quote:
Nee, we hebben een computer bij het begin van de camping. En als ik dan broodjes ga halen, dan spiek ik soms even. En ik verwacht eigenlijk dat een vriendin van mij op het punt staat te bevallen, maar het yit er nog niet echt in. Vandaar dat ik mezelf af en toe vijf minuten internet gun voor 1 euroquote:Op zaterdag 16 september 2006 08:28 schreef Rewimo het volgende:
Wie zegt dat het werkt?
Ik heb in elk geval nog een paar uur geslapen. Maar lekker is anders.
Ben jij nu weer thuis of zit jij op onmogeljke tijdstippen in een internetcafé?
Schattig hè? Hij had papa wel bij de productie betrokken trouwens en ik moest er speciaal weer voor naar bed, maar tochquote:Op zondag 17 september 2006 22:07 schreef Sjeen het volgende:
Rewimo, wat een lief jong is Christan toch![]()
Isa doet ook steeds meer... deuren open maken, dingetjes pakken, meehelpen tiramisu maken en koekjes bakkenquote:Op zondag 17 september 2006 22:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Schattig hè? Hij had papa wel bij de productie betrokken trouwens en ik moest er speciaal weer voor naar bed, maar toch
Rewimo , heb je veel blauwe plekken??????????quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 22:47 schreef Ymke het volgende:
Rewimo , heb je veel blauwe plekken??????????
De fot wedstrijd is namelijk kleuren
quote:
Vind het heel dapper van jequote:Op zondag 17 september 2006 22:58 schreef Rewimo het volgende:
Tnx, 't is allemaal vrij pijnlijk momenteel. Maar ja, je moet er wat voor over hebben. Was vanmiddag even met Christan naar de speeltuin, normaal 5 minuten lopen, nu minstens het dubbele en de terugweg was nóg langer... Maar het was wel lekker om een tijdje buiten te zijn
Oh ja, waarschijnlijk weeg ik morgen weer 82, want ik heb net patat, kaassouflés, cola en chocola op.quote:Op zondag 17 september 2006 20:02 schreef YPPY het volgende:
Hoeveel tentamens moet je nu nog Liejannuh? Je blijft wel bezig zeg.
Echt goed Emu!
Wat is Christan toch schattig.
Je bent ook niet voor niks aangenomen natuurlijk teigan. Ze laten echt niet iemand voor de klas staan waarvan ze denken dat ze het niet kan. Het gaat zeker lukken.
Balen Maeghan, maar misschien is het er volgende week af, het gaat zo onlogisch af en toe.
Dan ga ik geen koekjes spammen hierquote:
Wat een ellende!quote:Op maandag 18 september 2006 07:41 schreef Rewimo het volgende:
Gewicht staat hier hartstikke stil, ik hoop dat het komt door vocht vasthouden na de operatie... Verder slaap ik beroerd door de pijn in mijn rug, dat zal wel komen doordat ik niet helemaal lekker ontspannen kan liggen nog
Is dit nou genoeg? (lijkt mij wel, maar ik weet het dus niet zeker omdat ik weinig verstand heb van afvallenquote:Ontbijt: 1 snee bruin of volkorenbrood, met margarine/halvarine, 30+kaas, magere smeerkaas, magere vleeswaren of dun pindakaas of light jam. Water of thee zonder suiker of koffie met alleen melk.
Tussendoor: Koffie zonder suiker, thee zonder suiker, water. 1 snee brood, (zie ontbijt voor beleg), èn 1 portie fruit.
Lunch: 2 sneden bruin/volkorenbrood, beleg: zie ontbijt, en eventueel een ei. Thee/koffie zonder suiker of water. 1 glas (150 ml) karnemelk).
Tussendoor: Koffie zonder suiker, thee zonder suiker, water. 1 snee brood (beleg: zie ontbijt), òf 1 portie fruit.
Avondeten: Stukje (ongeveer 100g) mager vlees, kip, wild, gevogelte of vleesvervanging, bereid in vloeibare margarine of bak en braad. Portie (4 opscheplepels) groente (rauw of gekookt). 3 kleine aardappelen of vervanging pasta/rijst (zolang het maar op 24 gram koolhydraten blijft), en een schaaltje magere (vruchten) yoghurt zonder suiker.
In de loop van de avond: koffie zonder suiker/thee/water - een snee ontbijtkoek òf een portie fruit, èn een schaaltje magere yoghurt zonder suiker.
Klinkt niet slecht... heb nog niet uitgerekend hoeveel kcal het is (je moet namelijk niet onder de 1200kcal gaan zitten) maar 5 boterhammen verdeeld over de dag plus avondeten klinkt in principe goed.quote:Op maandag 18 september 2006 10:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik plaats mijn vraag maar even in dit topic, omdat hier toch meer de 'wat is nou een goed patroon' experts zittenIk wil er een paar kilo af, niet radicaal crashdiëten maar gewoon in ongeveer 2 maand 5 kilo lichter. Moet te doen zijn toch? Ik wilde het proberen volgens een eetpatroon wat mijn moeder ooit van haar diëtiste heeft gekregen toen ze te horen kreeg dat ze diatbetes had. Het is (volgens m'n moeder, maar die vind wel meer dingen OK waar ik het niet mee eens ben) een goede manier om niet te snel gewicht kwijt te raken en het is gevarieerd. Maar ik vroeg me af of het genoeg is, vandaar hier even het overzichtje:
[..]
Is dit nou genoeg? (lijkt mij wel, maar ik weet het dus niet zeker omdat ik weinig verstand heb van afvallen)
quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:06 schreef Ymke het volgende:
Ik heb dus die weegschaal van de Lidl gekocht , pokkeding zegt gewoon dat ik te dik ben
Ga nu naar het ziekenhuis voor een gastroscopie![]()
Is je weegschaal stuk? (da's de meest negatieve optiequote:Op dinsdag 19 september 2006 08:22 schreef melismay het volgende:
Weet iemand misschien hoe het zou kunnen dat ik in korte tijd wel 7 kilo afgevallen ben, maar dat mijn broeken steeds slechter sluiten en mijn bovenbenen ook bijna nergens meer in lijken te passen? Laat ik het zo zeggen dat aan mijn lichaam absoluut niet te zien is dat ik "zoveel" kwijt ben
Dat valt tegen hoor... maar goed ik was dan ook een uitzondering.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat een ontzettend onbeschofte weegschaal is dat!
![]()
Succes met je gastroscopie! Sterkte!![]()
Als je het eng vindt zou je kunnen vragen of je een verdoving in je keel kunt krijgen... dat schijnt goed te helpen.
Ik heb 't zonder verdoving of roesje gehad. Laat ik me geen 2de keer gebeuren.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat valt tegen hoor... maar goed ik was dan ook een uitzondering.
Heel veel sterkte!!
Ik ben er wel 2 weken ziek van geweest, mijn maag was zo gerirriteerd dat het veel ste veel maagzuur aanmaakte en dat doet erg zeer...quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb 't zonder verdoving of roesje gehad. Laat ik me geen 2de keer gebeuren.![]()
Ben er een hele dag ziek van geweest. En ik heb nog dagen lang spierpijn gehad van het kokken.
't Is dat zo'n onderzoek soms nodig is, maar 't is wel een echt klote onderzoek.![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:59 schreef Maeghan het volgende:
Oeps, ik zie alleen wel dat ik in m'n eerste reactie per ongeluk heb voorgesteld om Sonja op te eten.Daar zie ik toch maar van af, ze lijkt me een beetje taai.
Nou, ze is behoorlijk mager, dus dat is toch positief als je wilt lijnen?quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:11 schreef melismay het volgende:
In de lift op mijn werk net vroeg iemand me of ik zwanger was... Hoe geweldig
Dat vraag ik dus nooit aan iemand. Als het zo is beginnen ze er zelf wel over en anders is het gewoon heel naar.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:11 schreef melismay het volgende:
Mager ja, niet slank.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:11 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ze is behoorlijk mager, dus dat is toch positief als je wilt lijnen?
(wat een raar gesprek)
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:11 schreef melismay het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |