij over het hoofd gezien. Mijn eigen schuld dus en jullie valt niets te verwijten.
Ik zal er beter op letten! En nu ga ik mij schamen...![]()
Dank je welquote:Op donderdag 28 september 2006 20:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Maak je niet drukprobleem opgelost
![]()
Ga je gang - graag je oorspronkelijke post aanpassen (anders wordt het tellen zo lastig!)quote:Op donderdag 28 september 2006 20:44 schreef ElizabethR het volgende:
Kan ik gezien bovenstaande mijn stemmen dus herzien?
Kan maar 48 uur, als anderen daar al overheen zitten en ook aan willen passen???quote:Op donderdag 28 september 2006 20:47 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Ga je gang - graag je oorspronkelijke post aanpassen (anders wordt het tellen zo lastig!)
Wie zijn punten wil wijzigen, maar niet meer zijn/haar post kan editten: graag even hier aangeven... dan gooien we de vergrendeling er vanafquote:Op donderdag 28 september 2006 21:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kan maar 48 uur, als anderen daar al overheen zitten en ook aan willen passen???
ymke je hebt half gelijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:30 schreef Ymke het volgende:
Ik snap je heus wel , je wilt niet dat er modellen geweigerd worden op de algemene meetings , maar op specifieke moet dat best kunnen .
Zoals bij een *kuch* Laffer en static meet *kuch*quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:54 schreef nikky het volgende:
En het boeit me niet of het iemand netjes is medegedeeld dat die persoon niet mag komen. Het gebeurd gewoon niet klaar. Je kunt iemand niet verbieden om naar een FOK! meet te komen. Als je wel iemand wilt verbieden te komen dan organiseer je dit buiten FOK! om.
En hebben die ooit iemand geweigerd? Sjongejonge wat ben jij kort van geheugen zegquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Zoals bij een *kuch* Laffer en static meet *kuch*
Dit topic is sowieso weer aardig aan het verzanden in "pleur hier je plaatjes neer".quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet iemand die snel zal zeuren om afmetingen van foto's, maar deze is me wel erg groot en heeft ook wel wat tijd nodig om te laden, dus misschien even onder een linkje zetten?
Je mooiste foto van vandaag - Deel 3
Afmeting van 3515 x 2361 pixels.
Dat heb ik wel gedaan bij mijn laatste fotoquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:00 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dit topic is sowieso weer aardig aan het verzanden in "pleur hier je plaatjes neer".
Jammer dat er niks gedaan is met het idee om verplicht eerst iets over de voorgaande foto te zeggen ook.
Imho zou het idd een handig topic kunnen zijn, maar de toon die gezet wordt in de openingspost nodigt niet echt uit tot serieus en normaal reageren vind ik. Wellicht dat het met een andere O.P. meer kans van slagen zou hebben?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:58 schreef PKfotografie het volgende:
waarom is : CANON VS NIKON WARZONE!!! dicht?
ja oke kan op een rel uitlopen.
maar het is wel een leuke discussie.
het canon / nikon is altijd al wat heen en weer geklooi.
mag hij weer open?
De toonzetting bevalt me niet, hij gaat dus niet open. Een nieuw topic met een goede juiste insteek mag wel gemaakt worden. Bashtopics kunnen prima buiten FOK! gemaakt worden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:58 schreef PKfotografie het volgende:
mag hij weer open?
Wat is een spotmeter?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:58 schreef PKfotografie het volgende:
ja oke kan op een rel uitlopen.
maar het is wel een leuke discussie.
het canon / nikon is altijd al wat heen en weer geklooi.
ieder heeft natuurlijk zijn favoriet (een maal aan 1 van de merken en je bent stom als je overstapt. gaat een hoop geld kosten)
maar er zijn best nuttige dingen die als argument aangedragen zouden kunnen worden. wat voor mensen die moeten kiezen tussen de merken mee kunnen nemen in hun keuze.
bv. de D70 is wat groter en zwaarder als de 350D maar de 350D heeft geen spotmeter (kan lastig zijn dus dan ga je voor de D70, maar wil je je niet een breuk zeulen en heb je kleinere handen en kun je de spotmeter missen dan is de 350D een goede keus.)
wil je een duurdere camera, midden sigment.
dan kom je uit op de D200 van nikon of de 30D canon.
de D200 heeft wat groter ccd heeft wat natuurlijkere ruis als de 30D en leverd dan ook betere resultaten op raw met een hoge iso.
schiet je graag in JPG dan zijn de beelden uit de 30D een stuk beter.
kijk het zou een nuttig topic kunnen worden
mag hij weer open?
dat is de lichtmeter binnen in de camera.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |