Ja hoor, het is graffityquote:Op zondag 24 september 2006 11:50 schreef releaze het volgende:
[..]
Zou je wat meer over dit plaatje willen vertellen of wil je hem juist niet spoilen?
quote:Op zondag 24 september 2006 16:33 schreef Elefes het volgende:
Eens, de tweede. Die man staat daar geweldig op. Mooi hoor Puckzzz!
leuk stel is het he? ik ben er voor terug gereden. Ik was na mijn rondje HDR op weg naar het pompstation en zag ze ineens voor de kerk zitten. vroeg me eigenlijk af waarom ze buiten zaten, want volgens mijn was de dienst nog aan de gang. eerst reed ik door zo van "ach kijk die twee nou zitten"quote:Op zondag 24 september 2006 23:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Maar ze zijn beiden erg mooi!! Ik verzin er zo hele verhalen bij.
Interessant ER, ik heb er nou al een paar keer naar zitten kijken. Wat heb je gedaan?quote:
Mooi! Ook in sepiaquote:Op maandag 25 september 2006 21:46 schreef CrazyCharlie het volgende:
Gisteren, begin van de herfst....
[afbeelding]
Ik ben niet zo'n fotograaf... Als ik in de bergen ben heb ik altijd haast en dan ga ik niet 5 minuten lopen prutsen om een foto precies recht te krijgenquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:35 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
moet je hem even recht maken en als je dat toch bezig bent...kun je het meteen wat kleiner maken
Verder...hoe KOM je er op om hem zo op de timer te doen...vooral in die omgeving :S
korte broek, t-shirt en sneeuw, was het lekker warm daarboven?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
Zondag, Cima Presanella 3558 meter. Kwas alleen deze keer, dus gemaakt met timer (vandaar dat-ie zo scheef is)
[afbeelding]
Jah lekker warmquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
korte broek, t-shirt en sneeuw, was het lekker warm daarboven?
sowieso hoe durf je dat helemaal alleen te doen, stel dat je valt en een been breekt en...en...pfoe, ik zou het niet durven
Dat brengt de foto -scheef en wel- ook mooi overquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:24 schreef AlmightyArjen het volgende:
Maar om helemaal alleen op die top te staan is onvergetelijk...
Dat begrijp ik wel Puckzzz, maar Shark.Bait heeft destijds toch echt duidelijk gemaakt dat het de bedoeling is om 1 foto te posten. Het leek me verstandig om dat een beetje door te zetten, omdat het anders redelijk snel weer een spam-hier-(semi-)leuke-plaatjes wordt, denk ik...quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow enneh Wurm, ik twijfelde tussen die twee foto's. je hoeft niet meteen als topicpolitie op te treden hoor, haal er wel eentje weg.
Ik vind de foto best wel sfeervol en iets "hebben".quote:Op maandag 25 september 2006 22:35 schreef Maxcre8 het volgende:
TodaysArt.06 DenHaag
"INVADER" Vond het een bijzonder beeld qua
texture, kleur, dubbele schaduw en compositie.
[afbeelding]
zoemiequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:06 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik vind de foto best wel sfeervol en iets "hebben".
[[url=http://images.internix.be/files/Zoemie/zoemie3_.jpg]afbeelding][/url]
Enkel spijtig dat het topje van haar oor er niet opstaat
hier staan er nog enkele
mooie foto!! Kattenogen lijken altijd een stuk scherper op een of andere manier...quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:06 schreef Jump het volgende:
Ik vind de foto best wel sfeervol en iets "hebben".
[[url=http://images.internix.be/files/Zoemie/zoemie3_.jpg]afbeelding][/url]
Enkel spijtig dat het topje van haar oor er niet opstaat
hier staan er nog enkele
Anders had ie niet op de foto gestaanquote:
Wat stond er verder nog?quote:
nice man!!!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:44 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Vandaag gemaakt op Zandvoort![]()
Ik vind de bovenste mooierquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:43 schreef Roeni3 het volgende:
Eigenlijk van gisteren.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan niet kiezen welke ik het mooiste vind.
Lekkere warme fotoquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:40 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Mijn mooiste niet, maar op een simpel waxinelichtje ff de macrolens op testen:-)
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |