quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:06 schreef Ymke het volgende:
Ik heb dus die weegschaal van de Lidl gekocht , pokkeding zegt gewoon dat ik te dik ben
Ga nu naar het ziekenhuis voor een gastroscopie![]()
Is je weegschaal stuk? (da's de meest negatieve optiequote:Op dinsdag 19 september 2006 08:22 schreef melismay het volgende:
Weet iemand misschien hoe het zou kunnen dat ik in korte tijd wel 7 kilo afgevallen ben, maar dat mijn broeken steeds slechter sluiten en mijn bovenbenen ook bijna nergens meer in lijken te passen? Laat ik het zo zeggen dat aan mijn lichaam absoluut niet te zien is dat ik "zoveel" kwijt ben
Dat valt tegen hoor... maar goed ik was dan ook een uitzondering.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat een ontzettend onbeschofte weegschaal is dat!
![]()
Succes met je gastroscopie! Sterkte!![]()
Als je het eng vindt zou je kunnen vragen of je een verdoving in je keel kunt krijgen... dat schijnt goed te helpen.
Ik heb 't zonder verdoving of roesje gehad. Laat ik me geen 2de keer gebeuren.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat valt tegen hoor... maar goed ik was dan ook een uitzondering.
Heel veel sterkte!!
Ik ben er wel 2 weken ziek van geweest, mijn maag was zo gerirriteerd dat het veel ste veel maagzuur aanmaakte en dat doet erg zeer...quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb 't zonder verdoving of roesje gehad. Laat ik me geen 2de keer gebeuren.![]()
Ben er een hele dag ziek van geweest. En ik heb nog dagen lang spierpijn gehad van het kokken.
't Is dat zo'n onderzoek soms nodig is, maar 't is wel een echt klote onderzoek.![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:59 schreef Maeghan het volgende:
Oeps, ik zie alleen wel dat ik in m'n eerste reactie per ongeluk heb voorgesteld om Sonja op te eten.Daar zie ik toch maar van af, ze lijkt me een beetje taai.
Nou, ze is behoorlijk mager, dus dat is toch positief als je wilt lijnen?quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:11 schreef melismay het volgende:
In de lift op mijn werk net vroeg iemand me of ik zwanger was... Hoe geweldig
Dat vraag ik dus nooit aan iemand. Als het zo is beginnen ze er zelf wel over en anders is het gewoon heel naar.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:11 schreef melismay het volgende:
Mager ja, niet slank.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:11 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ze is behoorlijk mager, dus dat is toch positief als je wilt lijnen?
(wat een raar gesprek)
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:11 schreef melismay het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |