abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42209611
Even om de mods en vooral An vrij te waren van blaam: ik had hem verstuurd als 'Blinkyseptemberkleuren' en daardoor is hij over het hoofd gezien. Mijn eigen schuld dus en jullie valt niets te verwijten.
Ik zal er beter op letten! En nu ga ik mij schamen...
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_42209669
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:08 schreef Blinky het volgende:
Even om de mods en vooral An vrij te waren van blaam: ik had hem verstuurd als 'Blinkyseptemberkleuren' en daardoor is hij over het hoofd gezien. Mijn eigen schuld dus en jullie valt niets te verwijten.
Ik zal er beter op letten! En nu ga ik mij schamen...
Maak je niet druk probleem opgelost
pi_42209708
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:09 schreef An24 het volgende:

[..]

Maak je niet druk probleem opgelost
Dank je wel
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_42211126
Kan ik gezien bovenstaande mijn stemmen dus herzien?

Laat maar, dat heb ik al gedaan inmiddels
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 28 september 2006 @ 20:47:18 #80
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_42211259
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:44 schreef ElizabethR het volgende:
Kan ik gezien bovenstaande mijn stemmen dus herzien?
Ga je gang - graag je oorspronkelijke post aanpassen (anders wordt het tellen zo lastig!)
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_42212271
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:47 schreef Phoenixx het volgende:

[..]

Ga je gang - graag je oorspronkelijke post aanpassen (anders wordt het tellen zo lastig!)
Kan maar 48 uur, als anderen daar al overheen zitten en ook aan willen passen???
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 28 september 2006 @ 21:11:41 #82
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_42212595
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:05 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Kan maar 48 uur, als anderen daar al overheen zitten en ook aan willen passen???
Wie zijn punten wil wijzigen, maar niet meer zijn/haar post kan editten: graag even hier aangeven... dan gooien we de vergrendeling er vanaf
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_42221031
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:30 schreef Ymke het volgende:
Ik snap je heus wel , je wilt niet dat er modellen geweigerd worden op de algemene meetings , maar op specifieke moet dat best kunnen .
ymke je hebt half gelijk

Maar de meet die daar word georganiseerd is niet gebaseerd op bepaalde modellen. (toch)
dus in feite mag er niemand geweigerd worden om een uiterlijk of uitstraling of fotogeniek zijn.

weigeren omdat er teveel modellen zijn ja dat kan ...
Thank Drunk I'm a Goddess!
  Milf vrijdag 29 september 2006 @ 00:54:02 #84
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_42221369
En het boeit me niet of het iemand netjes is medegedeeld dat die persoon niet mag komen. Het gebeurd gewoon niet klaar. Je kunt iemand niet verbieden om naar een FOK! meet te komen. Als je wel iemand wilt verbieden te komen dan organiseer je dit buiten FOK! om.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_42221467
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:54 schreef nikky het volgende:
En het boeit me niet of het iemand netjes is medegedeeld dat die persoon niet mag komen. Het gebeurd gewoon niet klaar. Je kunt iemand niet verbieden om naar een FOK! meet te komen. Als je wel iemand wilt verbieden te komen dan organiseer je dit buiten FOK! om.
Zoals bij een *kuch* Laffer en static meet *kuch*
  Milf vrijdag 29 september 2006 @ 01:03:24 #86
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_42221543
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:59 schreef gelly het volgende:

[..]

Zoals bij een *kuch* Laffer en static meet *kuch*
En hebben die ooit iemand geweigerd? Sjongejonge wat ben jij kort van geheugen zeg .

In de topics werd inderdaad altijd geklooit maar als iemand toch op de meet verscheen was het eerste wattie van die twee kreeg een biertje. . Het was meer show dan gemeend.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_42221550
Maar natuurlijk.
pi_42221656
wisten jullie dat : alles wat ik typ niet zichtbaar is voor andere fokgebruikers
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:10:16 #89
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_42221670
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:09 schreef prupke het volgende:
fijn zo'n lege post
pi_42221722
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:10 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

fijn zo'n lege post
je zuigt nu echt .....
pi_42225446
Nok eens
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:27:55 #92
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42266418
Ik ben niet iemand die snel zal zeuren om afmetingen van foto's, maar deze is me wel erg groot en heeft ook wel wat tijd nodig om te laden, dus misschien even onder een linkje zetten?

Je mooiste foto van vandaag - Deel 3

Afmeting van 3515 x 2361 pixels .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:00:41 #93
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_42267090
graag gedaan!
  Hoofdredactie Fotografie maandag 2 oktober 2006 @ 09:00:56 #94
95752 crew  Chell
Kluns
pi_42303461
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet iemand die snel zal zeuren om afmetingen van foto's, maar deze is me wel erg groot en heeft ook wel wat tijd nodig om te laden, dus misschien even onder een linkje zetten?

Je mooiste foto van vandaag - Deel 3

Afmeting van 3515 x 2361 pixels .
Dit topic is sowieso weer aardig aan het verzanden in "pleur hier je plaatjes neer".

Jammer dat er niks gedaan is met het idee om verplicht eerst iets over de voorgaande foto te zeggen ook.
pi_42312168
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:00 schreef Yoni het volgende:

[..]

Dit topic is sowieso weer aardig aan het verzanden in "pleur hier je plaatjes neer".

Jammer dat er niks gedaan is met het idee om verplicht eerst iets over de voorgaande foto te zeggen ook.
Dat heb ik wel gedaan bij mijn laatste foto
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 18:58:27 #96
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_42338947
waarom is : CANON VS NIKON WARZONE!!! dicht?

ja oke kan op een rel uitlopen.
maar het is wel een leuke discussie.
het canon / nikon is altijd al wat heen en weer geklooi.
ieder heeft natuurlijk zijn favoriet (een maal aan 1 van de merken en je bent stom als je overstapt. gaat een hoop geld kosten)

maar er zijn best nuttige dingen die als argument aangedragen zouden kunnen worden. wat voor mensen die moeten kiezen tussen de merken mee kunnen nemen in hun keuze.

bv. de D70 is wat groter en zwaarder als de 350D maar de 350D heeft geen spotmeter (kan lastig zijn dus dan ga je voor de D70, maar wil je je niet een breuk zeulen en heb je kleinere handen en kun je de spotmeter missen dan is de 350D een goede keus.)

wil je een duurdere camera, midden sigment.

dan kom je uit op de D200 van nikon of de 30D canon.
de D200 heeft wat groter ccd heeft wat natuurlijkere ruis als de 30D en leverd dan ook betere resultaten op raw met een hoge iso.

schiet je graag in JPG dan zijn de beelden uit de 30D een stuk beter.

kijk het zou een nuttig topic kunnen worden

mag hij weer open?
pi_42340189
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 18:58 schreef PKfotografie het volgende:

mag hij weer open?
Imho zou het idd een handig topic kunnen zijn, maar de toon die gezet wordt in de openingspost nodigt niet echt uit tot serieus en normaal reageren vind ik. Wellicht dat het met een andere O.P. meer kans van slagen zou hebben?
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 20:47:26 #98
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_42341117
quote:
mag hij weer open?
De toonzetting bevalt me niet, hij gaat dus niet open. Een nieuw topic met een goede juiste insteek mag wel gemaakt worden. Bashtopics kunnen prima buiten FOK! gemaakt worden.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_42348083
quote:

ieder heeft natuurlijk zijn favoriet (een maal aan 1 van de merken en je bent stom als je overstapt. gaat een hoop geld kosten)

maar er zijn best nuttige dingen die als argument aangedragen zouden kunnen worden. wat voor mensen die moeten kiezen tussen de merken mee kunnen nemen in hun keuze.

bv. de D70 is wat groter en zwaarder als de 350D maar de 350D heeft geen spotmeter (kan lastig zijn dus dan ga je voor de D70, maar wil je je niet een breuk zeulen en heb je kleinere handen en kun je de spotmeter missen dan is de 350D een goede keus.)

wil je een duurdere camera, midden sigment.

dan kom je uit op de D200 van nikon of de 30D canon.
de D200 heeft wat groter ccd heeft wat natuurlijkere ruis als de 30D en leverd dan ook betere resultaten op raw met een hoge iso.

schiet je graag in JPG dan zijn de beelden uit de 30D een stuk beter.

kijk het zou een nuttig topic kunnen worden

mag hij weer open?
Wat is een spotmeter?
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
  woensdag 4 oktober 2006 @ 01:09:02 #100
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_42348185
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:03 schreef Dr.Droxz het volgende:

[..]

Wat is een spotmeter?
dat is de lichtmeter binnen in de camera.
bij spotmeten word alleen de belichting van het scherpgestelde onderwerp gemeten.
hier word dan alles op aangepast.

dit lijt dan tot een foto met een goed belicht onderwerp maar met kans op een onder of overbelichte achtergrond

dit gebruik je dan dus ook niet vaak. maar kan in situaties als bv. veel sneeuw of een erg donkere achtergrond erg prettig wezen.

(ben ik duidelijk genoeg? zo niet dan probeer ik het morgen nuchter nog een keer )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')