abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41738449
Hebbie feedback ? welkom dan
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_41738632
Pixels zijn gaaf
Work hard, play harder!
Last.fm
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:01:57 #3
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_41740640
Ik bedenk me net iets. Ik pleur ook zomaar een foto neer in het topic "de mooiste foto van vandaag" zonder eigenlijk naar de voorgaande foto te kijken

Is het een idee om een klein regeltje toe te voegen? Geen foto plaatsen zonder 1 positief en 1 negatief punt te noemen over de laatstgeplaatste foto. Zo krijgt iedereen iig iets te horen over zijn/haar foto los commentaar mag natuurlijk ook, maar als je een foto plaatst móet je
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_41740674
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:01 schreef pea4fun het volgende:
Ik bedenk me net iets. Ik pleur ook zomaar een foto neer in het topic "de mooiste foto van vandaag" zonder eigenlijk naar de voorgaande foto te kijken

Is het een idee om een klein regeltje toe te voegen? Geen foto plaatsen zonder 1 positief en 1 negatief punt te noemen over de laatstgeplaatste foto. Zo krijgt iedereen iig iets te horen over zijn/haar foto los commentaar mag natuurlijk ook, maar als je een foto plaatst móet je
Lijkt me een strak plan / goed idee
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:06:42 #5
52657 pea4fun
pi_41740806
Misschien starten in het volgende topic? Anders snapt niemand het meer denk ik. Als het er duidelijk bij in de OP komt en goed voorbeeld doet goed volgen enzo?
pi_41741462
quote:

Positieve punten noemen is niet mijn sterkste kant ......
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:40:08 #7
52657 pea4fun
pi_41741851
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:26 schreef Ymke het volgende:

[..]

Leer je er ook nog wat positiefs van
pi_41744086
quote:

Goed idee de kans bestaat dat mensen gewoon maar wat gaan roepen, maar wie weet komen er ook leuke aanwijzingen uit.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  dinsdag 12 september 2006 @ 21:14:13 #9
52657 pea4fun
pi_41749286
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 18:51 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Goed idee de kans bestaat dat mensen gewoon maar wat gaan roepen, maar wie weet komen er ook leuke aanwijzingen uit.
Daarom had ik ook iets van 1 positief en 1 negatief punt, zodat ze er niet vanaf komen met "mooie foto"
pi_41749825
Mag je hier ook ideetjes neergooien voor de fotowedstrijd?

ja ? Ok

is het niet iets om de fotos van de foto wedstrijd in 2 voud op te sturen?
1 foto in 580 max en de andere onder max 1024 in de vorm van een linkje.

Sommige fotos worden nl aardig "verprutst" als hij verkleind is en dat is jammer als je wel een mooie foto hebt die dus in 1024 wel mooi uitkomt.
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_41749902
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:28 schreef prupke het volgende:
Mag je hier ook ideetjes neergooien voor de fotowedstrijd?

ja ? Ok

is het niet iets om de fotos van de foto wedstrijd in 2 voud op te sturen?
1 foto in 580 max en de andere onder max 1024 in de vorm van een linkje.

Sommige fotos worden nl aardig "verprutst" als hij verkleind is en dat is jammer als je wel een mooie foto hebt die dus in 1024 wel mooi uitkomt.
daar heb je wel een punt...
Sommige foto's moet je gewoon groter zien om een beter beeld te krijgen..
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  dinsdag 12 september 2006 @ 21:35:12 #12
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_41750114
"Vroegah" mocht dat ook inderdaad - een maximale grootte die op de FOK! server geplaatst werd en een link naar een groter formaat die [betreffende fotograaf] zelf ergens gehost had. Geen idee eigenlijk sinds wanneer of waarom van die regel is afgestapt
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  dinsdag 12 september 2006 @ 21:43:12 #13
52657 pea4fun
pi_41750488
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:35 schreef Phoenixx het volgende:
"Vroegah" mocht dat ook inderdaad - een maximale grootte die op de FOK! server geplaatst werd en een link naar een groter formaat die [betreffende fotograaf] zelf ergens gehost had. Geen idee eigenlijk sinds wanneer of waarom van die regel is afgestapt
Daar is niemand vanaf gestapt, maar niemand geeft meer een link, dus blijkbaar vinden inzenders het zelf niet nodig.
pi_41750670
Dus het mag wel?
want dan ga ik dat doen.
Als ik mijn fotos van 15 Mb verklein naar 580 blijft er niet heel veel soeps van over
  dinsdag 12 september 2006 @ 21:51:53 #15
52657 pea4fun
pi_41750806
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:48 schreef prupke het volgende:
Dus het mag wel?
want dan ga ik dat doen.
Als ik mijn fotos van 15 Mb verklein naar 580 blijft er niet heel veel soeps van over
Er is nergens gezegd dat het niet meer mag, dus ik neem aan dat het nog gewoon geldt. De vraag is alleen...hoeveel mensen klikken ook echt op dat linkje...
pi_41750921
quote:
Dus het mag wel?
want dan ga ik dat doen.
Van RAW/NEF bestanden naar jpeg verkleint al aardig in bestandsgroote, want niemand gaat 15 mb wachten op een foto....
Maar een 1280x1024 foto als groot is wel een idee
pi_41752235
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:51 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Er is nergens gezegd dat het niet meer mag, dus ik neem aan dat het nog gewoon geldt. De vraag is alleen...hoeveel mensen klikken ook echt op dat linkje...
Ik zelf zou het wel prettig vinden als er linkjes bij komen met een grotere foto, want dan kan je foto naar mijn mening ook beter beoordelen
pi_41762113
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:26 schreef Ymke het volgende:

[..]

Familiekwaaltje?
quote:
Dus het mag wel?
want dan ga ik dat doen.
mmmmmz, ik vrees dat je dan gewoon niet op de goede manier verkleint. Los daarvan, een sterk beeld is een sterk beeld, ongeacht het formaat. Maar als je graag wilt linken naar hi-res, vind ik dat prima hoor.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  FOK!fotograaf donderdag 14 september 2006 @ 10:20:25 #19
18921 freud
Who's John Galt?
pi_41794618
Ik heb net een setje opschroeflensjes gekocht voor de cheapo macro wannabee. Omdat het toch wel af en toe voorbij komt in topics, zou er behoefte aan zijn als ik een klein test topic erover open met voorbeeldshots en dergelijke? Beetje review achtig iets, om te kijken of het wat voor je is. Ik heb een set met +1, +2, +4 en macro (+10).
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_41794965
Natuurlijk is dat oke. hoe meer info hoe beter toch ?
  FOK!fotograaf vrijdag 15 september 2006 @ 20:10:09 #21
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_41844175
Bij de fot data staat de rotterdamse fotomarathon niet in. Beetje laat, maar misschien toch leuk om te vermelden
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  vrijdag 15 september 2006 @ 20:42:11 #22
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_41845122
...en toegevoegd!
Thnx!
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_41883822
Je mooiste foto van vandaag - deel 2

Misschien een idee om hier de offtopic discussie te verwijderen?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 17 september 2006 @ 12:23:45 #24
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41884061

[ Bericht 100% gewijzigd door Puckzzz op 17-09-2006 20:32:34 ]
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_41884373
Puckzzz, ik heb hen ook meer dan eens verteld dat ze eens moeten nokken met die onzin. Ik heb deze post in alle redelijkheid gedaan en ja....je sig is een vrijwel directe steek naar BB. Net zoals dat je vorige sig een directe steek was naar prupke.

Ik probeer je alleen duidelijk te maken dat jullie elkaar met rust moeten laten en dat dat beter is voor iedereen. Ik leg de schuld helemaal niet bij jou. Jullie zijn met zijn drieeen aan het kutten.

Het feit dat zij wel spullen hebben, maar niet de foto's maken die JIJ mooi vind is geen reden om geen respect te hebben. Het feit dat jij daar over begint komt ontzettend jaloersig over. Ik kan me niet voorstellen dat je dat wilt.

Iedereen is op zijn manier met zijn hobby bezig. De een doet ontzettend leuke dingen met een digicompact, de ander experimenteert graag met allerlei bijzondere lensjes. Daar is toch plaats voor hier?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 17 september 2006 @ 12:48:43 #26
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41884894

[ Bericht 50% gewijzigd door Puckzzz op 17-09-2006 20:32:47 ]
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  FOK!fotograaf zondag 17 september 2006 @ 13:15:02 #27
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_41885866
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
je praat alsof ik de enige ben die er zo over denkt, maar open eens wat showcases van hun en lees de commentaren. dat topic van FB bijvoorbeeld, en zo zijn er wel meer.
mijn topic? Het is misschien met een nikon D200 geschoten, maar wie zegt dat dat bb of prupke is? Er zijn meer fotografen met een D200 en die hebben geen fok account.

beetje jammer.. zo
pi_41885984
Gaarne lees ik eerst alles door voor dat ik een beschuldiging naar m'n hoofd krijg die niet terecht is

Het topic is opgeruimd. En gaarne zou ik feiten willen zien vande beschuldigingen aan ons adres ? Ik hou er niet van om zomaar ergens in een hokje gegooid te worden zonder dat er een gegronde reden achter zit. Net zo als jij het niet leuk vind om beschuldigd te worden van nep foto's en te veel soepwerk , hou ik ook niet van ongegronde beschuldigingen.

[ Bericht 51% gewijzigd door Lord Dreamer op 17-09-2006 13:29:38 ]
pi_41886358
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
je praat alsof ik de enige ben die er zo over denkt, maar open eens wat showcases van hun en lees de commentaren.
Je bent niet de enige die er zo over denkt, maar wel de enige die zich er zo ongelooflijk druk over maakt. Ik bedoel: is het het nou echt waard om je zo druk te maken over dit onderwerp?
quote:
het meest van de tijd negeer ik ze ook, en moet ik lachen om ze. maar wanneer ik direkt aangevallen wordt en een leugenaar wordt genoemd zal ik me zeker verdedigen, wie denkt hij wel niet wie hij is?
Zoals ik zei: jullie lopen alledrie te kutten en soms krijg ik het gevoel dat dat gewoon bewust gebeurt om elkaar uit te lokken. Kijk daar doorheen voor je reageert.

En omdat ik het gevoel krijg dat deze discussie toch op niets uit gaat draaien, ga ik me hier fijn niet meer mee bemoeien en laat het jullie met zijn drieen gezellig uitknokken Als je dat nou ff IRL komt doen, dan kan ik fijn foto's maken Trek dan wat kleurigs aan en ik heb gelijk een inzending voor de wedstrijd
  zondag 17 september 2006 @ 13:31:27 #30
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41886438

[ Bericht 100% gewijzigd door Puckzzz op 17-09-2006 20:33:03 ]
pi_41887540
Ohw en als er klachten zijn over de moderatie , dan lees ik het graag hier of in mijn mail. Ik heb geen zin andere fora af te moeten gaan speuren om te lezen wat men vind. Dat is pas echt kleuter gedrag.

En een heel topic met veel edits by ziet er gewoon niet uit. Dat is de reden van de verwijderingen.
pi_41888320
Blijkbaar vond men op een ander forum dat ik Puckzzz nogal aanviel en in het BB-en-Prupke-kliekje zit. Onderstaande is een integrale kopie van mijn post aldaar:
quote:
1) Het is volstrekt niet mijn intentie geweest om Puckzzz aan te vallen. Blijkbaar is dat wel zo overgekomen bij iedereen. Het enige wat ik duidelijk wilde maken is dat het een soort van actie en reactie is. Iemand zal een keer moeten stoppen. Ik brul dat al tijden tegen BB en Prupke. We weten allemaal dat BB flinke zuigposts kan maken. Negeer die dan gewoon.

2) Ik ga prive met BB en Prupke om. Maakt me dat nu gelijk onderdeel van het "kliekje"? Echt niet. IRL zijn het twee hele aardige mensen, maar laat ik even duidelijk maken dat ik echt volstrekt niet achter hun acties op FOK sta. Dat is de reden waarom ik bijna nooit reageer.

En verder vind ik het wel gezegend en zal het me een worst wezen wat jullie ervan vinden
  zondag 17 september 2006 @ 14:27:44 #33
52657 pea4fun
pi_41888555
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:20 schreef PdeHoog het volgende:
Blijkbaar vond men op een ander forum dat ik Puckzzz nogal aanviel en in het BB-en-Prupke-kliekje zit. Onderstaande is een integrale kopie van mijn post aldaar:
[..]
Ik snap heel goed wat je bedoelt P, negeren is ook wat ik doe, maar omdat we weten dat het zuigers zijn vinden we het gewoon maar goed? Dat is dus eigenlijk je reinste kolder. Dat puckzzz er minder passief op reageert maakt haar meteen de slechterik?

Ik probeer altijd zoveel mogelijk neutraal te blijven, niet bij "kliekjes" te horen, en met iedereen te meeten die een leuke meet organiseert ongeacht wie er meegaan. Maar ik moet zeggen dat de meetzin door dit soort gedoe me even ontgaan is.
pi_41888742
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:27 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Ik snap heel goed wat je bedoelt P, negeren is ook wat ik doe, maar omdat we weten dat het zuigers zijn vinden we het gewoon maar goed? Dat is dus eigenlijk je reinste kolder. Dat puckzzz er minder passief op reageert maakt haar meteen de slechterik?

Ik probeer altijd zoveel mogelijk neutraal te blijven, niet bij "kliekjes" te horen, en met iedereen te meeten die een leuke meet organiseert ongeacht wie er meegaan. Maar ik moet zeggen dat de meetzin door dit soort gedoe me even ontgaan is.
We moeten ons gewoon over de tegenzin heen zetten. Ik meet nog niet zo heel lang, maar heb het tot nu toe goed ervaren. Zin en gezelligheid begint immers met jezelf. Gewoon een kwestie van "post-vooroordelen" opzij zetten en de tijd nemen mensen echt te leren kennen. Meets zijn daar de aangewezen start voor.
pi_41889056
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:27 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Ik snap heel goed wat je bedoelt P, negeren is ook wat ik doe, maar omdat we weten dat het zuigers zijn vinden we het gewoon maar goed? Dat is dus eigenlijk je reinste kolder.
Ik kreeg altijd van mijn ouders te horen dat als je gepest wordt en je dat negeert, dat het vanzelf stopt.
quote:
Dat puckzzz er minder passief op reageert maakt haar meteen de slechterik?
Wat is niet duidelijk aan onderstaande quote
quote:
1) Het is volstrekt niet mijn intentie geweest om Puckzzz aan te vallen.
En verder hebben we natuurlijk mijn laatste zin nog
quote:
En verder vind ik het wel gezegend en zal het me een worst wezen wat jullie ervan vinden
Verder snap ik je wel hoor pea
  zondag 17 september 2006 @ 15:10:54 #36
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41889811

[ Bericht 100% gewijzigd door Puckzzz op 17-09-2006 20:33:23 ]
  zondag 17 september 2006 @ 18:00:21 #37
52657 pea4fun
pi_41894955
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:33 schreef An24 het volgende:

[..]

We moeten ons gewoon over de tegenzin heen zetten.
Neuh, ik moet me eroverheen zetten als ik geen zin heb om te werken, er moeten nu eenmaal centjes verdiend worden. Iets wat ik voor hobby doe moet ik niks aan. Ik hou gewoon mijn eigen kleine minimeetjes met mensen die niet steeds weer iemand zoeken om te bashen. Wel jammer, want ik heb goede herinneringen aan de eerste FOTmeets, groot en plezierig.
quote:
Ik meet nog niet zo heel lang, maar heb het tot nu toe goed ervaren. Zin en gezelligheid begint immers met jezelf. Gewoon een kwestie van "post-vooroordelen" opzij zetten en de tijd nemen mensen echt te leren kennen. Meets zijn daar de aangewezen start voor.
Het is geen kwestie van postvooroordelen, er zijn verschillende meets geweest waarna achteraf gedonder is geweest, daar wens ik dus niet aan mee te doen.
  zondag 17 september 2006 @ 18:01:46 #38
52657 pea4fun
pi_41895010
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:45 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik kreeg altijd van mijn ouders te horen dat als je gepest wordt en je dat negeert, dat het vanzelf stopt.
[..]

Wat is niet duidelijk aan onderstaande quote
[..]

En verder hebben we natuurlijk mijn laatste zin nog
[..]

Verder snap ik je wel hoor pea
Fijn dat je me snapt, maar een opmerking maken en dan afsluiten met het zal me worst wezen is niet meer dan een sneer.
pi_41895209
quote:
Op zondag 17 september 2006 18:00 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Neuh, ik moet me eroverheen zetten als ik geen zin heb om te werken, er moeten nu eenmaal centjes verdiend worden. Iets wat ik voor hobby doe moet ik niks aan. Ik hou gewoon mijn eigen kleine minimeetjes met mensen die niet steeds weer iemand zoeken om te bashen. Wel jammer, want ik heb goede herinneringen aan de eerste FOTmeets, groot en plezierig.
[..]

Het is geen kwestie van postvooroordelen, er zijn verschillende meets geweest waarna achteraf gedonder is geweest, daar wens ik dus niet aan mee te doen.
Okay
pi_41895671
quote:
Op zondag 17 september 2006 18:01 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Fijn dat je me snapt, maar een opmerking maken en dan afsluiten met het zal me worst wezen is niet meer dan een sneer.
Ik ben een aantal posts bezig om op een vrij neutrale manier proberen duidelijk te maken dat het hier actie en reactie is. Vervolgens zie ik dat ik blijkbaar aanvallend bezig ben geweest; ik corrigeer dat en dan is het opeens weer een sneer Sorry hoor. Ik snap het niet helemaal.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 17 september 2006 @ 18:28:08 #41
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_41895878
Wat ik me eigenlijk afvraag....

voor iedereen is het duidelijk dat steeds dezelfde mensen lopen te etteren, bot uit de hoek komen en licht geraakt zijn. Iedereen ergert zich eraan, probeert ervoor te zorgen dat het ophoud of negeert het. Wanneer dringt het door bij de mensen die deze situatie veroorzaken door dat juist zij degene zijn die iedere keer de sfeer veresten?

Ik wil niemand aanvallen, maar merk wel dat het velen stoort en dat het een kleine moeite is om de sfeer terug te brengen, en dat heeft niets met kliekjes te maken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_41896163
Is het voor die mensen zelf ook duidelijk?
  zondag 17 september 2006 @ 18:45:00 #43
79550 Ymke
your ghost
pi_41896343
quote:
Op zondag 17 september 2006 18:38 schreef k_man het volgende:
Is het voor die mensen zelf ook duidelijk?
Zeg het maar
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_41896362
quote:
Op zondag 17 september 2006 18:28 schreef Ynske het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag....

voor iedereen is het duidelijk dat steeds dezelfde mensen lopen te etteren, bot uit de hoek komen en licht geraakt zijn. Iedereen ergert zich eraan, probeert ervoor te zorgen dat het ophoud of negeert het. Wanneer dringt het door bij de mensen die deze situatie veroorzaken door dat juist zij degene zijn die iedere keer de sfeer veresten?

Ik wil niemand aanvallen, maar merk wel dat het velen stoort en dat het een kleine moeite is om de sfeer terug te brengen, en dat heeft niets met kliekjes te maken
Ik ben het met Ynske eens...
Laat het gewoon rusten.. En iriteer je niet aan alles en iedereen. Het heeft geen zin en de enige die je er mee hebt is jezelf...

Wat Pea zegt over het gedonder en gejank na iedere grote meet is waar, maar reageer een keer op een niet aanvallende / aangevallen manier. Als iemand je iriteerd, praat er dan niet mee. Maar laat elkaar in zijn/haar waarde. Maar ga niet achteraf lopen blaten dat hij/zij jou niet ligt. Dat had je ook vooraf kunnen weten.

Ik iriteer me ook wel eens mateloos aan mensen op diverse fora, maar dat neemt niet weg dat ik meteen een haat campagne tegen hemhaar ga opstarten. Ik ben wel gek.
En dat is juist wat hier wel weer geberud.. LAAT HET GEWOON! Doe volwassen!.
Wat kan jou het schelen of iemand een camera van ¤ 5000 koopt of een lens van ¤2000? Dat hij/zij er niet mee om kan gaan en/of veel moet leren, is niet jouw probleem. Desbetreffend persoon komt zichzelf wel een keer tegen.

En kliekjes??? Daar mag je van mij over janken/blaten/gillen zoveel je wilt, maar alleen als je naar je bord zit te kijken tijdens het eten.. niet hier.. groepsvorming houdt je toch wel...

Verder kan ik wel uren uitwijden over gedragingnen van mijzelf en anderen hier in FOT, maar dat vermoeid iedereen en vooral mezelf..

En dat was mijn bijdrage aan de maandelijkse poging tot rellen in FOT
  zondag 17 september 2006 @ 18:48:11 #45
52657 pea4fun
pi_41896441
quote:
Op zondag 17 september 2006 18:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ben een aantal posts bezig om op een vrij neutrale manier proberen duidelijk te maken dat het hier actie en reactie is. Vervolgens zie ik dat ik blijkbaar aanvallend bezig ben geweest; ik corrigeer dat en dan is het opeens weer een sneer Sorry hoor. Ik snap het niet helemaal.
Nee je quote naar mij toe dat het je worst zal wezen...dat is een sneer, die hele posttoestand vantevoren heeft daar niks mee te maken.

Maar ben het verder met Ynske eens...

Wie de schoen past trekke hem aan...
  zondag 17 september 2006 @ 20:03:39 #46
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_41898848
een linkje wat weg gehaald was is wederom gepost in dit topic.

ps. geen zin om terug te lezen dus heeft iemand een samevating van jullie relpoging hier?
  zondag 17 september 2006 @ 20:07:09 #47
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41898976

[ Bericht 100% gewijzigd door Puckzzz op 17-09-2006 20:33:40 ]
  zondag 17 september 2006 @ 20:19:26 #48
52657 pea4fun
pi_41899340
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:03 schreef PKfotografie het volgende:
een linkje wat weg gehaald was is wederom gepost in dit topic.

ps. geen zin om terug te lezen dus heeft iemand een samevating van jullie relpoging hier?
Het komt erop neer dat eigenlijk iedereen vindt dat je vaak loopt te eikelen hier en dat er nu ruzie een discussie is of dat moet worden genegeerd of aangepakt.
  FOK!fotograaf zondag 17 september 2006 @ 20:20:24 #49
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_41899372
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:07 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

en daar gaan we weer.....puckzzzje heeft het weer eens gedaan
jep allemaal jouw schuld, jij begint, jij eindigt en jij zit ertussenin. wat doe je hier nog?
  zondag 17 september 2006 @ 20:29:58 #50
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41899726

[ Bericht 100% gewijzigd door Puckzzz op 17-09-2006 20:33:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')