quote:
Nee, we hebben een computer bij het begin van de camping. En als ik dan broodjes ga halen, dan spiek ik soms even. En ik verwacht eigenlijk dat een vriendin van mij op het punt staat te bevallen, maar het yit er nog niet echt in. Vandaar dat ik mezelf af en toe vijf minuten internet gun voor 1 euroquote:Op zaterdag 16 september 2006 08:28 schreef Rewimo het volgende:
Wie zegt dat het werkt?
Ik heb in elk geval nog een paar uur geslapen. Maar lekker is anders.
Ben jij nu weer thuis of zit jij op onmogeljke tijdstippen in een internetcafé?
Schattig hè? Hij had papa wel bij de productie betrokken trouwens en ik moest er speciaal weer voor naar bed, maar tochquote:Op zondag 17 september 2006 22:07 schreef Sjeen het volgende:
Rewimo, wat een lief jong is Christan toch![]()
Isa doet ook steeds meer... deuren open maken, dingetjes pakken, meehelpen tiramisu maken en koekjes bakkenquote:Op zondag 17 september 2006 22:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Schattig hè? Hij had papa wel bij de productie betrokken trouwens en ik moest er speciaal weer voor naar bed, maar toch
Rewimo , heb je veel blauwe plekken??????????quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 22:47 schreef Ymke het volgende:
Rewimo , heb je veel blauwe plekken??????????
De fot wedstrijd is namelijk kleuren
quote:
Vind het heel dapper van jequote:Op zondag 17 september 2006 22:58 schreef Rewimo het volgende:
Tnx, 't is allemaal vrij pijnlijk momenteel. Maar ja, je moet er wat voor over hebben. Was vanmiddag even met Christan naar de speeltuin, normaal 5 minuten lopen, nu minstens het dubbele en de terugweg was nóg langer... Maar het was wel lekker om een tijdje buiten te zijn
Oh ja, waarschijnlijk weeg ik morgen weer 82, want ik heb net patat, kaassouflés, cola en chocola op.quote:Op zondag 17 september 2006 20:02 schreef YPPY het volgende:
Hoeveel tentamens moet je nu nog Liejannuh? Je blijft wel bezig zeg.
Echt goed Emu!
Wat is Christan toch schattig.
Je bent ook niet voor niks aangenomen natuurlijk teigan. Ze laten echt niet iemand voor de klas staan waarvan ze denken dat ze het niet kan. Het gaat zeker lukken.
Balen Maeghan, maar misschien is het er volgende week af, het gaat zo onlogisch af en toe.
Dan ga ik geen koekjes spammen hierquote:
Wat een ellende!quote:Op maandag 18 september 2006 07:41 schreef Rewimo het volgende:
Gewicht staat hier hartstikke stil, ik hoop dat het komt door vocht vasthouden na de operatie... Verder slaap ik beroerd door de pijn in mijn rug, dat zal wel komen doordat ik niet helemaal lekker ontspannen kan liggen nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |